Die gaat automatisch uit als je harder dan 50 gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Uiteraard doet die meter het niet, motor was prima op bedrijfstemperatuur.quote:
Als ik zo zou rijden met een koude motor had hij letterlijk boem gezegd. Koude motor + 4000RPM geeft al een oliedruk van 6 bar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef blasterxp het volgende:
[..]
Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.
Vreselijk eensch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:21 schreef static het volgende:
Gevaarlijke gekken.
Welnee, dat doen we allemaal op een afgesloten snelweg of een beschikbaar gestelde landingsstrook van een vliegveld. We doen wel stoer hier, maar zo is t echt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Vreselijk eensch...
Rijbewijs afpakken. Allemaal!!![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
De volgende keer dat ik een auto tegen de vangrail zie staan zal ik denk ik denken 'vast zo'n kansloze fokker die voor dat topic zn snelheidsmeter probeerde te fotograferen'
Dat ding is behoorlijk traagquote:
quote:
Dan kun je hem met je pink zo in één keer omgooienquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Money talks, BS walks vriend.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Stoer man, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".quote:Op zondag 28 december 2008 09:19 schreef draaijer het volgende:
Audi S8 V10 5.2.. Ik heb zelden zo'n mooi geluid gehood in en buiten een auto.. Wat een geniaal orkest.
Als je goed kijkt, zie je het verbruik wat tussen de 1 op 3 en 1 op 2 zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |