Hier is alles prima. Ik verbaas me er over hoe goed het weer hier nog is. Mensen lopen al in winterjassen maar 's avonds laat loop ik nog gewoon in een korte broek. Lekker weer dus. En dat terwijl het hartje herfst is en in het zuiden van het land al een dik pak sneeuw heeft gelegen en ligt!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:17 schreef Fogel het volgende:
Hey Jag.
Alles OK hier in Oslo, het regent de hele dag al, heerlijk(ja, ik hou echt van regen).
Bij jou alles OK in Auckland?
We zijn niet allemaal k_man he?quote:
De regen is hier heengetrokken volgens mij, t regent al de hele avond, t onweert nu ook al en als je je armen uitslaat kun je vliegenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Fogel het volgende:
Het is inmiddels 8.5 graden en nog steeds t-shirt. (ik heb een hekel aan temperaturen boven 20C)
Maar mijn glas is bijna leeg, dus ik ga zo maar eens binnen kijken.
Morgen in Duitslandquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:10 schreef Douwe het volgende:
Daar? Diego zit toch in Nederland? Hier is het bagger. Morgen weer 12 graden en regen
Iran?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar is het WK het leukste. In Nederland of Argentinie
Graag de pro's en con's
Klinkt als een normale dag in Tromsø. Binnen een uur kan je daar alles van hagel tot sneeuw tot regen tot strak blauwe lucht en windstil tot weggeblazen worden. Echt heel apart!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:30 schreef Douwe het volgende:
Weer is hier op zich wel grappig. Windkracht 17 (ja, enigszins overdreven, 10 krachten minder is realistischer), en vreselijke buien, die steeds na 5 minuten weer ophouden waarna de lucht strakblauw wordt. En dan na 10 minuten arriveert de volgende bui alweer
Nuttig...quote:Boek een ticket en geef uw koffer kleur!
Weg met die saaie bagagelabels! Boek nu via klm.nl een ticket en ontwerp uw eigen, unieke bagagelabel! Upload uw allermooiste foto of grappigste afbeelding of ga voor een van de foto’s die KLM voor u heeft geselecteerd.
De mooiste of origineelste ontwerpen maken bovendien kans op twee tickets naar een Europese KLM-bestemming naar keuze. KLM geeft 3x2 tickets weg.
Een gratis bagagelabel bestellen kan alleen als u eerst een boeking heeft gemaakt via klm.nl. Een kijkje nemen op de site kan natuurlijk altijd. Klik hier en probeer alvast wat verschillende ontwerpen uit.
De actie geldt alleen voor boekingen die zijn gemaakt vanaf 22 mei 2006 via klm.nl. Boekingen die vóór 22 mei zijn gemaakt komen helaas niet in aanmerking. Ook niet als de reisdatum na 22 mei valt.
Veel succes!
Het was maar een voorbeeld. Vandaag is het er 16 graden, da's warmer dan Oslo (12).quote:
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NLquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang blijf je dit keer?
Zit je er net 3,5 maand, kom je weer terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NL![]()
Appartement met een jaarcontract? En je komt dus terug voor het tennissen?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Tot april, maar kom eind september nog 2 weekjes op vakantie in NL![]()
neem wat mooi weer mee aubquote:Op dinsdag 23 mei 2006 02:44 schreef flipsen het volgende:
Ik ga juist voor de sfeer naar Argentinië, net geboekt, 9 juni ben ik er weer
Tennistoernooi is leuk genoeg om voor terug te komenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zit je er net 3,5 maand, kom je weer terug.
Appartement van een vriend van me die tot april weg isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Appartement met een jaarcontract? En je komt dus terug voor het tennissen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:23 schreef qwerty_x het volgende:
(een contradictio in terminis uiteraard):
1. ja, ik weet hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent een maand of 2 te laat
Is er nog wat te beleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |