Zou je wel een keer naar de maan willen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef Conflict het volgende:
Lanzarote, het is daar net alsof je op de maan bent. Erg deprimerende omgeving vond ik het en er komen alleen maar bejaarde mensen.
Philadelphia en omstreken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Waar zullen we jou niet snel / nooit meer zien?
Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:00 schreef edsuit het volgende:
Göteborg in Zweden.. echt een rotsfeer. Maar ik was nog maar klein en later bleek dat we waarschijnlijk een beetje in het verkeerde gedeelte hadden rondgelopen. Dus als ik toevallig nog eens in de buurt ben dan geef ik het misschien toch een tweede kans.
Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Göteborg ben ik niet geweest maar Zweden is wel fantastisch verder!
Dat is idd niet zoveel aan. Maar Falun, Örebro, Eskilstuna en natuurlijk Stockholm b.v. zijn ook de moeite waard.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Van alle Zweedse steden waar ik geweest ben vond ik Helsingborg de minst aantrekkelijke. Beetje een saaie industriestad.
Göteborg is best aardig.
Dat vond ik inderdaad ook niet veel soeps.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:45 schreef ennuik het volgende:
Hurghada.
Ik werd tijdens mijn eerste paar uur in Marokko gelijk al met de dood bedreigd omdat ik geen drugs wou kopenquote:
Je rekent een heel land af op één personeelslid van de Mac?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:25 schreef novojo het volgende:
De Mac in Luxemburg (stad), stond en dwars wijf dat me in't frans afblafte en me een oneven bedrag liet dokken voor 2 identieke bakjes koffie.![]()
Ga zowieso niet graag naar de mac, maar verder was er nog niet veel open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |