ja!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef koele het volgende:
toen ik mn vakantie boekte vorige week, had ik geloof ik de laatste, want toen ik een uur later weer keek, was de prijs met bijna 100 euro gezakt en volgeboekt, zo komen ze dus aan die lage prijzen...
Je kreeg 90 euro terugquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja!
ik snap niets van jouw post. je had de laatste kaartjes want ene uur later waren ze 100 euro goedkoper![]()
Okay: Waarom resulteert een boeking dan in een foutmelding? Waarom geen banner/pagina dat deze aktie op/vol is?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:19 schreef Ici-Paris het volgende:
misschien omdat het al uitverkocht is. Je moet meer radio luisteren of tv
www.tgv.comquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:23 schreef sirrom het volgende:
[..]
Okay: Waarom resulteert een boeking dan in een foutmelding? Waarom geen banner/pagina dat deze aktie op/vol is?
dat was al jaren bekend bij de treinquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:17 schreef sirrom het volgende:
De Thalys (snel treintje) viert feest: deze maand kun je een reis boeken voor juli of augustus.
Aanbiedingsprijs: slechts 10 euro.
Fijn, ik ben al dagen bezig om iets te boeken maar dat lukt niet: telkens een foutmelding wegens 'n technische storing. Maar... dan wordt je terloops even gewezen op een andere aanbieding van 25 euro. En die duurdere is natuurlijk zonder problemen te boeken. Ja, dat zal wel.. ik wil die aanbieding van een tientje!
En dat is niet de eerste keer dit jaar: vorige maand hadden ze ook al een aanbieding die niet te boeken was. Telkens was die goedkope vanaf prijs onvindbaar en kwamen alleen de duurdere alternatieven zichtbaar.
Kut Thalys... ik ga welweer met de auto.
lul niet. het is zat mensen wel gelukt Met de Thalys naar Parijs a 10eu.Iemand al gelukt te boeken?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:11 schreef MLF het volgende:
hoeft niet hoor, als je de 1e bent zeggen ze ook dat de aanbieding weg is
vuile oplichters zijn het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |