Vivi, 1 van mijn beste vrienden nu, en tevens ex, daar had ik dat ook mee, we raakten niet uitgepraat, er was veel chemistry over en weer, en man wat hadden we een lol samen, hij kwam hier om te koken (en dat doe ik dus echtt niet voor iedereen, hè.... zo sprak hij) heel speciaal dus... nou not dus...die chemistry had hij ook met minimaal 34 anderen
![]()
bleek later
![]()
Kijk, er zijn mannen (en ook vrouwen, maar laten we ons beperken tot de lul) die doen je voelen alsof jij het beste , het mooiste, het interessanste wezen op aarde bent, jaaaa die andere duifjes zijn ook leuk en lekker, maar jij jij met jou kan ik praten en jij bent tenminste een echte vrouw, geen giegelwicht...
en daar wilt een zogenaamde verstandige en sterke vrouw als ik ook wel eens volkomen voor vallen , hoor, eyes wide shut and all, alleen als de feiten liggen zo als ze liggen (je wordt gedumpt voor een ander of zo ) dan ga ik me zelf niet zo voor de gek houden door te bliiven geloven dat "wij iets speciaals hadden" ... dat hadden we niet, namelijk, tenminste niet zoals ik dacht.
Sommige mannen (of dat nu een fase is of een permanente karakter trek) houden vooral van zichzelf en gebruiken jou eigenlijk als bevestiging voor die eigenliefde.
Kan heel leuk zijn, hoor, zolang het duurt, en jij je kop in het zand steekt en je zelf een en ander voorhoudt, maar je als Lul aan de deur klopt, en zich voorstelt als Lul, neem dan het zekere voor het onzekere, en gooi dicht die deur.
Scheelt een hoop verspilde energie en tijd.
Een vent die je doet wiebelen van onzekerheid, nagelbijtend doet afvragen of wat je ziet en hoort nu echt betekent dat ie om je geeft, die moet je niet willen.... een leuke vent doet je je zeker voelen, en die geeft geen reden tot piekeren en nagelbijten, geloof me (nu ja dat weet je zelf ook wel).
De ex waar ik het dus over had, is nu een goede vriend, en daar is hij (voor mij dan) goed in, kletsen, uit eten, geinen, maar relatie? nee, beter van niet
![]()
(al heeft ie zijn leven aardig "gebeterd" volgens eigen zeggen... hij kan nu al 3 tot 4 maanden trouw zijn aan 1 dame
![]()
)