Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet nu natuurlijk wel dat er zaterdag een paar Fok!kers echt door de pijp gaan dolen om gratis bier te bietsen he? Sta je daar met je goede gedrag.
En dat heeft in je mogen komen.quote:
Als ik rond Waterloo woonde was Kimo d'r ook welquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:21 schreef Nega het volgende:
Woon je niet in de buurt van Krugerplein, nodig je Negativ uit.
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!quote:
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenotenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bbq is op m'n balkon, ik sta dan met m'n camera klaar hoor!
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou nog een handtekening van hem krijgen!
Ik lig gewoon in een deuk omdat ik 't al helemaal voor me ziequote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon om de zoveel tijd een Oranjeboom ( die je speciaal voor hun heb gekocht ) over de railing gooien en het gevecht filmen tussen Braun, Tonks, paultjuuh, mako en soortgenoten.
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen (nouja, bijna dan) mag komen
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijpquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Voor de mensen die gaan, tram 25 richting de pijp. Print voor de zekerheid een foto uit dWc's fotoboek uit om aan buurtbewoners te laten zien. Succes verzekerd.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
EXCUSSEEE ME?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ik zag je foto, mn zusje wordt volgend jaar wel weer jarig![]()
Jett's libido is taking a nosedive.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 4/5 haltes van de 25 in de Pijp.
Oh ik kom toch nooit buiten dus ze kennen me toch niet!!1: D:
;dd
Oke dus ik ben legit om te komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed dat ik dat ene stukje in m'n OP gezet heb.
[..]
[afbeelding].
Scan het in / maak er een foto van en mail het naarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik regel dan een handtekening, moet je maar ff je adres pasen.
Had je 3 jaar geleden moeten beginnen met sparen.quote:
Krijg ik nu een ban?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:35 schreef Batman. het volgende:
geenbupatih@fok.nl
Zijn het alle drie niet, heb ik ook al laatst geprobeerd toen ik z'n huistelnr. nodig hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:33 schreef Kindervriend het volgende:
Voor de FOK!kers die dWc's adres willen... neem even contact op met Eijking.
http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekVanuitCTGi.do?action=white&type=search&resultsperpage=25&pagestart=1&name2=&name=&initials=&city=&citycode=&dcity=&areacode=&dname=eijking&dwhere=amsterdam&country=&source=homepage
Zelf gok ik er op dat het de bovenste is. Gewoon een kwestie van proberen.
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!quote:
Fixed. Lief he!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het aantrekken van spambots, wat doe je?!
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Scan het in / maak er een foto van en mail het naar [afbeelding]
Er stond inderdaad bupatih@fok.nl maar nu niet meer, dan zouden er allemaal spambots zijn e-mail pwnen, denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:37 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Er stond toch bupatih@fok.nl ?
Nu klopt het niet meer hoor!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[[url=http://members.home.nl/portedesetoiles/fok/dWc_RuffRyder.gif]afbeelding][/url]
Doet 'ie het niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lik mijn klamme balzak maar, klootzak! [14.gif]?
Etnische minderheid, De Pijp.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
Maar mocht er opeens een horde Fok!kers voor je deur staan hè, laat je ze dan ook daadwerkelijk binnen of heb je maar plek voor 5 in dat hokkie van je?
Oh, hoi BrauN.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef Kindervriend het volgende:
WAAROM IS DIT TROUWENS NOG STEEDS GEEN NEGERBASH TOPIC GEWORDEN!!!11!!heil!!??
JODENGRAPJES MOGEN OOK, EVENTUEEL!
Ja, jong, wat jij wiltquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Batman. het volgende:
[..]
Etnische minderheid, De Pijp.
You do the math.
ok, dan heb je dus 20 M2 voor 250.000 euro, het is maar waar je trots op bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, jong, wat jij wilt. Zeg dan gewoon niets man, de Pijp/Oud-Zuid is dezelfde buurt als de P.C. Hooftstraat
.
Och, het katoen pakt ie zelf wel in hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:55 schreef Herald het volgende:
weet iemand waar je een katoenplant kan kopen en waar ze ook inpakken?
Ik ben enigskind ja!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Herald het volgende:
Hoe zit het trouwens met slaapplekken dWc? Mogen we zelf kiezen bij welk zusje we in bed kruipen?
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.quote:
Wie zei dat jij uitgenodigd was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem godverdomme niet voor niets ¤ 20 aan beltegoed mee ja. Nodig maar een paar sletjes uit.
Mag ik wel komenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zei dat jij uitgenodigd was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |