Wenen? Ik heb je niet gezien.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.

Mooizo!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.

3,056, wel de goede peso gebruiken he...quote:

quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:

Strand in Krakauquote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:54 schreef Jaguarized het volgende:
Lissabon of Krakau?

om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:00 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft het 16 uur geduurd om weer thuis te komen?

Ah wegens werkzaamheden reden er geen treinen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.

Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.quote:

quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.

Nog geen antwoordquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat gaat je vriend doen Flip?

Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.quote:

Das mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.

José gaat wintersporten in Australië en daar verder rondtrekken, vanaf volgende week tot eind maart.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog geen antwoord
En ik wil ook wel weten waar het appartement is

Nee, je bent in de war met Munchenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef DutchTrain het volgende:
Als hier de temperatuur al niet boven de 10 graden uitkomt... hoe verschrikkelijik koud moet het dan daar wel niet zijn?
Ligt er nog sneeuw in Oslo, is de haven van Stockholm nog bevroren en is de IceBar het warmste plekje in de stad?

Ik reis een maand door Zweden. Maar ik zit nu vast in Stockholm vanwege het slechte weer. Overigens is vastzitten in Stockholm heel geen straf. De bedoeling is weer met midzomernacht in Stockholm te zijn. Ben uitgenodigd om dan met wat Zweden de archipel in te trekken. Die hebben daar een zomerhuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:58 schreef Fogel het volgende:
@UIO: StockholmDe mooiste hoofdstad van Scandinavie! Blijf je er lang?

Klinkt inderdaad niet erg vervelend nee!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik reis een maand door Zweden. Maar ik zit nu vast in Stockholm vanwege het slechte weer. Overigens is vastzitten in Stockholm heel geen straf. De bedoeling is weer met midzomernacht in Stockholm te zijn. Ben uitgenodigd om dan met wat Zweden de archipel in te trekken. Die hebben daar een zomerhuis.

Je hebt er een priveloge?quote:

Dat is waar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk! Al moet ik wel zeggen dat er niet heel veel te zién is. Er zijn dan weer wel veel taxi's en schone Arabische dames, dus wellicht voldoet het toch aan de eisen...
Persoonlijk vond ik Beirut vooral interessant in combinatie met de rest van het land, omdat het zo compleet ánders is!

Geen idee... heeft IUO iets georganiseerd in mijn afwezigheid?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Douwe het volgende:
Vet! Dan ben ik in Oslo voor de TRV meet. Toch, DT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |