Geweldig! Staat alleen dat je een gratis boek krijgt. De korting is standaard lijkt wel. Voor de mensen die hun cultuurarmoede aan willen pakken: kalverstraat 185 te Amsterdam of Lange Poten 23 Den Haag. Koop wel direct the ultimate HHGTTG, die kost volgens de site nu 12,60, alleen het eerste boek, 8,40. Met die dikke pak papier ben je meteen klaar voor heel je vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Extra korting bij de American Bookcenters als je op 25 mei je handdoek kan laten zien.
.
what he says..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:25 schreef Charmian het volgende:
Gut alweer een gat in mijn algemene ontwikkeling.
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Rio het volgende:
Oh god, een Hitchhikers-Guide-To-The-Galaxy stinkhippie!
Ga lekker in je kraakpand zitten joh!
Ga jij eens lekker naar een gedichten voorlezende Vogon luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Rio het volgende:
Oh god, een Hitchhikers-Guide-To-The-Galaxy stinkhippie!
Ga lekker in je kraakpand zitten joh!
Je weet wel, zo'n webpagina maar dan op papier zeg maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ow daar staat het voor. Eenofander duf boek dus.
Ja, alle boeken zijn toch duf?quote:
Jouw username zegt genoeg lijkt me. Ik zeg: wijde broeken, canvas rugzak met een verdwaald anarchistisch teken erop en lang, ongewassen haar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker naar een gedichten voorlezende Vogon luisteren.
Denk (voor zover je dat kunt) dat rustig en neem nog een breezer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ja, alle boeken zijn toch duf?
mag het ook 'she' zijnquote:
Wie de noik is dat nou weer ???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef gr8w8 het volgende:
Morgen is het weer 25 mei. En wat betekent dat? Juist, Towel Day! Zie ook hier. Goed, dat niet iedereen de hele dag met een handdoek gaat rondlopen, tegen beter weten in, okee. Maar dat er gewoon mensen zijn die het hele boek niet kennen, laat staan hebben gelezen, of zelfs maar weten dat het ooit een hoorspel was? Echt.Ongelofelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:05 schreef Boschjesman het volgende:
Ik heb het boek ook nog nooit gelezen..
Al komt daar binnenkort verandering in.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:14 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wie de noik is dat nou weer ???
edit: doe 's nietquote:
sry... wijn enzoquote:
Precies, een korting van ¤ 4,20.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Extra korting bij de American Bookcenters als je op 25 mei je handdoek kan laten zien.
.
Foutquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:19 schreef Rio het volgende:
[..]
Jouw username zegt genoeg lijkt me. Ik zeg: wijde broeken,
fout en fout.quote:canvas rugzak met een verdwaald anarchistisch teken erop
Goed en fout.quote:en lang, ongewassen haar.
Soms goed.quote:Oh ja, en legerkisten. How could I forget about the armyboots?
Dan moet je toch eens beter leren kijken denk ikquote:edit: no offence (echt niet, ben links), maar je fotoboek spreekt boekdelen. Grappig dat ik me je wel zo voorstelde.
Ik ook!quote:
Foto!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook!
En die heeft ze uiteraard gekregen
zukkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |