Hing er bij jou ook een 'please accept our apologies' kaartje aan met een bon voor 25¤ korting op de volgende vlucht van meer dan 100¤?quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:51 schreef Hik het volgende:
Ze hebben gisteren ein-de-lijk mijn rugzak gebracht! Werd tijd, ik ben maar gelijk weer begonnen met m'n koffer pakken...![]()
"All animals are equal, but some animals are more equal than others." (Orwell 1945) Iets in die richting ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
flipsen: Omdat je hier weer gewoon gaat rellen
Is Paul Chaffey niet gewoon net zoals iedereen die links is? Links totdat ze zelf geld hebben?
't is niet de eerste die Parijs niet leuk vindt in dat topicquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
Wel de enige die het idiote idee heeft dat Brussel leuker is.
Vanmiddagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je bedrijfje al ingeschreven in het handelsregister?
* flipsen relt niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Douwe het volgende:
flipsen: Omdat je hier weer gewoon gaat rellen
Is Paul Chaffey niet gewoon net zoals iedereen die links is? Links totdat ze zelf geld hebben?
Dat is het punt niet. Ik heb maar een beperkt aantal dagen daar en als ik die dinsdag niets doe loopt het een beetje in de soep ben ik bang. Maar later in de week is er nog wel een adempauze denk ik hoor...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
Daar zouden ze toch wel rekening mee houden Hik? Dat je nu dinsdag aankomt?
Word je niet gewoon betaald om daar te werken? Of zeg ik nou hele rare dingen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik heb maar een beperkt aantal dagen daar en als ik die dinsdag niets doe loopt het een beetje in de soep ben ik bang. Maar later in de week is er nog wel een adempauze denk ik hoor...
Naam?quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:27 schreef Douwe het volgende:
Zeker goedkoop. Is dit jouw zomervakantieplan?
Duh.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:07 schreef k_man het volgende:
Word je niet gewoon betaald om daar te werken? Of zeg ik nou hele rare dingen?![]()
Ziet er grappig uit, hoe heet zo'n ding en met hoeveel personen kan je erin (vast meer dan 1 anders is het niet gezellig lijkt me)? Hangt het in een boom omdat leeuwen en ander oversized ongedierte er dan niet bij kan?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:16 schreef Hik het volgende:
Overigens heb ik vannacht hier geslapen:
[afbeelding]
... en dat was - ondanks de regen- wel heel gezellig!
Ik ga een halve wereldreis makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
In deze slowchat kun je:zeggen dat je op reis gaat
Wat let je.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 04:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen we niet gewoon een topic maken voor DT wannabees?
Die post ik vol
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:31 schreef k_man het volgende:
Ik geloof dat het anderen ook opvalt dat je je de laatste tijd erg aan 't inlikken bent Jag.
Volgens mij is dat per vliegtuig nogal moeilijk bereikbaar.quote:
En wat is daar te zien?quote:
Binnen 3 weken ga ik 1 of 2 keer Oslo-Trondheim en terug doen, dus een begin is erquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:22 schreef Douwe het volgende:
Nou ja, dat tripje 55 keer maken en je bent qua kilometers de wereld rond
Zou het hieraan liggen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:57 schreef Douwe het volgende:
Er ís wel een luchthaven hoor, maar er vliegen nogal weinig luchtvaartmaatschappijen naartoe. Vandaar dat Teheran een makkelijkere keuze is
Het heet een boomtent en je kunt er met 2-3 personen in (of 2 volwassenen, 2 kinderen). Hij hangt op 2 meter hoog en schommelt in de wind...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit, hoe heet zo'n ding en met hoeveel personen kan je erin (vast meer dan 1 anders is het niet gezellig lijkt me)? Hangt het in een boom omdat leeuwen en ander oversized ongedierte er dan niet bij kan?
Zo, even genoeg vragen voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |