Zou je wel een keer naar de maan willen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
Philadelphia en omstreken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Waar zullen we jou niet snel / nooit meer zien?
Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef edsuit het volgende:
Göteborg in Zweden.. echt een rotsfeer. Maar ik was nog maar klein en later bleek dat we waarschijnlijk een beetje in het verkeerde gedeelte hadden rondgelopen. Dus als ik toevallig nog eens in de buurt ben dan geef ik het misschien toch een tweede kans.
Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!
Dat is idd niet zoveel aan. Maar Falun, Örebro, Eskilstuna en natuurlijk Stockholm b.v. zijn ook de moeite waard.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.
Göteborg is best aardig.
Dat vond ik inderdaad ook niet veel soeps.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Hurghada.
Ik werd tijdens mijn eerste paar uur in Marokko gelijk al met de dood bedreigd omdat ik geen drugs wou kopenquote:
Je rekent een heel land af op één personeelslid van de Mac?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:25 schreef novojo het volgende:
De Mac in Luxemburg (stad), stond en dwars wijf dat me in't frans afblafte en me een oneven bedrag liet dokken voor 2 identieke bakjes koffie.![]()
Ga zowieso niet graag naar de mac, maar verder was er nog niet veel open.
En waarom?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:24 schreef m.gluteus het volgende:
Turkije
is Milaan echt slecht ja? zou er wel eens heen willen. Rome ben ik wel geweest en dat was wel mooie stad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
Milaan, wat een kut stad.
Milaan vond ik wel een aardige stad. In het centrum is het er goed uit te houden. Het is alleen niet zo toeristisch of levendig als Rome of Florence.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef Dizzee het volgende:
is Milaan echt slecht ja? zou er wel eens heen willen. Rome ben ik wel geweest en dat was wel mooie stad.
Het gaat me ook vooral om de mensen. Verder hou ik ook meer van cultuur dan van natuur. Op beide gebieden heb ik betere ervaringen met Italie en Spanje dan met Frankrijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:33 schreef Sport_Life het volgende:
Frankrijk heeft zat mooie gebieden, als je ze maar weet te vinden. Nice vond ik erg mooi, niet te toeristisch, maar wel leuke haven/kiezelstrandje.
Verder zijn de alpendorpjes ook erg tof!
Wat was er zo kut aan Milaan dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
Milaan, wat een kut stad.
Marseille, echt een vieze stinkstad, maar we waren dan volgens mij ook in het slechte gedeelte.
quote:
Warm, ontzettend veel muggen (zit je daar met je tentjequote:
Je had er ook gewoon op uit kunnen trekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef illusions het volgende:
Chiang Mai ofzo in Thailand.... Bangkok was nog wel vet (5 dagen helaas), maar de 2 weken in chang mai heb ik me echt kapot verveeld..
Je hebt daar een gare avondmarkt, een Mac, en een internet cafe. Strand heb je ook wel, prachtig mooi enzo maar *niemand* die op het strand is (het water is te warm). Dus dan ben je al gauw aangewezen op je superdeluxe hotelkamer in het Hilton (enige hotel trouwens wat ik heb gezien wat niet in elkaar gezakt was), waar ik me gelukkig met diverse filmkanalen wel aardig heb vermaakt.
De Toblerones (driehoekige chocola) hebben me alleen een fortuin gekost. De Redbull zat in apotheekflesjes (net hoestdrank) en was gelukkig maar zo'n 10 cent. Afgezien van dat, KAPOT SAAI.
Ik was 12, en m'n ouders lagen aan het zwembad.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je had er ook gewoon op uit kunnen trekken.
Ik snap ook echt niet dat daar mensen heen gaan! Ga dan naar El Gouna, dat is echt prachtigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Ik stem ook tegen Hurghada.
Hurghada verhaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |