abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:45:16 #1
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_37756586
In plaats van "Waar ben jij geweest" lijstjes of "Wat is de mooiste plek" nu de vraag waar je nooit meer heen wil gaan (land, stad, streek). Omdat de plek tegen viel, de mensen erg onvriendelijk waren, omdat je er al zo vaak bent geweest - welke reden dan ook.

Natuurlijk begin ik: Ik zou zelf niet zo snel (de eerste 10 jaar) terug gaan naar Hurghada. Tegen beter weten in een last minute all inclusive vakantie geboekt en halverwege de week had ik het al gezien en had het niet erg gevonden om terug naar huis te gaan. De resorts, de andere toeristen, de verkopers in de winkeltjes - ik was er allemaal niet blij mee. De vakantie was op zich wel leuk maar dat had meer met het gezeldschap dan de plek te maken. In Hurghada zal je me niet snel tegen komen.

Waar zullen we jou niet snel / nooit meer zien?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 mei 2006 @ 11:46:43 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_37756622
Ook Hurghada...
Omdat ik daar continue in het duits werdt aangesproken...
En er was geen hol te doen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_37756753
Om te duiken en snorkelen is het schitterend...... en meer hoef je daar niet te doen.

Daarvoor ging ik daarheen en is het me wel bevallen!

Ben het wel eens met de vervelende verkopertjes.... daar wordt je echt gek van. Qua vermaak is het ook een kwestie van hoe je jezelf weet te vermaken. Heb me niet verveeld daar in ieder geval. Maar alleen door het gezeur van die verkopers hoef ik er ook niet meer heen.....
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_37756924
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
pi_37756941
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
Zou je wel een keer naar de maan willen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:00:21 #6
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_37756942
Wintersport.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_37757055
frankrijk, omdat ze het verdommen om engels tegen je te praten
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:05:44 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_37757091
Tunesie
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:06:59 #9
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_37757126
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Waar zullen we jou niet snel / nooit meer zien?
Philadelphia en omstreken.
Sowieso de grote steden in Amerika.
Stelletje over/bange mensen. Hebben geen cultuur behalve fastfood, maar dat is niet mooi om te zien.
Trok me totaal niet aan dat land.
(zou wel nog ooit de rocky mountains ofzo in willen, en grand canyon. Maar anders ga ik liever nog naar Canada of een ander land.)
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:09:26 #10
17075 extreme
-wannahave-
pi_37757189
Spakenburg

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_37757249
Egypte (constant die geilende kerels achter je aan )
en Aruba (om de vele Amerikanen die net naast je (als het veel is 2 cm) onder de parasol gaan liggen met hun vieze vunzige lichamen )
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:12:52 #12
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_37757262
Salou
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_37757300
Frankrijk.

Robocock, wat is d'r mis aan Salou? Vorig jaar was
pi_37757337
Mallorca...kwam alleen maar bekenden tegen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:00:42 #15
24606 edsuit
kind of blue
pi_37758510
Göteborg in Zweden.. echt een rotsfeer. Maar ik was nog maar klein en later bleek dat we waarschijnlijk een beetje in het verkeerde gedeelte hadden rondgelopen. Dus als ik toevallig nog eens in de buurt ben dan geef ik het misschien toch een tweede kans.
pi_37765773
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef minkuukel het volgende:
Tunesie
Waarom niet?
pi_37767840
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef edsuit het volgende:
Göteborg in Zweden.. echt een rotsfeer. Maar ik was nog maar klein en later bleek dat we waarschijnlijk een beetje in het verkeerde gedeelte hadden rondgelopen. Dus als ik toevallig nog eens in de buurt ben dan geef ik het misschien toch een tweede kans.
Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!
pi_37773997
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!
Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.

Göteborg is best aardig.
pi_37777543
Valencia.
Weinig te beleven en totaal geen sfeer daar.
pi_37780655
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.

Göteborg is best aardig.
Dat is idd niet zoveel aan. Maar Falun, Örebro, Eskilstuna en natuurlijk Stockholm b.v. zijn ook de moeite waard.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 07:08:26 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37780677
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Hurghada.
Dat vond ik inderdaad ook niet veel soeps.
Een vervuilde betonstad en het meeste koraal daar is sowieso dood.
Er zijn veel betere opties in bijvoorbeeld de Sinai
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_37780708
De Mac in Luxemburg (stad), stond en dwars wijf dat me in't frans afblafte en me een oneven bedrag liet dokken voor 2 identieke bakjes koffie.
Ga zowieso niet graag naar de mac, maar verder was er nog niet veel open.
met een string in je spleet zie je veel en toch geen reet
  zaterdag 13 mei 2006 @ 07:28:15 #23
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_37780713
Tunesie !
Meest onvriendelijke volk ooit meegemaakt
Daarentegen Marokko is
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zaterdag 13 mei 2006 @ 07:35:09 #24
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37780726
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 07:28 schreef Nightwulf het volgende:
Daarentegen Marokko is
Ik werd tijdens mijn eerste paar uur in Marokko gelijk al met de dood bedreigd omdat ik geen drugs wou kopen
Verder wel een mooi land trouwens, ik kom zeker nog een keer terug.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_37781237
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 07:25 schreef novojo het volgende:
De Mac in Luxemburg (stad), stond en dwars wijf dat me in't frans afblafte en me een oneven bedrag liet dokken voor 2 identieke bakjes koffie.
Ga zowieso niet graag naar de mac, maar verder was er nog niet veel open.
Je rekent een heel land af op één personeelslid van de Mac?
pi_37781909
Milaan, wat een kut stad.
Marseille, echt een vieze stinkstad, maar we waren dan volgens mij ook in het slechte gedeelte.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:24:19 #27
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37782743
Ik ga ook voor Hurghada (we have a winner). Wat een waardeloos oord, mensen die daar vaker heen gaan weten echt niet wat leuk is. Zoals al eerder gezegd, irritant manvolk. In de rest van het land zijn zo veel mooie dingen te zien, dat je die vieze mannen nog wel voor lief neemt, maar in Hurghada

Verder Parijs, of zelfs Frankrijk in het algemeen. Italie en zelf Spanje zijn zoveel leuker om je vakantie door te brengen wanneer je niet te ver van huis wilt.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:24:42 #28
148812 m.gluteus
...heel liefig...
pi_37782753
Turkije

Omdat ik het na de eerste dag al helemaal beu was om steeds achterna geroepen te worden door de mannen daar. We waren ons hotel nog niet uit of het begon al. Ook het aanprijzen van hun koopwaar hing me snel de keel uit. De hele dag dodende blikken geven is niet leuk. Ik had vantevoren wel van die verhalen gehoord maar wist niet dat het ook echt zo erg was...

[ Bericht 96% gewijzigd door m.gluteus op 13-05-2006 11:51:45 ]
"All the freaky people make the beauty in the world"
pi_37782934
Frankrijk heeft zat mooie gebieden, als je ze maar weet te vinden. Nice vond ik erg mooi, niet te toeristisch, maar wel leuke haven/kiezelstrandje.

Verder zijn de alpendorpjes ook erg tof!
pi_37783130
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:24 schreef m.gluteus het volgende:
Turkije
En waarom?

TT aangepast; posts met één woord doen we hier niet aan
pi_37783159
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
is Milaan echt slecht ja? zou er wel eens heen willen. Rome ben ik wel geweest en dat was wel mooie stad.
pi_37783208
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef Dizzee het volgende:
is Milaan echt slecht ja? zou er wel eens heen willen. Rome ben ik wel geweest en dat was wel mooie stad.
Milaan vond ik wel een aardige stad. In het centrum is het er goed uit te houden. Het is alleen niet zo toeristisch of levendig als Rome of Florence.

Ontopic: Ik probeer al jaren om niet nog een keer terug te gaan naar Parijs. Zonder succes
Parijs is een stad die leuk is om gezien te hebben, maar omdat er niet veel veranderd hoef ik er niet zo snel weer naartoe terug als naar steden als Berlijn of New York.
pi_37783229
Tanger in Marokko nu 1 keer geweest en het is een vieze smerige rotstad. Wil verderop in Marokko zeker nog wel een keer gaan kijken.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:45:07 #34
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_37783246
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Sport_Life het volgende:
Frankrijk heeft zat mooie gebieden, als je ze maar weet te vinden. Nice vond ik erg mooi, niet te toeristisch, maar wel leuke haven/kiezelstrandje.

Verder zijn de alpendorpjes ook erg tof!
Het gaat me ook vooral om de mensen. Verder hou ik ook meer van cultuur dan van natuur. Op beide gebieden heb ik betere ervaringen met Italie en Spanje dan met Frankrijk.
pi_37783325
Salou of een ander dergelijk Spaans oord.
Als je als semi-geheelonthouder daar uit moet gaan erger je je kapot aan al die stoere kiddo's die als een gek wijven proberen te versieren.
Verhouding van 80% boys - 20% girls werkt daar niet echt aan mee.

1 gast stond (GETIMED) binnen 15 minuten met 8 verschillende meiden te playen. En na een avond ging ie gewoon weer naar huis, hoe triest whahaa.

Zet ik geen voet meer
JOHNNY HEITINGA
pi_37783474
Lloret
Je kan daar nog niet eens gewoon dansen zonder dat je een hand onder je rokje voelt..

Of gewoon met je vriendinnen daar rond lopen met je vriendinnen ,..en dan de nodige opmerkingen te moeten aanhoren..van die jongens die denken leuk zo leuk op te vallen..

Waarom zijn jongens daar zoveel stoerder en ordinair
Salsa Espaņola
pi_37783647
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
Marseille, echt een vieze stinkstad, maar we waren dan volgens mij ook in het slechte gedeelte.
Wat was er zo kut aan Milaan dan?
pi_37784402
Nijmegen. Kotsvolk.
pi_37784444
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:25 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Nijmegen. Kotsvolk.

Ik ga niet meer naar Frankrijk, ergens in Normandië.
Vreselijk saai, vreselijke mensen, vreselijk duur.
pi_37785184
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat was er zo kut aan Milaan dan?
Warm, ontzettend veel muggen (zit je daar met je tentje ), saai centrum, ranzige metro's (waar je van je geld wordt beroofd waar je bij staat) en mn reispartner werd behoorlijk aangerand in een zwembad daar. Verder hou ik zelf meer van natuur dan van cultuur, dat heeft er ook wel een beetje mee te maken. Vanuit Milaan is het ongeveer een uur met de trein naar het Comomeer, dat is wel erg de moeite waard!!
pi_37785235
Mission Beach in Australie.. teveel muggen, teveel hippies, bah!
pi_37785525
Ik ga voor Salou, het was er best leuk hoor toen ik 18 was maar moet er niet aan denken er nu weer heen te moeten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_37785695
Ik zit heel erg hard te verzinnen waar ik nooit meer naar toe wil, maar ik heb nog niets weten te verzinnen.
Overigens is de kans dat ik 2 keer op dezelfde plek kom niet zo heel erg groot, want ik heb nogal de neiging om steeds hele andere bestemmingen uit te zoeken.
pi_37786595
Chiang Mai ofzo in Thailand.... Bangkok was nog wel vet (5 dagen helaas), maar de 2 weken in chang mai heb ik me echt kapot verveeld..

Je hebt daar een gare avondmarkt, een Mac, en een internet cafe. Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm). Dus dan ben je al gauw aangewezen op je superdeluxe hotelkamer in het Hilton (enige hotel trouwens wat ik heb gezien wat niet in elkaar gezakt was), waar ik me gelukkig met diverse filmkanalen wel aardig heb vermaakt.

De Toblerones (driehoekige chocola) hebben me alleen een fortuin gekost. De Redbull zat in apotheekflesjes (net hoestdrank) en was gelukkig maar zo'n 10 cent. Afgezien van dat, KAPOT SAAI.
pi_37786644
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef illusions het volgende:
Chiang Mai ofzo in Thailand.... Bangkok was nog wel vet (5 dagen helaas), maar de 2 weken in chang mai heb ik me echt kapot verveeld..

Je hebt daar een gare avondmarkt, een Mac, en een internet cafe. Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm). Dus dan ben je al gauw aangewezen op je superdeluxe hotelkamer in het Hilton (enige hotel trouwens wat ik heb gezien wat niet in elkaar gezakt was), waar ik me gelukkig met diverse filmkanalen wel aardig heb vermaakt.

De Toblerones (driehoekige chocola) hebben me alleen een fortuin gekost. De Redbull zat in apotheekflesjes (net hoestdrank) en was gelukkig maar zo'n 10 cent. Afgezien van dat, KAPOT SAAI.
Je had er ook gewoon op uit kunnen trekken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37786716
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Je had er ook gewoon op uit kunnen trekken.
Ik was 12, en m'n ouders lagen aan het zwembad.

Schijnt een grote stad te zijn, maar wat ik ervan heb gezien leek meer op zo een wild-west stadje, gebouwd op zand. Ik hou erg van reizen, en zou er ook graag op uit zijn gegaan, maar voor iemand die 12 is is dat nogal onmogelijk.. en dus kreeg ik maar 1 indruk: zand, avondmarkt, niks te doen.
pi_37793245
Ik stem ook tegen Hurghada. Ben er in 1985 geweest op aanraden van Lets Go reisgids en vond het toen al kots toeristisch. Het had toen slechts 1 torenflat hotel aan zee en een bescheiden souvenier straat in het centrum, maar de sfeer was daarmee al verziekt. Het ging alleen om geld (en seks). We hebben meteen de volgende dag een bus naar een ander kustdorp genomen. Op aanraden van Egyptenaar kwamen we in een droom dorp terecht, een piepklein havenplaatsje dat voor kort milleniums als handels kruispunt fungeerde.

In 2003 was kwam ik nogmaal per ongeluk weer voor 1 dag in Hurghada terecht (wijziging terugvlucht vliegveld ipv Luxor werd het Hurghada). Het monster was gegroeid tot een volwassen geld getho; stomme autostradas verbinden straten met hotel complexen waarbinnen synthetische bedoeine bars zijn en een dreunende disco ernaast. De volgende dag stonden we (groep toeristen) onder survillerend oog van agenten voor het hotel te wachten op de bus. Geeft zo'n agent waar mijn vriend naast staat een pets op m'n billen. Zo onbeschoft hadden we nog nooit in Egypte meegemaakt.

Maar voor wie van duiken houdt en tevreden is met alleen kleur ervaring; Hurghada heeft een prachtig blauwe zee. Voor de rest doet het Salou en andere kotsas verbleken in geld gretigheid.
pi_37793328
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Ik stem ook tegen Hurghada.

Hurghada verhaal
Ik snap ook echt niet dat daar mensen heen gaan! Ga dan naar El Gouna, dat is echt prachtig
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_37797160
Denemarken... Echt niks voor mij. Ik vind Scandinaviers sowieso erg stug en niet bepaald de meest warme personen op aarde (wel beleefd, maar kortaf en je komt er niet echt tussen). Bovendien zijn ze ook nog eens altijd zo bezopen (nog nooit zoveel dronken mensen op straat gezien als ik Finland bijv, gewoon omdat ze niet tegen drank kunnen ofzo??). De fjorden in Noorwegen lijken me wel heel mooi, zou ik nog wel eens willen zien. Maar niet echt prioriteit. Verder geen Denemarken meer. Ik vond de natuur ook niet bijzonder en voor de mensen hoef je er dus ook niet naartoe. Ik ga liever naar iets avontuurlijkers. Volgens mij is Scandinavie alleen leuk voor mannen: goedkope blonde vrouwen. Ik ken eigenlijk geen vrouwen die er graag naartoe gaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door miestukker op 13-05-2006 20:46:37 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 08:52:38 #50
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_37808159
@_Boo_ : Hurghada lijkt inderdaad de winner! Misschien moet je er inderdaad voor het duiken heen gaan, onder water zie je de trieste stad en de vervelende kopers iig niet! Maar dan nog kan ik me leukere plaatsen voorstelllen!

@miestukker: Hier een vrouw die zelfs in Scandinavie (Stockholm) woont!

Denemarken is ook mijn land niet echt: de natuur is niet bijzonder en lijkt erg veel op Nederland (veel gras, alleen heuvels), het is er duur (zelfs in vergelijking met Stockholm) en misschien is het toeval maar dat lange weekend dat ik in Kopenhagen was, was er niet veel te beleven. Kopenhagen heeft wel een leuk vliegveld trouwens!

Scandinaviers kan ik niet echt stug noemen, eerder verlegen en erg op zichzelf. In de bus / tram zal niemand een praatje met je maken, zoals mij in Nederland bijna elke dag gebeurde. Ze kunnen wel degelijk tegen drank, ze drinken alleen heel erg veel! Ik denk zelf dat het de cultuur een beetje is, drank is zo lang zo verschrikkelijk duur (en zelfs op de bon!) geweest dat men niet drinkt voor de gezelligheid of "gewoon lekker even een glaasje wijn bij het eten" maar ze willen kennelijk echt effect zien. Al lijkt dit wel een beetje te veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')