waarom ga je er dan zo bloedserieus op inquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan nog, het is te absurd voor woorden.
Ik mag best sjouwen, maar ik voel me gewoon niet lekker. Dat kan toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ms wel al, 1 menstruatie gemist![]()
Altijd handig, al die privé info op een forum
Maaaaaaar jaaaaaaaaa, dan mag je best nog wel sjouwen, hoor, dus zet die boodschappenkar eens snel terug![]()
En die bbq ook![]()
Olifantendracht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:56 schreef starvin het volgende:
[..]
Goh, ben je al "dik" anderhalf jaar zwanger?
Ja, kijk, als jij je privé sores op een forum plempt, dan is de kans er altijd, hoewel ENORM klein dat de tegenpartij zich meldt, hè.....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik mag best sjouwen, maar ik voel me gewoon niet lekker. Dat kan toch?
En verder vind ik dit dus totaal niet grappig en is het gewoon niet waar.
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom ga je er dan zo bloedserieus op in
wel grappig hoe jij "drama" iedere keer weet te aan te trekken
wat zijn de kansen dat je overbuum hier terechtkomt en dit topic vindt![]()
of ben jij hetzelf gewoon en een beetje in de war en zo![]()
Nu zou ik iets kunnen zeggen over een BBQ en cremeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Houd dat karretje nog een paar maanden, kan je mooi als kinderwagen gebruiken![]()
jij opent dit topic zelf maar had er niet op gerekend dat er weerwoord zou komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.
En ik ga er bloedserieus op in omdat ik het zoals ieder persoon wrs zou vinden niet echt kan waarderen als ik van iets wordt beschuldigd dat ik niet heb gedaan.
Wie gaat dit gebruiken als signature?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
Misschien ben ik wel in de war ja.
niveau weer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu zou ik iets kunnen zeggen over een BBQ en cremeren.
Maar dat doe ik niet..
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war ja. ik heb zat aan m'n hoofd eerlijk gezegd.
En ik ga er bloedserieus op in omdat ik het zoals ieder persoon wrs zou vinden niet echt kan waarderen als ik van iets wordt beschuldigd dat ik niet heb gedaan.
We zitten hier tussen de vuilniszakken en de winkelwagentjes, dus ach...quote:
Wat lul je nu? Ik geloof dat ik ruiterlijk heb toegegeven dat dat winkelwagentje van mij is hoor, maar dat was niet de issue geloof ik toch.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het trouwens prachtig om te zien hoe klein iemand wordt als de tegenpartij zich meldt. Hoe zielig en bekrompen Vivi is. Ik vind het persoonlijk heerlijk om te zien hoe iemand de mond gesnoerd wordt met 1 simpele foto. En nog vermakelijker wordt het als de zwangerschap erbij gehaald wordt. Alsof het terugduwen van een winkelwagentje ZONDER boodschappen naar de AH opeens teveel werk is. Geniaal![]()
![]()
Nee, ik zal wel gewoon overspannen zijn oke.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?
Neehee, die is op de BBQ gegaan natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik het niet gedaan zou hebben, zou me dat in dit geval echt niets kunnen schelen. Als ik vals van moord beschuldigd word is het wat anders. Of heb je nog iets op te biechten? Leeft Henk nog? Heb je zijn stoffelijk overschot per winkelwagen naar een vijver vervoerd?
Vooralsnog over Henk1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neehee, die is op de BBQ gegaan natuurlijk!
Heb je het over Henk of Henk2 eigenlijk?
Ach je slappe smoes om het ding niet terug te brengen, daar maak jij jezelf al vreselijk belachelijk mee. Als je 'zwanger' bent en je het wel presteert om een volle winkelkar naar je stekkie te zeulen. Dan is het opeens een probleem om een totaal leeg karretje terug te brengen? Je bent gewoon een lui varken... En je valt nu eindelijk door de mand. Zolang al heb je geprobeerd klasse uit te dragen, deed je alsof je de helderste ster was aan het firmament. Nu blijk je niets meer te zijn dan een laf gloeiend waxinelichtje.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat lul je nu? Ik geloof dat ik ruiterlijk heb toegegeven dat dat winkelwagentje van mij is hoor, maar dat was niet de issue geloof ik toch.
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:11 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach je slappe smoes om het ding niet terug te brengen, daar maak jij jezelf al vreselijk belachelijk mee. Als je 'zwanger' bent en je het wel presteert om een volle winkelkar naar je stekkie te zeulen. Dan is het opeens een probleem om een totaal leeg karretje terug te brengen? Je bent gewoon een lui varken... En je valt nu eindelijk door de mand. Zolang heb je geprobeert klasse uit te dragen, deed je alsof je de helderste ster was aan het firmament. Nu blijk je niets meer te zijn dan een laf gloeiend waxinelichtje.
En wanneer ga je de bbq weer terugbrengen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
En sinds wanneer wordt zoiets niet als diefstal gerekent? Je eigent je iets toe wat niet van jouw is... Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bent best leuk, voor een kloonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Ze is al zwanger, dus je maakt geen kans meer hoor...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echt
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:20 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me een duidelijk gevalletje zwangerschapsdementie.
Wat heb je dan precies gezien, starvin, wat had de verdachte aan die middag/vooravondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Oh, is dat alleen maar na de bevalling? Weer wat geleerd. Anyway, ik maak het momenteel van dichtbij mee met een drachtige collega. Het kan dus wel degelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap..
Na de verhuizingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En wanneer ga je de bbq weer terugbrengen?
Wie is die Henk nou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef reviewz het volgende:
Eerst die hele gedoe rondom Henk, en nu dit.
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbrekenquote:
Ohw.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk, the horror continues
stomme smoesjes om contact te zoeken..
Stomme smoesjes etc deel 835
onder andere dus, hè![]()
Nee hoor, met dat hoofdstuk is er juist nog meer drama gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar Klaas-Jan heeft het toch allemaal recht gezet?
Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |