Die gaat automatisch uit als je harder dan 50 gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Uiteraard doet die meter het niet, motor was prima op bedrijfstemperatuur.quote:
Als ik zo zou rijden met een koude motor had hij letterlijk boem gezegd. Koude motor + 4000RPM geeft al een oliedruk van 6 bar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef blasterxp het volgende:
[..]
Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.
Vreselijk eensch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:21 schreef static het volgende:
Gevaarlijke gekken.
Welnee, dat doen we allemaal op een afgesloten snelweg of een beschikbaar gestelde landingsstrook van een vliegveld. We doen wel stoer hier, maar zo is t echt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Vreselijk eensch...
Rijbewijs afpakken. Allemaal!!![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
De volgende keer dat ik een auto tegen de vangrail zie staan zal ik denk ik denken 'vast zo'n kansloze fokker die voor dat topic zn snelheidsmeter probeerde te fotograferen'
Dat ding is behoorlijk traagquote:
quote:
Dan kun je hem met je pink zo in één keer omgooienquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Money talks, BS walks vriend.....quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Stoer man, mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".quote:Op zondag 28 december 2008 09:19 schreef draaijer het volgende:
Audi S8 V10 5.2.. Ik heb zelden zo'n mooi geluid gehood in en buiten een auto.. Wat een geniaal orkest.
Als je goed kijkt, zie je het verbruik wat tussen de 1 op 3 en 1 op 2 zit
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:58 schreef BertV het volgende:
[..]
Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?
Een motorfiets haalt namelijk wel 290 met 170 pk. (156 op het achterwiel)
Toch lijkt me dat een auto veel aerodynamischer is dan zo'n rommelige motorfietskuip met berijder.
Gewicht maakt voor de topsnelheid niet veel uit.
(Wel in de afstand die nodig is om het te behalen)
Dat is met de 5.2 V10 hetzelfde.quote:Op maandag 29 december 2008 02:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".
Het koppel en het geluid is gruwelijk alleen je mist het eind schot (wat je verwacht), er is een berg koppel en dan houd het op
Verder is de auto zo comfortabel dat je totaal niet het gevoel hebt dat je hard gaat. Ik krijg er geen kick van.
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegtquote:
Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.quote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Sneue opmerking, dit hele topic gaat toch om stoer doen...quote:
Hmm ok.quote:Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef Sloper het volgende:
[..]
Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.
Hier hebben we tenminste een ervaringsdeskundige, waarmee ik het van harte eens ben. Niet alleen de g-krachten bij het optrekken en afremmen (aframmenquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Wat is de cW waarde?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .
Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.
Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .
Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.
Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef Coupe het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oud filmpje van m'n 65'er mustang V8.
Bij 160 vondt ik het wel welletjes en gestopt met filmen, hellaas niet voluit kunnen gaan in het begin ivm grip.
Binnenkort eens een nieuw filmpje mee nemen nu er 2 paxton superchargers meegillen
Heb zelf een Renault 19 16vquote:
Nun 135iquote:Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
Om wat voor wagen gaat het?
Een BMW 335d danwel 535d?
Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Sloper het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt. Ik denk dat door chiptuning je topsnelheid nauwelijks zal stijgen. Tevens zou ik een pizzabrommer nog niet laten chiptunen bij Zipp maar dat is een ander verhaal
Ik gok op een 335i
135i, zelfde motorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.
Slechte ervaringen met Zipp?
Jep, zijn er ook nooit achtergekomen waar mijn teller vandaan komt ! Is de enige bekend met een NL teller zover we weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat Mustangs altijd een MPH teller hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |