ETCquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
wat brand er eigenlijk voor een lampje ??
			
			
			
			
			
			
			
			het leek ff of je van de weg ging gerakenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:45 schreef XpectorNL het volgende:
Stond ook al op de vorige, maar nu een recente foto + filmpje![]()
Filmpje = 180 kmh op de A7 net buiten Groningen. Dit alles in een Peugeot 205 1.1 GL![]()
[[url=http://xs301.xs.to/xs301/06231/foto18a.jpg]afbeelding][/url]
			
			
			
			Op m'n teller in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
het leek ff of je van de weg ging gerakenjij zondagsrijder
haalt zo'n 1.1 echt zo'n snelheid![]()
			
			
			
			uuhmm....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft jou pa toevallig ook die oude rally Lancer?
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
			
			
			
			Ja maar in een hoge versnelling zal door de lange eindreductie de turbo er ook niet zo bruusk inslaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ja.. maar als je in een te hoge versnelling zit.. en de turbo komt op druk... en het was volgnes mij wel regenachtig hoor...
en hij heeft volgnes mij zoon 198 pk dacht ik![]()
			
			
			
			Dude weet jij wel hoe oude turbo auto's reageren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef 1299 het volgende:
Idd zonde van zo'n mooie oude lancer. Die dingen hadden toch 168PK ofzo? Lijkt me niet zo heel bijzonder als de turbo er in hakt dat je gelijk van de weg af dwijlt.
http://www.wilssport.nl/Lancer/Lncr08.htm
Ik lees zojuist dat de turbo al bij 2000 toeren opgespoold is, lijkt me sterk dat je daardoor de weg af raakt.
			
			
			
			
			
			
			
			Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:52 schreef 1299 het volgende:
Ja ik weet prima hoe turboauto's reageren. Ik rij regelmatig in auto's met geblazen motoren. Die lancer 2000 turbo is juist ontwikkeld om al snel mee te blazen, en bij 3500rpm heb je full boost. Nu is full boost met 170PK niet echt zo erg in een hogere versnelling dat je van de weg af hoeft te dwijlen.
Maargoed laten we het op onervarenheid van de bestuurder houden...
Ik heb trouwens een paar weken terug nog zo'n lancer 2000 turbo helemaal gerestaureerd van binnen gezien. Erg toffe bak!
			
			
			
			Ik ben het wel met je eens dat een aardige turbodruk iemand kan overvallen bij onoptlettendheid. Maar hij vertelde net dat hij in een hoge versnelling reed. Ik neem aan als je zo'n ding net hebt en je in de regen een bocht in rijdt je niet gelijk terugschakeld naar 2 en volg gas geeft oidquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef yup het volgende:
[..]
Denk als het een turbo foutje is dat het in lage versnelling is gebeurd.
Overigens zijn er ook veel Impreza GTT's gecrashed door dit feit. Alleen ging de auto niet doorslippen maar opeens als een dolle doorschieten (4x4 remember), ja als je dat niet verwacht in zijn 2 of 3 gebeuren er dan snel ongelukken ja.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			170 Pk (het is een GLT). Top 210 km/uquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:23 schreef K33T het volgende:
Hoeveel pk's en wat was je top?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |