Stoelriemen zijn vanaf 1 mei verplicht te dragen in bussen en touringcars die de snelweg op gaan.quote:Op maandag 15 mei 2006 04:39 schreef Jaguarized het volgende:
Q-Liner vond ik erg leuk om te doen. Je moet ook een keer die van Alkmaar naar Leeuwarden over de Afsluitdijk doen. Ook erg leuk. Er is zelfs een halte op de Afsluitdijk.![]()
Wel wazig dat ze kwamen controleren voor stoelriemen?![]()
![]()
Vaak komen er in Heerenveen nogal eens kaartjescontroleurs in.
Sinds 1 januari vorig jaar moeten bussen die op de snelweg rijden, passagiers uitsluitend op zitplaatsen vervoeren. Die extra bus moet inderdaad door de vervoerder worden ingezet, of er moet vervangend (taxi-)vervoer worden aangeboden.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:39 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat is dat nou weer voor een onzin?![]()
En als mensen moeten staan?
Of gaat men die mensen gewoon niet accepteren en een extra bus inzetten?
Dat heeft er geen ruk mee te maken.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
Je van A naar B verplaatsen als je geen auto hebt en er geen trein rijdt.
Lijnbussen en touringcars mogen al een tijdje 100 km/h op de snelwegquote:Op maandag 15 mei 2006 08:56 schreef Jaguarized het volgende:
Vrachtwagens rijden over het algemeen ook niet harder dan 100, volgens mij "mogen" ze maximaal 80?
Ik had het over een vrachtwagen.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lijnbussen en touringcars mogen al een tijdje 100 km/h op de snelweg
Verkeerde quote, sloeg op [SC] HTL #78 - Le fabuleux destin du train hollandaisquote:
Waar en hoe lang heb je het?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Fogel het volgende:
Het ziet er naar uit dat mijn apartement vandaag voor ruim 19000 euro meer dan de vraagprijs verkocht wordt
In vergelijking tot anderhalf jaar in een kartonnen doos onder de brug wonen ja....quote:Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus eigenlijk is je winst een stuk kleiner.
Ik heb een rijtjeshuis in de populairdere buurt gekochtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is een nieuw vrijstaand huis niet haalbaar voor je?
Gaat de Q-Liner Groningen - Veendam dan over de A7? Je moet wel erg levensmoe zijn om in een bus op de snelweg te gaan staanquote:Op maandag 15 mei 2006 08:56 schreef Jaguarized het volgende:
Nah dat is echt iets wat Arriva niet kent. Op de Q-Liner Groningen - Veendam gaan mensen gewoon staan. Het was een policy van de vroegere Interliner dat als de bus vol was, dat er een extra bus wordt ingezet. Materieelprobleem volgens Arriva.
Vrachtwagens rijden over het algemeen ook niet harder dan 100, volgens mij "mogen" ze maximaal 80?
Wat kost het met de Q-liner?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De tickets voor begin november vanaf Lima of Eizeza zijn al 1800 euro met Iberia :´)
Dagkaartje na negen uur kost 10 euro.quote:
Dat is best goedkoop wonen, want die bus stopt bij elke snelweg-McDonaldsquote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, een half jaar in de Q-liner, valt dat onder vaste lasten of onder goedkoop wonen?
De MacD in Argentinie is ontopicquote:
Die gaat over de A7 ja. En dat ding is vaak zo vol dat mensen er gewoon in moeten staan ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat de Q-Liner Groningen - Veendam dan over de A7? Je moet wel erg levensmoe zijn om in een bus op de snelweg te gaan staan![]()
Mooie site!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:19 schreef Fogel het volgende:
Om je alvast in te lezen voordat Hik kan reageren; Interessante resource voor Libanon en Beirut: http://almashriq.hiof.no/lebanon/index.html (Is door een bevriende professor gemaakt, hij heeft vele jaren in Libanon gewoond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |