Ach, hoe schattig
![]()
Oke, hier mijn reply: Dat winkelwagentje is van mij idd, handig, omdat ik de boodschappentassen te zwaar vond om te sjouwen (zwanger, enzo).
Deze gebruik ik en breng ik dan ook weer terug als ik nieuwe boodschappen ga halen. Alleen nu nog niet aangezien ik ga verhuizen en ik het handig vind om wat zware spullen in te vervoeren, sue me
![]()
Verder wordt ik idd gestalkt door een mede-flatbewoner zonder leven die beweert dat ik beneden bij de vuilcontainers boodschappenwagentjes heb neergezet, Dit is niet zo, en ik voel dan ook niet de behoefte om mij wat dat betreft te verdedigen, want als het wel zo was geweest vind ik dat namelijk nog steeds niet wereldschokkend. Ik heb dit deze meneer meerdere keren vriendelijk uitgelegd maar na de 18e keer gaat het me dan toch wel danig de strot uithangen en wordt ik misschien iets minder vriendelijk. Ik krijg dan zoiets van "Get a life".
En over die BBQ
![]()
: Ik denk toch echt dat je een bril moet gaan kopen, want ik als 31-jarige vrouw in mijn toestand
![]()
en in het bezit van een balkon van 1 bij 1 waarop BBQ-en schier onmogelijk is heb niet echt de behoefte om gebruikte BBQ-s onder mijn arm te nemen alsmede te ontvreemden. Zoals ik al zei dus, en het zou wel helemaal raar zijn als ik daar dan een topic over zou openen he.
Maar zoals ik de kakmeisjes al heb gemeld, ga gerust naar de politie en vraag een huiszoekingsbevel om het mysterie van de BBQ voor eens en voor altijd op te lossen, al kan ik je de uitkomst nu alvast wel melden
![]()
Ik loop trouwens wel regelmatig langs dat huis en er staat behoorlijk wat teringzooi daar op de (openbare) stoep, dus ms heeft de gemeentereiniging het ding wel meegenomen, of iemand anders die grappig wilde zijn.
Wat mij betreft is dit dus ook het laatste wat ik hierover zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.