Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
En sinds wanneer wordt zoiets niet als diefstal gerekent? Je eigent je iets toe wat niet van jouw is... Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik heb niet gezegd dat ik het karretje niet terugbreng omdat ik zwanger ben, maar dat ik het MEENAM omdat ik me niet lekker voel en niet met zware tassen wilde sjouwen. En als je verder had gelezen stond er dus ook dat ik het nog niet heb teruggebracht omdat ik binnenkort ga verhuizen en het me wel ff handig leek om spullen in te vervoeren naar beneden.
Je bent best leuk, voor een kloonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Ze is al zwanger, dus je maakt geen kans meer hoor...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik sla ook altijd een paar maandjes voor het verhuizen karretjes in, scheelt echt
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:20 schreef Aventura het volgende:
Lijkt me een duidelijk gevalletje zwangerschapsdementie.
Wat heb je dan precies gezien, starvin, wat had de verdachte aan die middag/vooravondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef starvin het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel aan je Vivi, begrijp me niet verkeerd. Waarom zou ik, ik ken je immers niet persoonlijk.
Maar als iemand glashard gaat zitten ontkennen dat ie niks heeft ontvreemd, en ik het met eigen ogen heb waargenomen, dan vind ik het wel terecht dat ik op dit topic een reactie maak. Respectloos ook naar de waarnemer toe, vind je ook niet?
Maar een draadje maken over mensen die jou ergens van beschuldigen is de gebeurtenis omdraaien en gewoon een vraag naar aandacht....
Oh, is dat alleen maar na de bevalling? Weer wat geleerd. Anyway, ik maak het momenteel van dichtbij mee met een drachtige collega. Het kan dus wel degelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Toch knap dat dat er tegenwoordig al inhakt vóór de zwangerschap..
Na de verhuizingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En wanneer ga je de bbq weer terugbrengen?
Wie is die Henk nou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef reviewz het volgende:
Eerst die hele gedoe rondom Henk, en nu dit.
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbrekenquote:
Ohw.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Kans van slagen nieuwe relatie kort na verbreken
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk deel 2
Vivi en Henk, the horror continues
stomme smoesjes om contact te zoeken..
Stomme smoesjes etc deel 835
onder andere dus, hè![]()
Nee hoor, met dat hoofdstuk is er juist nog meer drama gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef ChicaneBT het volgende:
Maar Klaas-Jan heeft het toch allemaal recht gezet?
Sorry...maar ik draai door..denk ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |