Je adamsappel is groter dan je neus manquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef jogy het volgende:
Maar ik begrijp wel dat ik niet ben uitgenodigd, dWc, mijn woeste mannelijkheid is natuurlijk slecht voor je toch al tanende zelfvertrouwen.
dat al je broertjes en zusjes een andere vader hebben maakt ze nog wel familie hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben enigskind ja!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef Soepblik het volgende:
Ik ga wat naar een bbq met negers! Kom nou zeg!![]()
Hoewel de laatste keer dan wel weer leuk was, maar pas nadat wij ariers het feestje hadden overgenomen...Check die pic van toen:
Nou dan wordt het toch nog gezellig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef jogy het volgende:
Maar ik begrijp wel dat ik niet ben uitgenodigd, dWc, mijn woeste mannelijkheid is natuurlijk slecht voor je toch al tanende zelfvertrouwen.
Ben jij inmiddels ook niet ook al een vader, ouwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef Herald het volgende:
[..]
dat al je broertjes en zusjes een andere vader hebben maakt ze nog wel familie hoor
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je adamsappel is groter dan je neus man.
Ervaring mee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.
Wel een keer mijn vriendin bewusteloos geslagen toen ik plots een erectie kreeg.quote:
Pics?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
En ik heb een penis waar je zeehondjes mee dood kan knuppelen.
if they're not old enough to bleed they're not old enough to breedquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben jij inmiddels ook niet ook al een vader, ouwe.
Ook nog latent homofiel, gezien die pijp-PI in deze context. Arme Jett, dat ze er op deze manier achter moet komen.quote:
Dat gaat me handen vol geld kosten, hij eet zo 2 koeien. Ook is m'n deur niet breed genoeg vrees ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef Boondock_Saint het volgende:
Mag BaajGuardian ook komen?
Ik haal in de van Ostadestraat wel een takelquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat me handen vol geld kosten, hij eet zo 2 koeien. Ook is m'n deur niet breed genoeg vrees ik.
En eigengemaakte sambal!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef MUUS het volgende:
Maakt je moeder gemberlimonade?
Zuid-Oost is de Bijlmer man, daar moet renz0r zijn met z'n garageboxorgiesquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef Ordinair het volgende:
Mag ik vrijdag middag langs komen? Ik ben in Amsterdam Zuid-Oost dan aan het werk. (Ja in een vrij nette buurt voor Zuid-Oost.)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
Sorrie, vonnie.
Ik zeg tog, een nette buurt in de Bijlmer/Zuid-Oost.. Kantershof.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zuid-Oost is de Bijlmer man, daar moet renz0r zijn met z'n garageboxorgies.
Grappig dat ik van Kantershof nog nooit gehoord hebquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik zeg tog, een nette buurt in de Bijlmer/Zuid-Oost.. Kantershof.Best sjieke huizen.
Ligt aan de rand van de A9.. Oja, dicht bij het Kraaiennest! En die kut Moskee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat ik van Kantershof nog nooit gehoord heb.
Ik had last van waanbeelden, ik dacht dat jij het wasquote:
Echt?quote:
Dan wordt Jett weer jaloersquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik mag daten met Brechtje mag je die hele hap hebben!
Weer drokne?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik had last van waanbeelden, ik dacht dat jij het was.
Ga jij verhaaltjes voorlezen Yvonne ?quote:
Niet bijster veel Fokkers heb ik het ideequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
hoeveel mensen komen overmorgen op de bbq van ruff. ?
eehquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Boondock_Saint het volgende:
Pink suprise? Wat is dat? Een suikerspin in een zakje?
jettquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Roquefort het volgende:
Wie gaat er nou barbecuen bij een neger?![]()
Zeker met rijst, en allemaal dansen en herrie maken, ik weet hoe dat gaat.
Gewoon het zoveelste excuus om heel nederland aan de roti te helpen.
Trap er niet in.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |