Het is een vrij streng islamitisch land, dus wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 14 mei 2006 09:33 schreef Pinball het volgende:
Maleisië.
Ongezellig, mensen zijn afstandelijk (zonder overigens echt onaardig te zijn), en mên, de moeite die je moet doen om een biertje te vinden.
Zitten we op zo'n drop-dead gorgeous bounty-eilandje. Je kent ze wel: parelwit strand, prachtig azuurblauwe zee waar de schitterende vissen zowat het strand opzwemmen, schitterende natuur, fucking paradijs.
Is het bier op.
"Pardon?"
Op. Het bier is op. Morgen komt er weer een boot met wat flesjes, maar nu is het op.![]()
1 bar op dat hele eiland waar ze alcohol verkopen, is het op.![]()
Normale beleefdheid denk ik, of misschien zelfs slim ondernemerschap.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:41 schreef SeLang het volgende:
Het is een vrij streng islamitisch land, dus wat had je dan verwacht?
Milaan kom ik geregeld; woon er anderhalf uur vandaan. Milaan is gewoon een stad om te eten, uit te gaan en te shoppen. Het is niet echt toeristisch op een paar hoogtepunten na. Je moet een beetje je huiswerk doen en dan vermaak je prima.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
Milaan, wat een kut stad.
Marseille, echt een vieze stinkstad, maar we waren dan volgens mij ook in het slechte gedeelte.
Ja er zijn natuurlijk vast wel vrouwen die het er leuk vinden, maar ik ken ze niet echt. Vooral mannen die kicken op de blonde vrouwen etc (die toch zo zat zijn, dat dat "makkelijk scoren is"). En ja misschien kunnen ze wel tegen drank, maar het was echt niet normaal hoeveel mensen zo ver heen waren. Ik dacht dat het erg zou zijn in Tsjechie bijv, maar in Scandinavie houden ze gewoon geen maat. Ik hou daar niet van. Je mag best een keer zat zijn, maar zo zat dat je niet meer kan lopen is toch niet leuk meer (iets wat ik geregeld zag in Finland). Je wordt alleen maar lastig gevallen door datsoort mannen. Nee niks voor mij.quote:Op zondag 14 mei 2006 08:52 schreef ennuik het volgende:
@miestukker: Hier een vrouw die zelfs in Scandinavie (Stockholm) woont!
Denemarken is ook mijn land niet echt: de natuur is niet bijzonder en lijkt erg veel op Nederland (veel gras, alleen heuvels), het is er duur (zelfs in vergelijking met Stockholm) en misschien is het toeval maar dat lange weekend dat ik in Kopenhagen was, was er niet veel te beleven. Kopenhagen heeft wel een leuk vliegveld trouwens!
Scandinaviers kan ik niet echt stug noemen, eerder verlegen en erg op zichzelf. In de bus / tram zal niemand een praatje met je maken, zoals mij in Nederland bijna elke dag gebeurde. Ze kunnen wel degelijk tegen drank, ze drinken alleen heel erg veel! Ik denk zelf dat het de cultuur een beetje is, drank is zo lang zo verschrikkelijk duur (en zelfs op de bon!) geweest dat men niet drinkt voor de gezelligheid of "gewoon lekker even een glaasje wijn bij het eten" maar ze willen kennelijk echt effect zien. Al lijkt dit wel een beetje te veranderen.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Je rekent een heel land af op één personeelslid van de Mac?![]()
Spreek je uit eigen ervaring of over gelezen verhalen?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
Uhm. moeilijk hoor. Ik ZOU zelf nooit naar zuid-amerika willen, vind ik allemaal maar ongure en enge landen.
In welke Zuid-Amerikaanse landen ben je allemaal geweest ?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
Uhm. moeilijk hoor. Ik ZOU zelf nooit naar zuid-amerika willen, vind ik allemaal maar ongure en enge landen.
Waarom? In welke ben je geweest? Ik heb zelf alleen in Midden Amerika gereisd en daar was niks onguurs aan (Costa Rica, Panama)quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
Ik denk dat er betrekkelijk weinig Nederlanders zijn met religieuze bezwaren tegen bratwurst...quote:Op zondag 14 mei 2006 11:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Normale beleefdheid denk ik, of misschien zelfs slim ondernemerschap.
Ik drink zelf geen wijn, maar als ik bezoek heb zorg ik dat er voldoende is voor degenen die wel willen. En Nederlanders zijn ook niet zo van de bratwurst en de schnitzels, maar de Duitsers in Zeeland hoeven nooit zonder te zitten.
En natuurlijk de Unit'e d'Habitation.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef Hyperdude het volgende:
Marseille is een beetje hetzelfde verhaal. Je moet weten waar je moet zijn. En er zijn idd. nogal wat mindere/lelijke buurten.
Ik zou iig nog 1 keer naar de gemeentegrens gaan als ik jou was, daar staat vast een bordje met de correcte spelling.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:26 schreef Thorical het volgende:
Vladiwostok ik zou echt niet weten wat ik daar nog zou moeten zoeken. Een week wladiwostok is genoeg voor iedereen.
Hopelijk is Milaan wel een leuke stad... mot daar 6 maanden gaan wonenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Milaan vond ik wel een aardige stad. In het centrum is het er goed uit te houden. Het is alleen niet zo toeristisch of levendig als Rome of Florence.
Ontopic: Ik probeer al jaren om niet nog een keer terug te gaan naar Parijs. Zonder succes
Parijs is een stad die leuk is om gezien te hebben, maar omdat er niet veel veranderd hoef ik er niet zo snel weer naartoe terug als naar steden als Berlijn of New York.
En die is volgens jou? Heb je het bordje zelf wel eens gezien, bv op het station? Vliegveld of de bus daar staat namelijk iets heel anders.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou iig nog 1 keer naar de gemeentegrens gaan als ik jou was, daar staat vast een bordje met de correcte spelling.
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thorical het volgende:
En die is volgens jou? Heb je het bordje zelf wel eens gezien, bv op het station? Vliegveld of de bus daar staat namelijk iets heel anders.Hoei tebe v rot.
quote:
Владивостокquote:Op zondag 14 mei 2006 23:32 schreef Thorical het volgende:
[..]
En die is volgens jou? Heb je het bordje zelf wel eens gezien, bv op het station? Vliegveld of de bus daar staat namelijk iets heel anders.Hoei tebe v rot.
Te warm ? Als in niet lekker om in te zwemmen of bedoel je dat het gevaarlijk is met oog op roofdieren?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef illusions het volgende:
Chiang Mai ofzo in Thailand...............................Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm).
Wat een lulkoek. Als je buiten de vakantiebadplaatsen blijft is Turkije een land vol ontzettend gastvrije mensen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:17 schreef pluis2111 het volgende:
Voorspelbaar, maar zeker geen Turkije meer voor mij..Maakt niet uit welke stad.
Die commerciele vriendelijkheid kan me gestolen worden en wens geen halve vakantie meer door te brengen op het toilet.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
het schijnt dat je daar als blanke als levende schietschijf rondlooptquote:Op zondag 14 mei 2006 12:44 schreef faberic het volgende:
Dit topic heet: waar ga je niet nog een keer naar toe en waarom?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
het schijnt dat je daar als blanke als levende schietschijf rondloopt
's avonds kun je je niet op straat vertonen
en overdag kun je je alleen verplaatsen met een gewapende lijfwacht
heb ik van horen zeggen ...
Ach, op zich is dat misschien wel een apart topic waard! "Waar wil je niet naar toe en waarom?"quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dit topic heet: waar ga je niet nog een keer naar toe en waarom?
Dus je mag niet eens reageren als je er nog niet bent geweest
Alles is nep? Vertel mij maar wat er nep aan is danquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef sjippen het volgende:
Parijs. Niks speciaals aan. Brussel is tien keer gezelliger en goedkoper. Parijs is zo nep als wat.
En dat terwijl de rest van Frankrijk toch best gezien mag worden.
Ja querty, houd je mond eens! Wat weet jij er nou van!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dit topic heet: waar ga je niet nog een keer naar toe en waarom?
Dus je mag niet eens reageren als je er nog niet bent geweest
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef Dizzee het volgende:
Valencia.
Weinig te beleven en totaal geen sfeer daar.
Niet lekker om in te zwemmen. Tis niet eens pislauw, maar gewoon echt heet water. Net als wanneer je een warm bad neemt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Te warm ? Als in niet lekker om in te zwemmen of bedoel je dat het gevaarlijk is met oog op roofdieren?
Ik ben er 15 dagen geweest. Ik vond het toen wel leuk en heb me er prima vermaakt, maar ik vond het landschap inderdaad deprimerend! Toen ik er was, waren er trouwens niet alleen maar bejaarde mensen... Maar ik zou er niet meer heen willen, aangezien ik het hele eiland nu wel gezien heb, maar ook de omgeving daar speelt een rol.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |