Goed om te horen. Eén van de collega's wil voor de volgende voorverkenning naar Beirut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Hik het volgende:
Mooie site!
Beirut is inderdaad erg gaaf. Wel één grote bouwput en een overvloed aan posh-winkels, maar wel een geweldig uitgaansleven en hele mooie restaurants. Heb echt het idee dat het over een paar jaar "een weekendje Beirut" wordt in plaats van "London", "Parijs" of "Milaan".
We hebben trouwens in 12 dagen geen enkel museum bezocht!![]()
Wel heel veel gezien en gedaan, maar dat dus net niet.
Eisen zijn net als reisprogramma's. Daar houden we ons dus niet aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Europa geen eis?
Copy, paste en een klein beetje aanpassen. Lekker simpel dus.quote:
Leuk! Al moet ik wel zeggen dat er niet heel veel te zién is. Er zijn dan weer wel veel taxi's en schone Arabische dames, dus wellicht voldoet het toch aan de eisen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed om te horen. Eén van de collega's wil voor de volgende voorverkenning naar Beirut.
Wij weten genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Hik het volgende:
... veel taxi's en schone Arabische dames ...
In 2004?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zou kunnen melden dat Oslo in de top25 bestemmingen staat vanaf Schiphol
[[url=http://www.ruimtelijkplanbureau.nl/upload/images/compendium/normal/mob_RPB2114_klein.gif]afbeelding][/url]
Die had ik gisteren gezien inderdaad. Maar het is slecht voor m'n imago als ik zeg dat ik alleen Sauwerd - Roodeschool en Landgraaf - Kerkrade mis in de collectiequote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:26 schreef Jaguarized het volgende:DT Topic
Welk spoor van Nederland heb jij al gereden?
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die had ik gisteren gezien inderdaad. Maar het is slecht voor m'n imago als ik zeg dat ik alleen Sauwerd - Roodeschool en Landgraaf - Kerkrade mis in de collectie
En als het regent is het niet droog om nog meer Piet Paulusma wijsheden rond te strooien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
De zeetemperatuur bij Sardinie ligt van juni tot september soms boven de 25°C.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Is dat je vriend Hik?Lijkt wel wat op DT.
quote:
Ja, het is hier op het nieuws te volgen. Lijkt me niet zo leuk om tussen te zitten inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef qwerty_x het volgende:
Heel vreemd om in zo'n situatie te zijn - en ik hoop het niet nog eens te moeten meemaken
Er vliegen meer mensen naar Lyon dan naar de Spaanse Costa's?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:47 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zou kunnen melden dat Oslo in de top25 bestemmingen staat vanaf Schiphol
[[url=http://www.ruimtelijkplanbureau.nl/upload/images/compendium/normal/mob_RPB2114_klein.gif]afbeelding][/url]
De dikte van de streep geeft de hoeveelheid aan. Die streep naar Barcelona is een stuk dikkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:06 schreef Douwe het volgende:
Er vliegen meer mensen naar Lyon dan naar de Spaanse Costa's?
Hoe was de situatie overdag? En is het nachtleven al weer op gang gekomenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:47 schreef qwerty_x het volgende:
ik weet niet of jullie er wat van hebben meegekregen, maar
na een paar dagen terreur, vele doden en min of meer een staat van beleg hiero (inclusief lege straten 's avonds, gesloten winkels en scholen, politie overal, brandende stadsbussen en een doodsbange bevolking), lijkt de rust weer enigszins teruggekeerd.
Heel vreemd om in zo'n situatie te zijn - en ik hoop het niet nog eens te moeten meemaken
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed om te horen. Eén van de collega's wil voor de volgende voorverkenning naar Beirut.
Nee, het is k_man. Die plaatst er altijd een allesverklarende PI bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeiken om het zeiken?
Ik denk dat ze wel iets belangrijkers aan hun hoofd hebben op dit moment dan het nachtleven.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe was de situatie overdag? En is het nachtleven al weer op gang gekomen
Wie?quote:[Uio_AMS-mode on] Ik zag een bekendheid op het vliegveld[UIO_AMS-Mode off]
Nou vertel.quote:En ik heb vandaag ook nog het 8e wereldwonder meegemaakt
Wie is dat?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:51 schreef Hik het volgende:
Ik zag gisteren Joost Eerdmans op het station.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En een verbaal van 250 euro binnen
Tsja das algemeen bekend dat dat niet mag he.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Door een Stinger in je dashbordkastje te hebben.
Alleen maar meer reden om Nederland nog sneller te verlaten
Hing er bij jou ook een 'please accept our apologies' kaartje aan met een bon voor 25¤ korting op de volgende vlucht van meer dan 100¤?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:51 schreef Hik het volgende:
Ze hebben gisteren ein-de-lijk mijn rugzak gebracht! Werd tijd, ik ben maar gelijk weer begonnen met m'n koffer pakken...![]()
"All animals are equal, but some animals are more equal than others." (Orwell 1945) Iets in die richting ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
flipsen: Omdat je hier weer gewoon gaat rellen
Is Paul Chaffey niet gewoon net zoals iedereen die links is? Links totdat ze zelf geld hebben?
't is niet de eerste die Parijs niet leuk vindt in dat topicquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
Wel de enige die het idiote idee heeft dat Brussel leuker is.
Vanmiddagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je bedrijfje al ingeschreven in het handelsregister?
* flipsen relt niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
flipsen: Omdat je hier weer gewoon gaat rellen
Is Paul Chaffey niet gewoon net zoals iedereen die links is? Links totdat ze zelf geld hebben?
Dat is het punt niet. Ik heb maar een beperkt aantal dagen daar en als ik die dinsdag niets doe loopt het een beetje in de soep ben ik bang. Maar later in de week is er nog wel een adempauze denk ik hoor...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
Daar zouden ze toch wel rekening mee houden Hik? Dat je nu dinsdag aankomt?
Word je niet gewoon betaald om daar te werken? Of zeg ik nou hele rare dingen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik heb maar een beperkt aantal dagen daar en als ik die dinsdag niets doe loopt het een beetje in de soep ben ik bang. Maar later in de week is er nog wel een adempauze denk ik hoor...
Naam?quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Zeker goedkoop. Is dit jouw zomervakantieplan?
Duh.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef k_man het volgende:
Word je niet gewoon betaald om daar te werken? Of zeg ik nou hele rare dingen?![]()
Ziet er grappig uit, hoe heet zo'n ding en met hoeveel personen kan je erin (vast meer dan 1 anders is het niet gezellig lijkt me)? Hangt het in een boom omdat leeuwen en ander oversized ongedierte er dan niet bij kan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef Hik het volgende:
Overigens heb ik vannacht hier geslapen:
[afbeelding]
... en dat was - ondanks de regen- wel heel gezellig!
Ik ga een halve wereldreis makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
In deze slowchat kun je:zeggen dat je op reis gaat
Wat let je.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we niet gewoon een topic maken voor DT wannabees?
Die post ik vol
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:31 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat het anderen ook opvalt dat je je de laatste tijd erg aan 't inlikken bent Jag.
Volgens mij is dat per vliegtuig nogal moeilijk bereikbaar.quote:
En wat is daar te zien?quote:
Binnen 3 weken ga ik 1 of 2 keer Oslo-Trondheim en terug doen, dus een begin is erquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:22 schreef Douwe het volgende:
Nou ja, dat tripje 55 keer maken en je bent qua kilometers de wereld rond
Zou het hieraan liggen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:57 schreef Douwe het volgende:
Er ís wel een luchthaven hoor, maar er vliegen nogal weinig luchtvaartmaatschappijen naartoe. Vandaar dat Teheran een makkelijkere keuze is
Het heet een boomtent en je kunt er met 2-3 personen in (of 2 volwassenen, 2 kinderen). Hij hangt op 2 meter hoog en schommelt in de wind...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit, hoe heet zo'n ding en met hoeveel personen kan je erin (vast meer dan 1 anders is het niet gezellig lijkt me)? Hangt het in een boom omdat leeuwen en ander oversized ongedierte er dan niet bij kan?
Zo, even genoeg vragen voor nu
Hier is alles prima. Ik verbaas me er over hoe goed het weer hier nog is. Mensen lopen al in winterjassen maar 's avonds laat loop ik nog gewoon in een korte broek. Lekker weer dus. En dat terwijl het hartje herfst is en in het zuiden van het land al een dik pak sneeuw heeft gelegen en ligt!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:17 schreef Fogel het volgende:
Hey Jag.
Alles OK hier in Oslo, het regent de hele dag al, heerlijk(ja, ik hou echt van regen).
Bij jou alles OK in Auckland?
We zijn niet allemaal k_man he?quote:
De regen is hier heengetrokken volgens mij, t regent al de hele avond, t onweert nu ook al en als je je armen uitslaat kun je vliegenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Fogel het volgende:
Het is inmiddels 8.5 graden en nog steeds t-shirt. (ik heb een hekel aan temperaturen boven 20C)
Maar mijn glas is bijna leeg, dus ik ga zo maar eens binnen kijken.
Morgen in Duitslandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Douwe het volgende:
Daar? Diego zit toch in Nederland? Hier is het bagger. Morgen weer 12 graden en regen
Iran?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar is het WK het leukste. In Nederland of Argentinie
Graag de pro's en con's
Klinkt als een normale dag in Tromsø. Binnen een uur kan je daar alles van hagel tot sneeuw tot regen tot strak blauwe lucht en windstil tot weggeblazen worden. Echt heel apart!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Douwe het volgende:
Weer is hier op zich wel grappig. Windkracht 17 (ja, enigszins overdreven, 10 krachten minder is realistischer), en vreselijke buien, die steeds na 5 minuten weer ophouden waarna de lucht strakblauw wordt. En dan na 10 minuten arriveert de volgende bui alweer
Nuttig...quote:Boek een ticket en geef uw koffer kleur!
Weg met die saaie bagagelabels! Boek nu via klm.nl een ticket en ontwerp uw eigen, unieke bagagelabel! Upload uw allermooiste foto of grappigste afbeelding of ga voor een van de foto’s die KLM voor u heeft geselecteerd.
De mooiste of origineelste ontwerpen maken bovendien kans op twee tickets naar een Europese KLM-bestemming naar keuze. KLM geeft 3x2 tickets weg.
Een gratis bagagelabel bestellen kan alleen als u eerst een boeking heeft gemaakt via klm.nl. Een kijkje nemen op de site kan natuurlijk altijd. Klik hier en probeer alvast wat verschillende ontwerpen uit.
De actie geldt alleen voor boekingen die zijn gemaakt vanaf 22 mei 2006 via klm.nl. Boekingen die vóór 22 mei zijn gemaakt komen helaas niet in aanmerking. Ook niet als de reisdatum na 22 mei valt.
Veel succes!
Het was maar een voorbeeld. Vandaag is het er 16 graden, da's warmer dan Oslo (12).quote:
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NLquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang blijf je dit keer?
Zit je er net 3,5 maand, kom je weer terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NL![]()
Appartement met een jaarcontract? En je komt dus terug voor het tennissen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NL![]()
neem wat mooi weer mee aubquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:44 schreef flipsen het volgende:
Ik ga juist voor de sfeer naar Argentinië, net geboekt, 9 juni ben ik er weer
Tennistoernooi is leuk genoeg om voor terug te komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit je er net 3,5 maand, kom je weer terug.
Appartement van een vriend van me die tot april weg isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Appartement met een jaarcontract? En je komt dus terug voor het tennissen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:23 schreef qwerty_x het volgende:
(een contradictio in terminis uiteraard):
1. ja, ik weet hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent een maand of 2 te laat
Is er nog wat te beleven?
Precies.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:31 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, misschien HHGTTG maar weer eens uit de kast halen....
Nooit van gehoord.quote:
Van het boek op zich of van het fenomeen Towel Day?quote:
Die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En allemaal met ontopic mededelingen.
Hangt dat een beetje van leverdatum af?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef Douwe het volgende:
Ja, naar Esfahan ja. Precieze datum weet ik nog niet, t lijkt me daar vrij warm in hartje zomer
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:36 schreef UIO_AMS DT het volgende:
ligt over het algemeen aan de party
deze wil ik gerust wel verpesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Wenen? Ik heb je niet gezien.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.
Mooizo!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.
3,056, wel de goede peso gebruiken he...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Strand in Krakauquote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:54 schreef Jaguarized het volgende:
Lissabon of Krakau?
om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:00 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft het 16 uur geduurd om weer thuis te komen?
Ah wegens werkzaamheden reden er geen treinen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.
Nog geen antwoordquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat gaat je vriend doen Flip?
Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.quote:
Das mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.
José gaat wintersporten in Australië en daar verder rondtrekken, vanaf volgende week tot eind maart.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog geen antwoord
En ik wil ook wel weten waar het appartement is
Nee, je bent in de war met Munchenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
Als hier de temperatuur al niet boven de 10 graden uitkomt... hoe verschrikkelijik koud moet het dan daar wel niet zijn?
Ligt er nog sneeuw in Oslo, is de haven van Stockholm nog bevroren en is de IceBar het warmste plekje in de stad?
Ik reis een maand door Zweden. Maar ik zit nu vast in Stockholm vanwege het slechte weer. Overigens is vastzitten in Stockholm heel geen straf. De bedoeling is weer met midzomernacht in Stockholm te zijn. Ben uitgenodigd om dan met wat Zweden de archipel in te trekken. Die hebben daar een zomerhuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:58 schreef Fogel het volgende:
@UIO: StockholmDe mooiste hoofdstad van Scandinavie! Blijf je er lang?
Klinkt inderdaad niet erg vervelend nee!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik reis een maand door Zweden. Maar ik zit nu vast in Stockholm vanwege het slechte weer. Overigens is vastzitten in Stockholm heel geen straf. De bedoeling is weer met midzomernacht in Stockholm te zijn. Ben uitgenodigd om dan met wat Zweden de archipel in te trekken. Die hebben daar een zomerhuis.
Je hebt er een priveloge?quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk! Al moet ik wel zeggen dat er niet heel veel te zién is. Er zijn dan weer wel veel taxi's en schone Arabische dames, dus wellicht voldoet het toch aan de eisen...
Persoonlijk vond ik Beirut vooral interessant in combinatie met de rest van het land, omdat het zo compleet ánders is!
Geen idee... heeft IUO iets georganiseerd in mijn afwezigheid?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dan ben ik in Oslo voor de TRV meet. Toch, DT?
Pepperspray is een wapen en mag je niet in je bezit hebben, dus nee, dank je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef Gaoxing het volgende:
K, dan kan het blad morgen de prullebak in.
Tenzij iemand wil weten waar je een lawinepieper of een als mobieltje vermonde pepperspraybus koopt![]()
Nee nee, in augustus is de TRV meet in Trondheimquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Das nog weinig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De SC chat van GC had 40 berichten in 20 minuten
Och opa, vertel nog eens over die goede oude tijd, toen iedereen nog in vrede en vrijheid leefdequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
In de tijd dat ik er was, was het allemaal vrij veilig en goed te doen. Maar ja, dan spreken we ook over 13-15 jaar geleden.
Ga je je reis nog veel aanpassen vanwege de aardbeving in Indonesië?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog een paar weekjes en ik ben stap in het vliegtuig richting singapore
Want? Het bier is er goedkoper?quote:Verder denk ik vandaag tot de conclusie te kunnen komen dat Parijs interessanter is dan Kopenhagen voor de gemiddelde FOK!'er
Misschien nog twee topics openen over een week of twee met omgekeerde prijzen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef Douwe het volgende:
In theorie kan ook de 41 euro verschil Kopenhagen de das om doen
En goedkoper. Ik denk dat dat een van de redenen is. Mede door de ietwat ongelukkige vliegtijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:05 schreef DutchTrain het volgende:
Verder denk ik vandaag tot de conclusie te kunnen komen dat Parijs interessanter is dan Kopenhagen voor de gemiddelde FOK!'er
Ik zie nu dat Sterling op zondagavond 28/8 wel heel goedkoop van Oslo naar Amsterdam vliegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Kopenhagen is leuk om naar toe te vliegen om verder naar Zweden te gaan. En met de Thalys actie kon je weer gemakkelijk gebruik maken van de 25 jaar TGV actie om verder Frankrijk in te gaan. Voor 70 euro retour naar Marseille, Avignon of Valence zou wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Fogel het volgende:
Beide steden zijn wat mij betreft de moeite niet waard om naar terug te keren
Het ziet er daar vrij hopeloos uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:17 schreef maartena het volgende:
Nu maar hopen dat de rebellen niet haar appartement in de fik hebben gestoken en haar auto gejat hebben.....
Wat is je opzegtermijn? Vast niet tot eind augustusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas gisteren er achter gekomen dat ik tot eind augustus bijna geen dag vrij meer kan nemen![]()
3 maanden, dus gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:02 schreef flipsen het volgende:
Wat is je opzegtermijn? Vast niet tot eind augustus
Inderdaad.... ik ben ook blij dat zij veilig zit.quote:
En dat wil je dan voor het gemak of de laagste prijs?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
Hey, iemand hier wel eens op een Duitsche luchthaven gevlogen van/naar Amerika? Mijn ouders wonen toch in de achterhoek, en ik zit dus te denken aan iets van LAX --> LHR --> Dusseldorf ofzo....
Is in overweging...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef Douwe het volgende:
27 en 28 augustus vallen in het weekend. Pak de 27e de ochtendvlucht en de 28e de avondvlucht. Voila, 2 dagen Olso
Ja, mijn eerste vlucht was in 2000 van Dusseldorf naar Newark rechtstreeks met Continentalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
Hey, iemand hier wel eens op een Duitsche luchthaven gevlogen van/naar Amerika? Mijn ouders wonen toch in de achterhoek, en ik zit dus te denken aan iets van LAX --> LHR --> Dusseldorf ofzo....
KLM rechtstreeks 357,78. Lufthansa heen via Munchen, terug Wenen 343,95. Vanaf Dusseldorf via Parijs met Air France voor 304,85.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
Vraagje voor ultra_ivo =>
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Dat zal op de ultra_ivo manier met de trein toch wel goedkoper zijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
KLM rechtstreeks 357,78. Lufthansa heen via Munchen, terug Wenen 343,95. Vanaf Dusseldorf via Parijs met Air France voor 304,85.
Kan best, vond het vliegtuig alleen wat sneller. Als het echt goedkoop moet met Schönes-Wochenende-Ticket naar de grens met Polen. Uit de post weten we immers niet hoe hij daar naar toe wil reizen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zal op de ultra_ivo manier met de trein toch wel goedkoper zijn?
Vanaf Krakau gaat er bijvoorbeeld een rechstreekse trein naar Kiev
SWT is vrij duur als je in je eentje reist. Kun je vaak beter zoeken naar een goede aanbieding op bahn.de of een normaal kaartje kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Kan best, vond het vliegtuig alleen wat sneller. Als het echt goedkoop moet met Schönes-Wochenende-Ticket naar de grens met Polen. Uit de post weten we immers niet hoe hij daar naar toe wil reizen.
Dat was toch 30 euro? Kan je goedkoper van oost naar west met een aanbieding of gewoon kaartje?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
SWT is vrij duur als je in je eentje reist. Kun je vaak beter zoeken naar een goede aanbieding op bahn.de of een normaal kaartje kopen
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was toch 30 euro? Kan je goedkoper van oost naar west met een aanbieding of gewoon kaartje?
Er zijn vaak genoeg aanbiedingen als deze.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
Dat was toch 30 euro? Kan je goedkoper van oost naar west met een aanbieding of gewoon kaartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |