M(?)ILFquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Vivi het volgende:
op mijn 31e
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef MUUS het volgende:
Aha, dus ze trokken te snel hun conclusies?
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef MUUS het volgende:
Aha, dus ze trokken te snel hun conclusies?
Dat het mijn goed recht was om niemand binnen te laten en dat ze heel erg lui waren en er wrs toch niets mee zouden doen mochten ze komen om aangifte te doen ofzoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:53 schreef Palau het volgende:
Wat zei de politie dan? 'We moeten ook die kakkers niet?'
Misschien was het Q.?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat het mijn goed recht was om niemand binnen te laten en dat ze heel erg lui waren en er wrs toch niets mee zouden doen mochten ze komen.
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hierquote:Op maandag 22 mei 2006 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hahaha kansloos, Ze hebben geen enkel recht om in jouw berging te mogen kijken. Laten ze de politie maar bellen word het nog smakelijk lachen ook
![]()
Alleen in Amerika.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Vivi het volgende:
Ik vraag me nu af of ik een aanklacht wegens smaad kan indienen
Niet leuk Xen.quote:
Misschien kun je je vriendje vragen hun weblog te wissen?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet leuk Xen.
Maar goed, wat vind jij nu van zoiets???![]()
Denk om je hart met die leeftijd.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hier
Geen aandacht aan besteden, het bewijst maar weer hoe kansloos sommige tokkie figuren zijn!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit wel te trillen van woede hier
Niet zeker weten, te snel conclusies trekken, grote mond én met de politie dreigen.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja blijkbaar, ik snap niet hoe ze erbij komen, blijkbaar weer via iemand anders maar ze wilden niet zeggen wanneer en wie me dan zg gezien had. Maar goed, beetje vreemd is het wel.
Jaja, je bent weer heel snedig. Maar een serieuze reactie is teveel gevraagd begrijp ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien kun je je vriendje vragen hun weblog te wissen?
Ik denk niet dat ze zich bedreigd en angstig voelden door het gemis van hun BBQ hoor Muus.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet zeker weten, te snel conclusies trekken, grote mond én met de politie dreigen.
Nou jaaaaaaa, waar halen ze het lef vandaan!
Nou ja, je kan maar trek hebben hč.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:59 schreef Palau het volgende:
Wie komt er op op het idee om in de regen een bbq te jatten bij iemand anders?
Dat vraag ik me ook af ja. En blijkbaar heeft die muts hem dus in de tuin laten staan ofzo, ik vroeg al aan d'r "Zie je me al lopen met een BBQ onder mijn arm??" maar het was een klein bbq-tje ofzo. Nou en, dan koop je toch een nieuwe bij de Xenos.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:59 schreef Palau het volgende:
Wie komt er op op het idee om in de regen een bbq te jatten bij iemand anders?
In een verroest rooster?quote:
Die ene had een snor ook nog. Ze was blond en had een snor!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:02 schreef R0ADKILL het volgende:
Hockey trrrutjes moet je sowieso aangeven bij de cops
Ik had errr van de twee achterrr me staan bij de AH
Wat een dom volk
Betrapt!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
In een verroest rooster?
Neem ik aan dan he, niet dat ik weet hoe dat rooster eruitziet![]()
Nee, ik was zo kwaad dat ik begon te raaskallenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:10 schreef Hathor het volgende:
Trouwens goed weer om the bbq'en nu, heb je gevraagd of ie niet toevallig gewoon weggewaaid kan zijn ?![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:23 schreef Oosthoek het volgende:
Volgens mij heb jij je hoofd gebruind op die bbq.
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:23 schreef Oosthoek het volgende:
[afbeelding]
Wilden ze niet zeggen, 1 of andere jongenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:15 schreef Hathor het volgende:
Heb je trouwens niet gevraagd wie dat precies geweest is die jou gezien heeft, dat zou ik namelijk heel graag willen weten als ik van zoiets beschuldigt werd ?
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:18 schreef Adfundum het volgende:
koop voor 1,50 zo'n kant en klare weggooi-BBQ, flikker die door hun brievenbus en ga een dag later vragen of ze soms je bbq hebben aangezien je aanwijzingen hebt dat deze zich in hun huis bevindt.
Ik ben half Italiaans. En dat kwam door het tosti-ijzerquote:Op maandag 22 mei 2006 22:23 schreef Oosthoek het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een zeikerds. voor een euro heb je een winkelwagentje, perfecte bbq!
Bij mijn supermarkt worden ze verkocht voor 50 cent!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een zeikerds. voor een euro heb je een winkelwagentje, perfecte bbq!
Wat heb je nou aan Half-Italiaans als die helft niet bij de Mafia zit?quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans. En dat kwam door het tosti-ijzer![]()
Ahum....quote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan Half-Italiaans als die helft niet bij de Mafia zit?![]()
Was wel handig geweest bij dit soort zware bedreigingen![]()
idd, vivi als een of andere gangster, in het zwart gekleed dikke sigaar in de mond, elegant hoedje op. Dan durven die kakteven haar niet eens in de ogen te kijken, laat staan dat ze niet durven aan te bellen bij haarquote:Op maandag 22 mei 2006 22:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan Half-Italiaans als die helft niet bij de Mafia zit?![]()
Was wel handig geweest bij dit soort zware bedreigingen![]()
Ja, maar ze stonden op mijn deur te bonken terwijl ik in mijn joggingpak liep met van die hamsterlaarzen aanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
idd, vivi als een of andere gangster, in het zwart gekleed dikke sigaar in de mond, elegant hoedje op. Dan durven die kakteven haar niet eens in de ogen te kijken, laat staan dat ze niet durven aan te bellen bij haar![]()
OK, ik begrijp nu een beetje waarom die bitches jou als slachtoffer van hun kakkerterreur hebben uitgekozen.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
...terwijl ik in mijn joggingpak liep met van die hamsterlaarzen aan
die draag ik alleen binnen hoor![]()
Dan is er een kans dat ze denken dat je een Tokkie bent, die lopen ook in campingsmokings. Worden sommige mensen ook bang van hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, maar ze stonden op mijn deur te bonken terwijl ik in mijn joggingpak liep met van die hamsterlaarzen aan
die draag ik alleen binnen hoor![]()
Hoe je verwekt bent hoef ik čcht niet te weten.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben half Italiaans. En dat kwam door het tosti-ijzer![]()
quote:Op maandag 22 mei 2006 23:12 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoe je verwekt bent hoef ik čcht niet te weten.
iig lachen dit topicquote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb net de politie gebeld en die moest hard lachen
Wat is er mis met het oude vertrouwde kopje suiker lenen...ach nostalgie..quote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Remco_h het volgende:
fotoboek tsjek....
als je mijn overbuuv was zou ik je ook beschuldigen van t stelen van mijn bbq...
die trutjes wilden gewoon ff de concurentie peilen
Zag ik de hoge bomen staanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat is er mis met het oude vertrouwde kopje suiker lenen...ach nostalgie..
* vivi zingt: En lááááángs, het tuinpad van mijn vááááder.......
Wat is DIT??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:29 schreef starvin het volgende:
Oh nu ga ik ECHT out hier.![]()
<knip>
Zo zie je maar, zo klein kan de wereld soms zijn, Vievje.![]()
Ook toevallig dat je je nu net pas aanmeld op Fokquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:29 schreef starvin het volgende:
Vivi verveelt zich msquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:44 schreef Overlast het volgende:
Ik geloof er geen hol van.
Het staat in Viv's myAT nu wsl wel ergens bovenin. Als je op Vivi's naam klikt zie je alles in de volgorde waar zij gereageerd heeft (laatste topic waar ze in gereageerd heeft dus bovenaan.) Hier heeft ze een alweer een tijd geleden in gepost en dus staat het verderop in die lijst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:46 schreef milagro het volgende:
wrom staat dit topic niet in Vivi's active list
ik wilde haar ff gaan halen, en klikte op haar naam dus , maar dan zie je dit topic niet... of kijk ik met mijn neus?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:46 schreef starvin het volgende:
Tuurlijk krijg je hier straks weer tegenreacties van internetvriendjes van Vivi als die er zijn, maar I don't give a fuck ik heb me verhaal gedaan, zo simpel is het.
Je kan de vraag ook zo stellen: waarom zou IK liegen over het feit dat ik Vivi er vandoor heb zien gaan met de barbeque.
Heb je trouwens de hamburgerresten etc er al afgeboend?
aha, thanks, ik snapquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het staat in Viv's myAT nu wsl wel ergens bovenin. Als je op Vivi's naam klikt zie je alles in de volgorde waar zij gereageerd heeft (laatste topic waar ze in gereageerd heeft dus bovenaan.) Hier heeft ze een alweer een tijd geleden in gepost en dus staat het verderop in die lijst.
-edit- Pagina 3 als je op haar naam klikt.
Biertje? Stukkie kaas er bij?quote:
Ik hou niet zo van kaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Biertje? Stukkie kaas er bij?
Olijfjes heb ik ook nog wel hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kaas..
Mogen het ook olijfjes zijn?. En gezellig wat tapenades?
.
quote:
Gele kikkerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef starvin het volgende:
Milagro, ach wat dacht je hier van, een foto van de voordeur (uit privacy redenen heb ik wel het huisnummer weggelaten, zo ben ik dan weer wel)
http://img231.imageshack.us/my.php?image=winkelkar2zi.jpg
Note: de albert heijn is bijna 10 minuten lopen vanaf hier.
Copy paste in nieuw vensterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gele kikker(probeer eens www.xs.to)
Ehh. Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:12 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Copy paste in nieuw venster. Jij deed toch ICT?
Bel even aan, en als ze opendoet maak dan even een foto. Dan geloof ik je.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef starvin het volgende:
Nou ze zegt overduidelijk dat ze nooit winkelkarretjes meeneemt. En terwijl ik haar ermee heb zien lopen en er eentje voor de deur staat. Maar die heb ik natuurlijk ff snel gehaald bij Appie Hein en daar neergezet.
Big deal...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef starvin het volgende:
Nou ze zegt overduidelijk dat ze nooit winkelkarretjes meeneemt. En terwijl ik haar ermee heb zien lopen en er eentje voor de deur staat. Maar die heb ik natuurlijk ff snel gehaald bij Appie Hein en daar neergezet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Bel even aan, en als ze opendoet maak dan even een foto. Dan geloof ik je.
Nou nou zeg. Als het nou om een moord ofzo gingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef starvin het volgende:
nee, om de gejatte bbq en het liegen, wel opletuh, hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nou zeg. Als het nou om een moord ofzo ging
Maar het gaat dus om een winkelwagentje?
Daar gaat het ook verder niet om. Ze opent er zelf een topic over dat ze het zo raar vind dat iemand haar beschuldigt. Ik speel alleen in op dit verzinsel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Big deal...
Lijkt me niet bepaald een reden om iemand de stoel te geven....![]()
*checkt FoBoquote:Op maandag 22 mei 2006 21:46 schreef Vivi het volgende:
Daarnet stonden 3 huilies van een studentenhuis bij mij aan de overkant, die beweerden dat hun BBQ (!!) gestolen was en iemand zou gezien hebben dat ik dat gedaan heb
Aangezien ik geen enkele behoefte voel om op mijn 31e bbq's uit nabijgelegen tuinen te ontvreemden heb ik hun dat met dezelfde bewoordingen beleefd medegedeeld.
Tevens heb ik ze in Jip en Janneke taal uitgelegd dat het nogal moeilijk bbq-en is op een balkon van 1 bij 2 m.
De desbetreffende huilies vroegen daarop of ze mijn berging mochten checken. Ik voel echter geen enkele behoefte gehoor te geven aan deze valse beschuldigiging laat staan 3 wildvreemden mijn privé domein te laten betreden (principekwestie).
Het Kaktrutje met de hockey-"R" die het hoogste woord voelde scheen dit echter niet te begrijpen en dreigde de politie in te schakelen. Hierop melde ik dat ze dat vooral moest doen en heb de conversatie beeindigd.
Ik vraag me nu af of ik een aanklacht wegens smaad kan indienen
Een BBQ jatten vind ik ook wel wat anders dan een winkelwagentje meenemen van de AH. Maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef starvin het volgende:
[..]
Daar gaat het ook verder niet om. Ze opent er zelf een topic over dat ze het zo raar vind dat iemand haar beschuldigt. Ik speel alleen in op dit verzinsel.
Wat is het verschil dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een BBQ jatten vind ik ook wel wat anders dan een winkelwagentje meenemen van de AH. Maar dat terzijde...
Het verschil van een BBQ en een winkelwagentje...quote:
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Vivi heeft een ban nu toch?
die is al weer afgelopen, volgens mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:22 schreef milagro het volgende:
Ze is natuurlijk op pad, struinen langs de tuinen![]()
Dat zou jammer zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Vivi heeft een ban nu toch?
Die is alweer voorbij.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Xennia het volgende:
Je woont gewoon in Vollenhoven, tussen de tokkies!
Ze had een blauw plusje bij haar naam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef static het volgende:
Hoe kun je dat zien?
Ik sta de hele dag online, dat kan met kabel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef MUUS het volgende:
Vivi was online en nu is ze weg.
Zou ze het bewijsmateriaal aan het wegmoffelen zijn?
Toen wist je nog niet dat je zwanger was, Vievquote:want ik als 31-jarige vrouw in mijn toestand
Op FOK!....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik sta de hele dag online, dat kan met kabel.
Ja, waarom zou ik dat nu doen hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:18 schreef starvin het volgende:
[..]
Daar gaat het ook verder niet om. Ze opent er zelf een topic over dat ze het zo raar vind dat iemand haar beschuldigt. Ik speel alleen in op dit verzinsel.
Ohw, is dat ding daarvoor. Thanks.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ze had een blauw plusje bij haar naam..
Oh ms wel al, 1 menstruatie gemistquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet dat je zwanger was, Viev
Dan nog, het is te absurd voor woorden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Toen wist je nog niet dat je zwanger was, Viev
Ach wat, dat doen ze allemaal in Vollenhovenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:52 schreef Vivi het volgende:
Kleine toevoeging nog: ik donder nooit vuilnis beneden,
Goh, ben je al "dik" anderhalf jaar zwanger? En ik herhaal het nogmaals, jij bent de enige die die karren meeneemt. Ik heb je er mee zien lopen (evenals met de barbeque die je voor de deur wegpakte). Met mijn ogen is niks mis trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Vivi het volgende:
Ach, hoe schattig
Oke, hier mijn reply: Dat winkelwagentje is van mij idd, handig, omdat ik de boodschappentassen te zwaar vond om te sjouwen (zwanger, enzo).
waarom ga je er dan zo bloedserieus op inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan nog, het is te absurd voor woorden.
Ik mag best sjouwen, maar ik voel me gewoon niet lekker. Dat kan toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ms wel al, 1 menstruatie gemist![]()
Altijd handig, al die privé info op een forum
Maaaaaaar jaaaaaaaaa, dan mag je best nog wel sjouwen, hoor, dus zet die boodschappenkar eens snel terug![]()
En die bbq ook![]()
Olifantendracht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef starvin het volgende:
[..]
Goh, ben je al "dik" anderhalf jaar zwanger?
Ja, kijk, als jij je privé sores op een forum plempt, dan is de kans er altijd, hoewel ENORM klein dat de tegenpartij zich meldt, hč.....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik mag best sjouwen, maar ik voel me gewoon niet lekker. Dat kan toch?
En verder vind ik dit dus totaal niet grappig en is het gewoon niet waar.
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom ga je er dan zo bloedserieus op in
wel grappig hoe jij "drama" iedere keer weet te aan te trekken
wat zijn de kansen dat je overbuum hier terechtkomt en dit topic vindt![]()
of ben jij hetzelf gewoon en een beetje in de war en zo![]()
Nu zou ik iets kunnen zeggen over een BBQ en cremeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Houd dat karretje nog een paar maanden, kan je mooi als kinderwagen gebruiken![]()
jij opent dit topic zelf maar had er niet op gerekend dat er weerwoord zou komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.
En ik ga er bloedserieus op in omdat ik het zoals ieder persoon wrs zou vinden niet echt kan waarderen als ik van iets wordt beschuldigd dat ik niet heb gedaan.
Wie gaat dit gebruiken als signature?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel in de war ja.
niveau weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu zou ik iets kunnen zeggen over een BBQ en cremeren.
Maar dat doe ik niet..
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.
En ik ga er bloedserieus op in omdat ik het zoals ieder persoon wrs zou vinden niet echt kan waarderen als ik van iets wordt beschuldigd dat ik niet heb gedaan.
We zitten hier tussen de vuilniszakken en de winkelwagentjes, dus ach...quote:
Wat lul je nu? Ik geloof dat ik ruiterlijk heb toegegeven dat dat winkelwagentje van mij is hoor, maar dat was niet de issue geloof ik toch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het trouwens prachtig om te zien hoe klein iemand wordt als de tegenpartij zich meldt. Hoe zielig en bekrompen Vivi is. Ik vind het persoonlijk heerlijk om te zien hoe iemand de mond gesnoerd wordt met 1 simpele foto. En nog vermakelijker wordt het als de zwangerschap erbij gehaald wordt. Alsof het terugduwen van een winkelwagentje ZONDER boodschappen naar de AH opeens teveel werk is. Geniaal![]()
![]()
Nee, ik zal wel gewoon overspannen zijn oke.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?
Neehee, die is op de BBQ gegaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?
Vooralsnog over Henk1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, die is op de BBQ gegaan natuurlijk!
Heb je het over Henk of Henk2 eigenlijk?
Ach je slappe smoes om het ding niet terug te brengen, daar maak jij jezelf al vreselijk belachelijk mee. Als je 'zwanger' bent en je het wel presteert om een volle winkelkar naar je stekkie te zeulen. Dan is het opeens een probleem om een totaal leeg karretje terug te brengen? Je bent gewoon een lui varken... En je valt nu eindelijk door de mand. Zolang al heb je geprobeerd klasse uit te dragen, deed je alsof je de helderste ster was aan het firmament. Nu blijk je niets meer te zijn dan een laf gloeiend waxinelichtje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik geloof dat ik ruiterlijk heb toegegeven dat dat winkelwagentje van mij is hoor, maar dat was niet de issue geloof ik toch.
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach je slappe smoes om het ding niet terug te brengen, daar maak jij jezelf al vreselijk belachelijk mee. Als je 'zwanger' bent en je het wel presteert om een volle winkelkar naar je stekkie te zeulen. Dan is het opeens een probleem om een totaal leeg karretje terug te brengen? Je bent gewoon een lui varken... En je valt nu eindelijk door de mand. Zolang heb je geprobeert klasse uit te dragen, deed je alsof je de helderste ster was aan het firmament. Nu blijk je niets meer te zijn dan een laf gloeiend waxinelichtje.
En wanneer ga je de bbq weer terugbrengen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
En sinds wanneer wordt zoiets niet als diefstal gerekent? Je eigent je iets toe wat niet van jouw is... Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent best leuk, voor een kloonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Ze is al zwanger, dus je maakt geen kans meer hoor...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echt
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:20 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me een duidelijk gevalletje zwangerschapsdementie.
Wat heb je dan precies gezien, starvin, wat had de verdachte aan die middag/vooravondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Oh, is dat alleen maar na de bevalling? Weer wat geleerd. Anyway, ik maak het momenteel van dichtbij mee met een drachtige collega. Het kan dus wel degelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap..
Na de verhuizingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En wanneer ga je de bbq weer terugbrengen?
Wie is die Henk nou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef reviewz het volgende:
Eerst die hele gedoe rondom Henk, en nu dit.
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbrekenquote:
Ohw.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk, the horror continues
stomme smoesjes om contact te zoeken..
Stomme smoesjes etc deel 835
onder andere dus, hč![]()
Nee hoor, met dat hoofdstuk is er juist nog meer drama gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar Klaas-Jan heeft het toch allemaal recht gezet?
Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:
Snitch.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb net de politie gebeld en die moest hard lachen
31 toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:45 schreef eL. het volgende:
Jezus, 21, zwanger, dief, het houdt niet op.
Volgens mij is Henk altijd de lachende derde geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:
Van wie is ze dan zwanger?!
Zeker ook goddelijke interventie waarna de BBQ verdween. Of is Henk daarop opgestookt?
Wist ze het maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef tonks het volgende:
Wie heeft haar dan zwanger gemaakt?
De startpost van dat eerste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
Help Vivi de winter door, verhalen voor onder de Mistletoe.
![]()
Met Henk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Maarre, ontopic, ik denk dat ze het gedaan heeft
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Vivi het volgende:
(zwanger, enzo).
En winkelwagentjes en sperma.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:49 schreef N.icka het volgende:
Zal ze alleen een bbq hebben gejat ?
Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
te bezichtigen in F&F ergens, volgens mij, en nee, zó erg is het ook weer niet, viespeukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil potdikkie nou weten wie Viev bezwangerd heeft!
Die is zeker uitgezonden op een moment dat niemand keek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
S&G?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergens
Is dat die Henk??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
te bezichtigen in F&F ergens, volgens mij, en nee, zó erg is het ook weer niet, viespeuk![]()
Zeg, heb jij niet even een linkje naar de relevante topicjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergens
US, en dan S(exy) & G(ewaagd), je weet togquote:
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, heb jij niet even een linkje naar de relevante topicjes?
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar tijdens het stelen van de bbq was ze ws gekleed
Op die ene foto waar die gozer met een kat op schoot zit ofzo? Is dat die arme ziel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoor
Kijk jij nooit tieten, dan
En F&F, het topic met de poesjes.....katjes, dus![]()
Ze heeft er al eentje MUUS, eerlijk gevonden. Wat moet ze nou met twee BBQs?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op die ene foto waar die gozer met een kat op schoot zit ofzo? Is dat die arme ziel?.
Wie komt d'r naar m'n BBQ?
Oh, oh, ze maken het haar wel heel makkelijk nu. Ze vertellen gewoon waar en wanneer de BBQ te vinden is..
Eten voor twee?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft er al eentje MUUS, eerlijk gevonden. Wat moet ze nou met twee BBQs?
Gezellig met alle buren en exen BBQ-en. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Wat moet ze nou met twee BBQs?
Lekker BBQen met alle mensen die haar wel mogen. Zoals ik zeg. Ze heeft al een BBQ. Dat is al te veel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezellig met alle buren en exen BBQ-en. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ofzo.
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voortslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoor
Kijk jij nooit tieten, dan
En F&F, het topic met de poesjes.....katjes, dus![]()
Die van mij is van steen, die wil ik Vivi wel eens zien versjouwenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef MUUS het volgende:
Schnell, schnell, haal allemaal je BBQ binnen!
*hysterisch rondjes rent en met handjes wappert*
*stoepkrijt ook naar binnenhaalt voor de zekerheid*
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schietenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voortslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjes.
Die kan ze dan mooi in dat winkelwagentje gooien en naar huis rijden. Appeltje, eitje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die van mij is van steen, die wil ik Vivi wel eens zien versjouwen.
Hč bah, Duch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schieten
Daar word je niet zwanger van hoor!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schieten
dat is terloops genoemd, en weer verwijderd, en weer genoemd (zie OUD) en de smeuiige details achter de schermen aangeboden i.e. gemaild, en nee, ik sloeg het aanbod afquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voorslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
en er is een topic onder kloon met de voorgeschiedenis, maar daar zijn alle posts verwijderd door de TS, omdat de kloon binnen 1 pagina al ontmaskerd werd
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en er is een topic onder kloon met de voorgeschiedenis, maar daar zijn alle posts verwijderd door de TS, omdat de kloon binnen 1 pagina al ontmaskerd werd
Die voorgeschiedenis heb ik wel meegekregen, maar dat dit tot een nieuw hoogtepunt (quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is terloops genoemd, en weer verwijderd, en weer genoemd (zie OUD) en de smeuiige details achter de schermen aangeboden i.e. gemaild, en nee, ik sloeg het aanbod af![]()
oh dat zal idd wel, jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!."
Inderdaad ja.. Hilarisch, dat topicje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!."
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:30 schreef static het volgende:
Ik zou me ook lichtelijk zorgen maken als zowel MUUS, Milagro en JMG in mijn janktopic zouden posten.
Nou, Xennia ging er wel op inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar Milagro.. Waarom heb je de smeuiige details nou afgeslagen/
Da's niet slim hč?
Ja, maar bij jou is het toch anders, Viviann.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
Bovendien staan er al genoeg details op het forum om te weten dat het gewoon nóg erger en treuriger kan worden dan de tijd met Henk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
hey, dat is nog niet zeker, hčquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom gaat het ineens over milagroIedereen die haar een beetje kent op fok!, weet heus wel dat milagro dat niet heeft afgeslagen...
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
daar ga ik niet over
ms een volgende keer niet de sappige details zo aanbieden, via mail?
sorry, Viev, maar je brengt zelf je eigen sores als een juicy soap "moet je nu toch weer horen..." en heel Fok leest mee, doe dat dan toch niet![]()
[..]
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus wel
Dank je voor de tip, M.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaar.
Zeg, Harry, je denkt toch niet dat ik haar ellende of van willekeurige welke andere Fokker in mijn mailbox wil hebben, hčquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellen![]()
OT.
Vivi is dus zwanger van een bonte hond ?
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stilquote:
Dat wordt under cover naar de AH voortaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
Her name is Vivi, she was a showgirl,
But that was 30 years ago, when they used to have a show
Now it’s a disco, but not for Vivi,
Still in the dress she used to wear,
Faded feathers in her hair
She sits there so refined,and drinks herself half-blind
She lost her youth and she lost her Henkie
Now she’s lost her mind
At the copa copacabana....
En dan thuiskomen en tegen de BBQ's en winkelwagentjes praten..
Yes Master.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stil.
quote:
Nou, zeg eens eerlijk: Zou jij dat gaan sjouwen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wordt under cover naar de AH voortaan![]()
[afbeelding]
Af en toe, Nigeriaanse IP adressen staan veelal op een blacklist, dus geen toegang.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh, check je je mail nog wel eens, eigenlijk?
Nee hoor, ze leest nog mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hé kut, ik was net te laat om de boel wat meer op te stoken![]()
Ja, of je nog in NL was. Maar dat was je niet meer, kwam ik al snel daarna achterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Af en toe, Nigeriaanse IP adressen staan veelal op een blacklist, dus geen toegang.
Heb je wat gestuurd dan?
Deal. In augustus ben ik weer even terug denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, of je nog in NL was. Maar dat was je niet meer, kwam ik al snel daarna achter.
Affijn, volgende keer *wel* zuipen static.
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:32 schreef static het volgende:
[..]
Deal. In augustus ben ik weer even terug denk ik.
Gezellig.
- Weet niet meer precies wat verdachte aanhad, maar zelfs in het donker kon je duidelijk zien dat het om Vivi ging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hey, dat is nog niet zeker, hč![]()
Starvin....
wat had de verdachte aan.
omschrijf de bbq
wat was het exacte tijdstip dat je de verdachte gezien hebt
heb je de verdachte haar huis zien binnengaan met betreffende bbq
hoeveel karretjes stonden er voor de deur
en tot slot, ken je Henk?
100¤, maar da's ook nog lucratief.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef starvin het volgende:
...
Die karretjes kosten AH 200 euro per stuk dacht ik.
...
Dat zou op zich ook een dronken actie van mij kunnen zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef MUUS het volgende:
Oooooh, ze was lazerus!
Misschien als ze nu in de berging gaat kijken dat er ineens een BBQ staat. 'Hoe komt die daar nou?'
Jij hebt die afwijking met plantjes en jij weet het achteraf nog.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou op zich ook een dronken actie van mij kunnen zijn![]()
De puzzelstukjes vielen ook pas in de loop van de volgende dag in elkaar en wie weet heeft Viv een tragere informatieverwerking?quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt die afwijking met plantjes en jij weet het achteraf nog.
Vast nietquote:Maar misschien begint het bij plantjes? Zou de AA daar folders over hebben?
Inderdaad, er is altijd iets te beleven in Vollenhovenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:55 schreef Northside het volgende:
Wat zou ik TS graag als buurvrouw hebben. 't Leven zou nooit saai zijn met zoiets om de hoek![]()
Nou, daar zou ik me wel iets bij kunnen voorstellen, compleet dronken naar huis strompelen ( ondanks je ' toestand'quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef starvin het volgende:
[..]
- Weet niet meer precies wat verdachte aanhad, maar zelfs in het donker kon je duidelijk zien dat het om Vivi ging.![]()
- Kleine barbeque in chroom uitgevoerd, dichtklapbaar en ongeveer 40 cm lang. De reden waarom ik wist dat die barbeque was gejat omdat ik die luitjes die dag had zien barbequeen op de stoep, nogal een apart tafereel.
- 23:00 uur
- Ik kwam toevallig ook thuis, liep door de desbetreffende straat waar de bbq is ontvreemd, ging toen richting de portiek vd flat en zag haar richting berging gaan met de barbeque. Oh ja ze rook ontzettend naar alcohol.![]()
- Hoeveel karretjes voor de deur? Altijd maar 1 volgens mij. Maar achter op het plein op een gegeven moment een collectie van 3-4 zoals ik al eerder aangaf. Die karretjes kosten AH 200 euro per stuk dacht ik.
- Henk? Die met de spermatank?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |