abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 08:58:49 #51
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37808172
Indonesië.....

Of om ietwat meer precies te zijn, SUMATRA Misschien dat de tijd dat ik er geweest ben iets mee te maken heeft gehad, net na de aanslagen op Bali, maar in de eerste stad waar ik bleef overnachten op Sumatra, voelde ik een erg vijandige sfeer, en kon met moeite ongeschonden het hotel weer inkomen.
(En de rest van de tijd op Sumatra werd het niet veel beter.... )

Misschien dat e.e.a. te maken had dat ik de enige blanke daar was...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 14 mei 2006 @ 09:33:26 #52
242 Pinball
Electric Monk
pi_37808369
Maleisië.

Ongezellig, mensen zijn afstandelijk (zonder overigens echt onaardig te zijn), en mên, de moeite die je moet doen om een biertje te vinden.
Zitten we op zo'n drop-dead gorgeous bounty-eilandje. Je kent ze wel: parelwit strand, prachtig azuurblauwe zee waar de schitterende vissen zowat het strand opzwemmen, schitterende natuur, fucking paradijs.

Is het bier op.
"Pardon?"
Op. Het bier is op. Morgen komt er weer een boot met wat flesjes, maar nu is het op.
1 bar op dat hele eiland waar ze alcohol verkopen, is het op.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Admin zondag 14 mei 2006 @ 09:38:11 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37808400
Leuk hoor al die tropische bestemmingen..
Ik houd het dichter bij huis.
madurodam, daar ga ik nooit meer heen en ben blij dat de kinderen zo groot zijn dat ze niet meer naar van alles "moeten"
Jaaaaaren geleden op schoolreis vond ik het al niks, en iets later met de kinderen nog veel minder.
Hollandse kneuterigheid ten top.
Dan ga ik nog liever naar een muizencircus op de kermis.
Zo, nu mogen jullie weer verder met Ali Baba-landen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 14 mei 2006 @ 09:41:25 #54
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37808421
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:33 schreef Pinball het volgende:
Maleisië.

Ongezellig, mensen zijn afstandelijk (zonder overigens echt onaardig te zijn), en mên, de moeite die je moet doen om een biertje te vinden.
Zitten we op zo'n drop-dead gorgeous bounty-eilandje. Je kent ze wel: parelwit strand, prachtig azuurblauwe zee waar de schitterende vissen zowat het strand opzwemmen, schitterende natuur, fucking paradijs.

Is het bier op.
"Pardon?"
Op. Het bier is op. Morgen komt er weer een boot met wat flesjes, maar nu is het op.
1 bar op dat hele eiland waar ze alcohol verkopen, is het op.
Het is een vrij streng islamitisch land, dus wat had je dan verwacht?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 14 mei 2006 @ 09:43:20 #55
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_37808432
Ik vond Madurodam juist heel tof afgelopen kerst! Voelde me net weer een klein kind!

Wat dichter bij huis: Nijmegen voor de 4daagse.
Totaal overrated. Verschrikkelijk saaie route, veel te vroeg je bed uit (om 4 uur starten en dus om 3 uur je bed uit), veel te veel mensen die veel te langzaam lopen zodat ik niet in mijn eigen tempo kon lopen en überhaupt veel te veel mensen. Owja, mensen met bier langs de route kon ik ook niet waarderen en de harde muziek ook niet. En het inhalen op de Via Gladiola vond ik ook helemaal niets. Nu kwam dat laatste misschien ook omdat mijn vrienden en ouders op zo'n 50 meter van de finish stonden en ik vooral heeeel erg moe was, heel erg veel pijn had aan mijn heup en ik dus mega chagerijnig was.
Nooit meer Nijmegen voor mij!
  zondag 14 mei 2006 @ 11:17:37 #56
242 Pinball
Electric Monk
pi_37809617
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:41 schreef SeLang het volgende:

Het is een vrij streng islamitisch land, dus wat had je dan verwacht?
Normale beleefdheid denk ik, of misschien zelfs slim ondernemerschap.
Ik drink zelf geen wijn, maar als ik bezoek heb zorg ik dat er voldoende is voor degenen die wel willen. En Nederlanders zijn ook niet zo van de bratwurst en de schnitzels, maar de Duitsers in Zeeland hoeven nooit zonder te zitten.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:24:58 #57
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_37809756
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
Milaan, wat een kut stad.
Marseille, echt een vieze stinkstad, maar we waren dan volgens mij ook in het slechte gedeelte.
Milaan kom ik geregeld; woon er anderhalf uur vandaan. Milaan is gewoon een stad om te eten, uit te gaan en te shoppen. Het is niet echt toeristisch op een paar hoogtepunten na. Je moet een beetje je huiswerk doen en dan vermaak je prima.

Marseille is een beetje hetzelfde verhaal. Je moet weten waar je moet zijn. En er zijn idd. nogal wat mindere/lelijke buurten.

ON-TOPIC:
Turkse kust hoeft van mij niet meer.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_37811132
quote:
Op zondag 14 mei 2006 08:52 schreef ennuik het volgende:

@miestukker: Hier een vrouw die zelfs in Scandinavie (Stockholm) woont!

Denemarken is ook mijn land niet echt: de natuur is niet bijzonder en lijkt erg veel op Nederland (veel gras, alleen heuvels), het is er duur (zelfs in vergelijking met Stockholm) en misschien is het toeval maar dat lange weekend dat ik in Kopenhagen was, was er niet veel te beleven. Kopenhagen heeft wel een leuk vliegveld trouwens!

Scandinaviers kan ik niet echt stug noemen, eerder verlegen en erg op zichzelf. In de bus / tram zal niemand een praatje met je maken, zoals mij in Nederland bijna elke dag gebeurde. Ze kunnen wel degelijk tegen drank, ze drinken alleen heel erg veel! Ik denk zelf dat het de cultuur een beetje is, drank is zo lang zo verschrikkelijk duur (en zelfs op de bon!) geweest dat men niet drinkt voor de gezelligheid of "gewoon lekker even een glaasje wijn bij het eten" maar ze willen kennelijk echt effect zien. Al lijkt dit wel een beetje te veranderen.
Ja er zijn natuurlijk vast wel vrouwen die het er leuk vinden, maar ik ken ze niet echt. Vooral mannen die kicken op de blonde vrouwen etc (die toch zo zat zijn, dat dat "makkelijk scoren is"). En ja misschien kunnen ze wel tegen drank, maar het was echt niet normaal hoeveel mensen zo ver heen waren. Ik dacht dat het erg zou zijn in Tsjechie bijv, maar in Scandinavie houden ze gewoon geen maat. Ik hou daar niet van. Je mag best een keer zat zijn, maar zo zat dat je niet meer kan lopen is toch niet leuk meer (iets wat ik geregeld zag in Finland). Je wordt alleen maar lastig gevallen door datsoort mannen. Nee niks voor mij.
En och, verlegen of stug. Ik vind nooit een praatje met iemand maken eigenlijk gewoon stug. Niet open in elk geval. Ik zou daar niet willen wonen. Ik blijf dan de vreemde eend in de bijt en volgens mij wordt ik gewoon eenzaam als iedereen zo op zichzelf is. Ik vind Nederlanders al vrij koeltjes. Maargoed ik ga nog wel een keer naar Noorwegen voor de Fjorden en IJsland. Dat moet wel heel erg mooi zijn. Verder ga ik er niet naartoe. Het kost me evenveel als mijn rondreis door Thailand, nou dan weet ik het wel
pi_37812032
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Je rekent een heel land af op één personeelslid van de Mac?
neeej... ik ga nooit meer naar die Mac daaro! Verder een fijne stad om een dagje te vertoeven!
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
  zondag 14 mei 2006 @ 12:44:10 #60
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_37812126
Uhm. moeilijk hoor. Ik ZOU zelf nooit naar zuid-amerika willen, vind ik allemaal maar ongure en enge landen.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
pi_37812452
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
Uhm. moeilijk hoor. Ik ZOU zelf nooit naar zuid-amerika willen, vind ik allemaal maar ongure en enge landen.
Spreek je uit eigen ervaring of over gelezen verhalen?
  zondag 14 mei 2006 @ 12:59:14 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37812476
quote:
In welke Zuid-Amerikaanse landen ben je allemaal geweest ?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_37812534
quote:
Waarom? In welke ben je geweest? Ik heb zelf alleen in Midden Amerika gereisd en daar was niks onguurs aan (Costa Rica, Panama)
pi_37821245
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Pinball het volgende:

[..]

Normale beleefdheid denk ik, of misschien zelfs slim ondernemerschap.
Ik drink zelf geen wijn, maar als ik bezoek heb zorg ik dat er voldoende is voor degenen die wel willen. En Nederlanders zijn ook niet zo van de bratwurst en de schnitzels, maar de Duitsers in Zeeland hoeven nooit zonder te zitten.
Ik denk dat er betrekkelijk weinig Nederlanders zijn met religieuze bezwaren tegen bratwurst...
pi_37821288
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef Hyperdude het volgende:
Marseille is een beetje hetzelfde verhaal. Je moet weten waar je moet zijn. En er zijn idd. nogal wat mindere/lelijke buurten.
En natuurlijk de Unit'e d'Habitation.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:26:41 #66
97745 Thorical
finding a way
pi_37829068
Vladiwostok ik zou echt niet weten wat ik daar nog zou moeten zoeken. Een week wladiwostok is genoeg voor iedereen.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:41:44 #67
242 Pinball
Electric Monk
pi_37829792
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef Thorical het volgende:
Vladiwostok ik zou echt niet weten wat ik daar nog zou moeten zoeken. Een week wladiwostok is genoeg voor iedereen.
Ik zou iig nog 1 keer naar de gemeentegrens gaan als ik jou was, daar staat vast een bordje met de correcte spelling.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:47:20 #68
104963 ETA
European Travel Author
pi_37830035
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Milaan vond ik wel een aardige stad. In het centrum is het er goed uit te houden. Het is alleen niet zo toeristisch of levendig als Rome of Florence.

Ontopic: Ik probeer al jaren om niet nog een keer terug te gaan naar Parijs. Zonder succes
Parijs is een stad die leuk is om gezien te hebben, maar omdat er niet veel veranderd hoef ik er niet zo snel weer naartoe terug als naar steden als Berlijn of New York.
Hopelijk is Milaan wel een leuke stad... mot daar 6 maanden gaan wonen

En ik heb hetzelfde met Parijs, ik heb het wel gezien en heb niet echt de behoefte om daar weer heen te gaan, maar op een of ander manier kom ik toch weer in Parijs terecht

Ontopic: Val Thorens hoef ik niet zo snel naar terug te keren, te veel kuthollanders en te veel kut Franse skileraren
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:47:58 #69
90400 longinus
Hollander
pi_37830067
Hurgada was de meest smerige plek die ik in Egypte heb gezien, lijkt me dus een winner.
Alles wat eerst in de zee zwom/leefde lag daar op de markt te koop, al het vuil van heel egypte lijkt wel in de omgeving te zijn gestort maar dit was enkele jaren geleden.
Ik kom er dus nooit meer.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_37831210
Ik heb heel erg hard zitten denken, net toen ik dacht dat ik niets wist schoot het me te binnen:

San Pedro de Atacama / Chili.
Serieus de enige plek op aarde waar ik echt niet meer heen zou willen. Ik heb het daar wel gezien, er zijn veel te veel toeristen, het is er duur, afgelegen en wat mij betreft ook meteen de meest overrated place on earth.

Voor de rest kan ik niets bedenken waar ik niet eens terug zou willen komen. Er zijn natuurlijk wel plaatsen waar ik liever niet eens heen zou gaan (waaronder Hurghada).

Milaan vind ik overigens heel leuk, Turijn niet. Maar zelfs daar zou ik best nog eens heen willen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wakey op 15-05-2006 00:24:10 ]
Ik zoek niet, ik vind.
  zondag 14 mei 2006 @ 23:32:00 #71
97745 Thorical
finding a way
pi_37831953
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik zou iig nog 1 keer naar de gemeentegrens gaan als ik jou was, daar staat vast een bordje met de correcte spelling.
En die is volgens jou? Heb je het bordje zelf wel eens gezien, bv op het station? Vliegveld of de bus daar staat namelijk iets heel anders. Hoei tebe v rot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Thorical op 14-05-2006 23:42:13 ]
  maandag 15 mei 2006 @ 07:15:06 #72
242 Pinball
Electric Monk
pi_37835674
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thorical het volgende:

En die is volgens jou? Heb je het bordje zelf wel eens gezien, bv op het station? Vliegveld of de bus daar staat namelijk iets heel anders. Hoei tebe v rot.
Anders ga je er even serieus op in.
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef Thorical het volgende:
Vladiwostok
<..>
wladiwostok
pi_37836089
quote:
Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thorical het volgende:

[..]

Владивосток

Waarom hoei ipv goei? Kom jij uit Oekraine?
pi_37836108
Ben blij dat ik niet meer naar de Efteling hoef.
pi_37843737
Efteling is juist leuk, vooral met in te burgeren buitenlanders

Maar goed ik hoef zelf niet meer terug naar Peniche in Portugal. Echt een betonnendorp. Nadeel was echter ook dat er net die dag een of ander festival aan de gang was zodat we op de camping a la lowlands stonden, alleen dan zonder lowlands. Misschien moet ik maar een keer terug komen op een rustiger tijd.

Overigens brengt dat me bij Florence. De stad lijkt aardig, maar ik vond het vervelend toeristisch, veel te benauwd, warm en vervuild, maar ja ik was er dan ook tijdens een grote hittegolf. Daarna ben ik naar Sienna gegaan, wat dezelfde glorie als Florence heeft, maar dan zonder vieze straatjes, verstikkende hitte en vervuilende auto's.
pi_37844849
Naar Florence moet je ook niet in de zomer gaan.
pi_37886197
Naar Singapore hoef ik niet meer terug, niet dat het een verschrikkelijke stad is, maar voor mij was het ook op geen enkele manier bijzonder. Het was de eerste keer dat ik buiten Europa was en ik had hoge verwachtingen van mijn tussenstop van 3 dagen in Singapore, maar het is gewoon een grote moderne stad met vooral veel winkels, terwijl ik verwacht had dat ik echt in een Aziatische stad terecht zou komen. Niks mis met Singapore, maar voor mij op geen enkele manier speciaal.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 21:34:55 #78
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_37892932
Naar de Vogezen (in Frankrijk). Het was het allemaal net niet. De natuur vond ik niet bijzonder, de mensen waren niet echt vriendelijk, de dorpjes ongezellig, het weer werkte niet mee.
Nee, na een week was ik blij dat we doortrokken naar een andere bestemming .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 16 mei 2006 @ 23:29:53 #79
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_37898836
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef illusions het volgende:
Chiang Mai ofzo in Thailand...............................Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm).
Te warm ? Als in niet lekker om in te zwemmen of bedoel je dat het gevaarlijk is met oog op roofdieren?
It's okay to be white
pi_37905067
Borkum (Duits Wadden-Eiland) was saaier dan saai!!!
pi_37913658
Voorspelbaar, maar zeker geen Turkije meer voor mij..Maakt niet uit welke stad.
Die commerciele vriendelijkheid kan me gestolen worden en wens geen halve vakantie meer door te brengen op het toilet.
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:22:56 #82
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37913817
Ik ben wel eens twee dagen op zo'n zuip&neuk camping op Corfu geweest. Denk niet dat ik daar nog eens terugga.

Overigens heeft Corfu (naast irritante dronken pubers op scootertjes) ook veel moois te bieden.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:24:21 #83
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37913865
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 13:17 schreef pluis2111 het volgende:
Voorspelbaar, maar zeker geen Turkije meer voor mij..Maakt niet uit welke stad.
Die commerciele vriendelijkheid kan me gestolen worden en wens geen halve vakantie meer door te brengen op het toilet.
Wat een lulkoek. Als je buiten de vakantiebadplaatsen blijft is Turkije een land vol ontzettend gastvrije mensen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:25:04 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37913883
quote:
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:23:00 #85
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_37919937
quote:
het schijnt dat je daar als blanke als levende schietschijf rondloopt
's avonds kun je je niet op straat vertonen
en overdag kun je je alleen verplaatsen met een gewapende lijfwacht

heb ik van horen zeggen ...
zonnig Brasil
pi_37920620
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

het schijnt dat je daar als blanke als levende schietschijf rondloopt
's avonds kun je je niet op straat vertonen
en overdag kun je je alleen verplaatsen met een gewapende lijfwacht

heb ik van horen zeggen ...
Dit topic heet: waar ga je niet nog een keer naar toe en waarom?
Dus je mag niet eens reageren als je er nog niet bent geweest
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:28:32 #87
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_37923931
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ach, op zich is dat misschien wel een apart topic waard! "Waar wil je niet naar toe en waarom?"
  woensdag 17 mei 2006 @ 18:50:55 #88
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_37924583
Parijs. Wat een kut stad, kut mensen, en alles is zo duur dat het gewoon schraal is. Al mijn vooroordelen over frankrijk werden bevestigd maar dan bleek het in de praktijk nog iets erger.
pi_37930482
Parijs. Niks speciaals aan. Brussel is tien keer gezelliger en goedkoper. Parijs is zo nep als wat.

En dat terwijl de rest van Frankrijk toch best gezien mag worden.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:28:09 #90
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_37933841
't is ook niet echt een zekerheidje voor mooi weer (zie champions league finale nu )
pi_37941107
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef sjippen het volgende:
Parijs. Niks speciaals aan. Brussel is tien keer gezelliger en goedkoper. Parijs is zo nep als wat.

En dat terwijl de rest van Frankrijk toch best gezien mag worden.
Alles is nep? Vertel mij maar wat er nep aan is dan
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:12:36 #92
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_37942652
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ja querty, houd je mond eens! Wat weet jij er nou van!

donderdag 18 mei 2006 @ 12:52:49 #93
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37947795
Torremolinos....strandvakantie...
ga er niet terug omdat ik het stadje totaal niet interessant vond, de omgeving niet mooi was en ik eigenlijk helemaal niet echt houd van 8 dagen op je reet in het strand liggen. Bovendien is 35 graden elke dag mij te heet.
Enige positieve punt: elke avond goede paella in de restaurantjes...heerlijk.
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:29:15 #94
64191 boerinnetje
Kendime yeni bir ben lazým
pi_37951383
Kalakala (ofzoiets) een wijk in Khartoum, Soedan. Heb er 5 weken gelogeerd en een week in Wad Medani. Maar daar wordt je echt niet vrolijk, depressief eerder. 5 weken lang hetzelfde binnenplaatsje, dezelfde haboba's, hetzelfde eten, hetzelfde ritme. En geen boek te krijgen!

Het kost minimaal 1,5 uur om in het oh zo gezellig centrum te komen......
C'est la vie, et la vie est belle!
pi_37951570
Malgrat de Mar
Me toen toch door vrienden om laten praten om er heen te gaan.... wat een drama!
Alleen maar zuipen, stappen, feesten
En toen ook nog een dagje naar Lloret de Mar geweest Struikelde zowat over mijn eigen benen om alle kotsplekken te ontwijken
  zaterdag 20 mei 2006 @ 19:20:56 #96
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_38023893
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef Dizzee het volgende:
Valencia.
Weinig te beleven en totaal geen sfeer daar.

meen je dat nou?
pi_38024235
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Te warm ? Als in niet lekker om in te zwemmen of bedoel je dat het gevaarlijk is met oog op roofdieren?
Niet lekker om in te zwemmen. Tis niet eens pislauw, maar gewoon echt heet water. Net als wanneer je een warm bad neemt.
pi_38037358
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
Ik ben er 15 dagen geweest. Ik vond het toen wel leuk en heb me er prima vermaakt, maar ik vond het landschap inderdaad deprimerend! Toen ik er was, waren er trouwens niet alleen maar bejaarde mensen... Maar ik zou er niet meer heen willen, aangezien ik het hele eiland nu wel gezien heb, maar ook de omgeving daar speelt een rol.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:10:13 #99
149476 EP-Bart
EP-Fan #1
pi_38039690
Land van Ooit! Nee nu serieus, ik ben één zomervakantie twee weken in Engeland geweest, alleen daar hebben we niet zoveel kunnen doen omdat het daar 14 dagen lang geregend heeft. Ik zou best wel terug willen naar Engeland, maar niet met dat weer.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:13:07 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38039716
Malta, veel te weinig te zien/doen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')