En dan komt Barcelona nog goed wegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:27 schreef Black-Death het volgende:
Wehehe... Zoveel wordt het ook tegen Barcelona als we in de CL finale tegenover ze staan
Ja, dat gevoel heb ik ook. Hopelijk wordt de dvd van 06/07 ook zo mooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef Steve.Porter het volgende:
gvd wat is Ajax toch ook een wereld club heheb net de 94/95 dvd gekeken, ben er weer helemaal euforisch van geworden
Ogararu jong? 26 vind ik niet jong.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.quote:
Ik denk als jeugdtrainer ofzo. Ik hoop in ieder geval zeker dat hij terug komt.quote:
hij is van 29-11-1970 (uit m'n hoofd) dus 35quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vooral dat shirt doet 't m
![]()
zal hij ooit terugkerel... hoe oud is hij? 32 ofsow?
Iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:33 schreef Nashje het volgende:
Ach, maakt mij niet zoveel uit. Er staat talent voor de deur: Vermeer, Van Duin. Stekelenburg zal nog wel effe blijven. Edwin moet lekker terugkomen als keeperstrainer, samen met Grim. Lijkt me geweldig.
Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus Ogararu is ook zeker een optie. En volgens mij ziet Kromkamp Ajax niet echt zitten, als ik eerdere berichten mag geloven.
Als je een Nederlands sprekende rechtsback wil heb je weinig keus. Kom je op Kromkamp en Melchiot (die niet wil).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een Nederlands sprekende speler prefereren op moment, als je wilt gaan bouwen. Maar als Grygera blijft, is het al opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |