Ach, wat is wijsheid... Kromkamp had er ook zelden gespeeld toen Co hem er noodgedwongen neerzette.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:20 schreef Nashje het volgende:
Ik zie toch liever een rechtsback die wekelijks op die positie speelt.
Eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef twi het volgende:
Als Grygera blijft, moet hij bijtekenen. Anders mag 'ie van mij vertrekken.
Hij wilt toch niet bijtekenen? Daarom gaat iedereen er van uit dat ie deze zomer weg gaatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef twi het volgende:
Wat een bout-programma was dat zegquote:
Laten we het hopen... Krijgen we er tenminste nog iets voorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef jna het volgende:
[..]
Hij wilt toch niet bijtekenen? Daarom gaat iedereen er van uit dat ie deze zomer weg gaat
Hij zegt dus zelf dat hij geen voetbal-enthousiast isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:48 schreef -Wolf- het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=1044563935436475540&q=dutch+goal
check vooral het commentaar.![]()
Mijn grote heldquote:
Alleen vertrekt hij niet want de Juve's en Milan's van deze wereld willen hem wel hebben maar er niet voor betalenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef twi het volgende:
Waarom niet, als 'ie een puik WK speelt wordtie gewoon voor een miljoen of 8 verkocht, schat ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen vertrekt hij niet want de Juve's en Milan's van deze wereld willen hem wel hebben maar er niet voor betalen
Voor een 1 jarig contract? No wayquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet, als 'ie een puik WK speelt wordtie gewoon voor een miljoen of 8 verkocht, schat ik.
toch zal het zo'n bedrag worden, ben ik bang.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
2-3 miljoen vind ik wel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |