Pepperspray is een wapen en mag je niet in je bezit hebben, dus nee, dank je.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef Gaoxing het volgende:
K, dan kan het blad morgen de prullebak in.
Tenzij iemand wil weten waar je een lawinepieper of een als mobieltje vermonde pepperspraybus koopt![]()

Nee nee, in augustus is de TRV meet in Trondheimquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dan ben ik in Oslo voor de TRV meet. Toch, DT?

Das nog weinig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De SC chat van GC had 40 berichten in 20 minuten

Och opa, vertel nog eens over die goede oude tijd, toen iedereen nog in vrede en vrijheid leefdequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:44 schreef Jaguarized het volgende:
In de tijd dat ik er was, was het allemaal vrij veilig en goed te doen. Maar ja, dan spreken we ook over 13-15 jaar geleden.

Ga je je reis nog veel aanpassen vanwege de aardbeving in Indonesië?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog een paar weekjes en ik ben stap in het vliegtuig richting singapore

Want? Het bier is er goedkoper?quote:Verder denk ik vandaag tot de conclusie te kunnen komen dat Parijs interessanter is dan Kopenhagen voor de gemiddelde FOK!'er

Misschien nog twee topics openen over een week of twee met omgekeerde prijzen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:44 schreef Douwe het volgende:
In theorie kan ook de 41 euro verschil Kopenhagen de das om doen

En goedkoper. Ik denk dat dat een van de redenen is. Mede door de ietwat ongelukkige vliegtijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:05 schreef DutchTrain het volgende:
Verder denk ik vandaag tot de conclusie te kunnen komen dat Parijs interessanter is dan Kopenhagen voor de gemiddelde FOK!'er

Ik zie nu dat Sterling op zondagavond 28/8 wel heel goedkoop van Oslo naar Amsterdam vliegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dan ben ik in Oslo voor de TRV meet. Toch, DT?

Kopenhagen is leuk om naar toe te vliegen om verder naar Zweden te gaan. En met de Thalys actie kon je weer gemakkelijk gebruik maken van de 25 jaar TGV actie om verder Frankrijk in te gaan. Voor 70 euro retour naar Marseille, Avignon of Valence zou wel leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef Fogel het volgende:
Beide steden zijn wat mij betreft de moeite niet waard om naar terug te keren

Het ziet er daar vrij hopeloos uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:17 schreef maartena het volgende:
Nu maar hopen dat de rebellen niet haar appartement in de fik hebben gestoken en haar auto gejat hebben.....

Wat is je opzegtermijn? Vast niet tot eind augustusquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
Helaas gisteren er achter gekomen dat ik tot eind augustus bijna geen dag vrij meer kan nemen![]()

3 maanden, dus gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:02 schreef flipsen het volgende:
Wat is je opzegtermijn? Vast niet tot eind augustus

Inderdaad.... ik ben ook blij dat zij veilig zit.quote:

En dat wil je dan voor het gemak of de laagste prijs?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
Hey, iemand hier wel eens op een Duitsche luchthaven gevlogen van/naar Amerika? Mijn ouders wonen toch in de achterhoek, en ik zit dus te denken aan iets van LAX --> LHR --> Dusseldorf ofzo....

Is in overweging...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:38 schreef Douwe het volgende:
27 en 28 augustus vallen in het weekend. Pak de 27e de ochtendvlucht en de 28e de avondvlucht. Voila, 2 dagen Olso

Ja, mijn eerste vlucht was in 2000 van Dusseldorf naar Newark rechtstreeks met Continentalquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
Hey, iemand hier wel eens op een Duitsche luchthaven gevlogen van/naar Amerika? Mijn ouders wonen toch in de achterhoek, en ik zit dus te denken aan iets van LAX --> LHR --> Dusseldorf ofzo....

KLM rechtstreeks 357,78. Lufthansa heen via Munchen, terug Wenen 343,95. Vanaf Dusseldorf via Parijs met Air France voor 304,85.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef DutchTrain het volgende:
Vraagje voor ultra_ivo =>
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5

Dat zal op de ultra_ivo manier met de trein toch wel goedkoper zijn?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
KLM rechtstreeks 357,78. Lufthansa heen via Munchen, terug Wenen 343,95. Vanaf Dusseldorf via Parijs met Air France voor 304,85.

Kan best, vond het vliegtuig alleen wat sneller. Als het echt goedkoop moet met Schönes-Wochenende-Ticket naar de grens met Polen. Uit de post weten we immers niet hoe hij daar naar toe wil reizen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zal op de ultra_ivo manier met de trein toch wel goedkoper zijn?
Vanaf Krakau gaat er bijvoorbeeld een rechstreekse trein naar Kiev

SWT is vrij duur als je in je eentje reist. Kun je vaak beter zoeken naar een goede aanbieding op bahn.de of een normaal kaartje kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
Kan best, vond het vliegtuig alleen wat sneller. Als het echt goedkoop moet met Schönes-Wochenende-Ticket naar de grens met Polen. Uit de post weten we immers niet hoe hij daar naar toe wil reizen.

Dat was toch 30 euro? Kan je goedkoper van oost naar west met een aanbieding of gewoon kaartje?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
SWT is vrij duur als je in je eentje reist. Kun je vaak beter zoeken naar een goede aanbieding op bahn.de of een normaal kaartje kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |