Ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 21 mei 2006 11:31 schreef twi het volgende:
Van Geel heeft weinig voorkeuren te hebben. Wanneer een trainer het meer ziet zitten in speler A dan in speler B, dan moeten ze proberen om speler A te halen. Is die niet haalbaar en speler B wel, dan pas kan je met de coach gaan overleggen.
Hetzelfde geldt voor de assistenten.
Vooral omdat je de ander niet kent denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:34 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens een totaal niet ter zake doenende voorkeur voor Kromkamp, ook al moet 'ie meer verdienen
Lijkt me een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:20 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de geruchten is er wat onenigheid binnen Ajax over de rechtsbackpositie. Van Geel heeft de voorkeur voor Kromkamp, terwijl Ten Cate de voorkeur heeft voor Oragaru.
Ajax Netwerkquote:Ajax in verband gebracht met middenvelder Dembele
In Belgische media wordt Ajax vandaag in verband gebracht met de controlerende middenvelder Siramana Dembele. De speler van Standard Luik doet het sinds de winterstop op uitstekend in Luik. Ook het Duitse HSV wordt genoemd als geinteresseerde club in de 29-jarige speler van Franse nationaliteit.
quote:Drie Zuid-Afrikanen op stage bij Ajax
De laatste dagen van het seizoen 2005/2006 worden meegemaakt door drie Zuid-Afrikaanse stagiaires. Ajax had al eerder laten weten dat Stanton Lewis en Granwald Scott nog een keer terug mochten komen voor een nieuwe stage. Naast dat tweetal dat het tijdens hun eerste stage uitstekend deed, komt nu ook Jong Ajax Cape Town speler Coburn Woodington mee.
Mendes mag weg blijvenquote:Op zondag 21 mei 2006 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Alsjeblieft niet zeg
Hoe zit het met Mendes, Davids, Defour? Kom op actie!
Na onze soms geweldige middenvelden door blessures wil ik graag wat backup'squote:Op zondag 21 mei 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
What the fuck moet je met een controlerende middenvelder. Je hebt Maduro toch al.
Volgens mij is Van Geel daar druk mee bezig, maar er lekt geen nieuws uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Dat Defour-verhaal begint nu wel erg lang te duren. Ik betwijfel of dat nog wat wordt.
Ok, ik ben benieuwd. Maar er zit nogal wat oud zeer bij die voorzitter van Genk wat betreft Sonck.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij is Van Geel daar druk mee bezig, maar er lekt geen nieuws uit.
Toen was hij nog te jong. Hij heeft zich prima ontwikkeld bij NACquote:Op zondag 21 mei 2006 14:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Mendes hadden we al, gratis en voor niets.
Precies. Daarom ben ik voorstander van zijn komst.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Toen was hij nog te jong. Hij heeft zich prima ontwikkeld bij NAC
Braafheid is volgens mij ook prioriteit, ze proberen eerst die Belgische back te halen. Volgens gaat hij ook eerder naar Feyenoord, die hengelen ook naar hem.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:58 schreef Nashje het volgende:
Braafheid is volgens mij bull-shit. En het is Ogararu. Defour wordt trouwens meer gehaald als rechtshalf.
Daarvoor zal je wel diep in de buidel moeten tasten, ik zie hem bij AZ nog niet vertrekken.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:01 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft trouwens ook ergens achterin het verlanglijstje Stijn Schaars staan.
Hoe bedoel je? Die hebben er toch goed aan verdiend?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd. Maar er zit nogal wat oud zeer bij die voorzitter van Genk wat betreft Sonck.
Ik las ergens het verhaal dat toen Ajax van Sonck af wilde, Genk belangstelling had om hem terug te huren dan wel te kopen. Maar Ajax wees dat van de hand, en wilde hem niet terug laten gaan naar Genk, en daarom ging hij naar Duitsland.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die hebben er toch goed aan verdiend?
Hierbij moet wel de kanttekening worden gemaakt dat ze alleen denken over Jenner als die deal met De Mul en Defour tot stand komt, als ik de hardnekkige geruchten moet geloven.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:00 schreef Radegast het volgende:
Ajax bezig met Jenner? Ik mag toch hopen van niet zeg!
Heb net ook dat overzichtje gezien, leuk om al die finales weer eens langs te zien komenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Milaan Milaan who the fuck is Milaan!
Daarnet op Sporza, altijd mooi om te zien
Geen woorden voor.quote:
Handig even zo'n overzichtje.. Denk dat Ogararu, Pocognoli, Mendes en Defour ook komen.. Eventueel nog Davids en Jenner, maar dat zie ik minder snel gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:57 schreef Urquhart het volgende:
Even overzichtje waar Ajax waarschijnlijk mee bezig is op transfer-front:
Rechsback:
Ogararu
Kromkamp
Centrale verdediger:
Mathijsen
Linksback:
Pocognoli
Braafheid
Rechtshalf:
Landzaat
Mendes
Linkshalf:
Davids
10:
Defour
Rechtsbuiten:
Jenner
Hahaquote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef Radegast het volgende:
Ricardo Quaresma werd een tijdje terug toch gelinkt aan Ajax?
Nou, met Henk ten Cate gaat dat nooit gebeuren. Er stond een artikel in El Mundo Deportivo waarin staat dat Ten Cate hem ongedisciplineerd vond en hem het grootste tactisch onbenul noemt wat hij ooit meegemaakt had.![]()
Vanwaar dat?quote:
Tussen zijn blessures door voetbalt hij wel goed bij NAC, maar die jongen is er nogal vaak niet bij helaas.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Precies. Daarom ben ik voorstander van zijn komst.
Co heeft Quaresma ook gedumpt, maar onder druk van de fans weer teruggehaald.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef Radegast het volgende:
Ricardo Quaresma werd een tijdje terug toch gelinkt aan Ajax?
Nou, met Henk ten Cate gaat dat nooit gebeuren. Er stond een artikel in El Mundo Deportivo waarin staat dat Ten Cate hem ongedisciplineerd vond en hem het grootste tactisch onbenul noemt wat hij ooit meegemaakt had.![]()
Matig? Bijna desastreusquote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vanwaar dat?
Bij Katwijk was ie matig als trainer.
Nou, zijn haar zit altijd goed en zijn shirt blijft mooi schoon.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarschijnlijk net zo'n vervelend mannetje als die Conceição
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef marsu het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Seizoen_2005_2006.wmv
Bron: www.ajaxlive.nl
![]()
Thanks! Mooie compilatie!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:15 schreef marsu het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Seizoen_2005_2006.wmv
Bron: www.ajaxlive.nl
![]()
Precies mijn gedachtquote:Op zondag 21 mei 2006 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo lijkt het nog wat
quote:Zo, lekker avondje zitten kroegen in mijn dorp – ook wel bekend als 020.
Gemengd gezelschap, o.a. 020, 040 en 072.
Een van de mensen aan tafel vanavond is lid van de ledenraad van *j*x.
Enkele ‘nieuwtjes’ en opmerkingen die ik van hem mocht vernemen:
Mendes da Silva wordt 1 van de belangrijkste versterkingen van 020.
Joris Mathijsen heeft bij MvG aangegeven heel graag naar *j*x te willen, omdat dit nu erg gevoelig ligt is de kans niet groot dat dit voor het WK gaat gebeuren, maar ze als ze hem nog voor komend seizoen binnen kunnen halen, zullen ze dat niet nalaten.
Henk Timmer heeft onlangs tegenover een van zijn beste vrienden (ook een goede vriend van dit lid van de ledenraad) laten weten dat de spelersgroep van AZ behoorlijk wat moeite heeft met Van Gaal. En dan m.b.t. twee zaken: de conservatievere speelwijze en de houding van LvG tegenover zijn huidige en vorige club. Dat hij voortdurend spreekt van ‘mijn club’ als hij het heeft over 020 wekt grote irritatie op bij de spelers. Ook zou Van Gaal zich niet op zijn plaats voelen in Alkmaar. Hij heeft moeite met Dirk en gaat niet gemakkelijke met hem door 1 deur.
Er is door enkele mensen binnen 020 geopperd om Van Gaal en Van der Lem te herenigen, maar daar was erg weinig steun voor. Vooral omdat het bestuur/spelers erg teleurgesteld zijn in Van der Lem’s rol/prestaties van afgelopen jaar. Die wordt gezien als 1 van de kwaaie pieren van dit jaar.
De keuze om Blind te dumpen kan op zeer brede steun rekenen binnen de club. De ledenraad staat er vrijwel unaniem achter. Jaake en Van Geel zitten zeer stevig in het zadel - veel steviger dan de buitenwereld denkt.
Sinds Blind het eerste gezaag aan zijn stoelpoten hoorde, bezocht hij opeens iedere week het supportershome om daar steun te verwerven. Steun van precies de mensen die eerst Boukhari uitfloten en die nu weer toejuichen. Blind speelt een spel met het publiek, aldus dit lid van de ledenraad.
Ten Cate wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer, hij krijgt de ruimte om het klassieke *j*x-spel met de dominante nummer 10 los te laten.
Tot zover de berichten van uw hoofdstedelijke correspondent.
Ja oke, ik doelde meer op dat over Van Gaal en alles van AZ...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat verhaal over Blind zit toch wel enige logica in.
Het bericht is dan ook al 2 weken oud, zoals er boven staat.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ten Cate wordt waarschijnlijk de nieuwe trainer, hij krijgt de ruimte om het klassieke *j*x-spel met de dominante nummer 10 los te laten.
Ik ookquote:Op zondag 21 mei 2006 18:00 schreef Erwtensoep het volgende:
"Zo, lekker avondje zitten kroegen in mijn dorp – ook wel bekend als 020."
Ik ben hier gestopt met lezen
He Michel, was je "methodmich" zat?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Panic_A het volgende:
Ben benieuwd wat Henk allemaal te vertellen heeft bij Studio Voetbal, zeker even kijken!
Mooi, er is dus een linkquote:Groenendijk en Ten Cate zijn bekenden van elkaar. Halverwege de jaren negentig speelde de nu 42-jarige Leidenaar bij Sparta nog onder Ten Cate.
Ik hoop dat het herhaald wordt of via internet te zien is want ik denk dat ik het anders ga missenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond Henk bij Studio Voetbal, en let wel om 22:10 uur
Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:27 schreef Panic_A het volgende:
Ben benieuwd wat Henk allemaal te vertellen heeft bij Studio Voetbal, zeker even kijken!
Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen nog een kans bij Voetbal Insite.
Ik hoop trouwens dat ze meelezen en dat bericht van azfanpage.nl even onderzoeken.
Dat is volgens mij een hulp Zwarte Piet.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:50 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is morgen ook te gast bij AT5 FC Godenzonen.
Van Geel heeft een slechte band met Scheringa, dat is al langer bekend. Dus ook daar zit een waarheid in.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja oke, ik doelde meer op dat over Van Gaal en alles van AZ...
Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:07 schreef StarGazer het volgende:
az heeft geen supporters, nou ja misschien een stuk of 50, de rest hing een paar jaar geleden nog bij de Arena rond.
Die veranderd per jaar van favoriete clubquote:Op zondag 21 mei 2006 18:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk. En Asskicker14 is er een van.
Heb het ook gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 15:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Milaan Milaan who the fuck is Milaan!
Daarnet op Sporza, altijd mooi om te zien
alleen om 'm te zien huilen als we z'n ploegje over de knie komen leggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee joh, wij gaan toch allemaal naar het DSB-stadion?!? Althans als je ene Scheringa moet geloven.
Vandaag in de Telegraaf: ,,Blind blijft maar winnen" oidquote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb nu nog medelijden met Danny
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate wil graag Gabri van Barcelona mee nemen naar Ajax. Ten Cate kent Gabri natuurlijk uit zijn tijd bij Barcelona en omdat de Spanjaard aan het eind van dit seizoen transfervrij mag vertrekken bij de Spaanse en Europese kampioen, lijkt Gabri de ideale opvolger van de naar FC Nürnberg vertrokken Galásek.
De 27-jarige middenvelder komt al zijn hele leven uit voor de Catalaanse club. Hij kwam in die periode tot 128 wedstrijden en scoorde maar acht keer.
Mocht Gabri daadwerkelijk naar Ajax vertrekken dan lijkt het uitgesloten dat Edgar Davids nog naar Ajax komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |