Inderdaad ja.. Hilarisch, dat topicje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!."
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:30 schreef static het volgende:
Ik zou me ook lichtelijk zorgen maken als zowel MUUS, Milagro en JMG in mijn janktopic zouden posten.
Nou, Xennia ging er wel op inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar Milagro.. Waarom heb je de smeuiige details nou afgeslagen/
Da's niet slim hè?
Ja, maar bij jou is het toch anders, Viviann.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
Bovendien staan er al genoeg details op het forum om te weten dat het gewoon nóg erger en treuriger kan worden dan de tijd met Henk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
hey, dat is nog niet zeker, hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom gaat het ineens over milagroIedereen die haar een beetje kent op fok!, weet heus wel dat milagro dat niet heeft afgeslagen...
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
daar ga ik niet over
ms een volgende keer niet de sappige details zo aanbieden, via mail?
sorry, Viev, maar je brengt zelf je eigen sores als een juicy soap "moet je nu toch weer horen..." en heel Fok leest mee, doe dat dan toch niet![]()
[..]
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus wel
Dank je voor de tip, M.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaar.
Zeg, Harry, je denkt toch niet dat ik haar ellende of van willekeurige welke andere Fokker in mijn mailbox wil hebben, hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellen![]()
OT.
Vivi is dus zwanger van een bonte hond ?
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stilquote:
Dat wordt under cover naar de AH voortaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
Her name is Vivi, she was a showgirl,
But that was 30 years ago, when they used to have a show
Now it’s a disco, but not for Vivi,
Still in the dress she used to wear,
Faded feathers in her hair
She sits there so refined,and drinks herself half-blind
She lost her youth and she lost her Henkie
Now she’s lost her mind
At the copa copacabana....
En dan thuiskomen en tegen de BBQ's en winkelwagentjes praten..
Yes Master.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stil.
quote:
Nou, zeg eens eerlijk: Zou jij dat gaan sjouwen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wordt under cover naar de AH voortaan![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |