abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38003997
quote:
Ten Cate wil nog een kunstje doen: Ajax

19/5/2006 22:49

'Ik ben 51 en ik heb het idee dat ik nog iets moet afmaken, nog een kunstje moet doen', legde Henk ten Cate uit voor de camera van Studio Sport. De assistent-trainer van Barcelona gaat de komende twee jaar aan de slag als hoofdcoach van Ajax.

De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'

Ten Cate liet weten dat hij had overlegd met zijn familie, die het 'erg goed naar de zin had in Barcelona'. Maar nadat zijn gezin hem de raad gaf te volgen wat zijn hart wilde, besloot hij de koffers te pakken en voor Ajax te kiezen.

'Ik ben ontzettend trots dat ik de nieuwe trainer van Ajax ben geworden. Met het team dat we nog aan het samenstellen zijn, heb ik er het volste vertrouwen in dat we er iets moois van kunnen maken.'

In dat team zit onder meer Hennie Spijkerman, met wie Ten Cate nog samenwerkte bij Go Ahead Eagles, zij het dat Ten Cate destijds assistent was van Spijkerman. Dat is in Amsterdam andersom. 'Ik ken Hennie al jaren. Ik weet wat hij kan, hij heeft ontzettend veel kwaliteiten als trainer. Ik weet zeker dat wij samen van dit project een mooi project kunnen maken.'
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:01:34 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38004048
dat kunstje mag hij zeker doen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38004132
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38004152
Dat is toch ook niet gebruikelijk bij assistenten voor zover ik weet.
That's all folks!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:05:34 #5
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38004178
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38004267
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
Spijkerman wordt natuurlijk nooit gepruimd door de Ajax fans en hij is allang blij dat Ten Cate hem aan een baantje helpt.

Verder zijn er voldoende assistenten die aan de poten van een trainer gaan zagen. Bij PSV was Arnesen de laatste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:11:48 #7
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38004371
Ik heb er alle vertrouwen in met Ten Cate
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38004488
quote:
De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Houd van een lijntje.
pi_38004530
Standaard antwoord:

'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:20:02 #10
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38004613
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaard antwoord:

'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Houd van een lijntje.
pi_38004676
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.

Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:22:07 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38004693
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Ga er nou in vredesnaam niet meer op in en laten we gewoon dit topic lekker schoonhouden door zulke lui te negeren.

Ik heb het stukje over Ten Cate gemist, zal vanavond laat de herhaling van het sportjournaal nog wel bekijken.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:34:28 #13
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38005077
Gaan er morgen nog mensen naar Hilversum?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:45:53 #14
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_38005477
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar Hilversum?
Wat is daar te doen?
pi_38005556
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Het is een Amsterdammer en dus Ajacied. Hij heeft Ajax hoger zitten dan psv, niet onterecht natuurlijk
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_38005569
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me er gewoon heel goed bij.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38005932
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
pi_38006325
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
Beter niet op reageren dan, stopt die vanzelf en zoniet, merkt hij het wel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:14:41 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_38006434
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38006462
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:19:34 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_38006587
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:

Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
Ik denk dat het zonder hem beter gaat.
Hij verdient veel minder bij Ajax, gaat kaarten pakken, raakt gefrustreerd en gaat boos in januari naar een Duitse club om nog een miljoentje te pakken.
pi_38006643
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je hebt gelijk, als hij naar psv was gegaan had hij wel wat anders gezegd.
Doet met denken aan Kone, die toen hij naar PSV ging zei dat hij altijd al liever voor psv wilde spelen.

Wat verwacht je dat ze zeggen, ik had liever naar psv gegaan maar ajax bood meer geld of ik wilde eigenlijk liever naar ajax maar daar werd ik medisch afgekeurd.
Nou is Ten Cate wel een amsterdammer dus in dit geval is het nog wel logisch maar je moet echt niet serieus nemen wat mensen zeggen als ze ergens net tekenen, altijd mooie verhalen.
AFC Ajax
pi_38006690
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
pi_38006709
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
Johnny gaat veel leren van Stam, dat zeker!

SZ!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:56:06 #25
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38007422
Ik zat net de finale van 1995 in Wenen te bekijken heerlijk omdat na 11 jaar weer terug te zien
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:56:40 #26
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38007432
en over spijkerman, ik denk echt niet dat hij aan de poten van ten cate gaat zagen hoor.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:59:30 #27
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38007482
Morgen een mooi dagje!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:01:48 #28
6941 APK
Factual, I think.
pi_38007534
Spijkerman.

Gaat hij de Ten Cate van Ajax worden?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:02:41 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38007557
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Spijkerman.

Gaat hij de Ten Cate van Ajax worden?
In Emmen pakte hij talentjes met kapsones hard aan hoor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:06:18 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_38007639
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
En bij Zwolle liep hij weg toen iemand een kras op zijn auto gemaakt had, toch?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:07:24 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38007670
Ja maar destijds zat hij in de overgang. Daar kan je als mens ook niks aan doen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:16:07 #32
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38007844
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef APK het volgende:

[..]

En bij Zwolle liep hij weg toen iemand een kras op zijn auto gemaakt had, toch?
en nog meer bedreigingen aan het adres van Spijkerman deed.
pi_38008278
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat is bij Ajax nodig hoor
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 07:43:45 #34
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38010156
Mja, weet niet wat ik van Spijkerman moet denken..
  zaterdag 20 mei 2006 @ 09:18:06 #35
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38010731
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:45 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Wat is daar te doen?
FC Hilversum - Ajax
Vriendschappelijk
zaterdag 20 mei
16:00 uur

pi_38011032
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:15 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Mooie woorden van Henk
pi_38011226
ik heb vertrouwen in Henk en Hennie hopen op goede spelers de komende weken
Haleloeja
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:22:16 #38
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_38011262
quote:
Ja, je bent de enige

Davids
Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:24:43 #39
82589 S-Two
barba macacu
pi_38011288
Ik heb ook wel vertrouwen in Henk. Ben benieuwd of er nog een assistent bij komt en of er nog aankopen zullen worden gedaan .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_38011392
Welkom bij de mooiste club die er is Henk
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_38011408
quote:
Spijkerman laat iedereen van de stoel vallen

20 MEI 2006 - ZWOLLE - De man in kwestie rijdt met de familie rustig door Tsjechië, terwijl betrokkenen van FC Zwolle in opperste staat van verbazing verkeren. Vier maanden na zijn opzienbarende vertrek uit Zwolle wordt Hennie Spijkerman benoemd tot assistent-trainer van Ajax. Het is bijna wereldnieuws.
In eerste instantie houdt Spijkerman deze vrijdag de boot een beetje af. Nee, hij is niet geschrokken van de verrassende melding op de voorpagina van De Telegraaf. Daar wordt de komst van Henk ten Cate naar Ajax - een bevestiging van iets wat al geen nieuws meer genoemd mag worden - gekoppeld aan de mededeling dat Spijkerman een van de assistent-coaches zal zijn. En waar rook is, is ook in dit geval vuur. ‘Het is nog niet helemaal rond, ik zit nog op een telefoontje te wachten.’

De teneur is een paar uur later niet wezenlijk veranderd. Sigi Lens, de zaakwaarnemer, vult op verzoek van Spijkerman de voorwaarden van het contract in en dat duurt misschien wat langer dan verwacht. Maar Spijkerman - ‘Ik ben hier wat moeilijker bereikbaar, denk ik’ - heeft inmiddels wel het idee dat het allemaal goed gaat komen en is opener. Natuurlijk rept hij over ‘een fantastische uitdaging.’ Een lach klinkt door in zijn stem: ‘Ik ben zeven jaar hoofdtrainer geweest in het betaald voetbal, maar heb er geen enkel probleem mee dat ik nu als assistent aan het werk ga.’

Spijkerman (55) verhaalt dan over zijn relatie met Ten Cate, die slechts vier jaar jonger is. De twee kennen elkaar sinds jaar en dag, met Deventer als plaats van de eerste ontmoetingen. ‘Ik denk dat ik Ten Cate al wel 25 jaar ken. Op het veld zijn we elkaar gekruist, ik was net gestopt met voetballen toen Ten Cate bij Go Ahead Eagles kwam spelen. Maar we hebben daarna wel samen de A1 getraind.’

Geregeld contact

De verstandhouding is altijd goed gebleven. ‘Niet dat we de deur plat lopen bij elkaar, maar dat hoeft ook niet. Als Ten Cate is Nederland is, hebben we zeker contact. Bloedbroeders klinkt wat zwaar, maar zo voelt het wel een beetje. De visies van ons beiden passen bij elkaar.’ Na het plotselinge vertrek van Spijkerman uit Zwolle is Barcelona een van de plaatsen geweest waar hij een beetje op adem is gekomen. Van rust zonder voetbal is evenwel geen sprake, Spijkerman heeft altijd zijn vrije tijd gebruikt om rond te kijken bij andere clubs. Niet alleen in Catalonië, ook bij NEC en AZ.

De belangstelling van Ajax is ongeveer twee weken geleden concreet geworden, zegt Spijkerman. ‘Dat heeft er mee te maken dat Ten Cate de vrijheid heeft om zijn eigen staf samen te stellen.’ Het gesprek met Martin van Geel is afgelopen maandag gevoerd. De afhandeling is een formaliteit. ‘Normaal gesproken ben ik er maandag tijdens de presentatie bij.’

De overstap blijft er eentje in de categorie ‘nauwelijks te geloven.’ Harry Sinkgraven, de voormalige assistent van Spijkerman in Zwolle, heeft de laatste maanden frequent contact gehouden met zijn collega. Toch is hij volslagen verrast als zijn vrouw op vrijdagmorgen de trap oprent om hem het nieuws te vertellen. ‘Ik heb Spijkerman woensdag nog gesproken. Hij heeft zich netjes aan het protocol gehouden, niets laten doorschemeren. Ik was zeker verrast. Ja, achteraf is het natuurlijk makkelijk om de link naar Deventer te leggen. Ze kennen elkaar goed. Eerlijk gezegd had ik daar niet verder aan gedacht toen duidelijk was dat Ten Cate naar Amsterdam zou komen. Maar het is Spijkerman echt van harte gegund.’

Ook directeur Gerald van den Belt is van de stoel gevallen bij het doorkomen van het nieuws. ‘Ik ben al aan het natrekken of FC Zwolle een opleidingsvergoeding voor Spijkerman kan vragen’, zegt hij grijnzend. Hoe verrassend ook, Van den Belt kan de gedachtengang van Ten Cate wel volgen. ‘De connectie met Deventer is natuurlijk duidelijk, Spijkerman is in het voorjaar ook in Barcelona geweest. En ik kan mij voorstellen dat je als trainer een assistent neemt die je kunt volledig vertrouwen, waarvan je weet dat hij geen mes in je rug steekt. Dat is bij Spijkerman het geval. Ik gun hem de overstap van harte, het is een loyale vent. Zo zeg, assistent-trainer van Ajax. Dan heb je het toch niet slecht gedaan...’

Rare wereld

Doelman Diederik Boer van FC Zwolle ligt nog half slaperig in bed, als zijn vriendin hem wekt met het opmerkelijke nieuws. ‘Je raadt het nooit, zei ze. Nou, dat klopte wel. Zoiets verwacht je echt niet. Ik dacht in eerste instantie dat mijn vriendin een geintje maakte. Maar voor de trainer is het natuurlijk fantastisch. Hij heeft een rotjaar gehad. Zo wordt je weggepest bij Zwolle en zo kom je een paar maanden later door de voordeur binnen bij Ajax. Dat is de voetballerij, hè. Rare wereld, maar wel leuk.’

Raar is het zeker, maar toch ook weer niet. De voetballerij hangt van lijntjes en netwerken aan elkaar. Hier is één plus één nog gewoon twee, leidt logisch redeneren regelmatig tot begrijpelijke transfers.

Terwijl de supporters van FC Zwolle op internet over elkaar heen rollen om hun gemengde gevoelens over de stap van de trainer te uiten, wordt in ‘t Wereldje van Voetbal International snedig gereageerd. ‘Ach, Spijkerman is het in ieder geval gewend om met moeilijke supporters om te gaan.’ Het is een van de zaken die de Zwollenaar in de slagschaduw van Ten Cate, keeperstrainer Fred Grim en de nog te benoemen andere assistent zeker niet zal missen.

Bron: De Stentor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:35:02 #42
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38011444
Terug van weg geweest Ten Cate aangesteld
Goed bezig.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_38011493
Prachtig stuk

Ik heb wel vertrouwen in hem, al is het maar vanwege de goede relatie en de band met Ten Cate.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38011808
quote:
Als Davids komt, zal hij de helft van z'n salaris in moet leveren, dus hij komt echt niet voor het geld

Bovendien gaat HTC weer een nieuwe kabel bouwen met Urby, Babel, Davids en Mendes
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:35:19 #45
131729 jna
pi_38012560
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:15 schreef Gelderland het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen, maaruuh:

Omdat Ajax met de DVD: '105 jaar Ajax, een historisch overzicht' kwam, kon Feyenoord niet achterblijven:

[afbeelding]

Nog zonde van zo'n diskette van 1.44 mb, ze kunnen beter zo'n een gebruiken van 770KB
Een kruisje
Jawel, je keek.
pi_38012655
post 'm nog wel eens als ik goede upload-server heb gevonden
Haleloeja
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:39:27 #47
131729 jna
pi_38012663
Volgens een Roemeense vriend is die Ogararu zeker een aanwinst, gaat regelmatig naar voren en kan een bal het strafschopgebied inkrijgen bij een inworp.
Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:40:09 #48
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38012675
zo kom je in de kantine van mijn voetbalclub een verhaal vertellen over visie op het veld en zo is het de assistent trainer van ajax

het is een rare wereld die voetbal heet
pi_38012704
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 09:18 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

FC Hilversum - Ajax
Vriendschappelijk
zaterdag 20 mei
16:00 uur

En bij FC Hilversum hadden ze altijd overheerlijke broodjes bal
Honey ! Take me drunk, i am home !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 mei 2006 @ 11:54:13 #50
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38013016
quote:
Van mij hoeft-ie ook echt niet te komen, maar als-ie komt dan vind ik het niet ergerlijk of zo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:58:23 #51
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38013089
Ik ga dit weekend de ook maar even een DVD halen.
pi_38013198
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:58 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ga dit weekend de ook maar even een DVD halen.
Ik wil hem ook halen, maar ik heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaan
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:08:59 #53
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38013316
Davids asociaal en sfeerverpestend? Van de coaches hoor ik weinig anders dan lof voor zijn instelling en betrokkenheid, en van wat ik van zijn trainingssessies bij Oranje heb gezien hier op Nieuw Zuid, betrekt 'ie alle spelers prima bij de groep, ook al zijn ze er pas bij.

Broodvoetballer, dat kan, dat is Jaap Stam ook. Maar voor de rest lijkt het me een prima speler om erbij te hebben.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:10:31 #54
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38013346
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik wil hem ook halen, maar ik heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaan
kan ik je het nog leuker vertellen. Vanochtend met m'n brakke hoofd moest ik met pijn en moeite in de stromende regen en de harde wind met een ladder het dak op klimmen omdat het zolderraampje was weggewaaid waardoor de zolder zeiknat was geworden.

Iemand al de opstelling van AJAX tegen FCH?
pi_38013357
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:10 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

kan ik je het nog leuker vertellen. Vanochtend met m'n brakke hoofd moest ik met pijn en moeite in de stromende regen en de harde wind met een ladder het dak op klimmen omdat het zolderraampje was weggewaaid waardoor de zolder zeiknat was geworden.

Jemig
pi_38013585
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:08 schreef twi het volgende:

Broodvoetballer, dat kan, dat is Jaap Stam ook. Maar voor de rest lijkt het me een prima speler om erbij te hebben.
Sterker nog, iedere prof is zo ongeveer een broodvoetballer. En Davids heeft in zijn lange loopbaan nou niet dusdanig veel clubs gehad dat het bij extreem is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:22:56 #57
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38013634
Vieri, dat is een echte broodvoetballer. Heeft LAZIO nog lekker aan verdiend.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Wolf- op 20-05-2006 12:30:36 ]
pi_38013642
Precies, dat is een goed voorbeeld. Blaise N'Kufo ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_38013689
Kromkamp schijnt toch te vertrekken:
quote:
19 May 2006
JAN FACING AXE IN KOP SHAKE-UP
David Maddock
DUTCH international Jan Kromkamp is on his way out of Liverpool after just six months at the club.

Anfield boss Rafa Benitez made it clear the former Villarreal full-back is surplus to requirements as he targeted Brazilian Daniel Alves as his big money defensive signing.

Kromkamp joined in the January transfer window in a swap deal which took £3million-rated right-back Josemi back to Spain.

But the Dutchman has struggled to make an impression in the Premiership.

Benitez realises the defender will not make it at Anfield, and he wants to ship him out over the summer, with a possible move back to Holland on the cards.

Kromkamp is a member of the Dutch World Cup squad and if he has a successful time in Germany then Liverpool will try to sell him to Ajax for around £2.5m.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:27:13 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38013733
Laat Kromkamp maar komen Kan gelijk op twee posities op rechts uit de voeten die nog onbezet zijn.
pi_38013757
Het enige probleem aan Davids is toch die kaarten. Het kan zomaar van goed doorjagen naar domme, onnodige overtredingen gaan.

Bij de Spurs ook 10 gele en 1 rode kaart. Dat zijn toch 5 wedstrijden die hij mist puur door schorsingen.
pi_38013770
Hij krijgt ook wel de nodige kaarten op basis van zijn reputatie.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 mei 2006 @ 12:31:36 #63
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38013840
Dat Kromkamp-gerucht heb ik ook al enkele malen gehoord. Het zal er ook enigszins van afhangen of Alves komt. Hij speelde een degelijke FA cup finale en ik denk dat het een 50-50 situatie. Rafa zou het niet erg vinden als-ie zou blijven als-ie geen vervanger kan halen.

Mijn persoonlijke mening is dat het geen slechte speler is - hij heeft het redelijk gedaan afgelopen half jaar - maar het kan en moet wel beter. Of dat "beter" van Kromkamp zelf komt (lijkt me best mogelijk) of van een vervanger maakt mij niet veel uit.
pi_38013900
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:25 schreef Nashje het volgende:
Kromkamp schijnt toch te vertrekken:
[..]
Wat is de bron?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 mei 2006 @ 12:34:27 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38013925
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:33 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wat is de bron?
Her en der in Engelse kranten. Het is een gerucht wat ik in ieder geval ook vaak voorbij zie komen op LFC sites.
pi_38013933
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:34 schreef Doc het volgende:

[..]

Her en der in Engelse kranten. Het is een gerucht wat ik in ieder geval ook vaak voorbij zie komen op LFC sites.
Ok
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:35:43 #67
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38013957
Laat Kromkamp maar komen idd. Is toch een aanwinst als rechtsback
Porcupine Tee - Normal
pi_38014145
Leesvoer
quote:
Ajax contracteert emotionele vakman
Door Jop van Kempen

Zaterdag 20 mei 2006 - AMSTERDAM – De nieuwe trainer van Ajax is een vakman. Bij bijna al zijn oude clubs behaalde hij goede resultaten en overal predikte hij aanvallend voetbal. Daarnaast staat Henk ten Cate, die maandag voor twee jaar tekent, bekend als emotioneel mens die het zijn omgeving niet altijd makkelijk maakt.

Henk Ten Cate na de finale van de Champions League op de schouders bij Van Bommel en Puyol. FOTO GUSTAU NACARINO/GPD

De trainer Henk ten Cate heeft iets met Ajax. Als voetballer van de Amsterdamse amateurclub ZPC mocht hij op oefenstage in de jeugdopleiding. Als trainer in opleiding nam hij een kijkje in de keuken van Louis van Gaal. Mede op grond van die ervaringen werd zijn voetbalvisie gevormd: Ten Cate houdt van aanvallend voetbal met een verzorgde opbouw in een 4-3-3-systeem. Hij laat zijn teams ver van het eigen doel voetballen.

Centraal in de verdediging posteert hij twee mandekkers. De links- en rechtsback moeten uiteraard verdedigen, maar ze krijgen ook veel vrijheid om aan te vallen. Op het middenveld speelt hij met de punt naar achteren en links en rechts van die spelverdeler staan lopende mensen. In de aanvalslinie zorgen twee buitenspelers naast een centrumspits voor een goede veldbezetting.

Naar dat idee liet hij NAC voetballen en op dezelfde wijze deed hij dat - samen met Frank Rijkaard - in Barcelona.

Ten Cate wil het uiterste uit de selectie halen en is daarom veeleisend voor zijn spelers. Wie niet meekan, wordt op een zijspoor gezet. Zelf heeft hij wel eens gezegd dat hij op grond van zijn harde werkwijze niet langer dan drie seizoenen bij een club moet werken. „Dan is de sinaasappel uitgeperst.“

Misschien komt zijn fanatisme als trainer voort uit zijn luiheid als voetballer. De geboren Jordanees was een flegmatieke buitenspeler die zijn beste wedstrijden speelde als de zon scheen en het gras mooi groen was. Na een magere loopbaan werd hij met een zware enkelblessure afgekeurd voor het betaalde voetbal. Daarna richtte Ten Cate zich op het trainerschap. Meestal duurt het niet lang voordat de werkwijze van Ten Cate voor succes zorgt. „Al in de voorbereiding gingen we beter spelen dan het seizoen ervoor“, herinnert oud-Spartaan Gérard de Nooijer zich. „Ten Cate hamerde bijna elke training op het positiespel. Op het einde ging dat vanzelf. We draaiden een prachtig seizoen en haalden zelfs de bekerfinale.“ Alleen bij KFC Uerdingen en Go Ahead Eagles vielen de resultaten tegen. Daarvoor kon Ten Cate echter oorzaken aanwijzen. In Duitsland werkten de spelers hem tegen en tijdens zijn tweede periode in Deventer zorgde een verandering in de samenstelling van het bestuur voor een onrustige situatie. Daarbij dreigde Ten Cate verstrikt te raken in een web van bestuursleden, sponsors, spelers en pers.

Veel spelers die onder Ten Cate werkten, werden betere voetballers. Orlando Engelaar, bijvoorbeeld, was een anonieme voetballer van Jong Feyenoord voordat Ten Cate hem naar NAC haalde. In Breda groeide hij uit tot aantrekkelijke eredivisiespeler. Ook spelers van wereldklasse als Ronaldinho (‘Ten Cate zat me in het begin achter de vodden, waardoor ik een betere voetballer ben geworden’) en Deco (‘Zijn vertrek zou een ramp zijn voor Barcelona’) roemen de kwaliteiten van de Amsterdammer. Op de vraag wat hij als speler van Barcelona had geleerd van trainer Frank Rijkaard, antwoordde Edgar Davids: „Ik heb vooral veel van Henk ten Cate geleerd.“

Ten Cate heeft een lange leerschool doorlopen. Hij deed ervaring op bij de amateurs van Rheden en hij kent ook het klappen van de zweep in de eerste divisie. Daarnaast werkte hij ook in Hongarije, Duitsland en Spanje. Daarmee is hij een tegenpool van zijn voorganger Danny Blind, die zijn licht alleen opstak bij de jeugd van Ajax, voordat hij trainer werd van het eerste team.

„Henk zet de dingen graag naar zijn hand,“ zegt Casper van Eijck, clubarts van Sparta. „Na een geweldig eerste seizoen bemoeide hij zich in het tweede seizoen ook met de bedrijfsvoering. Hij vond bijvoorbeeld dat sommige dames op kantoor overbodig waren en hij stelde de clubleiding voor ze te ontslaan, zodat hij meer geld kreeg voor het eerste elftal. Hij wilde niet alleen het eerste elftal, maar ook de rest van de organisatie naar zijn hand zetten. Terwijl zijn kracht juist schuilt in het voetbaltechnische.“

Dat het zolang heeft geduurd voordat Ten Cate als trainer bij een Nederlandse topclub als Ajax terechtkwam (‘Ik heb vroeger alleen een keer oriënterend gesproken met Feyenoord’), heeft waarschijnlijk te maken met het sterke en emotionele karakter van de Amsterdammer. Ten Cate is graag de baas en om de baas te worden, ontloopt hij de confrontatie niet. Karel Aalbers, oud-voorzitter van Vitesse: „Destijds hadden we in Arnhem met Ten Cate, technisch directeur Leo Beenhakker, een aantal spelers en met mezelf een flink stel sterke karakters bij elkaar. Dat botste wel eens, ja.“

Hoewel hij de laatste tijd niemand tegen de schenen schopt en zich in de media diplomatieker opstelt, uitte hij in het verleden vaak zijn verbazing over het gemak waarmee oud-topspelers bij topclubs voor trainersposten in aanmerking kwamen. Ook eiste hij openlijk erkenning voor zijn kwaliteiten.

Verder is bekend dat Ten Cate soms een kort lontje heeft. „Ik ben wel eens blij geweest dat de tweede helft begon“, zegt Bart van den Eede, die Ten Cate meemaakte bij NAC. „In de rust was hij soms zo boos, dat de stukken uit de deur vlogen.“

Als assistent-trainer van Barcelona zijn de tirades minder geworden. Alleen toen Chelsea-trainer José Mourinho beweerde dat Rijkaard en Ten Cate hadden geprobeerd de scheidsrechter te beïnvloeden, stonden zijn haren weer recht overeind. Hetzelfde gebeurde toen de voormalige vice-voorzitter Sandro Rossell probeerde om Rijkaard en Ten Cate bij Barcelona eruit te werken. „Hij maakt zich sterk voor zijn eigen mensen“, herinnert Van Eijck zich. „Ik herinner me dat hij als trainer van Vitesse Marko Perovic erbij wilde hebben. In Arnhem werd die jongen medisch niet goedgekeurd. Toen is hij met Perovic in de auto naar Rotterdam gestapt. Ik keurde hem goed en het is Henk daarna op de een of andere manier gelukt Perovic ook bij Vitesse door de keuring te krijgen.“

Voor mensen met wie hij niet op één lijn zit, kan Ten Cate meedogenloos zijn. Of het nu vrijwilligers zijn die al jaren bij een club rondlopen of duurbetaalde profs.

„Ik ben bij NAC door hem weggepest“, stelt Van den Eede. „Ik kreeg elke training een tirade over me heen. Hij vond me niet goed genoeg. Het was zo erg, dat ik op het laatst met lood in de schoenen naar de club ging. Als mens vind ik hem daarom niet respectvol. Dat neemt niet weg dat hij een heel goede trainer is.“

Bij Barcelona kon Ten Cate in de schaduw van de evenwichtige Rijkaard relatief rustig opereren. Met de goede prestaties (twee keer kampioen van Spanje en het winnen van de Champions League) kreeg hij bovendien de erkenning die hij al zo lang zocht. „Ik heb bij Sparta te maken gehad met Ten Cate en later ook met Rijkaard“, zegt Van Eijck. „Totaal verschillende karakters. Ik hoop dat Henk veel heeft opgestoken van de rustige manier waarop Rijkaard functioneert.“
Houd van een lijntje.
pi_38014215
Het is wel een trainer van aanpakken, en zo'n type hebben we juist nodig
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:25:22 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38015124
ik hoop dat we net zoals halverwege jaren 90 gevoetbald wordt heeeerlijk die momenten
pi_38015150
Heb wel vertrouwen in Henkie
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_38015221
Met Kromkamp heb je ook een grote kans dat die naar PSV vertrekt (als hij vertrekt), hij heeft het naar mijn mening niet zo op Ajax staan....
pi_38015249
Ik heb op de een of andere manier ook een voorkeur voor die Roemeen.
pi_38015274
Ik ook, ik heb hem nooit zien spelen, maar ik heb wel vertrouwen in Roemenen. Kromkamp is goed maar een beetje overschat en te duur.
Houd van een lijntje.
pi_38015421
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook, ik heb hem nooit zien spelen, maar ik heb wel vertrouwen in Roemenen. Kromkamp is goed maar een beetje overschat en te duur.
Babel had het in die interland ook niet gemakkelijk tegenover onze Roemeense vriend: "...Ik had geen last van zenuwen", zei Babel. "Invallen bij een 1-0 voorsprong is denk ik ook makkelijker dan in de basis beginnen. Ik heb meteen geprobeerd om die back (George Ogararu, red.) met een paar acties in te tomen, zodat hij niet meer mee naar voren zou gaan. Maar hij blééf lopen. Dat was best vermoeiend..."
pi_38015744
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Babel had het in die interland ook niet gemakkelijk tegenover onze Roemeense vriend: "...Ik had geen last van zenuwen", zei Babel. "Invallen bij een 1-0 voorsprong is denk ik ook makkelijker dan in de basis beginnen. Ik heb meteen geprobeerd om die back (George Ogararu, red.) met een paar acties in te tomen, zodat hij niet meer mee naar voren zou gaan. Maar hij blééf lopen. Dat was best vermoeiend..."
Klinkt als een waardige opvolger van Trabelsi
AFC Ajax
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:49:46 #77
131729 jna
pi_38015787

Dit is hem, laat maar komen wat mij betreft
Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:01:23 #78
131561 Nega
AFC AJAX
pi_38016071
Wie is dat?

Ik heb er ook alle vertrouwen in met Henk, hij kan een team optimaal laten presteren.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:06:32 #79
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38016199
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:01 schreef Nega het volgende:
Wie is dat?

Ik heb er ook alle vertrouwen in met Henk, hij kan een team optimaal laten presteren.
Lezen kan geen kwaad.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:10:40 #80
131561 Nega
AFC AJAX
pi_38016299
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:06 schreef twi het volgende:

[..]

Lezen kan geen kwaad.
Dat is waar. Ik ben echter beetje aan het ronddwalen over het forum. Dus ik dacht ik vraag het ff. Maar je hebt wel gelijk.
pi_38016327
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:49 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

Dit is hem, laat maar komen wat mij betreft
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:18:13 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38016489
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
Eens. Dat Babel 'm goed vond spelen is geen graadmeter, die heeft soms nog de meest vreselijke wedstrijden gespeeld tegen backs van degradatiekandidaten. Geef mij Kromkamp maar.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:25:29 #83
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38016660
Net ff vd Sar z'n afscheid opnieuw laten beleven. Hij vond t wel vet volgens mij. Fakkeltje of 200.

Hij trouwde vandaag in A'dam vandaar
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:32:34 #84
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38016829
de selectie begint al aardig te worden laat kromkamp, davids maar komen

heb je halve finale cl materiaal in huis
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:42:52 #85
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38017047
quote:

[..]

Precies. Daarom liever Kromkamp
Porcupine Tee - Normal
pi_38017080
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:

zaterdag 20 mei 2006 @ 14:44:35 #87
148917 Jay-Z
I Gots 99 probz..
pi_38017103
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:

CL-winnaar.
But a bitch aint one.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:48:14 #88
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38017202
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:44 schreef Jay-Z het volgende:

[..]

CL-winnaar.

fuck het wk, laat het volgend seizoen maar beginnen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:48:52 #89
131729 jna
pi_38017221
quote:

[..]

Die Roemeense vriend zegt dat ie zeer goed is en die vertrouw ik wel

Kromkamp mag zeer zeker ook komen(liever zelfs) maar volgens mij gaat dat niet gebeuren.
Jawel, je keek.
pi_38017360
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:

Net ff vd Sar z'n afscheid opnieuw laten beleven. Hij vond t wel vet volgens mij. Fakkeltje of 200.

2e vrouw?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:07:30 #91
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38017696
quote:
Van der Sar getrouwd in Amsterdam
20-5-2006 Doelman van het Nederlands elftal Edwin van der Sar is zaterdag getrouwd in de kerk "De Duif" aan het Amstelveld met zijn vriendin Annemarie van Kesteren. Het stel was al samen sinds hun jeugd en had al twee kinderen.
Onder de aanwezigen behoorden onder meer collegavoetballers Ruud van Nistelrooy en Martijn Reuser. Ook Erica Terpstra was present op het feestje.
Na de plechtigheid namen de 35-jarige international en zijn gezelschap alvast een voorschot op de WK-titel en maakten een rondvaart door de grachten.
pi_38017764
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef PLAE@ het volgende:

[..]
Edwin
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:11:35 #93
148059 Pritt
Atheïst
pi_38017798
Ogararu is 25 meen ik dus heel jong is hij ook weer niet, prima leeftijd zo voor Ajax.
Liever hem dan Kromkamp want ik die begint ook op leeftijd te komen onderhand.
Bovendien is die Roemeen stuk goedkoper en in potentie in de toekomst nog goed te verkopen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:13:11 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38017842
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:11 schreef Pritt het volgende:
Liever hem dan Kromkamp want ik die begint ook op leeftijd te komen onderhand.
Kromkamp wordt in augustus 26, Ogararu is dat al sinds ik meen februari
pi_38017858
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef twi het volgende:

[..]

Kromkamp wordt in augustus 26

Hahha

Naja, als er maar 1 van de twee komt, kan beide spelers verder niet zo goed inschatten
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:14:42 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38017880
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hahha

Naja, als er maar 1 van de twee komt, kan beide spelers verder niet zo goed inschatten
Zie m'n edit
pi_38017958
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:14 schreef twi het volgende:

[..]

Zie m'n edit
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:19:34 #98
148059 Pritt
Atheïst
pi_38018003
Oooops
Ik dacht dat die Kromkamp al veel ouder was.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:30:41 #99
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38018274
ook ik heb de DVD 'gekocht' en bekeken en hij is en blijft erg mooi
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:42:36 #100
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38018538
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
ook ik heb de DVD 'gekocht' en bekeken en hij is en blijft erg mooi
Ik heb zonet beide delen gehaald. Vanavond maar eens goed voor zitten.
pi_38018567
Die DVD haal ik nog wel, moest eerst het album van Promo hebben
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:48:41 #102
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38018686
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die DVD haal ik nog wel, moest eerst het album van Promo hebben
The Revolutionist? Ik ben niet echt van de hardcore maar Promo vind ik wel goed.

Ik had trouwens nog gezocht naar DVD "De klassiekers: PO editie" maar nergens te vinden.
pi_38019107
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:48 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

The Revolutionist? Ik ben niet echt van de hardcore maar Promo vind ik wel goed.

Ik had trouwens nog gezocht naar DVD "De klassiekers: PO editie" maar nergens te vinden.
Jep cd 1 en de DVD zijn al vet straks ff het zwaarde werk checken. Promo HELD
pi_38019166
Laatst weer eens 'Daar horen zij Engelen zingen' gekeken. Blijft indrukwekkend
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:10:03 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38019226
Muziek

Veel plezier
quote:
19/5/2006 - Ajax oefent in voorbereiding ook tegen Barcelona
(Gepost door RvN)

Naast het aansprekende duel van Ajax in de voorbereiding tegen Arsenal (opening nieuwe stadion en afscheid Dennis Bergkamp) zal Ajax ook tegen Barcelona spelen. De openingswedstrijd van Barca voor eigen publiek is jaarlijks de wedstrijd om de Joan Gamper Trofeo. Vroeger was dat een minitoernooi, de laatste jaren betreft het een wedstrijd. Dit keer heeft Barcelona Ajax uitgenodigd en keert Henk ten Cate dus al direct weer terug in Barcelona.
Ajax Netwerk
Studio Sport meldde dit nieuws. El Mundo Depotivo zette er nog een klein vraagteken bij, al gaf voorzitter Laporta al aan dat het wel de bedoeling is. Het zou een soort afscheidswedstrijd voor Ten Cate moeten worden. Ajax zou voor het duel, zoals normaal gesproken wel het geval is, geen geld krijgen. In ruil daarvoor laat Barcelona Ten Cate voortijdig vertrekken.
Op zich niks nieuws natuurlijk, dat er daar gespeeld gaat worden. Maar dat laatste zinnetje vind ik wel interessant. Ten Cate had toch nog een jaar contract. Ben benieuwd wat clubs dan aan geld krijgen, wanneer ze er geen gratis trainer voor terug krijgen
pi_38019572
Wordt de afscheidswedstrijd van Bergkamp tegen Ajax op een zender uitgezonden
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_38020173
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:

leuk
pi_38020182
Hoop het wel, zou ik mooi vinden om te zien... Ook al is het een Jood, klasse voetballer
4/5-7 FreeFunk 11-7 Dance Valley 18-7 Extrema Outdoor
pi_38020205
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:47 schreef Dizzee het volgende:

[..]

[afbeelding]

leuk
Mooi
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:50:18 #110
131729 jna
pi_38020234
Super
Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:52:25 #111
131729 jna
pi_38020300

Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:59:24 #112
125053 stefmans
pi_38020482
Zou edwin ooit nog trug komen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38020699
Edwin, mijn held!
pi_38020732
quote:
Elftal Ajax tegen Hilversum
Ajax oefent vanaf 16.00 uur tegen FC Hilversum. Het duel wordt gespeeld ter ere van het 100-jarig
bestaan van de amateurclub. Ajax speelt zonder ruim een elftal aan internationals.

De elf die spelen vanmiddag:
Vonk, Anita, Boakye, Slijngard, Vertonghen, Boukhari, Lindenbergh, Pienaar, Anastasiou, Martina, Mitea

Bank: van Duin, Timisela, Yildirim, Boerrigter, Goossens, Poepon
Wat een elftal
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:09:34 #115
125053 stefmans
pi_38020745
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wat een elftal
mitea staaat erin dan moet je wel winnen
pi_38020813
quote:

[..]

Wat een elftal
Leuk ook voor de toeschouwers
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:11:45 #117
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38020815
quote:
Ten Cate verwacht goed voetbal met Ajax 20 mei 2006

Ajax-trainer Henk ten Cate: 'Ik verwacht heel veel' Hoge verwachtingen heeft Henk ten Cate wat betreft zijn dienstverband bij Ajax. De nieuwe hoofdtrainer van de Amsterdammers, die als coach van Sparta, Vitesse en NAC Breda zijn ploegen al goed, aanvallend voetbal liet spelen, verwacht die lijn bij Ajax te zullen doortrekken. Dat liet hij weten aan de Amsterdamse tv-zender AT5.

"Ik verwacht heel veel", aldus Ten Cate tegenover AT5. "Een goed voetballend Ajax dat om een prijs mee zal kunnen doen." Opnieuw ging de oefenmeester kort in op de opvallende keuze voor Hennie Spijkerman als assistent. "Hij is gekozen omdat hij een vakman is en omdat ik hem blind kan vertrouwen. Ik weet zeker dat hij mij goed zal kunnen aanvullen."
pi_38020865
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:11 schreef Messenga het volgende:

[..]
Hopelijk doelt ie niet op de Johan Cruijf Schaal
pi_38021027
Net de DVD zitten kijken.. heerlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door Chadi op 20-05-2006 17:32:08 ]
pi_38021078
quote:

[..]

Wat een elftal
Ajax in Hilversum op 7-0 bij rust

Nicolae Mitea opende in de eerste minuut de score. In de tweede minuut schoot Jan Vertonghen, die centraal in de verdediging stond opgesteld, de tweede Ajax-goal al binnen. Yannis Anastasiou tekende voor 0-3, Mitea eiste de 0-4 voor zich op en dankzij twee goals van Nourdin Boukhari en eentje van junior Javier Martina werd de ruststand op 0-7 bepaald.
pi_38021101
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ajax in Hilversum op 7-0 bij rust

Nicolae Mitea opende in de eerste minuut de score. In de tweede minuut schoot Jan Vertonghen, die centraal in de verdediging stond opgesteld, de tweede Ajax-goal al binnen. Yannis Anastasiou tekende voor 0-3, Mitea eiste de 0-4 voor zich op en dankzij twee goals van Nourdin Boukhari en eentje van junior Javier Martina werd de ruststand op 0-7 bepaald.
hahah

Met Blind op de bank trouwens?
pi_38021159
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]

hahah

Met Blind op de bank trouwens?
Ja, volgens mij wel.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:40:13 #123
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38021554
Yep, en hij legt de lat voor Henk nog hoger.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:41:02 #124
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38021570
Het wordt nog 8-7 let maar op
Houd van een lijntje.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:24:37 #125
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38022613
10 geworden
quote:
Ajax wint met 0-10 van FC Hilversum
Ajax heeft de voorlaatste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen 2005/2006 met 0-10 gewonnen in Hilversum tegen de plaatselijke FC. Bij rust stond Ajax al met 0-7 voor. Het duel werd gespeeld ter ere van het 100-jarig bestaan van de amateurclub.

Mitea (2), Boukhari (2), Martina (2), Vertongen (2), Anastasiou en Boerrigter waren de doelpuntenmakers aan de kant van Ajax.

Opstelling Ajax: Vonk, Anita, Boakye, Slijngard, Vertonghen, Boukhari, Lindenbergh (Boerrigter), Pienaar (Yildrim), Anastasiou (Goossens), Martina (Poepon), Mitea
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:25:26 #126
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38022632
En dat met die opstelling
Houd van een lijntje.
pi_38022671
Wehehe... Zoveel wordt het ook tegen Barcelona als we in de CL finale tegenover ze staan
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:43:23 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38023029
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef Black-Death het volgende:
Wehehe... Zoveel wordt het ook tegen Barcelona als we in de CL finale tegenover ze staan
En dan komt Barcelona nog goed weg

Fantastische actie trouwens voor Edwin van der Sar. Geweldig
pi_38023096
Keurige uitslag
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_38023109
gvd wat is Ajax toch ook een wereld club he heb net de 94/95 dvd gekeken, ben er weer helemaal euforisch van geworden
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:54:26 #131
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38023290
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef Steve.Porter het volgende:
gvd wat is Ajax toch ook een wereld club he heb net de 94/95 dvd gekeken, ben er weer helemaal euforisch van geworden
Ja, dat gevoel heb ik ook. Hopelijk wordt de dvd van 06/07 ook zo mooi.

Trouwens echt geen geld die twee dubbel-dvd's.
pi_38023314
quote:

[..]

Ogararu jong? 26 vind ik niet jong.
pi_38023420
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ogararu jong? 26 vind ik niet jong.
Ach, hij kan nog 10 jaar mee.
pi_38023479
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ach, hij kan nog 10 jaar mee.
Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.
pi_38023510
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef stefmans het volgende:
Zou edwin ooit nog trug komen
Ik denk als jeugdtrainer ofzo. Ik hoop in ieder geval zeker dat hij terug komt.

Edwin van der Sar . Een echte Ajacied .
pi_38023848
Edwin = HELD
Haleloeja
pi_38023882

pi_38024119
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:20 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]

vooral dat shirt doet 't m

zal hij ooit terugkerel... hoe oud is hij? 32 ofsow?
Haleloeja
pi_38024151
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Gelderland het volgende:

[..]

vooral dat shirt doet 't m

zal hij ooit terugkerel... hoe oud is hij? 32 ofsow?
hij is van 29-11-1970 (uit m'n hoofd) dus 35
pi_38024166
Zometen ned 3, Najib Amhali met KJH
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:30:26 #141
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38024187
Toen hij naar Man U. ging zei hij dat dat waarschijnlijk zijn laatste club zou zijn. "Helaas voor Ajax" voegde hij er nog aan toe.
Houd van een lijntje.
pi_38024271
Ach, maakt mij niet zoveel uit. Er staat talent voor de deur: Vermeer, Van Duin. Stekelenburg zal nog wel effe blijven. Edwin moet lekker terugkomen als keeperstrainer, samen met Grim . Lijkt me geweldig.
pi_38024274
ow jammmer.... hopen dan datie als keepers-trainer gaat werken
Haleloeja
pi_38024297
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Nashje het volgende:
Ach, maakt mij niet zoveel uit. Er staat talent voor de deur: Vermeer, Van Duin. Stekelenburg zal nog wel effe blijven. Edwin moet lekker terugkomen als keeperstrainer, samen met Grim . Lijkt me geweldig.
Idd
pi_38024655
Huntelaaar kan iraaans
pi_38025105
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.
Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.
www.thuisuiteten.nl
pi_38025197
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.
Als je een Nederlands sprekende rechtsback wil heb je weinig keus. Kom je op Kromkamp en Melchiot (die niet wil).
pi_38025438
Grygera spreekt het inmiddels ook. En er zijn ook nog Belgen eventueel.
www.thuisuiteten.nl
pi_38025498
Grygera is geen pure rechtsback.

Tiendalli dan toch maar?
pi_38025619
8/7 15:00 JOS Watergraafsmeer - Ajax

Chill 1 minuut van me huis is dat Maar ik vraag me af of het bij JOS gespeeld word met dat sportpark van hun.
pi_38025629
Grygera was bij zowel Sparta Praag als de nationale ploeg rechtsback toen Ajax hem haalde.
www.thuisuiteten.nl
pi_38025747
Ik zie toch liever een rechtsback die wekelijks op die positie speelt.
pi_38025826
Nee dan toch liever Grygera verkopen, die Roemeen halen en Bokaye als backup
pi_38025882
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Nashje het volgende:
Ik zie toch liever een rechtsback die wekelijks op die positie speelt.
Ach, wat is wijsheid... Kromkamp had er ook zelden gespeeld toen Co hem er noodgedwongen neerzette.
www.thuisuiteten.nl
pi_38025950
Maar nu is dat ook z'n vaste plekkie.
pi_38025978
Ja, precies, maar ik zie niet in waarom Grygera dat verleerd zou zijn. Backen is zelfs relatief eenvoudiger dan centraal spelen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:29:48 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38026074
Als Grygera blijft, moet hij bijtekenen. Anders mag 'ie van mij vertrekken.
pi_38026091
Als je het niet probeert, weet je het ook niet. Ik wil Gryga op die positie wel zien spelen. Denk alleen dat Van Geel andere plannen heeft.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:42:31 #159
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_38026473
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef twi het volgende:
Eens.

Toch zie ik hem heel graag behouden blijven, prima mandekker.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:51:40 #160
131729 jna
pi_38026754
quote:
Hij wilt toch niet bijtekenen? Daarom gaat iedereen er van uit dat ie deze zomer weg gaat
Jawel, je keek.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:58:29 #161
82589 S-Two
barba macacu
pi_38026964
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:29 schreef Jasza het volgende:
Zometen ned 3, Najib Amhali met KJH
Wat een bout-programma was dat zeg
pi_38027012
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef jna het volgende:

[..]

Hij wilt toch niet bijtekenen? Daarom gaat iedereen er van uit dat ie deze zomer weg gaat
Laten we het hopen... Krijgen we er tenminste nog iets voor
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:25:37 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38027896
Mooie wallpaper

zaterdag 20 mei 2006 @ 21:48:18 #164
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38028946
quote:
Hij zegt dus zelf dat hij geen voetbal-enthousiast is
pi_38029050
Prachtig die fakkels voor Van der Sar.
That's all folks!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:57:41 #167
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38029147
Van der Sar
Porcupine Tee - Normal
pi_38029444
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:57 schreef StarGazer het volgende:
Van der Sar
Mijn grote held

Edwin
pi_38029716
quote:
Alleen vertrekt hij niet want de Juve's en Milan's van deze wereld willen hem wel hebben maar er niet voor betalen
pi_38029941
Edwin m'n jeugd idool, wat zeg ik samen met Jari nog steeds m'n idool
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:25:19 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38030375
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen vertrekt hij niet want de Juve's en Milan's van deze wereld willen hem wel hebben maar er niet voor betalen
Waarom niet, als 'ie een puik WK speelt wordtie gewoon voor een miljoen of 8 verkocht, schat ik.
pi_38030565
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom niet, als 'ie een puik WK speelt wordtie gewoon voor een miljoen of 8 verkocht, schat ik.
Voor een 1 jarig contract? No way
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:41:37 #173
148059 Pritt
Atheïst
pi_38033490
Als je er 2~3m voor kan krijgen mag je zeer blij zijn.
Hopelijk speelt hij een goed WK.
pi_38033569
2-3 miljoen vind ik wel weinig.
pi_38033732
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
toch zal het zo'n bedrag worden, ben ik bang.
pi_38033751
Ik denk 5-6 miljoen.
pi_38033830
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
Ik denk 5-6 miljoen.
VDV is voor 5 weg gegaan
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:52:07 #178
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_38033902
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
Helaasch, alleen Ajax betaalt meer voor speler met een 1-jarig contract.

Heb net btw een 70's Ajax shirt besteld

pi_38033978
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hoeveel heb je ervoor betaald?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 23:57:16 #180
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_38034120
26 pond.
  zondag 21 mei 2006 @ 00:05:28 #181
131729 jna
pi_38034441
Dies wel vet
Jawel, je keek.
  zondag 21 mei 2006 @ 00:53:10 #182
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38035913
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zondag 21 mei 2006 @ 01:01:14 #183
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_38036121
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef twi het volgende:

[..]

Droom ze.

Van der Vaart leverde 3,5 miljoen op overigens
  zondag 21 mei 2006 @ 01:07:27 #184
148059 Pritt
Atheïst
pi_38036275
http://www.ajaxonline.org/2984.htm

Nee Derksen was een goede voetballer, ik hoop dat Henk hem maandag onder de tafel lult.
Derksen verdient dik pak straf.
pi_38038188
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Pritt het volgende:

Nee Derksen was een goede voetballer, ik hoop dat Henk hem maandag onder de tafel lult.
oef ik schrik daar nogal van.. hoop toch niet dat Henk met kuren komt bij Ajax
pi_38038442
quote:
Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Pritt het volgende:

Wat heeft een spelersloopbaan nou met een trainersloopbaan te maken? Volgens mij snapt die driesnor er weinig van. Derksen .
  zondag 21 mei 2006 @ 03:53:07 #187
137910 daaaaan
bla die bla
pi_38038529
Wat een trieste zeikerd is die Derksen ook
Net als die collumn een tijdje terug waarin hij Hiddinks kwaliteiten als trainer in twijfel bracht.
Waarschijnlijk had ten Cate in het verleden een keer geen zin in een interview met de VI ofzo
  zondag 21 mei 2006 @ 07:57:23 #188
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_38039159
Groenendijk assistent Ten Cate
AMSTERDAM - Ajax heeft de technische staf voor komend seizoen rond. Morgen zal de club naast hoofdtrainer Henk ten Cate en Hennie Spijkerman ook Alfons Groenendijk als assistent presenteren.
De in Leiden geboren oud-speler van FC Den Haag, Roda JC, Ajax, Manchester City, Sparta en FC Utrecht was bij de Amsterdamse club al verantwoordelijk voor de A-junioren. Het vierde lid van de vrijwel geheel nieuwe staf is keeperstrainer Fred Grim, die als enige mocht aanblijven. Evenals Ten Cate en Spijkerman tekent de 42-jarige Groenendijk voor twee jaar.

Aldus de Telegraaf.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 mei 2006 @ 08:33:45 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_38039197
derksen wil altijd veel dingen kwitj
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_38039376
Alfons
pi_38040193
Als Ten Cate er goed mee kan werken vind ik het prima
  zondag 21 mei 2006 @ 11:02:26 #192
148059 Pritt
Atheïst
pi_38040353
Groenendijk werkt al bij Ajax dus die kent alle ins and outs dus dat vind ik opzich geen onverstandige keuze.
Bovendien weet hij precies welke talenten bijna klaar zijn voor het eerste, krijgen we weer 18jarige wonderkindjes die 010 vernederen.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:02:48 #193
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38040356
mooi nu de selectie zo snel mogelijk rond maken en met Davids erbij
pi_38040419
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Als Ten Cate er goed mee kan werken vind ik het prima
Inderdaad, dat vind ik ook!

wij kunnen waarschijnlijk toch nauwelijks een oordeel vellen over hem, dus laten we dat maar over aan Henkie
  zondag 21 mei 2006 @ 11:10:59 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38040505
Groenendijk
pi_38040530
quote:
Feyenoord A1 wint bekerfinale
Feyenoord A1 heeft de bekerfinale voor A-junioren gewonnen. In Heerenveen was Feyenoord met maar liefst 1-4 te sterk tegen Heerenveen A1. Voor 2000 toeschouwers schoot Kogeldans Feyenoord al na vier minuten op voorsprong. In de tweede helft vergrootte Feyenoord de score via opnieuw Kogeldans, Georgino Wijnaldum en Diego Biseswar.
Toch een prijsje voor de kakkerlakjes
pi_38040546
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Toch een prijsje voor de kakkerlakjes
Ze hebben ook de fair-play prijs gewonnen hoor
pi_38040655
Volgens de geruchten is er wat onenigheid binnen Ajax over de rechtsbackpositie. Van Geel heeft de voorkeur voor Kromkamp, terwijl Ten Cate de voorkeur heeft voor Oragaru.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:24:39 #199
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38040747
Ik denk overigens ook dat er onenigheid is over Spijkerman.

ten Cate probeert hem overduidelijk een gunst te doen.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:31:27 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38040882
Van Geel heeft weinig voorkeuren te hebben. Wanneer een trainer het meer ziet zitten in speler A dan in speler B, dan moeten ze proberen om speler A te halen. Is die niet haalbaar en speler B wel, dan pas kan je met de coach gaan overleggen.

Hetzelfde geldt voor de assistenten.
pi_38040898
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:31 schreef twi het volgende:
Van Geel heeft weinig voorkeuren te hebben. Wanneer een trainer het meer ziet zitten in speler A dan in speler B, dan moeten ze proberen om speler A te halen. Is die niet haalbaar en speler B wel, dan pas kan je met de coach gaan overleggen.

Hetzelfde geldt voor de assistenten.
Ben ik helemaal met je eens
  zondag 21 mei 2006 @ 11:34:11 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38040945
Ik heb trouwens een totaal niet ter zake doenende voorkeur voor Kromkamp, ook al moet 'ie meer verdienen
pi_38041051
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens een totaal niet ter zake doenende voorkeur voor Kromkamp, ook al moet 'ie meer verdienen
Vooral omdat je de ander niet kent denk ik.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 21 mei 2006 @ 11:48:02 #204
148059 Pritt
Atheïst
pi_38041227
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de geruchten is er wat onenigheid binnen Ajax over de rechtsbackpositie. Van Geel heeft de voorkeur voor Kromkamp, terwijl Ten Cate de voorkeur heeft voor Oragaru.
Lijkt me een broodje aap verhaal.
Ten Cate heeft nog geen dag gewerkt met Ajax dus die zal nog niet bezig zijn met spelers.
Pas als Barca's seizoen is afgelopen stort hij zich daar voledig op.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:48:23 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38041234
+ Nederlander
+ Jonger
+ Niet wennen aan de cultuur
+ Heeft z'n buitenlandse mislukte avontuurtje al gehad
pi_38041597
Davids?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38041884
quote:
Ajax in verband gebracht met middenvelder Dembele
In Belgische media wordt Ajax vandaag in verband gebracht met de controlerende middenvelder Siramana Dembele. De speler van Standard Luik doet het sinds de winterstop op uitstekend in Luik. Ook het Duitse HSV wordt genoemd als geinteresseerde club in de 29-jarige speler van Franse nationaliteit.
Ajax Netwerk
  zondag 21 mei 2006 @ 12:27:34 #208
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38042034
Alsjeblieft niet zeg

Hoe zit het met Mendes, Davids, Defour? Kom op actie!
Porcupine Tee - Normal
pi_38042289
quote:
Drie Zuid-Afrikanen op stage bij Ajax
De laatste dagen van het seizoen 2005/2006 worden meegemaakt door drie Zuid-Afrikaanse stagiaires. Ajax had al eerder laten weten dat Stanton Lewis en Granwald Scott nog een keer terug mochten komen voor een nieuwe stage. Naast dat tweetal dat het tijdens hun eerste stage uitstekend deed, komt nu ook Jong Ajax Cape Town speler Coburn Woodington mee.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:14:36 #210
125053 stefmans
pi_38044922
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Alsjeblieft niet zeg

Hoe zit het met Mendes, Davids, Defour? Kom op actie!
Mendes mag weg blijven
pi_38044994
Ik denk dat die Mendes wel komt, maar of ik daar nu blij moet zijn. Wellicht is hij wel aardig voor de breedte.
pi_38045286
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ajax Netwerk
What the fuck moet je met een controlerende middenvelder . Je hebt Maduro toch al.
pi_38045312
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

What the fuck moet je met een controlerende middenvelder . Je hebt Maduro toch al.
Na onze soms geweldige middenvelden door blessures wil ik graag wat backup's
  zondag 21 mei 2006 @ 14:32:53 #214
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38045405
Mendes hadden we al, gratis en voor niets.
Houd van een lijntje.
pi_38045429
Je hebt op die positie helemaal geen backups nodig, als je met een 10 speelt.
pi_38045447
Dat Defour-verhaal begint nu wel erg lang te duren. Ik betwijfel of dat nog wat wordt.
pi_38045790
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Dat Defour-verhaal begint nu wel erg lang te duren. Ik betwijfel of dat nog wat wordt.
Volgens mij is Van Geel daar druk mee bezig, maar er lekt geen nieuws uit.
pi_38045844
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Volgens mij is Van Geel daar druk mee bezig, maar er lekt geen nieuws uit.
Ok, ik ben benieuwd. Maar er zit nogal wat oud zeer bij die voorzitter van Genk wat betreft Sonck.
pi_38045910
Ik denk dat Defour en Pocognoli voor 8 miljoen + De Mul worden binnengehaald.
pi_38045953
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:36 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ajax Cape Town
AFC Ajax
  zondag 21 mei 2006 @ 14:54:46 #221
Argentina en PSV
pi_38045997
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Mendes hadden we al, gratis en voor niets.
Toen was hij nog te jong. Hij heeft zich prima ontwikkeld bij NAC
  zondag 21 mei 2006 @ 14:56:49 #222
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38046054
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toen was hij nog te jong. Hij heeft zich prima ontwikkeld bij NAC
Precies. Daarom ben ik voorstander van zijn komst.
Porcupine Tee - Normal
pi_38046061
Even overzichtje waar Ajax waarschijnlijk mee bezig is op transfer-front:

Rechsback:
Ogararu
Kromkamp
Centrale verdediger:
Mathijsen
Linksback:
Pocognoli
Braafheid
Rechtshalf:
Landzaat
Mendes
Linkshalf:
Davids
10:
Defour
Rechtsbuiten:
Jenner
pi_38046104
Braafheid is volgens mij bull-shit. En het is Ogararu. Defour wordt trouwens meer gehaald als rechtshalf.
pi_38046146
Ajax bezig met Jenner? Ik mag toch hopen van niet zeg!
En Mathijsen.

Nee, alleen nog een middenvelder en een rechtsback komen erbij. + wellicht Davids..
pi_38046150
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Nashje het volgende:
Braafheid is volgens mij bull-shit. En het is Ogararu. Defour wordt trouwens meer gehaald als rechtshalf.
Braafheid is volgens mij ook prioriteit, ze proberen eerst die Belgische back te halen. Volgens gaat hij ook eerder naar Feyenoord, die hengelen ook naar hem.
pi_38046175
Ajax heeft trouwens ook ergens achterin het verlanglijstje Stijn Schaars staan.
pi_38046285
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft trouwens ook ergens achterin het verlanglijstje Stijn Schaars staan.
Daarvoor zal je wel diep in de buidel moeten tasten, ik zie hem bij AZ nog niet vertrekken.
pi_38046343
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, ik ben benieuwd. Maar er zit nogal wat oud zeer bij die voorzitter van Genk wat betreft Sonck.
Hoe bedoel je? Die hebben er toch goed aan verdiend?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38046398
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Die hebben er toch goed aan verdiend?
Ik las ergens het verhaal dat toen Ajax van Sonck af wilde, Genk belangstelling had om hem terug te huren dan wel te kopen. Maar Ajax wees dat van de hand, en wilde hem niet terug laten gaan naar Genk, en daarom ging hij naar Duitsland.
pi_38046589
Aha ok, dat wist ik niet.
Klik dan als je durft
pi_38046769
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:00 schreef Radegast het volgende:
Ajax bezig met Jenner? Ik mag toch hopen van niet zeg!
Hierbij moet wel de kanttekening worden gemaakt dat ze alleen denken over Jenner als die deal met De Mul en Defour tot stand komt, als ik de hardnekkige geruchten moet geloven.
pi_38046896
Waarom Defour op 10 als je daar je eigen jeugd terug kan halen Mbarek Bousoufa.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:33:29 #234
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38047134
Milaan Milaan who the fuck is Milaan!

Daarnet op Sporza, altijd mooi om te zien
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 15:39:13 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38047273
Die Mathijsen wil ik ook niks van weten
  zondag 21 mei 2006 @ 15:53:47 #236
125132 J.P.
De Dadel
pi_38047669
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:

Heb net ook dat overzichtje gezien, leuk om al die finales weer eens langs te zien komen .
  zondag 21 mei 2006 @ 15:54:01 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38047675
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:25 schreef PLAE@ het volgende:

Mooie wallpaper

[afbeelding]
Geen woorden voor.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38048151
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Even overzichtje waar Ajax waarschijnlijk mee bezig is op transfer-front:

Rechsback:
Ogararu
Kromkamp
Centrale verdediger:
Mathijsen
Linksback:
Pocognoli
Braafheid
Rechtshalf:
Landzaat
Mendes
Linkshalf:
Davids
10:
Defour
Rechtsbuiten:
Jenner
Handig even zo'n overzichtje.. Denk dat Ogararu, Pocognoli, Mendes en Defour ook komen.. Eventueel nog Davids en Jenner, maar dat zie ik minder snel gebeuren.
pi_38048869
Ricardo Quaresma werd een tijdje terug toch gelinkt aan Ajax?

Nou, met Henk ten Cate gaat dat nooit gebeuren. Er stond een artikel in El Mundo Deportivo waarin staat dat Ten Cate hem ongedisciplineerd vond en hem het grootste tactisch onbenul noemt wat hij ooit meegemaakt had.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:37:50 #240
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38048917
Hehe jammer...
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:37:58 #241
148917 Jay-Z
I Gots 99 probz..
pi_38048920
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef Radegast het volgende:

Nou, met Henk ten Cate gaat dat nooit gebeuren. Er stond een artikel in El Mundo Deportivo waarin staat dat Ten Cate hem ongedisciplineerd vond en hem het grootste tactisch onbenul noemt wat hij ooit meegemaakt had.
Haha .
But a bitch aint one.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:38:33 #242
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048936
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:10 schreef twi het volgende:
Groenendijk
Vanwaar dat?

Bij Katwijk was ie matig als trainer.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 mei 2006 @ 16:40:01 #243
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048974
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:56 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Precies. Daarom ben ik voorstander van zijn komst.
Tussen zijn blessures door voetbalt hij wel goed bij NAC, maar die jongen is er nogal vaak niet bij helaas.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 mei 2006 @ 16:40:40 #244
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38048985
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef Radegast het volgende:

Co heeft Quaresma ook gedumpt, maar onder druk van de fans weer teruggehaald.
www.thuisuiteten.nl
pi_38049061
En met succes. Doet het redelijk in Portugal toch?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:43:37 #246
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38049076
Daar doet hij het goed. Kan goed voetballen, maar is wel "de vedette".
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 mei 2006 @ 16:44:21 #247
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38049093
Waarschijnlijk net zo'n vervelend mannetje als die Conceição
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:52:43 #248
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38049337
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vanwaar dat?

Bij Katwijk was ie matig als trainer.
Matig? Bijna desastreus Maar heb 't gevoel dat het met Alfons wel goed gaat komen, qua (voetbal)visie.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:53:45 #249
17328 methodmich
Nummer 10
pi_38049368
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarschijnlijk net zo'n vervelend mannetje als die Conceição
Nou, zijn haar zit altijd goed en zijn shirt blijft mooi schoon.
www.thuisuiteten.nl
pi_38050325
PRACHTIG
AFC Ajax
pi_38050677
Hijs aant downloaden, strax ff kijken
  zondag 21 mei 2006 @ 17:38:33 #254
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38050727
Zo lijkt het nog wat
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:45:25 #255
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
  zondag 21 mei 2006 @ 17:46:25 #256
148917 Jay-Z
I Gots 99 probz..
pi_38051003
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo lijkt het nog wat
Precies mijn gedacht .
But a bitch aint one.
pi_38051072
Vet filmpje.

Geruchten uit een topic op azfanpage.nl (2 weken oud):
quote:
Zo, lekker avondje zitten kroegen in mijn dorp – ook wel bekend als 020.

Gemengd gezelschap, o.a. 020, 040 en 072.

Een van de mensen aan tafel vanavond is lid van de ledenraad van *j*x.

Enkele ‘nieuwtjes’ en opmerkingen die ik van hem mocht vernemen:

Mendes da Silva wordt 1 van de belangrijkste versterkingen van 020.

Joris Mathijsen heeft bij MvG aangegeven heel graag naar *j*x te willen, omdat dit nu erg gevoelig ligt is de kans niet groot dat dit voor het WK gaat gebeuren, maar ze als ze hem nog voor komend seizoen binnen kunnen halen, zullen ze dat niet nalaten.

Henk Timmer heeft onlangs tegenover een van zijn beste vrienden (ook een goede vriend van dit lid van de ledenraad) laten weten dat de spelersgroep van AZ behoorlijk wat moeite heeft met Van Gaal. En dan m.b.t. twee zaken: de conservatievere speelwijze en de houding van LvG tegenover zijn huidige en vorige club. Dat hij voortdurend spreekt van ‘mijn club’ als hij het heeft over 020 wekt grote irritatie op bij de spelers. Ook zou Van Gaal zich niet op zijn plaats voelen in Alkmaar. Hij heeft moeite met Dirk en gaat niet gemakkelijke met hem door 1 deur.

Er is door enkele mensen binnen 020 geopperd om Van Gaal en Van der Lem te herenigen, maar daar was erg weinig steun voor. Vooral omdat het bestuur/spelers erg teleurgesteld zijn in Van der Lem’s rol/prestaties van afgelopen jaar. Die wordt gezien als 1 van de kwaaie pieren van dit jaar.

De keuze om Blind te dumpen kan op zeer brede steun rekenen binnen de club. De ledenraad staat er vrijwel unaniem achter. Jaake en Van Geel zitten zeer stevig in het zadel - veel steviger dan de buitenwereld denkt.

Sinds Blind het eerste gezaag aan zijn stoelpoten hoorde, bezocht hij opeens iedere week het supportershome om daar steun te verwerven. Steun van precies de mensen die eerst Boukhari uitfloten en die nu weer toejuichen. Blind speelt een spel met het publiek, aldus dit lid van de ledenraad.

Ten Cate wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer, hij krijgt de ruimte om het klassieke *j*x-spel met de dominante nummer 10 los te laten.

Tot zover de berichten van uw hoofdstedelijke correspondent.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:52:11 #258
125053 stefmans
pi_38051174
*j*x
pi_38051220
Sja, dat zijn de az'ers. Jaren niet gehoord en nu allemaal een grote bek.
pi_38051230
Ten Cate wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer, hij krijgt de ruimte om het klassieke *j*x-spel met de dominante nummer 10 los te laten.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_38051286
Geloof er allemaal geen ene bal van
pi_38051392
quote:
Gemengd gezelschap, o.a. 020, 040 en 072
Koning.
pi_38051397
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef Black-Death het volgende:
Geloof er allemaal geen ene bal van
Dat verhaal over Blind zit toch wel enige logica in.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:00:13 #264
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38051480
"Zo, lekker avondje zitten kroegen in mijn dorp – ook wel bekend als 020."

Ik ben hier gestopt met lezen
Houd van een lijntje.
pi_38051731
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat verhaal over Blind zit toch wel enige logica in.
Ja oke, ik doelde meer op dat over Van Gaal en alles van AZ...
pi_38051740
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:

Het bericht is dan ook al 2 weken oud, zoals er boven staat.
Klik dan als je durft
  zondag 21 mei 2006 @ 18:07:11 #267
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38051799
az heeft geen supporters, nou ja misschien een stuk of 50, de rest hing een paar jaar geleden nog bij de Arena rond.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 21 mei 2006 @ 18:09:20 #268
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38051899
Ik vind het echt zielig volk, onderhand nog zieliger dan onze rotterdamse vrienden. Die hebben tenminste een goede rede om ons te haten.
Houd van een lijntje.
pi_38052004
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:00 schreef Erwtensoep het volgende:
"Zo, lekker avondje zitten kroegen in mijn dorp – ook wel bekend als 020."

Ik ben hier gestopt met lezen
Ik ook
  zondag 21 mei 2006 @ 18:12:27 #270
131561 Nega
AFC AJAX
pi_38052050
Tsja, die van Gaal die zo doet, zou ik me ook aan irriteren.
pi_38052346
Vanavond Henk bij Studio Voetbal, en let wel om 22:10 uur
  zondag 21 mei 2006 @ 18:24:17 #272
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38052600
Denk dat Van Gaal meer goed doet met z'n coaching en tactiek, dan dat 'ie fout doet met het zich associeren met "zijn" club.
pi_38052726
Ben benieuwd wat Henk allemaal te vertellen heeft bij Studio Voetbal, zeker even kijken!
  zondag 21 mei 2006 @ 18:30:56 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38052863
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Panic_A het volgende:
Ben benieuwd wat Henk allemaal te vertellen heeft bij Studio Voetbal, zeker even kijken!
He Michel, was je "methodmich" zat?
  zondag 21 mei 2006 @ 18:44:41 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38053374
quote:
Groenendijk en Ten Cate zijn bekenden van elkaar. Halverwege de jaren negentig speelde de nu 42-jarige Leidenaar bij Sparta nog onder Ten Cate.
Mooi, er is dus een link Geen loze "nodige" Ajax-aanstelling.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:46:54 #276
82589 S-Two
barba macacu
pi_38053436
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Henk bij Studio Voetbal, en let wel om 22:10 uur
Ik hoop dat het herhaald wordt of via internet te zien is want ik denk dat ik het anders ga missen .
  zondag 21 mei 2006 @ 18:47:33 #277
6941 APK
Factual, I think.
pi_38053462
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Panic_A het volgende:
Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.

Ik hoop trouwens dat ze meelezen en dat bericht van azfanpage.nl even onderzoeken.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:50:38 #278
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38053586
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:47 schreef APK het volgende:

[..]

Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.

Ik hoop trouwens dat ze meelezen en dat bericht van azfanpage.nl even onderzoeken.
Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:51:54 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_38053637
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Trancelocator het volgende:

Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.
Dat is volgens mij een hulp Zwarte Piet.
pi_38053648
Wel een mediahoer hé, die Henk.
  zondag 21 mei 2006 @ 18:54:25 #281
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38053737
Henk Timmer
Houd van een lijntje.
pi_38053816
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ja oke, ik doelde meer op dat over Van Gaal en alles van AZ...
Van Geel heeft een slechte band met Scheringa, dat is al langer bekend. Dus ook daar zit een waarheid in.
pi_38053873
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:07 schreef StarGazer het volgende:
az heeft geen supporters, nou ja misschien een stuk of 50, de rest hing een paar jaar geleden nog bij de Arena rond.
Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:09:58 #284
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38054272
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.
Die veranderd per jaar van favoriete club
Porcupine Tee - Normal
  zondag 21 mei 2006 @ 19:11:37 #285
148917 Jay-Z
I Gots 99 probz..
pi_38054346
Die zijn volgend jaar allemaal weer in de ArenA te vinden.
But a bitch aint one.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:14:38 #286
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38054491
Nee joh, wij gaan toch allemaal naar het DSB-stadion?!? Althans als je ene Scheringa moet geloven.
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:17:21 #287
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38054602
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:

Heb het ook gezien
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 21 mei 2006 @ 19:23:52 #288
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38054862
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee joh, wij gaan toch allemaal naar het DSB-stadion?!? Althans als je ene Scheringa moet geloven.
alleen om 'm te zien huilen als we z'n ploegje over de knie komen leggen.
pi_38055180
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:30 schreef twi het volgende:

[..]

He Michel, was je "methodmich" zat?
Er zijn meer fans van ASWH die op Fok! zitten.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:34:51 #290
Argentina en PSV
pi_38055309
Ik heb nu nog medelijden met Danny
pi_38055786
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nu nog medelijden met Danny
Vandaag in de Telegraaf: ,,Blind blijft maar winnen" oid

Kom op, het was Hilversum dat met de grootste moeite in de hoofdklasse is gebleven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 21 mei 2006 @ 19:55:09 #292
Argentina en PSV
pi_38056041
De tussenstand

Steek
Gentenaar
Vermeer

Urby
Boyake(of zo)
Grygera
Vermaelen
Stam
Heitinga

Maduro
Sneijder
Perez
Krohn-Deli
Lindenberg
Manucharyan

Roosenberg
Huntelaar
Rosales
De Mul
Charisteas
Babel
Mitea

[ Bericht 7% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 21-05-2006 20:03:34 ]
pi_38056178
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate wil graag Gabri van Barcelona mee nemen naar Ajax. Ten Cate kent Gabri natuurlijk uit zijn tijd bij Barcelona en omdat de Spanjaard aan het eind van dit seizoen transfervrij mag vertrekken bij de Spaanse en Europese kampioen, lijkt Gabri de ideale opvolger van de naar FC Nürnberg vertrokken Galásek.

De 27-jarige middenvelder komt al zijn hele leven uit voor de Catalaanse club. Hij kwam in die periode tot 128 wedstrijden en scoorde maar acht keer.

Mocht Gabri daadwerkelijk naar Ajax vertrekken dan lijkt het uitgesloten dat Edgar Davids nog naar Ajax komt.
pi_38056195
Manucharyan, Babel, Mitea...
AFC Ajax
pi_38056237
Hmmm, Gabri.

Die zou ook nog als rechtsback uit de voeten kunnen.
pi_38056249
Lindenbergh, Heitinga
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 21 mei 2006 @ 20:01:40 #297
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38056315
Dat gerucht over Gabri heb ik al eerder gehoord
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:03:31 #298
125132 J.P.
De Dadel
pi_38056391
Hij speelt nooit meer, maar zal het toch niet verleerd zijn.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:03:48 #299
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38056400
Ik wil Davids verdomme
Porcupine Tee - Normal
  zondag 21 mei 2006 @ 20:04:18 #300
Argentina en PSV
pi_38056419
Hij heeft net nog bijgetekend
pi_38056472
Liever davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')