31 toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:45 schreef eL. het volgende:
Jezus, 21, zwanger, dief, het houdt niet op.
Volgens mij is Henk altijd de lachende derde geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:
Van wie is ze dan zwanger?!
Zeker ook goddelijke interventie waarna de BBQ verdween. Of is Henk daarop opgestookt?
Wist ze het maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef tonks het volgende:
Wie heeft haar dan zwanger gemaakt?
De startpost van dat eerste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
Help Vivi de winter door, verhalen voor onder de Mistletoe.
![]()
Met Henk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Maarre, ontopic, ik denk dat ze het gedaan heeft
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Vivi het volgende:
(zwanger, enzo).
En winkelwagentjes en sperma.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:49 schreef N.icka het volgende:
Zal ze alleen een bbq hebben gejat ?
Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
te bezichtigen in F&F ergens, volgens mij, en nee, zó erg is het ook weer niet, viespeukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil potdikkie nou weten wie Viev bezwangerd heeft!
Die is zeker uitgezonden op een moment dat niemand keek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
S&G?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergens
Is dat die Henk??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
te bezichtigen in F&F ergens, volgens mij, en nee, zó erg is het ook weer niet, viespeuk![]()
Zeg, heb jij niet even een linkje naar de relevante topicjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergens
US, en dan S(exy) & G(ewaagd), je weet togquote:
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zeg, heb jij niet even een linkje naar de relevante topicjes?
Bron?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar tijdens het stelen van de bbq was ze ws gekleed
Op die ene foto waar die gozer met een kat op schoot zit ofzo? Is dat die arme ziel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoor
Kijk jij nooit tieten, dan
En F&F, het topic met de poesjes.....katjes, dus![]()
Ze heeft er al eentje MUUS, eerlijk gevonden. Wat moet ze nou met twee BBQs?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Op die ene foto waar die gozer met een kat op schoot zit ofzo? Is dat die arme ziel?.
Wie komt d'r naar m'n BBQ?
Oh, oh, ze maken het haar wel heel makkelijk nu. Ze vertellen gewoon waar en wanneer de BBQ te vinden is..
Eten voor twee?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze heeft er al eentje MUUS, eerlijk gevonden. Wat moet ze nou met twee BBQs?
Gezellig met alle buren en exen BBQ-en. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Wat moet ze nou met twee BBQs?
Lekker BBQen met alle mensen die haar wel mogen. Zoals ik zeg. Ze heeft al een BBQ. Dat is al te veel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gezellig met alle buren en exen BBQ-en. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ofzo.
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voortslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef milagro het volgende:
[..]
S&G, deel weetikveel, ga maar zoeken, hoor
Kijk jij nooit tieten, dan
En F&F, het topic met de poesjes.....katjes, dus![]()
Die van mij is van steen, die wil ik Vivi wel eens zien versjouwenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:16 schreef MUUS het volgende:
Schnell, schnell, haal allemaal je BBQ binnen!
*hysterisch rondjes rent en met handjes wappert*
*stoepkrijt ook naar binnenhaalt voor de zekerheid*
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schietenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voortslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjes.
Die kan ze dan mooi in dat winkelwagentje gooien en naar huis rijden. Appeltje, eitje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die van mij is van steen, die wil ik Vivi wel eens zien versjouwen.
Hè bah, Duch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schieten
Daar word je niet zwanger van hoor!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit iets met een hond ofzo...het wil me maar niet te binnen schieten
dat is terloops genoemd, en weer verwijderd, en weer genoemd (zie OUD) en de smeuiige details achter de schermen aangeboden i.e. gemaild, en nee, ik sloeg het aanbod afquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 'Vivi is zwanger' aflevering in de zich al jaren voorslepende Vivi-soap. Da's veel interessanter dan wat tietjes.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
en er is een topic onder kloon met de voorgeschiedenis, maar daar zijn alle posts verwijderd door de TS, omdat de kloon binnen 1 pagina al ontmaskerd werd
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
en er is een topic onder kloon met de voorgeschiedenis, maar daar zijn alle posts verwijderd door de TS, omdat de kloon binnen 1 pagina al ontmaskerd werd
Die voorgeschiedenis heb ik wel meegekregen, maar dat dit tot een nieuw hoogtepunt (quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is terloops genoemd, en weer verwijderd, en weer genoemd (zie OUD) en de smeuiige details achter de schermen aangeboden i.e. gemaild, en nee, ik sloeg het aanbod af![]()
oh dat zal idd wel, jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!."
Inderdaad ja.. Hilarisch, dat topicje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, het was meer van: "Ik post dit onder een kloon, want mijn vriendje is handig met computers, maar hey, pssssssst, ik ben het! Vivi!."
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:30 schreef static het volgende:
Ik zou me ook lichtelijk zorgen maken als zowel MUUS, Milagro en JMG in mijn janktopic zouden posten.
Nou, Xennia ging er wel op inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar Milagro.. Waarom heb je de smeuiige details nou afgeslagen/
Da's niet slim hè?
Ja, maar bij jou is het toch anders, Viviann.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
Bovendien staan er al genoeg details op het forum om te weten dat het gewoon nóg erger en treuriger kan worden dan de tijd met Henk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, Xennia ging er wel op in![]()
Ik vond ruim 2 jaar Henk wel genoeg eigenlijk
hey, dat is nog niet zeker, hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Viviann het volgende:
arme vivi ik ben ook es vals beschuldigt maar toen bleek later dat ik het toch gedaan had
daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Xennia gaat dat niet hier neerpleuren aangezien dat niemand een reet aangaat.
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom gaat het ineens over milagroIedereen die haar een beetje kent op fok!, weet heus wel dat milagro dat niet heeft afgeslagen...
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
daar ga ik niet over
ms een volgende keer niet de sappige details zo aanbieden, via mail?
sorry, Viev, maar je brengt zelf je eigen sores als een juicy soap "moet je nu toch weer horen..." en heel Fok leest mee, doe dat dan toch niet![]()
[..]
dat heeft milagro, helaas voor jou, dus wel
Dank je voor de tip, M.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Vivi-janktopics. Gewoon vanege de entertainment waarde. Echt static, het is zo veel beter dan het hele SHO forum bij elkaar.
Zeg, Harry, je denkt toch niet dat ik haar ellende of van willekeurige welke andere Fokker in mijn mailbox wil hebben, hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
je liegt. En dat ga je vast in een eigen topic vertellen![]()
OT.
Vivi is dus zwanger van een bonte hond ?
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stilquote:
Dat wordt under cover naar de AH voortaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef MUUS het volgende:
Her name is Vivi, she was a showgirl,
But that was 30 years ago, when they used to have a show
Now it’s a disco, but not for Vivi,
Still in the dress she used to wear,
Faded feathers in her hair
She sits there so refined,and drinks herself half-blind
She lost her youth and she lost her Henkie
Now she’s lost her mind
At the copa copacabana....
En dan thuiskomen en tegen de BBQ's en winkelwagentjes praten..
Yes Master.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geduld static, geduld. Vivi is nooit lang stil.
quote:
Nou, zeg eens eerlijk: Zou jij dat gaan sjouwen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat wordt under cover naar de AH voortaan![]()
[afbeelding]
Af en toe, Nigeriaanse IP adressen staan veelal op een blacklist, dus geen toegang.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Oh, check je je mail nog wel eens, eigenlijk?
Nee hoor, ze leest nog mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hé kut, ik was net te laat om de boel wat meer op te stoken![]()
Ja, of je nog in NL was. Maar dat was je niet meer, kwam ik al snel daarna achterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Af en toe, Nigeriaanse IP adressen staan veelal op een blacklist, dus geen toegang.
Heb je wat gestuurd dan?
Deal. In augustus ben ik weer even terug denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, of je nog in NL was. Maar dat was je niet meer, kwam ik al snel daarna achter.
Affijn, volgende keer *wel* zuipen static.
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:32 schreef static het volgende:
[..]
Deal. In augustus ben ik weer even terug denk ik.
Gezellig.
- Weet niet meer precies wat verdachte aanhad, maar zelfs in het donker kon je duidelijk zien dat het om Vivi ging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef milagro het volgende:
[..]
hey, dat is nog niet zeker, hè![]()
Starvin....
wat had de verdachte aan.
omschrijf de bbq
wat was het exacte tijdstip dat je de verdachte gezien hebt
heb je de verdachte haar huis zien binnengaan met betreffende bbq
hoeveel karretjes stonden er voor de deur
en tot slot, ken je Henk?
100¤, maar da's ook nog lucratief.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef starvin het volgende:
...
Die karretjes kosten AH 200 euro per stuk dacht ik.
...
Dat zou op zich ook een dronken actie van mij kunnen zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef MUUS het volgende:
Oooooh, ze was lazerus!
Misschien als ze nu in de berging gaat kijken dat er ineens een BBQ staat. 'Hoe komt die daar nou?'
Jij hebt die afwijking met plantjes en jij weet het achteraf nog.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou op zich ook een dronken actie van mij kunnen zijn![]()
De puzzelstukjes vielen ook pas in de loop van de volgende dag in elkaar en wie weet heeft Viv een tragere informatieverwerking?quote:Op zondag 25 juni 2006 01:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jij hebt die afwijking met plantjes en jij weet het achteraf nog.
Vast nietquote:Maar misschien begint het bij plantjes? Zou de AA daar folders over hebben?
Inderdaad, er is altijd iets te beleven in Vollenhovenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:55 schreef Northside het volgende:
Wat zou ik TS graag als buurvrouw hebben. 't Leven zou nooit saai zijn met zoiets om de hoek![]()
Nou, daar zou ik me wel iets bij kunnen voorstellen, compleet dronken naar huis strompelen ( ondanks je ' toestand'quote:Op zondag 25 juni 2006 01:06 schreef starvin het volgende:
[..]
- Weet niet meer precies wat verdachte aanhad, maar zelfs in het donker kon je duidelijk zien dat het om Vivi ging.![]()
- Kleine barbeque in chroom uitgevoerd, dichtklapbaar en ongeveer 40 cm lang. De reden waarom ik wist dat die barbeque was gejat omdat ik die luitjes die dag had zien barbequeen op de stoep, nogal een apart tafereel.
- 23:00 uur
- Ik kwam toevallig ook thuis, liep door de desbetreffende straat waar de bbq is ontvreemd, ging toen richting de portiek vd flat en zag haar richting berging gaan met de barbeque. Oh ja ze rook ontzettend naar alcohol.![]()
- Hoeveel karretjes voor de deur? Altijd maar 1 volgens mij. Maar achter op het plein op een gegeven moment een collectie van 3-4 zoals ik al eerder aangaf. Die karretjes kosten AH 200 euro per stuk dacht ik.
- Henk? Die met de spermatank?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |