The Revolutionist?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die DVD haal ik nog wel, moest eerst het album van Promo hebben
Jep cd 1 en de DVD zijn al vet straks ff het zwaarde werk checken. Promo HELDquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
The Revolutionist?Ik ben niet echt van de hardcore maar Promo vind ik wel goed.
![]()
Ik had trouwens nog gezocht naar DVD "De klassiekers: PO editie" maar nergens te vinden.![]()
Op zich niks nieuws natuurlijk, dat er daar gespeeld gaat worden. Maar dat laatste zinnetje vind ik wel interessant. Ten Cate had toch nog een jaar contract. Ben benieuwd wat clubs dan aan geld krijgen, wanneer ze er geen gratis trainer voor terug krijgenquote:19/5/2006 - Ajax oefent in voorbereiding ook tegen Barcelona
(Gepost door RvN)
Naast het aansprekende duel van Ajax in de voorbereiding tegen Arsenal (opening nieuwe stadion en afscheid Dennis Bergkamp) zal Ajax ook tegen Barcelona spelen. De openingswedstrijd van Barca voor eigen publiek is jaarlijks de wedstrijd om de Joan Gamper Trofeo. Vroeger was dat een minitoernooi, de laatste jaren betreft het een wedstrijd. Dit keer heeft Barcelona Ajax uitgenodigd en keert Henk ten Cate dus al direct weer terug in Barcelona.
Ajax Netwerk
Studio Sport meldde dit nieuws. El Mundo Depotivo zette er nog een klein vraagteken bij, al gaf voorzitter Laporta al aan dat het wel de bedoeling is. Het zou een soort afscheidswedstrijd voor Ten Cate moeten worden. Ajax zou voor het duel, zoals normaal gesproken wel het geval is, geen geld krijgen. In ruil daarvoor laat Barcelona Ten Cate voortijdig vertrekken.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Net ff vd Sar z'n afscheid opnieuw laten beleven. Hij vond t wel vet volgens mij. Fakkeltje of 200.
Hij trouwde vandaag in A'dam vandaar![]()
Wat een elftalquote:Elftal Ajax tegen Hilversum
Ajax oefent vanaf 16.00 uur tegen FC Hilversum. Het duel wordt gespeeld ter ere van het 100-jarig
bestaan van de amateurclub. Ajax speelt zonder ruim een elftal aan internationals.
De elf die spelen vanmiddag:
Vonk, Anita, Boakye, Slijngard, Vertonghen, Boukhari, Lindenbergh, Pienaar, Anastasiou, Martina, Mitea
Bank: van Duin, Timisela, Yildirim, Boerrigter, Goossens, Poepon
mitea staaat erin dan moet je wel winnenquote:
quote:Ten Cate verwacht goed voetbal met Ajax 20 mei 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate: 'Ik verwacht heel veel' Hoge verwachtingen heeft Henk ten Cate wat betreft zijn dienstverband bij Ajax. De nieuwe hoofdtrainer van de Amsterdammers, die als coach van Sparta, Vitesse en NAC Breda zijn ploegen al goed, aanvallend voetbal liet spelen, verwacht die lijn bij Ajax te zullen doortrekken. Dat liet hij weten aan de Amsterdamse tv-zender AT5.
"Ik verwacht heel veel", aldus Ten Cate tegenover AT5. "Een goed voetballend Ajax dat om een prijs mee zal kunnen doen." Opnieuw ging de oefenmeester kort in op de opvallende keuze voor Hennie Spijkerman als assistent. "Hij is gekozen omdat hij een vakman is en omdat ik hem blind kan vertrouwen. Ik weet zeker dat hij mij goed zal kunnen aanvullen."
Hopelijk doelt ie niet op de Johan Cruijf Schaalquote:
Ajax in Hilversum op 7-0 bij rustquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ajax in Hilversum op 7-0 bij rust
Nicolae Mitea opende in de eerste minuut de score. In de tweede minuut schoot Jan Vertonghen, die centraal in de verdediging stond opgesteld, de tweede Ajax-goal al binnen. Yannis Anastasiou tekende voor 0-3, Mitea eiste de 0-4 voor zich op en dankzij twee goals van Nourdin Boukhari en eentje van junior Javier Martina werd de ruststand op 0-7 bepaald.
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]hahah
Met Blind op de bank trouwens?
quote:Ajax wint met 0-10 van FC Hilversum
Ajax heeft de voorlaatste vriendschappelijke wedstrijd van het seizoen 2005/2006 met 0-10 gewonnen in Hilversum tegen de plaatselijke FC. Bij rust stond Ajax al met 0-7 voor. Het duel werd gespeeld ter ere van het 100-jarig bestaan van de amateurclub.
Mitea (2), Boukhari (2), Martina (2), Vertongen (2), Anastasiou en Boerrigter waren de doelpuntenmakers aan de kant van Ajax.
Opstelling Ajax: Vonk, Anita, Boakye, Slijngard, Vertonghen, Boukhari, Lindenbergh (Boerrigter), Pienaar (Yildrim), Anastasiou (Goossens), Martina (Poepon), Mitea
En dan komt Barcelona nog goed wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef Black-Death het volgende:
Wehehe... Zoveel wordt het ook tegen Barcelona als we in de CL finale tegenover ze staan
Ja, dat gevoel heb ik ook. Hopelijk wordt de dvd van 06/07 ook zo mooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef Steve.Porter het volgende:
gvd wat is Ajax toch ook een wereld club heheb net de 94/95 dvd gekeken, ben er weer helemaal euforisch van geworden
Ogararu jong? 26 vind ik niet jong.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.quote:
Ik denk als jeugdtrainer ofzo. Ik hoop in ieder geval zeker dat hij terug komt.quote:
hij is van 29-11-1970 (uit m'n hoofd) dus 35quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vooral dat shirt doet 't m
![]()
zal hij ooit terugkerel... hoe oud is hij? 32 ofsow?
Iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Nashje het volgende:
Ach, maakt mij niet zoveel uit. Er staat talent voor de deur: Vermeer, Van Duin. Stekelenburg zal nog wel effe blijven. Edwin moet lekker terugkomen als keeperstrainer, samen met Grim. Lijkt me geweldig.
Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.
Als je een Nederlands sprekende rechtsback wil heb je weinig keus. Kom je op Kromkamp en Melchiot (die niet wil).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |