Ik hoop dat het herhaald wordt of via internet te zien is want ik denk dat ik het anders ga missenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Henk bij Studio Voetbal, en let wel om 22:10 uur
Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Panic_A het volgende:
Ben benieuwd wat Henk allemaal te vertellen heeft bij Studio Voetbal, zeker even kijken!
Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.
Ik hoop trouwens dat ze meelezen en dat bericht van azfanpage.nl even onderzoeken.
Dat is volgens mij een hulp Zwarte Piet.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.
Van Geel heeft een slechte band met Scheringa, dat is al langer bekend. Dus ook daar zit een waarheid in.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja oke, ik doelde meer op dat over Van Gaal en alles van AZ...
Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:07 schreef StarGazer het volgende:
az heeft geen supporters, nou ja misschien een stuk of 50, de rest hing een paar jaar geleden nog bij de Arena rond.
Die veranderd per jaar van favoriete clubquote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.
Heb het ook gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Milaan Milaan who the fuck is Milaan!
Daarnet op Sporza, altijd mooi om te zien
alleen om 'm te zien huilen als we z'n ploegje over de knie komen leggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee joh, wij gaan toch allemaal naar het DSB-stadion?!? Althans als je ene Scheringa moet geloven.
Vandaag in de Telegraaf: ,,Blind blijft maar winnen" oidquote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nu nog medelijden met Danny
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate wil graag Gabri van Barcelona mee nemen naar Ajax. Ten Cate kent Gabri natuurlijk uit zijn tijd bij Barcelona en omdat de Spanjaard aan het eind van dit seizoen transfervrij mag vertrekken bij de Spaanse en Europese kampioen, lijkt Gabri de ideale opvolger van de naar FC Nürnberg vertrokken Galásek.
De 27-jarige middenvelder komt al zijn hele leven uit voor de Catalaanse club. Hij kwam in die periode tot 128 wedstrijden en scoorde maar acht keer.
Mocht Gabri daadwerkelijk naar Ajax vertrekken dan lijkt het uitgesloten dat Edgar Davids nog naar Ajax komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |