Mijn vakantiegeld komt 15 juni en heb geen idee wat ik ermee ga doen. Heb niet echt een vakantie/reisbudget ofzo (prive niet, voor mijn werk wel natuurlijk), ga gewoon ergens heen als het zo uitkomt en niet omdat ik toevallig in een bepaalde maand iets meer geld krijg.
In juli of eind juni een weekje naar Nederland in ieder geval, maar da's bezoek en geen vakantie. Verder misschien lekker goedkoop een weekje naar Zweden (Sälen) ofzo. De trip naar Kristiansund valt in ieder geval af omdat SAS Eurobonus geen stoelen beschikbaar heeft op tijden die geschikt zijn om met mijn kinderen te vliegen ('s ochtends heel vroeg en 's avonds na 19u = twee dagen lang kinderen helemaal van slag. Tussenlandigen wil ik hun oren niet aandoen).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta