Zo wat voor auto is het?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Cybje het volgende:
Zo'n 15 km/u onder m'n topsnelheid heb ik wel een foto kunnen maken ... maar dat vond ik al moeilijk zat. Op ongeveer 250 tussen al het verkeer door kan ik niet echt lekker m'n mobiel meer vasthouden. Moet ook tussen vrachtwagens en vangrails door mikken hehe
[ afbeelding ]
Kan der wel staan maar zegt natuurlijk nog geen reet, ik kan het niet ruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Lausteen het volgende:
[..]
1986 Chevrolet Corvette C4(zie zn sig)
Aan het foeilelijke hout en nightrider-achtige kmteller te zien wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan der wel staan maar zegt natuurlijk nog geen reet, ik kan het niet ruiken
Geen verstand vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Aan het foeilelijke hout en nightrider-achtige kmteller te zien wel.
7 Liter 230pk?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:38 schreef Cybje het volgende:
Corvette inderdaad ... dat hout is niet origineel, de vorige eigenaar heeft dat er schijnbaar op gemaakt. Ik heb weinig zin om er iets aan te doen, omdat ik het niet lelijk vind en die dashboard delen erg duur zijn. Dan steek ik liever geld in nuttige dingen
Gechipped ? of bergje af? volgens carbase op autoweek:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:13 schreef ChrisHiss het volgende:
[ afbeelding ]
Renault Clio 1.5 dCi 106 pk (2007)
Sowieso, petjesvolk.quote:
Jammer van de onderbelichtingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:10 schreef Nerdmans het volgende:
http://upload.streetfire.(...)-gt-turbo_178747.htm
Heb je wel eens gehoord van tellerafwijking? De teller wijst net geen 210 aan. TomTom zei echter iets van 192 of 193 meen ik. (ik was iets te druk met opletten, mijn vriendin kon het echter wel zien)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:15 schreef Antal het volgende:
[..]
Gechipped ? of bergje af? volgens carbase op autoweek:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=44007&cache=no
topsnelheid 190 km/h
een afwijking van 20km/h lijkt me erg veel
Zelf draag ik uitsluitend colbertjes danwel herenmantels.......die ook maar uitsluiten voor deelname aan het rijexamen dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:56 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sowieso, petjesvolk.![]()
Het CBR zou alle bazen met een bomberjack gewoon uit moeten sluiten voor deelname aan het rijexamen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:48 schreef BertV het volgende:
[..]
Nieuwere "betaalbare" snelle auto's worden ook nog 's steeds groter.
Zal idd meer invloed hebben dan een slechtere CW-waarden.
Gelukkig zien meer mensen de lol van een Donkervoort of Carver.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:27 schreef Ps2K het volgende:
Niet zo indrukwekkend als de rest hier, maar 180 in een Fiat Punto 2004 (1.3jtd):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |