Edittedquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Pindax0r het volgende:
mei, wtf?
Zeg maar welk merk en ik haal 't voor jequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Conflict het volgende:
geen bier?
Jazekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, er is kip! Spicy gekruid?
Amsterdam Zuid, de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef Biancavia het volgende:
Waar is het?
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef ClaireDanes het volgende:
en de wijven?
Die neem ik anders wel mee.
Limo kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Biancavia het volgende:
't Is nogal een end uit de buurt.
Nieuw Setje voor mijn sletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheen.
Alleen als het een gepimpte is!quote:
Kan ook geschonken worden, jaquote:
Mwah, vanaf VU naar Stadionplein, richting Beethovenstraat en dan ben je binnen 5 minuten boeken voor m'n deurquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Pindax0r het volgende:
de Pijp, is dat een beetje in de buurt van de VU? dan kan ik er gewoon met me fiets heenboeken [afbeelding]
Een gast naar m'n hartquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Conflict het volgende:
Merk maakt me niet uit!
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
Maakt je moeder gemberlimonade?
Is dat die gast die over die striptease kotst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef ClaireDanes het volgende:
http://www.lekkerverhaal.nl/weblog/?p=1161 mogen zij ook komen?![]()
check de film, onderinquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die gast die over die striptease kotst?. Die gast niet nee, die chick wel
.
Nee, gemberlimonade was het!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld worden.
Ik ken 't als gemberbier, het is allebei hetzelfde volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, gemberlimonade was het!
Da's vies..
Ja, dan moet je dan zelf maar slachten ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Spareribs, saté en kip? Waar is het echte vlees?
Redelijk grote TV met boxen verspreid over de woonkamerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef Everett het volgende:
Ik neem aan dat je wel een tv hebt, want als Nederland vanavond wint kom ik zaterdag de 1/8 finale bij jou kijken. Gezellig. Ik neem de sauzen mee.
[afbeelding]
We keep it peacefulquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Nega het volgende:
Gevechten tussen negers en Marokkanen?
Zekers!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Boeman het volgende:
Gaan we dan ook rampeneren?
Jaquote:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrijquote:
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tvquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
Wuhahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
Dan maken we van haar de Sandwichquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Haha, jah dat ben ik, goed plan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Ja, daar zie ik ook wel eens iets van op National Geographic. Inderdaad best vermakelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tv![]()
Regel ik wel, relaxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Haha, jah dat ben ik, goed plan.![]()
Moet ik zelf een flesje rosé meenemen of....?![]()
Heel dat G-Unit en Dipset camp komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:35 schreef Nega het volgende:
Welke hiphopsterren komen optreden dan?Alleen DMX met Party Up?
Idd, met zoeen groot kampvuur. En van die leuke kettingen en armbandjes die zoveel lawaai maken. en hippe hiphop tattoo's enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik ook wel eens iets van op National Geographic. Inderdaad best vermakelijk.
G-Unit is beetje saai geworden de laatste tijd... vraag nog wat anderenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Regel ik wel, relax.
[..]
Heel dat G-Unit en Dipset camp komt.
Nodig method man & redman uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef Nega het volgende:
[..]
G-Unit is beetje saai geworden de laatste tijd... vraag nog wat anderen
Duh, het is A'damquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
BBQ bij dWC![]()
wonen er ook pijpmeisjes bij je in de buurt?![]()
Het heet voor niets Amsterdam de Pijp hè, waar ik woonquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
BBQ bij dWc![]()
wonen er ook pijpmeisjes bij je in de buurt?![]()
en maakt je moeder dan ook allemaal van die surinaamse lekkernijen voor iedereen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CS? Tram 25 pakken en dan een dik kwartier. Stopt wel bijna letterlijk voor m'n huis
.
Op aanvraagquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
en maakt je moeder dan ook allemaal van die surinaamse lekkernijen voor iedereen?![]()
En toen was het topic een beetje doodquote:
Trio doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik kom. Ik neem Nouk ook mee.
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?quote:
Ik vond die grap zo matig dat ik 'm zelfs uit m'n OP heb gelaten, en wie komt d'r mee? Jijquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?
Hij is gewoon sociaal, door zoveel mogelijk mensen te laten genieten van zijn verjaardag's bbqquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet nu natuurlijk wel dat er zaterdag een paar Fok!kers echt door de pijp gaan dolen om gratis bier te bietsen he? Sta je daar met je goede gedrag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond die grap zo matig dat ik 'm zelfs uit m'n OP heb gelaten, en wie komt d'r mee? Jij.
Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet nu natuurlijk wel dat er zaterdag een paar Fok!kers echt door de pijp gaan dolen om gratis bier te bietsen he? Sta je daar met je goede gedrag.
En dat heeft in je mogen komen.quote:
Als ik rond Waterloo woonde was Kimo d'r ook welquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Nega het volgende:
Woon je niet in de buurt van Krugerplein, nodig je Negativ uit.
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!quote:
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenotenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoor!
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!
Ik lig gewoon in een deuk omdat ik 't al helemaal voor me ziequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenoten.
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen (nouja, bijna dan) mag komen
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Voor de mensen die gaan, tram 25 richting de pijp. Print voor de zekerheid een foto uit dWc's fotoboek uit om aan buurtbewoners te laten zien. Succes verzekerd.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
EXCUSSEEE ME?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |