Namen k_man, namen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:19 schreef k_man het volgende:
De HTL is volgens mij door enkele users verpest met oneindige hoeveelheden bagger. Die irritantjes houden zich nu een beetje in (anders worden ze weer geband), maar de rest komt niet meer terug. De SC is dus nu zo goed als dood.
Geen treinen oid? Of zijn die daar fietsloos verklaard?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
De gids van Zweden is binnen! Nu nog zien hoe ik vanuit Noord Zweden in Stockholm terug kan komen. Het vervoeren van een fiets met het openbaar vervoer schijnt daar de nodige problemen op te leveren.
Er zijn wel treinen, maar slechts een beperkt deel daarvan neemt fietsen mee. Uiteraard zijn dat net de lokale treinen en niet de intercity's. Hetzelfde geldt voor bussen. Een enkele langeafstandstrein neemt wel fietsen mee (de Inlandsbanan), maar die begint pas te rijden op de 20ste juni en pas laat de volgende dag bereikt die zijn eindpunt Mora. Helaas is dat nog zo'n 350 kilometer van Stockholm verwijderd en daar wil ik de 23ste al zijn in verband met de Midzomernacht-festiviteiten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Geen treinen oid? Of zijn die daar fietsloos verklaard?
In Laos werd gewoon vrolijk een invalidenkarretje op de bus gehesen, en boven op twee meter vracht. Geen viaducten hè
Heb ik ook al over zitten denken. Op aanraden van iemand hier geloof ik. Je hebt zoiets als Bussgods die dat soort leveringen doen. Zal nog eens zoeken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
misschien een idioot idee: maar kun je de fiets niet via de Zweudse post laten bezorgen
Zondequote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef k_man het volgende:
Reisverlagen in de HTL?
Ik post hier ook niet zo graag meer inderdaad.
En dat is volgens mij alleen maar toegenomen wegens het meettopic.quote:
Niet met mij?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt me best een zinnige dagvulling om te gaan meeten met K_man en DT
Je kan ook vanaf Mora vliegen, ze hebben er een vliegveld. Het is alleen niet online te boeken bij de SAS om een of andere vage reden. Binnenlandse vluchten zijn over het algemeen niet al te duur (60-100¤ enkele reis) en een fiets meenemen als speciale baggage kost maar 200 SEK (20-25 euro).quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wordt dus een auto huren om vanuit Mora in Stockholm te geraken.
Geslaagd. Groningen was veel leuker dan verwacht.quote:
Martiniplaza en de Grote Markt... en het stukje daartussen op de fietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Vertel eens, wat heb je allemaal gezien,
gewerktquote:gedaan,
iets wat de omschrijving voedsel net kon verdragenquote:gegeten
nachtrustquote:en wat heeft het gekost?
k_man ergert zichzelf alleen aan het foute misbruik van het wederkerende reflexieve werkwoord ergeren en het werkwoord irriteren en ook het dubbele gebruik ervan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:43 schreef Jaguarized het volgende:
Dat ook. Jij ook?
Heb je gefietst?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Martiniplaza en de Grote Markt... en het stukje daartussen op de fiets
[..]
gewerkt
[..]
iets wat de omschrijving voedsel net kon verdragen
[..]
nachtrust
De fiets was wel een erg handig vervoermiddel, omdat ze dat Martiniplaza wel erg ver weg gebouwd hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je gefietst?En het eten was niet lekker?
Waar ben je geweest dan?
Bedankt! Ik zal vanmiddag verder op onderzoek gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:55 schreef Fogel het volgende:
Je kan ook vanaf Mora vliegen, ze hebben er een vliegveld. Het is alleen niet online te boeken bij de SAS om een of andere vage reden. Binnenlandse vluchten zijn over het algemeen niet al te duur (60-100¤ enkele reis) en een fiets meenemen als speciale baggage kost maar 200 SEK (20-25 euro).
Is vast goedkoper dan de drop-off costs betalen bij Hertz & co.
-edit-
NextJet vliegt je 22 juni al vanaf 447 SEK en je fiets voor 180 SEK.
Ben je niet bij Huize Maas geweest?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De fiets was wel een erg handig vervoermiddel, omdat ze dat Martiniplaza wel erg ver weg gebouwd hebben.![]()
Het eten was standaard congresvoedsel. Nog wel een avond in een eetcafé ergens in de Poelestraat gegeten. Dat was wel aardig
Hotel de Doelen is![]()
Zeker het terras speciaal voor hotelgasten, waarbij je uitzicht hebt over de Grote Markt, waar het alle dagen erg druk was. En waar vandaag de kermis van start gaat...
Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat paste niet in het programma
Ik kom nog wel een keertje in Groningen
In reistijd scheelt het niet veel... zeker niet als je op de heenweg via Lelystad gaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Fogel het volgende:
Naja, Groningen is dichterbij Oslo dan Maastricht.
Dies leuk he?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In reistijd scheelt het niet veel... zeker niet als je op de heenweg via Lelystad gaat.
Wel daardoor in de erg comfortabele Q-liner van Lelystad naar Groningen gezeten, die mij in ruim twee uur delen van Flevoland en Friesland liet zien die ik nog niet eerder had mogen aanschouwen![]()
Die schermpjes en omroepstem zijn wel handig, alleen komen ze niet verder dan "volgende halte: rotonde" of "...: busstation" Schiet niet echt op, want van de 8 haltes zijn er 6 bij een rotonde en 2 bij een busstation zo lijkt het. In Heerenveen werd plotseling wel tweetalig omgeroepenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
Dies leuk he?Zelf ook een paar keer in gezeten. Erg comfortabel en snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |