Geweldig! Staat alleen dat je een gratis boek krijgt. De korting is standaard lijkt wel. Voor de mensen die hun cultuurarmoede aan willen pakken: kalverstraat 185 te Amsterdam of Lange Poten 23 Den Haag. Koop wel direct the ultimate HHGTTG, die kost volgens de site nu 12,60, alleen het eerste boek, 8,40. Met die dikke pak papier ben je meteen klaar voor heel je vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Extra korting bij de American Bookcenters als je op 25 mei je handdoek kan laten zien.
.
what he says..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:25 schreef Charmian het volgende:
Gut alweer een gat in mijn algemene ontwikkeling.
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Rio het volgende:
Oh god, een Hitchhikers-Guide-To-The-Galaxy stinkhippie!
Ga lekker in je kraakpand zitten joh!
Ga jij eens lekker naar een gedichten voorlezende Vogon luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Rio het volgende:
Oh god, een Hitchhikers-Guide-To-The-Galaxy stinkhippie!
Ga lekker in je kraakpand zitten joh!
Je weet wel, zo'n webpagina maar dan op papier zeg maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.
Ja, alle boeken zijn toch duf?quote:
Jouw username zegt genoeg lijkt me. Ik zeg: wijde broeken, canvas rugzak met een verdwaald anarchistisch teken erop en lang, ongewassen haar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker naar een gedichten voorlezende Vogon luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |