Wenen? Ik heb je niet gezien.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.
Mooizo!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben ook weer terug thuis na een omweggetje over Moskou en Wenen. Was een prima trip.
3,056, wel de goede peso gebruiken he...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Strand in Krakauquote:Op dinsdag 30 mei 2006 03:54 schreef Jaguarized het volgende:
Lissabon of Krakau?
om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:00 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft het 16 uur geduurd om weer thuis te komen?
Ah wegens werkzaamheden reden er geen treinen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
om 13 uur vertrokken met de auto, geluncht, om 17.20 gaan vliegen en met tussenstop in Duitsland op Mallorca was ik om 23.00 op Schiphol alwaar er geen treinen bleken te rijden, waardoor ik er ruim 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes geduld. Ik moet een paar gieg uitzoeken, wat stof wegwerken. Gisteren vooral plek in m'n computer gemaakt.
Nog geen antwoordquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat gaat je vriend doen Flip?
Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.quote:
Das mooi!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Absoluut ja. Veel gezien, veel beleefd, nieuwe vrienden gemaakt, mooi brevetje gereden op de terugweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |