Snitch.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb net de politie gebeld en die moest hard lachen
31 toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:45 schreef eL. het volgende:
Jezus, 21, zwanger, dief, het houdt niet op.
Volgens mij is Henk altijd de lachende derde geweest.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef Napalm het volgende:
Van wie is ze dan zwanger?!
Zeker ook goddelijke interventie waarna de BBQ verdween. Of is Henk daarop opgestookt?
Wist ze het maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef tonks het volgende:
Wie heeft haar dan zwanger gemaakt?
De startpost van dat eerste topic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Sorry...maar ik draai door..denk ik...
Help Vivi de winter door, verhalen voor onder de Mistletoe.
![]()
Met Henk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:47 schreef Harry_Sack het volgende:
Maarre, ontopic, ik denk dat ze het gedaan heeft
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:46 schreef Vivi het volgende:
(zwanger, enzo).
En winkelwagentjes en sperma.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:49 schreef N.icka het volgende:
Zal ze alleen een bbq hebben gejat ?
Dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
te bezichtigen in F&F ergens, volgens mij, en nee, zó erg is het ook weer niet, viespeukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil potdikkie nou weten wie Viev bezwangerd heeft!
Die is zeker uitgezonden op een moment dat niemand keek.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, heb ik verdomme een essentiele aflevering in de Vivi-soap gemist!
oh en de tieten die vind je weer in S & G ergensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |