Edittedquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Pindax0r het volgende:
mei, wtf?
Zeg maar welk merk en ik haal 't voor jequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef Conflict het volgende:
geen bier?
Jazekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, er is kip! Spicy gekruid?
Amsterdam Zuid, de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef Biancavia het volgende:
Waar is het?
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef ClaireDanes het volgende:
en de wijven?
Die neem ik anders wel mee.
Limo kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:05 schreef Biancavia het volgende:
't Is nogal een end uit de buurt.
Nieuw Setje voor mijn sletjequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foto's kunnen worden gemailed (adres staat in m'n profiel) en dan laat ik de Keuringsdienst van dWc_Waren eroverheen.
Alleen als het een gepimpte is!quote:
Kan ook geschonken worden, jaquote:
Mwah, vanaf VU naar Stadionplein, richting Beethovenstraat en dan ben je binnen 5 minuten boeken voor m'n deurquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Pindax0r het volgende:
de Pijp, is dat een beetje in de buurt van de VU? dan kan ik er gewoon met me fiets heenboeken [afbeelding]
Een gast naar m'n hartquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:07 schreef Conflict het volgende:
Merk maakt me niet uit!
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
Maakt je moeder gemberlimonade?
Is dat die gast die over die striptease kotst?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef ClaireDanes het volgende:
http://www.lekkerverhaal.nl/weblog/?p=1161 mogen zij ook komen?![]()
check de film, onderinquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die gast die over die striptease kotst?. Die gast niet nee, die chick wel
.
Nee, gemberlimonade was het!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gemberbier bedoel je? Kan geregeld worden.
Ik ken 't als gemberbier, het is allebei hetzelfde volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, gemberlimonade was het!
Da's vies..
Ja, dan moet je dan zelf maar slachten ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Spareribs, saté en kip? Waar is het echte vlees?
Redelijk grote TV met boxen verspreid over de woonkamerquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:16 schreef Everett het volgende:
Ik neem aan dat je wel een tv hebt, want als Nederland vanavond wint kom ik zaterdag de 1/8 finale bij jou kijken. Gezellig. Ik neem de sauzen mee.
[afbeelding]
We keep it peacefulquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Nega het volgende:
Gevechten tussen negers en Marokkanen?
Zekers!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef Boeman het volgende:
Gaan we dan ook rampeneren?
Jaquote:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrijquote:
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tvquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
Wuhahaquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Trap er niet in.![]()
Dan maken we van haar de Sandwichquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Haha, jah dat ben ik, goed plan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij dat in je avatar bent heb ik nog wel een VIP-plaatsje vrij.
Ja, daar zie ik ook wel eens iets van op National Geographic. Inderdaad best vermakelijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:33 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dat zijn anders altijd best gezellige feesten, als ik die zo zie op tv![]()
Regel ik wel, relaxquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Haha, jah dat ben ik, goed plan.![]()
Moet ik zelf een flesje rosé meenemen of....?![]()
Heel dat G-Unit en Dipset camp komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:35 schreef Nega het volgende:
Welke hiphopsterren komen optreden dan?Alleen DMX met Party Up?
Idd, met zoeen groot kampvuur. En van die leuke kettingen en armbandjes die zoveel lawaai maken. en hippe hiphop tattoo's enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ja, daar zie ik ook wel eens iets van op National Geographic. Inderdaad best vermakelijk.
G-Unit is beetje saai geworden de laatste tijd... vraag nog wat anderenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Regel ik wel, relax.
[..]
Heel dat G-Unit en Dipset camp komt.
Nodig method man & redman uitquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef Nega het volgende:
[..]
G-Unit is beetje saai geworden de laatste tijd... vraag nog wat anderen
Duh, het is A'damquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
BBQ bij dWC![]()
wonen er ook pijpmeisjes bij je in de buurt?![]()
Het heet voor niets Amsterdam de Pijp hè, waar ik woonquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef Herald het volgende:
BBQ bij dWc![]()
wonen er ook pijpmeisjes bij je in de buurt?![]()
en maakt je moeder dan ook allemaal van die surinaamse lekkernijen voor iedereen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CS? Tram 25 pakken en dan een dik kwartier. Stopt wel bijna letterlijk voor m'n huis
.
Op aanvraagquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
en maakt je moeder dan ook allemaal van die surinaamse lekkernijen voor iedereen?![]()
En toen was het topic een beetje doodquote:
Trio doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik kom. Ik neem Nouk ook mee.
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?quote:
Ik vond die grap zo matig dat ik 'm zelfs uit m'n OP heb gelaten, en wie komt d'r mee? Jijquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?
Hij is gewoon sociaal, door zoveel mogelijk mensen te laten genieten van zijn verjaardag's bbqquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je vriendje heeft zo weinig vrienden dat hij Fok!kers moet uitnodigen om het gezellig te maken. Schattig huh?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet nu natuurlijk wel dat er zaterdag een paar Fok!kers echt door de pijp gaan dolen om gratis bier te bietsen he? Sta je daar met je goede gedrag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond die grap zo matig dat ik 'm zelfs uit m'n OP heb gelaten, en wie komt d'r mee? Jij.
Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet nu natuurlijk wel dat er zaterdag een paar Fok!kers echt door de pijp gaan dolen om gratis bier te bietsen he? Sta je daar met je goede gedrag.
En dat heeft in je mogen komen.quote:
Als ik rond Waterloo woonde was Kimo d'r ook welquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Nega het volgende:
Woon je niet in de buurt van Krugerplein, nodig je Negativ uit.
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!quote:
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenotenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoor!
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!
Ik lig gewoon in een deuk omdat ik 't al helemaal voor me ziequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenoten.
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen (nouja, bijna dan) mag komen
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Voor de mensen die gaan, tram 25 richting de pijp. Print voor de zekerheid een foto uit dWc's fotoboek uit om aan buurtbewoners te laten zien. Succes verzekerd.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
EXCUSSEEE ME?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
Jett's libido is taking a nosedive.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijp.
Oh ik kom toch nooit buiten dus ze kennen me toch niet!!1: D:
;dd
Oke dus ik ben legit om te komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.
[..]
[afbeelding].
Scan het in / maak er een foto van en mail het naarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasen.
Had je 3 jaar geleden moeten beginnen met sparen.quote:
Krijg ik nu een ban?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef Batman. het volgende:
geenbupatih@fok.nl
Zijn het alle drie niet, heb ik ook al laatst geprobeerd toen ik z'n huistelnr. nodig hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:33 schreef Kindervriend het volgende:
Voor de FOK!kers die dWc's adres willen... neem even contact op met Eijking.
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekVanuitCTGi.do?action=white&type=search&resultsperpage=25&pagestart=1&name2=&name=&initials=&city=&citycode=&dcity=&areacode=&dname=eijking&dwhere=amsterdam&country=&source=homepage
Zelf gok ik er op dat het de bovenste is. Gewoon een kwestie van proberen.
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!quote:
Fixed. Lief he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Scan het in / maak er een foto van en mail het naar [afbeelding]
Er stond inderdaad bupatih@fok.nl maar nu niet meer, dan zouden er allemaal spambots zijn e-mail pwnen, denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:37 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Er stond toch bupatih@fok.nl ?
Nu klopt het niet meer hoor!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[url=http://members.home.nl/portedesetoiles/fok/dWc_RuffRyder.gif]afbeelding][/url]
Doet 'ie het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik mijn klamme balzak maar, klootzak! [14.gif]?
Etnische minderheid, De Pijp.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
Maar mocht er opeens een horde Fok!kers voor je deur staan hè, laat je ze dan ook daadwerkelijk binnen of heb je maar plek voor 5 in dat hokkie van je?
Oh, hoi BrauN.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Kindervriend het volgende:
WAAROM IS DIT TROUWENS NOG STEEDS GEEN NEGERBASH TOPIC GEWORDEN!!!11!!heil!!??
JODENGRAPJES MOGEN OOK, EVENTUEEL!
Ja, jong, wat jij wiltquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Batman. het volgende:
[..]
Etnische minderheid, De Pijp.
You do the math.
ok, dan heb je dus 20 M2 voor 250.000 euro, het is maar waar je trots op bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jong, wat jij wilt. Zeg dan gewoon niets man, de Pijp/Oud-Zuid is dezelfde buurt als de P.C. Hooftstraat
.
Och, het katoen pakt ie zelf wel in hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:55 schreef Herald het volgende:
weet iemand waar je een katoenplant kan kopen en waar ze ook inpakken?
Ik ben enigskind ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Herald het volgende:
Hoe zit het trouwens met slaapplekken dWc? Mogen we zelf kiezen bij welk zusje we in bed kruipen?
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.quote:
Wie zei dat jij uitgenodigd was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.
Mag ik wel komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zei dat jij uitgenodigd was?
Je adamsappel is groter dan je neus manquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef jogy het volgende:
Maar ik begrijp wel dat ik niet ben uitgenodigd, dWc, mijn woeste mannelijkheid is natuurlijk slecht voor je toch al tanende zelfvertrouwen.
dat al je broertjes en zusjes een andere vader hebben maakt ze nog wel familie hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben enigskind ja!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef Soepblik het volgende:
Ik ga wat naar een bbq met negers! Kom nou zeg!![]()
Hoewel de laatste keer dan wel weer leuk was, maar pas nadat wij ariers het feestje hadden overgenomen...Check die pic van toen:
Nou dan wordt het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef jogy het volgende:
Maar ik begrijp wel dat ik niet ben uitgenodigd, dWc, mijn woeste mannelijkheid is natuurlijk slecht voor je toch al tanende zelfvertrouwen.
Ben jij inmiddels ook niet ook al een vader, ouwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef Herald het volgende:
[..]
dat al je broertjes en zusjes een andere vader hebben maakt ze nog wel familie hoor
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je adamsappel is groter dan je neus man.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.
Wel een keer mijn vriendin bewusteloos geslagen toen ik plots een erectie kreeg.quote:
Pics?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.
if they're not old enough to bleed they're not old enough to breedquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben jij inmiddels ook niet ook al een vader, ouwe.
Ook nog latent homofiel, gezien die pijp-PI in deze context. Arme Jett, dat ze er op deze manier achter moet komen.quote:
Dat gaat me handen vol geld kosten, hij eet zo 2 koeien. Ook is m'n deur niet breed genoeg vrees ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Boondock_Saint het volgende:
Mag BaajGuardian ook komen?
Ik haal in de van Ostadestraat wel een takelquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat me handen vol geld kosten, hij eet zo 2 koeien. Ook is m'n deur niet breed genoeg vrees ik.
En eigengemaakte sambal!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
Maakt je moeder gemberlimonade?
Zuid-Oost is de Bijlmer man, daar moet renz0r zijn met z'n garageboxorgiesquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef Ordinair het volgende:
Mag ik vrijdag middag langs komen? Ik ben in Amsterdam Zuid-Oost dan aan het werk. (Ja in een vrij nette buurt voor Zuid-Oost.)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
Sorrie, vonnie.
Ik zeg tog, een nette buurt in de Bijlmer/Zuid-Oost.. Kantershof.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zuid-Oost is de Bijlmer man, daar moet renz0r zijn met z'n garageboxorgies.
Grappig dat ik van Kantershof nog nooit gehoord hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik zeg tog, een nette buurt in de Bijlmer/Zuid-Oost.. Kantershof.Best sjieke huizen.
Ligt aan de rand van de A9.. Oja, dicht bij het Kraaiennest! En die kut Moskee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat ik van Kantershof nog nooit gehoord heb.
Ik had last van waanbeelden, ik dacht dat jij het wasquote:
Echt?quote:
Dan wordt Jett weer jaloersquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik mag daten met Brechtje mag je die hele hap hebben!
Weer drokne?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had last van waanbeelden, ik dacht dat jij het was.
Ga jij verhaaltjes voorlezen Yvonne ?quote:
Niet bijster veel Fokkers heb ik het ideequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel mensen komen overmorgen op de bbq van ruff. ?
eehquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Boondock_Saint het volgende:
Pink suprise? Wat is dat? Een suikerspin in een zakje?
jettquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Trap er niet in.![]()
Dat is juist niet de nette buurt van de bijlmerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ligt aan de rand van de A9.. Oja, dicht bij het Kraaiennest! En die kut Moskee.
hoe minder mensen hoe meer bierquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:01 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Niet bijster veel Fokkers heb ik het idee
Als je niet gaat, dan krijg je spijt...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb nog mijn twijfels.
Mama dWc kwam thuis en heeft ontdekt dat der vele minderjarigen aan het bier zaten,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Pindax0r het volgende:
is die party al aan de gang? [afbeelding]
Niet alleen zijn moeder. dWc is zelf ook een grote tegenstander van alcohol. Anders had hij in de OP toch wel 'bier' getypt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mama dWc kwam thuis en heeft ontdekt dat der vele minderjarigen aan het bier zaten,
normaal zou dit geen probleem zijn..
Ware het niet dat zijn moedertje voorstander is van de wet op minimale leeftijd verhogen naar 21 en werkt bij de inspectie dienst van breezah's.
Geweldig, Dan is er dus alleen ranja en kip ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Niet alleen zijn moeder. dWc is zelf ook een grote tegenstander van alcohol. Anders had hij in de OP toch wel 'bier' getypt.
Jep.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig, Dan is er dus alleen ranja en kip ?
Dan neem ik wel ice tea mee, van de lidl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als de moeder van dWc het maakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed verdeeld is tussen water en siroop kan het lekker zijn hoor
Die is er toch niet bij hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen als de moeder van dWc het maakt.
Als de kleur niet bevalt, heb ik het bonnetje nog wel voor je.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Herald, een cheeseburger en beltegoed.
Brechtje, betaling in natura.
Skiczukie, een wibra-onderbroek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |