abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37919855
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
Dat kan goedkoper.

Dusseldorf - Paris CDG - Shanghai op 27/12 en 17/1 met Air France voor 603,01 incl taxes.
Ook beschikbaar met terugvlucht op 22/1. Via www.vluchtzoeker.nl.

Fijne vlucht.
liefst rond de 23e..maar we zoeken nog rond.. als je wat heb.. hoor ik graag van je
  donderdag 18 mei 2006 @ 00:14:24 #152
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37938385
Voor de kerst is het altijd duurder. Goedkoper krijg ik het niet. Hoe heb je die 712 zelf gevonden? Voor welke data?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37942657
(514,00 + 197,55) 711,55 EUR 22 dec. vliegen via vliegtarieven

is het verstandiger om ticket nu al te halen of echt last minute
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:25:40 #154
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_37942949
leiden - krakau
4 studenten in bezit van week-ov (dus niet weekend)

Ik zat zelf te denken aan met de trein tot enschede ofzo, dan zaterdag ochtend de trein pakken in Duitsland met schones-wochenende ticket. Geen idee hoe het zit met de treinen in Polen. Misschien is het zelfs goedkoper om gewoon bij budget een auto te huren voor een week.

Trein is dus een optie, maar als vliegen niet veel duurder is is vliegtuig natuurlijk beter.
Periode = na het WK

[ Bericht 15% gewijzigd door Whiteguy op 18-05-2006 11:11:09 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:52:24 #155
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37943631
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:59:41 #156
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37943870
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:12 schreef DancePlaza het volgende:
(514,00 + 197,55) 711,55 EUR 22 dec. vliegen via vliegtarieven

is het verstandiger om ticket nu al te halen of echt last minute
Ik reken niet op nog lagere tarieven eigenlijk. Ik heb mijn ticket NYC vorig jaar voor die periode ook in april gekocht en zag daarna de prijs alleen maar stijgen. Is dat die Alitalia vlucht btw via Milaan?

Die krijg ik hier voor 716,55.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:00:16 #157
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_37959752
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef Whiteguy het volgende:
leiden - krakau

Ik zat zelf te denken aan met de trein tot enschede ofzo, dan zaterdag ochtend de trein pakken in Duitsland met schones-wochenende ticket. Geen idee hoe het zit met de treinen in Polen. Misschien is het zelfs goedkoper om gewoon bij budget een auto te huren voor een week.

Trein is dus een optie, maar als vliegen niet veel duurder is is vliegtuig natuurlijk beter.
Periode = na het WK
Treinen in Polen zijn goed, goed verspreid en heel goedkoop.
pi_37962704
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:25 schreef Whiteguy het volgende:
leiden - krakau

Periode = na het WK
www.skyeurope.com al geprobeerd?
pi_37985404
Op 5 Juli ga ik vanaf Amsterdam met de trein naar Londen.
En dan vanuit Londen op 7 juli naar Edinburgh.

Iemand enig idee hoe ik het beste/goedkoopste vanuit Londen naar Edinburgh moet komen?
Het liefste doe ik het met de trein..
Ik weet dat het lang reizen is maar het lijkt me wel een leuke ervaring

Ik heb via Gner al geprobeerd tickets te bemachtigen maar dat lukte niet helemaal ivm met m'n adres.
zou het verstandig zijn om hiervoor vooraf tickets te regelen?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:11:48 #160
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37988400
Vraag voor DT.
pi_37990340
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:52 schreef Jaguarized het volgende:
Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Goedkoopste en beste manier van Brussel naar Estland (Tallinn of Tartu, dat weet ik nog niet zeker maar 90% zeker Tartu)
1) Brussel of Charleroi, dat maakt niet zoveel uit.
2) wanneer> zomer half juli t/m eind augustus hoelang ik daar blijf: weekje (+- 8 dagen)
3 waar: Tartu
4) Hoe...dat maakt niet zoveel uit: bus,vlliegtuig,trein, boot
5) goedkoop mogelijk

de manieren die ik al gevonden heb
1) rechtstreekse vlucht met Estonian Air: 199 -230 euri
2) Eurolines...... 140 of zo maar wat een lange busrit, 36 uur of zo

waar ik nog aan gedacht heb: Via Riga maar hoe?
Via Helsinki en dan bootje naar Tallinn>trein
naar Warsaw met vliegtuig en dan met de trein.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:19:19 #162
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37990587
Brussel - Tallinn is idd te doen met Estonian Air. Wel prijzig. Ik kom niet lager dan 293 euro voor een retourtje. Is vertrekken vanaf een van de Duitse steden of Amsterdam ook een optie?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:25:16 #163
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37990772
Brussel - Tallinn met Air Baltic voor 222.62 op 18/8 en 25/8. Weet niet of die van Zaventem of Charleroi vliegt.

Brussel Charleroi - Warschau met Wizz Air voor 130.92 op 15/8 en 22/8.
pi_37990841
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:43 schreef Jaguarized het volgende:
KLM studententarieven gelden niet voor zo'n lange periode. Tevens zijn tickets voor een langere periode sowieso niet goedkoop.

De KLM wil 1169,11 hebben via klm.nl maar dat ticket zou niet boekbaar zijn wegens te lange verblijfsduur. KLM is de enige die er heen vliegt overigens. Via vluchtzoeker.nl betaal je 1164,22 voor een retourtje incl taxes en toeslagen.
Ik ga je toch heel even corrigeren, niet omdat ik je wilt beledigen ofzo, maar voornamelijk voor de mensen die met hetzelfde probleem zaten, of voor de mensen die andere willen inlichten in de toekomst.

Je kan een studententicket boeken naar Curaçao. Ik heb er +/- 860,00 euro voor betaald, scheelt dus aardig wat! Hoe?

Bij de KLM via studententarieven (onder speciale aanbiedingen). Het is even zoeken wat er beschikbaar is, en het mag voor een periode van een jaar. Omdat de site niet al te intelligent is wat betreft jaartallen, zal het nauwelijks gaan om je retourdatum voor 2007 te boeken ("Je mag niet terug in de tijd"). Bij ons scheelde het dat alle stoelen vol zaten tot precies onze retourdatum, zodat we er vanzelf kwamen door op "volgende datum" te drukken.

Lukt dit niet, boek je je reis voor eind december en bel je gelijk op om de datum te veranderen. Dit hebben 4 studentes gedaan waarmeei k samen werk, die er 11 of 12 maanden blijven. Werkte perfect.

Dus gelukkig ben ik er alsnog "redelijk" goedkoop
tsja
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:31:34 #165
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37990989
Dat "volgende datum" heb ik natuurlijk ook geprobeerd. Het vinden van een studententarief gaat op een andere manier dan voor reguliere vluchten. En de studentenmanier is nogal omslachtig aangezien het het kleurenschema mist. Natuurlijk kan je voor een korte periode boeken en dan meteen wijzigen maar ik neem aan dat je dan ook wijzigingskosten betaalt? Tevens ken ik deze manier van boeken wel maar raad ik het niet aan omdat er geen ervaringen over bekend zijn.
pi_37991045
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Dat "volgende datum" heb ik natuurlijk ook geprobeerd. Het vinden van een studententarief gaat op een andere manier dan voor reguliere vluchten. En de studentenmanier is nogal omslachtig aangezien het het kleurenschema mist. Natuurlijk kan je voor een korte periode boeken en dan meteen wijzigen maar ik neem aan dat je dan ook wijzigingskosten betaalt? Tevens ken ik deze manier van boeken wel maar raad ik het niet aan omdat er geen ervaringen over bekend zijn.
blijkbaar hebben deze meiden het al vaker gedaan, en werkt het elke keer perfect. Bij hun was er ook geen sprake van wijzigingskosten. Als er wijzigingskosten betaald moeten worden ,vallen deze op 25 euro, een fractie van wat je bespaart

Het valt alleen heel erg tegen dat de website van KLM op dit gebied zo slecht is. Maarja, op die manier wordt de drempel hoger, en zullen meer klanten een volledig tarief betalen. Sneu, maar waar.
tsja
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:38:21 #167
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37991169
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef pinkelmans het volgende:

[..]

blijkbaar hebben deze meiden het al vaker gedaan, en werkt het elke keer perfect. Bij hun was er ook geen sprake van wijzigingskosten. Als er wijzigingskosten betaald moeten worden ,vallen deze op 25 euro, een fractie van wat je bespaart

Het valt alleen heel erg tegen dat de website van KLM op dit gebied zo slecht is. Maarja, op die manier wordt de drempel hoger, en zullen meer klanten een volledig tarief betalen. Sneu, maar waar.
Helaas waren die meningen dan niet bekend op FOK!.
pi_37999157
Vraagjes: We willen met 4 personen (volw) rond vrijdag 5 januari 2007 (mag afwijken) van Amsterdam naar Nieuw Zeeland, liefst Wellington, omdat we naar Lochamara, Picton moeten (zuidereiland). In NZ blijven we ruim 3 weken en de laatste week (de 4e week, omstreeks de 24e of 25e januari 2007 willen we terug via de Pacific een week naar Fiji of naar een ander mooi eiland. Nu weten we dus dat zo'n stopover in de Pacific mogelijk is. Alleen in de reisgidsen van travel trend en Kuoni staat dan weer niet echt welke van die eilanden het makkelijkst en goedkoopst aanvliegen is, is dat het eiland Fiji, of de Cook islands, Hawaii of Tahiti en welke maatschappij vliegt dan naar dat gemakkelijkst en voordeligst aan te vliegen eiland? Want deze eilanden staan er allemaal in als optie voor een stopover. Ik zag bijv dat er 1 eiland bij stond, maar dan moest je om op dat eiland te komen weer een duur watervliegtuig nemen. Je kan het zo duur maken als je wilt, maar we willen het dus vooral voordelig en ook gemakkelijk wat die stopover voor de laatste week in de Pacific betreft. Ik heb nu gehoord via het reisburo bijvoorbeeld (met KLM en met Air New Zealand) heen van A'dam via Singapore naar Auckland en terug via Fiji en LA naar A'dam, tocket was om en nabij de 1050 euro.
Misschien heb je ook een idee voor een voordelig maar toch leuk verblijf op dat eiland en ook een voordelige verblijf in de buurt van Lochmara of Picton?? Ik hoor het graag van je, alvast hartelijk dank voor het uitzoeken!!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 03:53:29 #169
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38009708
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef emmela het volgende:
Vraagjes: We willen met 4 personen (volw) rond vrijdag 5 januari 2007 (mag afwijken) van Amsterdam naar Nieuw Zeeland, liefst Wellington, omdat we naar Lochamara, Picton moeten (zuidereiland). In NZ blijven we ruim 3 weken en de laatste week (de 4e week, omstreeks de 24e of 25e januari 2007 willen we terug via de Pacific een week naar Fiji of naar een ander mooi eiland. Nu weten we dus dat zo'n stopover in de Pacific mogelijk is. Alleen in de reisgidsen van travel trend en Kuoni staat dan weer niet echt welke van die eilanden het makkelijkst en goedkoopst aanvliegen is, is dat het eiland Fiji, of de Cook islands, Hawaii of Tahiti en welke maatschappij vliegt dan naar dat gemakkelijkst en voordeligst aan te vliegen eiland? Want deze eilanden staan er allemaal in als optie voor een stopover. Ik zag bijv dat er 1 eiland bij stond, maar dan moest je om op dat eiland te komen weer een duur watervliegtuig nemen. Je kan het zo duur maken als je wilt, maar we willen het dus vooral voordelig en ook gemakkelijk wat die stopover voor de laatste week in de Pacific betreft. Ik heb nu gehoord via het reisburo bijvoorbeeld (met KLM en met Air New Zealand) heen van A'dam via Singapore naar Auckland en terug via Fiji en LA naar A'dam, tocket was om en nabij de 1050 euro.
Misschien heb je ook een idee voor een voordelig maar toch leuk verblijf op dat eiland en ook een voordelige verblijf in de buurt van Lochmara of Picton?? Ik hoor het graag van je, alvast hartelijk dank voor het uitzoeken!!
De goedkoopste eilanden in de Pacific om naar toe te vliegen zijn van goedkoop naar duur: Tonga, Samoa, Fiji, Cook Islands, Tahiti, Hawaii. Voor Hawaii betaal je ongeveer 750 euro per retour en voor Tonga kan het al voor 180-190 euro per retour. Aanvlieghavens:
Tonga: Nuku'Alofa (TBU)
Samoa: Apia (APW)
Fiji: Nadi (NAN) of Suva
Cook Islands: Rarotonga (RAR)
Tahiti: Papeete (PPT)
Hawaii: Honolulu (HNL)

Vliegen naar NZ is goed te doen voor een lage prijs in januari. Wellinton is dan weer erg duur, Christchurch iets minder. Dat komt omdat er vanaf deze luchthavens gewoon minder internationale vluchten gaat. Ik zou overigens eerder Christchurch aanraden dan Wellington als je naar Picton moet. Vanaf Christchurch gaat er een bus die je voor omgerekend 5 euro naar Picton brengt. Vanaf Wellington moet je nog een boot nemen die 25-30 euro kost. Bus doet er wel wat langer over maar is dus goedkoper. Je kan ook naar Auckland gaan, er gaat van Auckland naar Wellington een 5 euro bus en vandaar pak je dan de boot naar Picton.

Wat voor ticket wil je? Een retourtje Wellington, Christchurch of Auckland? Of moet die stopover er persé bij zitten? Of koop je een los retourtje? Moet je visa wel toelaten natuurlijk.

Een retourtje Auckland via Kuala Lumpur op 9/1 en 7/2 kost 1055.59 via KLM.nl met KLM en Malaysian Airlines.
Een retourtje Auckland via Kuala Lumpur op 6/1 en 5/2 kost 1038.87 via vluchtzoeker.nl met Malaysian Airlines.

Veel goedkoper krijg ik het op het moment niet.

Voor het verblijf, dus niet ticket, kan je het beste eens rondvragen in Nieuw Zeeland Deel 2 .
pi_38011917
Hartstikke bedankt voor de info! En handig die eilanden in die volgorde van goedkoop naar duur!
Onze planning was inderdaad op de terugweg vanuit kiwiland die tussen stop vn 1 week om nog lekker ervan na te genieten op een vd eilanden in de pacific.
Wat we nu dus als mogelijkheid hadden gekregen was een retour inderdaad naar Auckland en dat was met KLM en die stopte dan op de heenweg in Kuala Lumpur of Singapore (ben ik ff kwijt). En volgens mij vanuit Singapore of Kuala Lumpur was het met air New Zealand. En terug was het vanuit Auckland naar Fiji -Nadi met tussenstop van 1 week. En dan via LA weer naar A'dam. Het mooie van deze route met die 2 maatschappijen, was dus de retour ticketprijs en de 7 overnachtingen in Fiji voor ¤1980. Het hotel in Fiji was ¤75 p.p.p.d. en die ticket vn KLM was idd net zoals jij al schreef die prijs, maar ja, dan komen er tax bij van bijna ¤260 en dan kom je met je transfer in Fiji en boekingskosten enz op die ¤1980 p.p. De hotels in Fiji liggen normaal nog veel hoger, rond de ¤100 of meer en bij die andere eilanden zoals Hawaii enTahiti dus ook, dus bij deze viel het dan nog mee. Ik denk niet dat we dan echt veel goedkoper uitkomen, want hier zitten al die vluchten en transfer op Fiji en overnachtingen vn 1 week in verwerkt. We zullen dan eens kijken wat Samoa dan brengt.
Goed idee dat van Christchurch, ik zag inderdaad weinig over een binnenlandse vlucht v Auckland naar Christchurch of Wellington staan. Dat is een prima optie om dan de bus te nemen, weet je ook hoe lang die rit dan ongeveer zal duren met de bus naar Picton?
Thanx en groetjes uit een regenachtig Delft...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:22:04 #171
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38012253
Ik denk dat het Singapore was omdat op deze route KLM vaak combineert met Air New Zealand. Via Kuala Lumpur zouden ze combineren met Malaysian Airlines.

De prijs voor het KLM ticket dat ik gaf is inclusief de belasting overigens. Als ik nu een los ticket Fiji boek vanuit Auckland voor januari, zou ik 340 euro voor een retourtje incl taxes en toeslagen betalen overigens.

Intercity Coachlines heeft een aantal 10 dollar = 5 euro trajecten in Nieuw Zeeland waar je voor weinig geld grote afstanden kan afleggen. Het schema voor de bus:

Auckland v: 19:50
Wellington a: 06.50

Je bent dus 11 uur onderweg van Wellington naar Auckland. Je kan ook overdag met de trein, ben je ook 11 uur onderweg maar dan reis je dus overdag. Prijs ligt ook iets hoger, kaartjes zijn er vanaf 85 dollar.

Mocht je naar Christchurch willen vliegen en vandaar naar Picton willen dan kan je ook met de 5 euro bus:

Christchurch v: 07:15
Picton a: 12:35

Christchurch v: 16:45
Picton a: 21:44

Er gaat overigens ook nog een 5 euro bus van Picton naar Nelson. Kan je plaatsje Lochamara niet vinden op de kaart...

Je kan ook vanuit Auckland een binnenlandse vlucht nemen.

Auckland - Wellington: 115 dollar
Auckland - Christchurch: 121 dollar
Auckland - Nelson: 128 dollar

Tarieven zijn van Air New Zealand. Qantas vliegt ook van Auckland naar Wellington en Christchurch maar de tarieven verschillen niet veel van elkaar.

Groetjes vanuit zonnig Auckland!
pi_38022656
Voor goedkope tickets naar Turkije is er TicketPot.
pi_38039272
Wat zou de snelste / goedkoopste manier zijn om in Stuttgart te geraken?
  zondag 21 mei 2006 @ 09:03:58 #174
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38039278
Trein / auto?
pi_38039331
Auto heb ik niet.
pi_38039343
Met de trein (City Night Line) duurt 8 uur en kost 150 euro.
pi_38039392
Vliegen met Swiss voor circa 200 euro, via Zurich.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2006 09:25:00 ]
  zondag 21 mei 2006 @ 10:14:49 #178
22450 Poepoog
poepoog
pi_38039735
Eurolines
  zondag 21 mei 2006 @ 10:45:29 #179
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38040084
Vanaf Dusseldorf kost het ongeveer 143 euro.
  Moderator zondag 21 mei 2006 @ 11:29:25 #180
45833 crew  Fogel
pi_38040841
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:02 schreef k_man het volgende:
Wat zou de snelste / goedkoopste manier zijn om in Stuttgart te geraken?
Hangt er een beetje aan wanneer en vanaf waar natuurlijk.
Vliegen vanaf Dusseldorf met Lufthansa kan al vanaf 45¤ + 75¤ belasting.

Liften is goedkoper dan vliegen, als dat een optie voor je is.
Een auto huren hoeft ook niet perse erg duur uit te vallen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 21 mei 2006 @ 11:30:42 #181
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38040864
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:29 schreef Fogel het volgende:

[..]

Vliegen vanaf Dusseldorf met Lufthansa kan al vanaf 45¤ + 75¤ belasting.
Dat zei ik, + boekingskosten.
  Moderator zondag 21 mei 2006 @ 11:44:24 #182
45833 crew  Fogel
pi_38041156
OK, die stonden er in mijn lijst nog niet bij.

Ik gebruik trouwens http://www.mcflight.de/ voor vluchten vanaf Duitsland, kan k_man ook zelf even kijken als hij de datum weet. Mits vluchten die vanaf Duitsland vertrekken relevant zijn natuurlijk.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_38042038
Hi Jaguarized, nogmaals bedankt voor je uitleg van de te nemen bus of vliegtuigen binnen Nieuw Zeeland. We gaan dan mijn schoonzus opzoeken en die werkt in het Lochmara resort. Moet je anders de site eens bekijken: http://www.lochmaralodge.co.nz/ Ziet er wel gaaf uit, heel het land trouwens.
We gaan eens de komende dagen ff brainstormen wat de route wordt en dan snel boeken!
Thanx en groetjes!
pi_38065699
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
Brussel - Tallinn met Air Baltic voor 222.62 op 18/8 en 25/8. Weet niet of die van Zaventem of Charleroi vliegt.

Brussel Charleroi - Warschau met Wizz Air voor 130.92 op 15/8 en 22/8.
dank u.

wat is reizen naar Estland duur..pff......
naar Oekraine (Lviv) gaan is misschien een
beter alternatief

Brussel>Krakow>trein>Lviv
pi_38070359
Ik wil op 7 of 8 juli naar Praag vliegen vanaf Schiphol, Rotterdam of Eindhoven. Op 15 of 16 juli wil ik vervolgens weer terug naar Nederland. Ik ga in totaal met 5 personen en de goedkoopste totaalprijs die ik tot nu toe heb gevonden is 752 euro met de vliegmaatschappij Smart Wings vanaf Schiphol. Weet iemand nog een goedkopere mogelijkheid?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 22 mei 2006 @ 07:48:05 #186
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38073951
Je kan vanaf Schiphol met SkyEurope naar Praag. Vertrek op 7/7 en terug op 15/7. Dit kost je 126,42 euro per persoon of 632,10 voor 5 personen.

Goedkoopste tarief krijg je als je 5/7 vertrekt en terug komt op 13/7. Dan kost een ticket je 106,42 oftewel 532,10 voor 5 personen.

pi_38080802
Waar zou ik dat kunnen boeken?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 22 mei 2006 @ 13:00:45 #188
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38080857
www.skyeurope.com. Totaalprijs komt na het selecteren van de vluchten in de linkerkolom te staan.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:27:25 #189
53770 mr.marcus
techneau!
pi_38081719
heeft er iemand ervaring met het boeken via www.brusselsairport.be ?

heb daar wel een goedkoop enkeltje gevonden naar bogotá waar ik heen wil
Life sucks
  maandag 22 mei 2006 @ 13:35:36 #190
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38081980
Heb het nog niet voorbij zien komen, je kan je vraag beter stellen in Reisorganisaties: ervaringen gezocht of Vragen over vliegen

maandag 22 mei 2006 @ 13:46:00 #191
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38082358
Hallo!

Ik ga in augustus naar Rome toe (8 aug heen, 10 aug terug), de heenreis is met Ryanair (Duesseldorf-Weeze - Rome Ciampino) en de terugreis met EasyJet (Rome Ciampino - Dortmund).
Nu vraag ik mij af of de prijzen over een maand oid nog hetelfde zijn? Bij Ryanair staat wel steeds 'Boekingsperiode: 19.05.06 - 25.05.06', maar dat verschuift... Dus die zal ik dan nu alvast moeten boeken, maar bij EasyJet saat al een hele lange tijd ¤29.49 p/p. Kan ik bij EasyJet gerust wachten, of moet ik gewoon alles boeken?
  maandag 22 mei 2006 @ 13:50:49 #192
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38082540
Persoonlijk denk ik dat het niet goedkoper zal worden dan die 29,49. Is dat excl tax? Ryanair vliegt je op die data overigens vanuit Eindhoven voor een totaalbedrag van 96,19 euro heen en weer.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:51:36 #193
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38082573
Oh vanaf Niederrhein is dat 62,62 incl zie ik net.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:56:54 #194
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38082754
Ik snap dat het niet goedkoper kan, maar ik zit met geld . Ik heb liever dat ik pas over een maandje ofzo boek
  maandag 22 mei 2006 @ 13:58:30 #195
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38082812
Waar kwam je nu zelf op uit dan voor een retourvlucht?
  maandag 22 mei 2006 @ 14:02:53 #196
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38082949
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:58 schreef Jaguarized het volgende:
Waar kwam je nu zelf op uit dan voor een retourvlucht?
Ik heb ook gekeken naar tijden... Ryanair vliegt wel terug, maar dat is erg vroeg en dat wil ik niet .

Het gaat mij niet echt om de prijs dus, maar of de prijzen gaan stijgen als ik nog een klein maadje wacht?
  maandag 22 mei 2006 @ 14:24:27 #197
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38083693
Hmm je wil dus eigenlijk wat later op de dag terugvliegen. De vlucht van Easyjet gaat om 16.10. Als geld geen probleem is kan je ook voor 57 euro incl taxes van Rome naar Munster kunnen vliegen. Tijden zijn vertrekken om 21:40 en aankomen om 23:55. Met Air Berlin.

Ik denk dat de tarieven nog wel zullen stijgen. Je kan de gok nemen en wachten maar het is hoogseizoen en ik zou het risico niet nemen.
pi_38096022
Hoe zou ik zo goedkoop van Hongkong (of een plaats in de buurt) naar Taiwan kunnen komen? Met de boot lijkt me mooi maar ik heb dit samen met een Taiwanese ook al zitten te bekijken maar dat wordt lastig.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:15:12 #199
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38102646
quote:
Op maandag 22 mei 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm je wil dus eigenlijk wat later op de dag terugvliegen. De vlucht van Easyjet gaat om 16.10. Als geld geen probleem is kan je ook voor 57 euro incl taxes van Rome naar Munster kunnen vliegen. Tijden zijn vertrekken om 21:40 en aankomen om 23:55. Met Air Berlin.

Ik denk dat de tarieven nog wel zullen stijgen. Je kan de gok nemen en wachten maar het is hoogseizoen en ik zou het risico niet nemen.
Oké dankje!
pi_38105403
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:27 schreef mr.marcus het volgende:
heeft er iemand ervaring met het boeken via www.brusselsairport.be ?

heb daar wel een goedkoop enkeltje gevonden naar bogotá waar ik heen wil
volgens mij verwijzen die je gewoon door naar
de beste luchtvaartmaatschappij en moet je bij dat bedrijf
via hun website boeken.Dat heb ik zo gedaan toen
ik naar Slovakije ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')