VDV is voor 5 weg gegaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
Ik denk 5-6 miljoen.
Helaasch, alleen Ajax betaalt meer voor speler met een 1-jarig contract.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:43 schreef Nashje het volgende:
2-3 miljoen vind ik wel weinig.
Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Helaasch, alleen Ajax betaalt meer voor speler met een 1-jarig contract.
Heb net btw een 70's Ajax shirt besteld![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Helaasch, alleen Ajax betaalt meer voor speler met een 1-jarig contract.
Heb net btw een 70's Ajax shirt besteld![]()
[afbeelding]
Droom ze.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet, als 'ie een puik WK speelt wordtie gewoon voor een miljoen of 8 verkocht, schat ik.
oef ik schrik daar nogal van.. hoop toch niet dat Henk met kuren komt bij Ajaxquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Pritt het volgende:
http://www.ajaxonline.org/2984.htm
Nee Derksen was een goede voetballer, ik hoop dat Henk hem maandag onder de tafel lult.
Derksen verdient dik pak straf.
Wat heeft een spelersloopbaan nou met een trainersloopbaan te maken? Volgens mij snapt die driesnor er weinig van. Derksenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:07 schreef Pritt het volgende:
http://www.ajaxonline.org/2984.htm
Nee Derksen was een goede voetballer, ik hoop dat Henk hem maandag onder de tafel lult.
Derksen verdient dik pak straf.
Inderdaad, dat vind ik ook!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:
Als Ten Cate er goed mee kan werken vind ik het prima
Toch een prijsje voor de kakkerlakjesquote:Feyenoord A1 wint bekerfinale
Feyenoord A1 heeft de bekerfinale voor A-junioren gewonnen. In Heerenveen was Feyenoord met maar liefst 1-4 te sterk tegen Heerenveen A1. Voor 2000 toeschouwers schoot Kogeldans Feyenoord al na vier minuten op voorsprong. In de tweede helft vergrootte Feyenoord de score via opnieuw Kogeldans, Georgino Wijnaldum en Diego Biseswar.
Ze hebben ook de fair-play prijs gewonnen hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 11:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch een prijsje voor de kakkerlakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |