Edittedquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Pindax0r het volgende:
mei, wtf?
Zeg maar welk merk en ik haal 't voor jequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Conflict het volgende:
geen bier?
Jazekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, er is kip! Spicy gekruid?
Amsterdam Zuid, de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef Biancavia het volgende:
Waar is het?
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef ClaireDanes het volgende:
en de wijven?
Die neem ik anders wel mee.
Limo kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Biancavia het volgende:
't Is nogal een end uit de buurt.
Nieuw Setje voor mijn sletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheen.
Alleen als het een gepimpte is!quote:
Kan ook geschonken worden, jaquote:
Mwah, vanaf VU naar Stadionplein, richting Beethovenstraat en dan ben je binnen 5 minuten boeken voor m'n deurquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Pindax0r het volgende:
de Pijp, is dat een beetje in de buurt van de VU? dan kan ik er gewoon met me fiets heenboeken [afbeelding]
Een gast naar m'n hartquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Conflict het volgende:
Merk maakt me niet uit!
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
Maakt je moeder gemberlimonade?
Is dat die gast die over die striptease kotst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef ClaireDanes het volgende:
http://www.lekkerverhaal.nl/weblog/?p=1161 mogen zij ook komen?![]()
check de film, onderinquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die gast die over die striptease kotst?. Die gast niet nee, die chick wel
.
Nee, gemberlimonade was het!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld worden.
Ik ken 't als gemberbier, het is allebei hetzelfde volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, gemberlimonade was het!
Da's vies..
Ja, dan moet je dan zelf maar slachten ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Spareribs, saté en kip? Waar is het echte vlees?
Redelijk grote TV met boxen verspreid over de woonkamerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef Everett het volgende:
Ik neem aan dat je wel een tv hebt, want als Nederland vanavond wint kom ik zaterdag de 1/8 finale bij jou kijken. Gezellig. Ik neem de sauzen mee.
[afbeelding]
We keep it peacefulquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Nega het volgende:
Gevechten tussen negers en Marokkanen?
Zekers!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Boeman het volgende:
Gaan we dan ook rampeneren?
Jaquote:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrijquote:
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tvquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
Wuhahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
Dan maken we van haar de Sandwichquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Haha, jah dat ben ik, goed plan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Ja, daar zie ik ook wel eens iets van op National Geographic. Inderdaad best vermakelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tv![]()
Regel ik wel, relaxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Haha, jah dat ben ik, goed plan.![]()
Moet ik zelf een flesje rosé meenemen of....?![]()
Heel dat G-Unit en Dipset camp komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:35 schreef Nega het volgende:
Welke hiphopsterren komen optreden dan?Alleen DMX met Party Up?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |