abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 13:51:57 #251
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63564644
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:

[..]

180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Die gaat automatisch uit als je harder dan 50 gaat
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63565294
Gisteren 225 op de GPS (230 op de teller) behaald op de A31 in Duitsland.
  donderdag 27 november 2008 @ 14:35:57 #253
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_63565924
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Leuk, met een koude motor
Uiteraard doet die meter het niet, motor was prima op bedrijfstemperatuur.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef blasterxp het volgende:

[..]

Nou, das niet erg aardig ... Maar idd gassen met een koude motor moet toch eens uitgelegd worden. Ach.. hij is zo wel snel warm.
Als ik zo zou rijden met een koude motor had hij letterlijk boem gezegd. Koude motor + 4000RPM geeft al een oliedruk van 6 bar.
pi_63573531
230.... echt wel....





btw een passatje v5
hell yeah
pi_63588085
Geen 230 en met de afwijking van de kilometerteller hooguit 215

wat ook niet verkeerd is gezien een v5 nu niet echt een snelle auto is.
pi_63589332
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 13:21 schreef static het volgende:
Gevaarlijke gekken.
Vreselijk eensch...

Rijbewijs afpakken. Allemaal!!
pi_63600585
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Vreselijk eensch...

Rijbewijs afpakken. Allemaal!!
Welnee, dat doen we allemaal op een afgesloten snelweg of een beschikbaar gestelde landingsstrook van een vliegveld. We doen wel stoer hier, maar zo is t echt.
Verder hebben we allemaal een helm en een brandblusser in de auto, niet te vergeten een rolkooi.

Dus eik is er niets aan de hand
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_63651831
De volgende keer dat ik een auto tegen de vangrail zie staan zal ik denk ik denken 'vast zo'n kansloze fokker die voor dat topic zn snelheidsmeter probeerde te fotograferen'

pi_63668090
En we hebben weer beeld:

  maandag 1 december 2008 @ 14:54:24 #260
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63668621
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
De volgende keer dat ik een auto tegen de vangrail zie staan zal ik denk ik denken 'vast zo'n kansloze fokker die voor dat topic zn snelheidsmeter probeerde te fotograferen'


Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63669194
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:30 schreef von_Preussen het volgende:
En we hebben weer beeld:

Dat ding is behoorlijk traag
pi_63670825
Dat is mij dus ook opgevallen, dan wil ik niet eens weten wat een B150 doet (of juist niet).
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:31:18 #263
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64277484
pi_64280748
kever
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:21:58 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64283748
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Den_Haag het volgende:
kever
.

Waarom ze de rest van de snelheden er op zetten is mij nog steeds een raadsel. Harder dan 110 (wind mee) lukt toch niet .
pi_64283909
misschien voor als hij aangeduwd wordt?
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:26:30 #267
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64283936
Dat zou goed kunnen inderdaad.
pi_64407240
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Xtreem het volgende:

[..]

180 en dan de city stand voor je stuurbekrachtiging aan
Dan kun je hem met je pink zo in één keer omgooien
pi_64407579
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
pi_64412872
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Money talks, BS walks vriend.....
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:49:49 #271
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_64412909
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef draaijer het volgende:
Ik zal eens gaan zoeken.. Ik heb een S8 (V10 5.2) een keer in de begrenzer getrapt.. Verbruik was bijna 1 op 2
Ik heb foto;s en een filmpje.. Hmm, maar waar..
Stoer man, mag ik je aanraken?
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_64417049
Zo, laten we eens kijken wat ome von_Preussen nog in de trommel heeft:



Van de week ook nog met een 120d en 320d flatout geweest, die filmpjes komen er binnenkort aan. Overigens vandaag nog met de 320d hele stukken in Duitsland plankgas kunnen geven, slechts afgeremd door af en toe een Hollander (die me in de tunnel weer met 120 voorbij kwam, en ik hem met 230 na de tunnel weer).
pi_64422485
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:49 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Stoer man, mag ik je aanraken?
ach sta ik weer op je pauper teentjes?
pi_64422523
Audi S8 V10 5.2.. Ik heb zelden zo'n mooi geluid gehood in en buiten een auto.. Wat een geniaal orkest.
Als je goed kijkt, zie je het verbruik wat tussen de 1 op 3 en 1 op 2 zit


Bekijk deze YouTube-video
  maandag 29 december 2008 @ 02:27:28 #275
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64453985
quote:
Op zondag 28 december 2008 09:19 schreef draaijer het volgende:
Audi S8 V10 5.2.. Ik heb zelden zo'n mooi geluid gehood in en buiten een auto.. Wat een geniaal orkest.
Als je goed kijkt, zie je het verbruik wat tussen de 1 op 3 en 1 op 2 zit



Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".
Het koppel en het geluid is gruwelijk alleen je mist het eind schot (wat je verwacht), er is een berg koppel en dan houd het op

Verder is de auto zo comfortabel dat je totaal niet het gevoel hebt dat je hard gaat. Ik krijg er geen kick van.
  maandag 29 december 2008 @ 02:38:57 #276
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64454122
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:58 schreef BertV het volgende:

[..]

Wie weet er wat de luchtweerstand is van "een" auto?
Een motorfiets haalt namelijk wel 290 met 170 pk. (156 op het achterwiel)
Toch lijkt me dat een auto veel aerodynamischer is dan zo'n rommelige motorfietskuip met berijder.

Gewicht maakt voor de topsnelheid niet veel uit.
(Wel in de afstand die nodig is om het te behalen)


De luchtweerstand van een motorfiets is gelijk aan een vrachtwagen (no kidding!). Een auto heeft geen uitstekende delen en snijd heel makkelijk door de wind. Dit speelt voornamelijk bij snelheden boven de 250.

Als je naar pk / gewicht ratio kijkt zal je zien dat motoren het op snelheden boven de 250 gewoon keihard afleggen.

Ik noem even een zijstraat:
Een auto met een pk / gewicht ratio van 1:2 is boven de 250 sneller en haalt een hogere top dan een motor met een ration van 1:1
  maandag 29 december 2008 @ 03:13:51 #277
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_64454485
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:00:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_64460111
quote:
Op maandag 29 december 2008 02:27 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen zomer in een S8 V8 4.2 liter gereden maar dat vond ik toch een "tegenvaller".
Het koppel en het geluid is gruwelijk alleen je mist het eind schot (wat je verwacht), er is een berg koppel en dan houd het op

Verder is de auto zo comfortabel dat je totaal niet het gevoel hebt dat je hard gaat. Ik krijg er geen kick van.
Dat is met de 5.2 V10 hetzelfde.
pi_64465328
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:08 schreef Sloper het volgende:

[..]

Dat is met de 5.2 V10 hetzelfde.
I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
pi_64471162
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.
  maandag 29 december 2008 @ 18:00:38 #281
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_64471385
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:49 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Stoer man, mag ik je aanraken?
Sneue opmerking, dit hele topic gaat toch om stoer doen...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_64471605
quote:
Op maandag 29 december 2008 17:53 schreef Sloper het volgende:

[..]

Tja, goed, tis maar net wat je bent gewend. Dat ding is snel...feit. Maar ik vind het allemaal zo anoniem gaan en met weinig flaire dat ik het niet echt bijzonder vond. Mocht ik voor een dergelijke auto in de markt zijn dan nam ik de W12. Voor het echte plankwerk zou ik dan een leuke sportwagen erbij nemen.
Hmm ok.
Ik heb zelfs plezier in mijn Grand Cherokee.. Veel te zwaar om snel te zijn, maar het geluid wat die unit kan produceren is echt heerlijk en toch heb je in combinatie met het geluid echt het idee dat je weg spuit Top is echt niks
pi_64472874
quote:
Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

I do not agree. De g-krachten die je krijgt bij het optrekken en het nagenoeg "stilstaan" van de overige weggebruikers.. Deze auto vliegt
Hier hebben we tenminste een ervaringsdeskundige, waarmee ik het van harte eens ben. Niet alleen de g-krachten bij het optrekken en afremmen (aframmen ), ook de krachten die je voelt bij het nemen van bochten op de Autobahn terwijl je berg op en af gaat, dat is errug leuk. Een be etje het principe van een achtbaan, alleen dan langer en je bent zelf "in charge".
pi_64473397
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:49 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Stoer man, mag ik je aanraken?
Als je geen emotie geniet van dit soort zaken, dan zal je het nooit begrijpen
  zondag 4 januari 2009 @ 00:32:19 #285
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_64633228
Hier nog twee filmpjes va de BMW 320d, MY2008 met 177pk:

Eerst een rondje over de A31:



En Flatout op de A3, Oberhausen Straight:

  maandag 5 januari 2009 @ 14:45:45 #286
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_64686483
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .

Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.

Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_64686859
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .

Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.

Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
Wat is de cW waarde?
  maandag 5 januari 2009 @ 15:00:50 #288
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_64687049
Om wat voor wagen gaat het?

Een BMW 335d danwel 535d?
pi_64695042
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:45 schreef Nerdmans het volgende:
Ik ga eens proberen om een 300+ neer te gaan zetten hier.
Mun bmw gaat woensdag naar de chippert, dan heb ik 350 + pk en 500+ nm .

Ze zeggen bij Zipp dat je de 300 moet kunnen halen, met t vermogen en opheffen van de begrenzing.

Das wird mal nach unsere nachbarn fahren
Als ik t niet haal wil ik mn geld terug
Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt.
Ik denk dat door chiptuning je topsnelheid nauwelijks zal stijgen. Tevens zou ik een pizzabrommer nog niet laten chiptunen bij Zipp maar dat is een ander verhaal

Ik gok op een 335i
pi_64703442
1200 euro voor je chip te laten flashen... wat een schandalig bedrag

300 op de teller zal je wel aanraken, maar in echte km'ers/u lijkt het me erg sterk.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:56:25 #291
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_64703668
Dat denk ik niet, de BMW heeft (afgezien van de M-versies) alleen maar tellers die tot de 260 of 280 lopen, knappe jongen die de teller dan op de 300 krijgt.
pi_64704047
Nou dan zal die als je het doortrekt waar de 300 zou komen te staan ongeveer uit komen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:53:49 #293
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_64715070
Bekijk deze YouTube-video

Oud filmpje van m'n 65'er mustang V8.

Bij 160 vondt ik het wel welletjes en gestopt met filmen, hellaas niet voluit kunnen gaan in het begin ivm grip.

Binnenkort eens een nieuw filmpje mee nemen nu er 2 paxton superchargers meegillen
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:49:10 #294
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_64719378
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:53 schreef Coupe het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Oud filmpje van m'n 65'er mustang V8.

Bij 160 vondt ik het wel welletjes en gestopt met filmen, hellaas niet voluit kunnen gaan in het begin ivm grip.

Binnenkort eens een nieuw filmpje mee nemen nu er 2 paxton superchargers meegillen



Ik dacht dat Mustangs altijd een MPH teller hadden
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:50:39 #295
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64721089
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Clio 16klappert
Heb zelf een Renault 19 16v en ik haal de ongeveer hetzelfde
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:50:11 #296
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_64731861
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:00 schreef von_Preussen het volgende:
Om wat voor wagen gaat het?

Een BMW 335d danwel 535d?
Nun 135i

enne t zal idd gokken worden, want de teller gaat tot 280. Maar de naald moet ergens op benzine tank 80% vol uitkomen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:51:29 #297
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_64731911
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Sloper het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als een turbo motor op benzine. Als de powerband hoog genoeg doorloopt en de gearratio's zijn juist zou je het met een lage cW waarde kunnen redden. Helaas impliceert dat hoge koppel dat je vermogen bij een relatief laag toerental vrijkomt. Ik denk dat door chiptuning je topsnelheid nauwelijks zal stijgen. Tevens zou ik een pizzabrommer nog niet laten chiptunen bij Zipp maar dat is een ander verhaal

Ik gok op een 335i
Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.
Slechte ervaringen met Zipp?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_64733124
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Het koppel heb ik nu vanaf 1300 toeren al volledig beschikbaar.
Slechte ervaringen met Zipp?
135i, zelfde motor

Maar aangezien jouw koppel nu zelfs eerder vrijkomt (ik neem aan dat ze de turbo's eerder op een hogere druk laten spoolen) zie ik het eigenlijk niet echt gebeuren dat je een veel hogere topsnelheid zult krijgen. Ik weet niet de exacte gearratio's maar ik verwacht niet dat deze op het gebied van topsnelheid positief zullen uitpakken...

Zipp, tja wat moet ik er over zeggen. Ten eerste zou ik nooit ergens mijn auto laten 'tunen' waar deze niet vantevoren op de Dynojet wordt gezet, tijdens de tuning op wordt afgesteld en naderhand een run wordt gemaakt om het gewonnen vermogen te 'bewijzen'
Ten tweede zou ik mijn auto ook nooit ergens laten tunen waar ze niet zelf de software re-mapping schrijven. Zipp koopt gewoon bestaande aangepaste profielen in en kopieert deze voor elke auto blindelings over. Bij een auto als een 135i wordt simpelweg eventjes de turbodruk opgeschroefd en het brandstofsysteem even aangepast (de auto is niets voor niet in 1,5uur klaar). Zou iedereen kunnen. Dit terwijl het juist bij de x35i motor juist zo belangrijk is om dit van geval tot geval te bekijken aangezien er nogal veel verchil zit in vermogen bij de x35i motoren.

Als laatste heb ik niet veel positieve verhalen over bovenstaande chipboer gehoord. Te arm/te rijk lopende motoren, geplofte blokken, opeens niet thuis bij een beroep op garantie, na de tuning minder vermogen etc etc....
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:34:03 #299
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_64738605
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]




Ik dacht dat Mustangs altijd een MPH teller hadden
Jep, zijn er ook nooit achtergekomen waar mijn teller vandaan komt ! Is de enige bekend met een NL teller zover we weten.
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:51:56 #300
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_64884150
Kiekje uit de oude doos, ik moest even zoeken maaaarrr....



Is met een Saab93SE 2.0T automaat uit 2002. Met sportonderstel en lag bij deze snelheid nog heerlijk op de weg.
Was ergens in Duitsland ter hoogte van Coevorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')