Je moet het lichaam geven waar het om vraagtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk, die sportvoeding heb ik wel nodig die dag.Met slagroom.
![]()
[..]
Hmm.. misschien heeft je broer verstand van computers en kan hij hem even opnieuw voor je installeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Mijn browser hikt steeds als ik er langs scroll
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.quote:
Jammer dat alleen hij foto's heeft gemaakt, nu staan zijn stunts er niet op.quote:
Heropvoeden die handel en als het niet luisteren wel gewoon op dieet zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.![]()
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar heb jij dan wel niet gereden dat je minimaal 2 x hebt misgeschakeld![]()
?
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Misgeschakeld, big dealVergeten je picca's te checken van FJR
Teller gaat tot 300 km/h?
Hoeveel haalt ie ook daadwerkelijk
Oh, en als ik later groot en oud ben dan zou ik geen FJR nemen maar een BMW R1100 GSOf 1200, boeie. Volgens mij doen ze er elk nieuw modeljaar 50 cc bij
(of een peugeot fox, tis maar hoe je het bekijkt
)
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Op dat ding van Herr Flick na, geen idee hoe dat kreng heet
Nee, we rijden het liefst op 1 wielquote:Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
Ja dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoer
[..]
Nee, we rijden het liefst op 1 wiel
SM lijkt me echt heerlijk om nog harder te raggen door de stad en plantsoenen e.d. Maar helaas kan ik hier geen motor bij nemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
who caresquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
[..]
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.![]()
En anders sla je even 200 topics over trouwens.![]()
![]()
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekken![]()
[..]
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Ok ok, BWM's zijn leuk maar die toerhokken nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
KTM stuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef Youp het volgende:
who caresik heb niet alle tijd van de wereld... en ik ben momenteel toch ff motorloos
quote:en te gemakkelijk rijden? wil ze wel eens zien sliden en met de stepjes aan de grond de bocht om, gaat toch 2x zo hard door de haarspelden als dat met een SS oid mogelijk ismaarja die heb je daar int noorden natuurlijk niet
Volgens mij was de Boxercup voor het laatst in 2004.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef richardgie het volgende:
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.
En nee ik ben niet merken blind.
ogen open doen doet wonderen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had van de week een mailtje van een griet die mijn KLX650SM gekocht had.
Die woont daar in de regio, en rijdt tegen de ene na de andere bekeuring op.
Hier kon ik gewoon ongestoord genieten.![]()
[..]
ze willen het nu op mij gaan verhalen.... lees mn eerste post van vandaag maar eens op pag2..... je lacht je doodquote:
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een 'normale' motor erbij hebben gekocht (of terug overgestapt)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
Houd je je Bandietje en spaar je voor een SM voor erbij?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een normale motor erbij hebben gekocht (of overgestapt)![]()
jep, ik ben ook aan het twijfelen... wil eigenlijk allebeiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een 'normale' motor erbij hebben gekocht (of terug overgestapt)![]()
Sparen doe ik sowieso wel, voor iets in de toekomst. Wat het precies wordt weet ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd je je Bandietje en spaar je voor een SM voor erbij?![]()
![]()
en dan kost een SM je maandelijks ook meer....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Hehe zou ook graag een SM erbij willen maar sparen gaat bij mij niet bepaald snel
Kan je wel een lening verstrekken hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Hehe zou ook graag een SM erbij willen maar sparen gaat bij mij niet bepaald snel
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan je wel een lening verstrekken hoor![]()
Tegen 1,2% p/m.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan kost een SM je maandelijks ook meer....
Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef hicham het volgende:
.....alhoewel, ziet er best stoer uit![]()
[..]
Sparen doe ik sowieso wel, voor iets in de toekomst. Wat het precies wordt weet ik nietLigt aan mijn hersenspinsels op het moment dat het bedrag groot genoeg is om er over te mogen hersen spinselen
Ja ik zou gaan, maar las nog ff MF topic bij
Zelf niet gestunt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:30 schreef kratjuh het volgende:
Zijn best leuke foto's geworden zo te zien ...
Ik zal m'n camera vaker meenemen, altijd fijn als iets gewaardeerd wordt ...
Nope ... Ik doe even rustig aan, ben in November pas geslaagd voor m'n cat A en klaverbladjes nemen vind ik voorlopig even genoeg stunten voor mijn ervaring ...quote:
hieraanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Waar zat jouw plaat eigenlijk aan vast![]()
kunnen jullie maar 2 truukjesquote:Let's dance [afbeelding] Eerste op de dansvloer is Hicham
zulke concu is alleen maar goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
OPM heeft concurrentie van onze nieuwe professionele fotograaf, kratjuh [afbeelding]
quote:
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Het gaat prachtig weer wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennisquote:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9)
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...
Nu eerst ff actief doen
Dat magquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
Mag ik hier een vraagje over motoren en het motor rijden stellen of is dit alleen slow chatten?![]()
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
[..]
Dat mag![]()
Hmm nee sorry, that ain't my thingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?
zijn we een beetje anders als de rest
Misschien heb je gewoon meer nodig dan die 25kW ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
Fuck een huis man, dat huur ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisLevert in de toekomst meer op dan bijvoorbeeld een motor
.Inderdaad,werk ook maar halve dagen en ben vast begonnen met het huis op te eten.
Waarom niet, we zijn een tweelingquote:
Daarover mailen graag, zie ook laatste 2 mailtjes die ik heb verzondenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:07 schreef RB het volgende:
S`morgens
[..]
De jeugd van tegenwoordig
geen eerbied meer voor oudere mensen
![]()
Mijn rollator is altijd nog sneller als die Kwaak van jou![]()
Ik doe het altijd met siliconenspray, en ook niet idioot veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten)
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
Heej, jij hoort te werken op zaterdagenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?
Ik weet ietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.
En je moet in ieder geval je voet boven je achterrem houden, mocht je moeten corrigeren.
Achterover klappen zou ik me bij jou combi niet direct zorgen over maken.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Dat ken ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag![]()
Wat een stoere OPchapeau [afbeelding] (zowel de stunts als de foto's zelf)
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Altans als ook maar enigzins de sugestie wordt gewekt dat het voorwiel ook maar iets los komt word ik al 'wild'
Hier lijkt het weer alsmaar slechter te wordenquote:
Das mooiquote:
-Beginner zal tussen de 1500 en 2000 liggen neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das mooi
Kunnen jullie me een indicatie geven van de kosten van het motor rijden?
-rijles voor een absolute beginner, rond de 1500 euro neem ik aan.
-verzekering 24 jarige?
-wegenbelasting?
-kleding? (enne domme vraag, maar waar laten jullie je kleding als je ermee naar je werk rijd?)
-helm?
-2de hands Ducati(zag ze op marktplaats voor rond de 4000 euro)
-kosten brandstof verbruik?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-Wegenbelasting meestal rond de 60 euro per jaar
-Meeste motoren halen ergens tussen de 1 op 15 en 1 op 20 vol vermogen, you do the math.
Is wel cheap hèquote:
Voor een indicatie wat verzekeren je gaat kosten kun je ff op www.unive.nl een premie berekening doen. Ligt er maar net aan wat voor motor je gaat kopen. Een R1 verzekeren is nogal een verschil in vergelijking met een GS500quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van testrondjezit nu een net iets te lang bout op, morgenochtend vervangen voor een 10mm kortere
transparant ruitje erop en dan komt het goed
alleen als ik echt het gas opentrek kan mijn cammetje het niet aan en schiet ie in de beveiliging helaas, ik heb bij Ressen een aantal pogingen gedaan maar helaas. Als we gaan toeren kan het iig wel
ritje op de dijk ging gewoon goedkan em wel ff posten maar waar
@TR: nogmaals bedankt![]()
echt super zo een cam on board
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
heb net de 750 SS genomen om de verzekering te berekenen en lach me stuk, voor All risk betaal ik netzoveel als WA+ voor mijn autoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoudquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ducati Monsterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
kan ik dat ook na het lessen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ducati MonsterNow we can talk
![]()
![]()
![]()
Vind het geweldige dingen alleen in het echt best klein. Is nog een speciaal topic voor geweest met een shitload aan pics. Jammer genoeg heb ik die pics allemaal al verwijdert dus geen nut om dat topic terug te zoeken![]()
Behalve posen met het uiterlijk en geluid kun je er ook best mee sturen
[afbeelding]
... en stunten![]()
![]()
Respect voor die Pfeiffer
Even betterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Heel erg cool die foto's.Echt vette wheelies en stoppies.
Kratjuh, je hebt ze er mooi op weten te zetten.
![]()
Binnenkort kan ik dit dus ook zo?![]()
![]()
Rijlessen niet, wheelielessen welquote:
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeo![]()
ey nou moet jij niet beginnen met bashen hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey nou moet jij niet beginnen met bashen he![]()
verander "straks" maar in "volgend jaar"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.
Volgens mij ben ik al terug uit dakar tegen de tijd dat jij een Ducati hebt, als ik heel eerlijk benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
verander "straks" maar in "volgend jaar"![]()
ik zou ook niet al te verbaasd zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik al terug uit dakar tegen de tijd dat jij een Ducati hebt, als ik heel eerlijk ben
Zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren.
Als je wilt graagquote:Zal ik u dat trapje ophelpen?
Naar Dakar gaan ook motoren mee hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey, geen autoopraat hier he, alleen motoren, eten en kinderporno
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naar Dakar gaan ook motoren mee hoorZelfs met mn iegen versie in 2010
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:11 schreef RB het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen![]()
[..]
Als je wilt graagals we boven zijn kan ik je er weer afdonderen
als dank
![]()
![]()
hicham bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef hicham het volgende:
OPM's testfilmpje van vandaag
Disclaimer; hij mocht het gas niet te snel opentrekken anders begon z'n cam error's te geven
Waarom maakt iedereen z'n ruitje nou nooit eens schoon voor hij gaat rijden met een camquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van testrondjezit nu een net iets te lang bout op, morgenochtend vervangen voor een 10mm kortere
alleen als ik echt het gas opentrek kan mijn cammetje het niet aan en schiet ie in de beveiliging helaas, ik heb bij Ressen een aantal pogingen gedaan maar helaas. Als we gaan toeren kan het iig wel
kun je dat zien danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen z'n ruitje nou nooit eens schoon voor hij gaat rijden met een cam![]()
![]()
Tis dat ik het stuk dijk herkenquote:
af en toe nog welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:32 schreef Gawaine het volgende:
Tis dat ik het stuk dijk herken![]()
Lag er nog zoveel puin in de bochten met van die grote keien ?
ik rijd em altijd heen en weerquote:En waarom rij je het rondje niet andersom ? Dan heb je geen last dat je verkeer van rechts hebt![]()
Rij altijd het hele rondje, liefst door de week 's avonds want dan heb je er minder wandelaars en fietsers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
af en toe nog wel
[..]
ik rijd em altijd heen en weer
Hoelang is de route ongeveer Hicham?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:29 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Morgen, zondag 14 mei, is er om 13:00 een meeting. Startpunt = parkeerplek motel Maarsbergen![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hey, geen autoopraat hier he, alleen motoren, eten en kinderporno
![]()
175 kilometerquote:
Nooit gedacht dat jij nog nut zou hebben in de Fok!MCquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef BazzieK het volgende:
http://www.supermotardnederland.nl/techniek/sliden.htm
Eerste ingeving toen ik dat topic gisteren zag: damn, die gast kan echt alleen maar lelijke dingen makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kunt ook zo een steun op je motor bouwen![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij nog nut zou hebben in de Fok!MC![]()
quote:
quote:Maar dat is niet wat de gemiddelde sm rijder wil lezen. En aangezien het de lokale Joe Bar's er toch niet van weerhoud om het te gaan proberen en zichzelf zo meteen de eerste de beste groenstrook in te highsiden, toch maar het volgende stukje:
leuke instructiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:21 schreef BazzieK het volgende:
http://www.supermotardnederland.nl/techniek/sliden.htm
Even downloadenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
>> http://www.motor-forum.nl/forum/topic/133806
Gespot op 3:20 en 5:00
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Heel erg cool die foto's.Echt vette wheelies en stoppies.
Kratjuh, je hebt ze er mooi op weten te zetten.
![]()
Binnenkort kan ik dit dus ook zo?![]()
![]()
Ah puikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb mijn startbewijs binnen voor de Elfstedentocht [afbeelding]
Wie weet zie ik je inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah puikmet een beetje geluk kom ik je een handje geven. Ik moet namelijk ook wat leden van de 2cvkitcarclub handjes geven
Leuk hoor, al die gevaarlijke verhalen over circuit, slappers, vering, gewicht, power, weduwes etc. Maar rij er eerst maar serieus een half jaar op. Over die CR500 had je ook hele hoofdstukken uit de bijbel overgeschreven en geen meter mee gereedenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Volsynthetische oliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor motorolie gebruiken jullie trouwens? Vol-synthetisch voor de supersports? Ik gebruik gewone mineraal olie maar twijfel of ik misschien niet beter semi-synthetisch erin kan smijten ofzo
Roderick? Wat gebruik jij eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk hoor, al die gevaarlijke verhalen over circuit, slappers, vering, gewicht, power, weduwes etc. Maar rij er eerst maar serieus een half jaar op. Over die CR500 had je ook hele hoofdstukken uit de bijbel overgeschreven en geen meter mee gereeden
Ik heb ook Castrolquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volsynthetische olieen van het merk Castrol
![]()
The samequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb ook Castrol![]()
Wat had Raus in haar GS destijds? Weet je dat nog?![]()
Hoe zat het met het olieverbruik?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
The samezelf erin gegooid na een blokwissel
dat had tien jaar in een schuur gelegen, en die olie was zeer zwart en dik met veel vuil erin
![]()
ik heb er zelf 2500 KM mee gereden en het verbruik was 0.0 Blok was dan ook zo goed als nieuw, was na een crash in de schuur belandquote:
Ik jakker hem niet altijd naar de redline, dus misschien is semi-synthetisch dan een beter idee voor mij? Is ook cheaperquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er zelf 2500 KM mee gereden en het verbruik was 0.0 Blok was dan ook zo goed als nieuw, was na een crash in de schuur beland![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
The samezelf erin gegooid na een blokwissel
dat had tien jaar in een schuur gelegen, en die olie was zeer zwart en dik met veel vuil erin
![]()
stuur maar, dan host ik hem wel effequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Als het goed is heb ik weer een plaat aluminium geritseldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
stuur maar, dan host ik hem wel effe
was natuurlijk allang gedaan
wat is er zo speciaal aan ressen dat ie daar in beveiliging schiet?
enne, probeer eens of je autofocus uit kunt zetten, die toerenteller scherp geloof ik wel eerlijk gezegdverder
![]()
Oeh, geil, UITLAATSTEUNEN TIJDquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik weer een plaat aluminium geritseld![]()
Daar heb ik een blok alu voor nodig, ik heb dat nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Oeh, geil, UITLAATSTEUNEN TIJD
hoe is het met je flens?
I'm excused, special circumstancesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Oeh.. en nog een tip. Vergeet jullie moeders morgen niet. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:20 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
I'm excused, special circumstances
verder, DOOD AAN KPN
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Jeuj ik heb weer verbinding. Er moest zonodig, zonder aan kondiging, aan de telefoonlijn gefrunnikt worden. Ik maar refreshen![]()
@ OPM
Heb je dempend materiaal (rubber of iets) gebruikt bij de montage van de camera? Misschien een idee, mocht je het niet gebruikt hebben. Aardig tempotje ook![]()
En weer weg![]()
Oeh.. en nog een tip. Vergeet jullie moeders morgen niet. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
http://media.kladblog.com/media/200604/probefahrt.wmv
[..]
Heej, jij hoort te werken op zaterdagen
uhm, ik zou het zo niet eens weten... zal morgen ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor motorolie gebruiken jullie trouwens? Vol-synthetisch voor de supersports? Ik gebruik gewone mineraal olie maar twijfel of ik misschien niet beter semi-synthetisch erin kan smijten ofzo
Roderick? Wat gebruik jij eigenlijk![]()
Hmm, je zit er toch aan vast als je ADSL wilt hebbenquote:
In principe niet, Tele2 werkt zonder KPN. Ze hebben ook zo'n pakket met ADSL en telefonie, waarbij je niks meer hoeft te betalen aan KPN.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, je zit er toch aan vast als je ADSL wilt hebben
Hmm, KPN moet het koper netwerk onderhouden, als die geen diensten leveren dan vragen ze 9,40 aan non-linesharing. en dat betaalt de eind gebruiker.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
In principe niet, Tele2 werkt zonder KPN. Ze hebben ook zo'n pakket met ADSL en telefonie, waarbij je niks meer hoeft te betalen aan KPN.
Alleen mijn ouders wachten nu al bijna 2 maand op dat pakket![]()
Die in Groningen is goedquote:Op zondag 14 mei 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Zit een fatsoenlijke outdoor karting baan te zoeken, al die dingen zitten of in Groningen of in Zuid-Limburg
je bent er toch wel bij he, anders hebben we geen camera man en zijn wij arme bollen overgeleverd aan de woeste en niets ontziende rijstijl van die die 2 A'dammersquote:
Heerlijk toch, uurtje erbij in je dagquote:Op zondag 14 mei 2006 09:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
he roadkill, anders zet je gewoon per ongeluk je wekker 1 uur vooruit als je gaat slapen, oh, das een goed idee dan ben je iig op tijd wakker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ga me best doenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
je bent er toch wel bij he, anders hebben we geen camera man en zijn wij arme bollen overgeleverd aan de woeste en niets ontziende rijstijl van die die 2 A'dammers
plus een vleugjequote:Op zondag 14 mei 2006 10:06 schreef worldpimber het volgende:
OPM weet eindelijk ook eens hoe het is om met 5 uur slaap op een meet op te moeten dagen
no prob, ik wijs je de weg welquote:Op zondag 14 mei 2006 10:20 schreef hicham het volgende:
Dus help me out OPM, jij bent daar ook een beetje bekend
Mensen die hebben toegezegd zijn ondere OPM, jij & ik. Van de bollen Peerkemikuni, Roadkill, Corona_huppeldepup en Gawainequote:
ik heb hier nog wel een doos paracetamol liggen, moet ik een strip meenemenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no prob, ik wijs je de weg wel [afbeelding]
damn, geen aspi meer![]()
This guy is going to eat shitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef CoronaExtra het volgende:
Is een goed plan 12 uur pv. c u there
(als een stelletje FOK!ers gaan toeren op moederdag, hoe heet dat toertje dan? de motherfok@#$% - toer denk ik......)
hij heeft een punt tochquote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
This guy is going to eat shit [afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:24 schreef worldpimber het volgende:
Corona [afbeelding]
Guys, get you're dicks rubbed. [afbeelding]
heb je veel plaats onder je zadel? Heb een zakje met hose pimp spul bijquote:
Eusj, kan je met dat alu ofzo ook nog een steun laten maken.quote:
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
heb je veel plaats onder je zadel? Heb een zakje met hose pimp spul bij
Heb je een maatschetsje van wat je wil ?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eusj, kan je met dat alu ofzo ook nog een steun laten maken.![]()
I'll offer great prices.![]()
En nee, zelf kan ik zoiets niet in elkaar flansen
Je bent straks op de meet? Dan tjekken we daar wel de wensen uitquote:Op zondag 14 mei 2006 10:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een maatschetsje van wat je wil ?
Of een mal van karton ?
Ja is okquote:Op zondag 14 mei 2006 10:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent straks op de meet? Dan tjekken we daar wel de wensen uit![]()
Dat klinkt heel raar, 2 moeders om blij te maken, je zou bijna schreeuwen: FILMPJE!!!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:52 schreef kratjuh het volgende:
Veel plezier vandaag, jammer genoeg kan ik er door moederdag niet bij zijn ... (2 moeders om blij te maken ...)
Ik zie de foto's wel ..
graagquote:Op zondag 14 mei 2006 10:26 schreef Gawaine het volgende:
ik heb hier nog wel een doos paracetamol liggen, moet ik een strip meenemen![]()
De routequote:Op zondag 14 mei 2006 11:03 schreef hicham het volgende:
Moe'k nog wat meenemen ofzo, heb toch een tanktas bij me
iddquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
De route
en een flesje water, dan kan OPM zijn para's innemen
ophaalcommissiequote:Op zondag 14 mei 2006 11:15 schreef Gawaine het volgende:
Bosche bollen kunnen niet via ouderijn de A12 op lees ik net
http://autotelegraaf.nl/infoenadvies/filesencontroles/
hooooooooo alleen richting Den Haag![]()
Wel richting Arnhem![]()
Ja, tanktas gaat dus mee vanwege route. Die zit dan in het vakje bovenin en de rest van de tas is leegquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
De route
en een flesje water, dan kan OPM zijn para's innemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe laat doen we meeten? Ik kan nu vertrekken.
Ik ga ook even kijken. Maar niet voor straf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:37 schreef BazzieK het volgende:
MoggeZodra ik mijn rijbewijs heb moeten die meets toch echt wat later beginnen
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog later ? ze zijn al 4 uur qua tijd opgeschoven
![]()
gewoon op tijd je nest uit komen![]()
Haal gewoon wat bij e bibliotheek.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:09 schreef BaraCuda het volgende:
Kan iemand vertellen wat een goed boek/cd/dvd is om theorie te leren?
Op bol.com zie ik wel wat staan maar dat is uit 2005?
Al vast bedankt![]()
Wat heeft het destijds gekostquote:Op zondag 14 mei 2006 16:16 schreef AndreB. het volgende:
Heb nog wel een leuk theorieboek, ook 2005, maar de regels zijn sindsdien niet meer veranderd. Er is slechts 2 uur uit geleerd, gehaald en vervolgens niet meer gebruikt. Bied maar iets
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef bwt het volgende:
leuk speelgoed
http://video.google.com/videoplay?docid=4626696113827168327&q
Ik ben ook aan het proberen om mijn voorwiel omhoog te krijgen maar ergens heb ik een blokkade waardoor ik het gewoon niet durfquote:Op zondag 14 mei 2006 16:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah jullie gaan meeten, leuk
Ik ben net weer terug op mijn stekkie, vandaag even bij mijn ouders gezeten en nog even gespeeld..![]()
Kreeg hem met 8000 toeren wel de lucht in, maar daarna moet je ook echt doorzetten wil je hem echt lang de lucht in houden. Dat laatste wordt sowieso moeilijk aangezien je volgens mij minder koppel hebt boven de 8000 toeren. Het lijkt me dan ook erg ongezond voor mijn GS om hier mee verder te gaan, dus ik ga me er niet meer mee bezig houden helaas![]()
Nog wel 2 burnouts gedaan, kwam toch best wat rook vanaf![]()
Viel niet tegen voor een GS500
Wel is mijn achterband nu helemaal op![]()
Dus daar moet volgende/deze week wel een nieuwe voor besteld worden. De zijkanten zijn nog verre van op, dus misschien moet ik de bandenspanning iets lager hebben voortaan. Normaal gesproken moet het 2,5 bar zijn achter, maar voor de BT45 is dat 2,8 bar (volgens Bridgestone). Dus ik heb er altijd 2,8 bar in, maar als het bandje warm is zet de lucht uit en is het 3 bar.. dus ik zit nog even met de vraag of ik niet beter 2,8 bar erin kan hebben in warme conditie
Oja en volgende/deze week ook even nieuwe olie halen. Zal vandaag nog even wat spulletjes op internet smijten, heb nog mijn oude helm te koop, laarzen, handschoenen en nog een motorbandje van mijn vader
Ik ben met mijn korte rijervaring geen goede referentie, maar ik vind ze wel "plakken" in de bochten. De grenzen van de banden liggen verder dan mijn eigen grenzen voorlopigquote:Op zondag 14 mei 2006 17:34 schreef BazzieK het volgende:
Zit er over te denken om er bij mij ook een BT20 onder te leggen aangezien mijn achterband op het midden al lekker de indicatoren zit af te slijtenMaar rijden die BT20's nog wel fatsoenlijk bochtjes?
Zal bij mij dan ook wel zo liggen dus dan gooi ik BT20's er op.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben met mijn korte rijervaring geen goede referentie, maar ik vind ze wel "plakken" in de bochten. De grenzen van de banden liggen verder dan mijn eigen grenzen voorlopig![]()
Ik ken ook mensen die zweren bij Metzelers of Michelins. Ik denk dat je het gewoon zelf moet ondervinden.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal bij mij dan ook wel zo liggen dus dan gooi ik BT20's er op.
Dat heb ik ook BT20 en angstquote:Op zondag 14 mei 2006 17:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben met mijn korte rijervaring geen goede referentie, maar ik vind ze wel "plakken" in de bochten. De grenzen van de banden liggen verder dan mijn eigen grenzen voorlopig![]()
heel goed zelfsquote:Op zondag 14 mei 2006 17:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Dus jij kent de grenzen ook nog niet van je banden, dat is alleen maar goed denk ik![]()
Jij bent een kenner als rotonde terroristquote:Op zondag 14 mei 2006 18:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
An sich ben ik gewend aan het gripniveau van de BT45, die geeft best veel grip. Is een redelijk speciale band aangezien hij aan de randen/zijkanten zachter rubber heeft dan in het midden. Ben wel erg tevreden met de grip, was een flinke verbetering ten opzichte van de oude vierkante banden van de vorige eigenaar
Op een rotonde kan hij ook onder je kont vandaan schuiven, al bijna een paar keer gehadquote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij bent een kenner als rotonde terrorist![]()
Als ik in dit tempo door blijf rijden zal ik over 2 maanden andere banden nodig hebben en dan ga ik iets anders proberen. Ik weet nog niet wat, komt tegen die tijd welquote:Op zondag 14 mei 2006 18:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
An sich ben ik gewend aan het gripniveau van de BT45, die geeft best veel grip. Is een redelijk speciale band aangezien hij aan de randen/zijkanten zachter rubber heeft dan in het midden. Ben wel erg tevreden met de grip, was een flinke verbetering ten opzichte van de oude vierkante banden van de vorige eigenaar
Dat zou een reden kunnen zijn om eens iets anders te proberenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering man, kijk net even wanneer mijn banden zijn vervangen (eind vorig jaar).. heb met deze achterband nog niet eens 7000 km gereden![]()
En,Video & Pics?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:25 schreef Gawaine het volgende:
Ben weer terug.
Hiesj OPM en Pimber zijn nog een kb'tje pakken.
OPM heeft filmpjes gemaakt (als ze gelukt zijn)quote:
idd voor schoonwrijven, vorkpoten schhonmaken en voor 't idee ff in de WD40 zetten...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten)
Zover ik weet heb ik mijn BT20 (achter) er al 11.000 km op liggen, ik denk dat ik hem nog 2 a 3000 km kan gebruikenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering man, kijk net even wanneer mijn banden zijn vervangen (eind vorig jaar).. heb met deze achterband nog niet eens 7000 km gereden![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
OPM heeft filmpjes gemaakt (als ze gelukt zijn)
Fototoestel had ik niet meegenomen maar anderen hebben wel wat pics geschoten
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik mijn BT20 (achter) er al 11.000 km op liggen, ik denk dat ik hem nog 2 a 3000 km kan gebruiken![]()
Ik heb van Mercy begrepen dat Gawaine supersnel is met een goede bochtentechniek, dus dat zit wel snorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?![]()
Ik mag er niet over klagen maar ik twijfel nog wat ik er hierna op laat leggen, waarschijnlijk een MPPquote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb van Mercy begrepen dat Gawaine supersnel is met een goede bochtentechniek, dus dat zit wel snor![]()
Da's wel stoer. als die rode ster Hicham wasquote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag zelfs links in de berm
je kan er dus ook mee crossen
![]()
Ook kon ik de haarspeldbocht die ik niet had opgemerkttoch nog volbrengen
![]()
Maarrr op de dijk was ik weer het mannetjealhoewel ik wel zo'n rode ster in mijn spiegel had hangen
![]()
yes he wasquote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's wel stoer. als die rode ster Hicham was![]()
Waarom dat nou weer nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef bwt het volgende:
en kabel is niet echt mijn favoriet
Dat doe je toch ook niet in de wasmachinequote:Op zondag 14 mei 2006 18:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
zo, jas zit in de wasmachine, ben benieuwd, ik mag hopen dat het speciaal wasmiddal van 7,50 euro niet mijn jas van 500 euro verneukt
dit welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Gawaine het volgende:
Heb je dat ook op film ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef Gawaine het volgende:
ik zat vanmiddag zelfs links in de bermje kan er dus ook mee crossen
![]()
is een textiel jas hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet in de wasmachine
Verse vliegjes met een nat doekje eraf vegen
@OPM Dat stuk dijk bedoelde ik van de week, dus vanaf Arnhem dat stuk nemen, en waar wij op een gegeven moment van de dijk afwaren en rechtsaf richting Kesteren/Culemborg gingen ga je links. dan kom je via de McDonalds waar jullie afgesproken hadden voor de MM weer op de dijk richting Nijmegen/Arnhem. Je hebt zo geen verkeer van rechtsquote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Route zaten jammer genoeg iets teveel saaie punten in, maar de stukken tussendoor waren wel lekker tochIk wist wel een manier om de saaie stukken spannend te maken maar dan zou de rest niet volgen ben ik bang
GawaineJakkerde echt lekker over de dijken
En dat voor zijn leeftijd
![]()
Ff kijken wat er op mijn cam staat
Daar merk je nog verschil, die ene pk die jij er bij je GS bij krijgt zal ie ook niet van op zijn achterwiel springenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Die fietsen van de lims zijn ook al lang niet 25kw meer denk ik.. of wel![]()
MSNquote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat met trillingen in beeld van jouw cam OPM
De filmpjes die met mijn cam zijn gemaakt zuigen, tril tril trilZelfde als op Mercy's steuntje
Zal wel komen omdat mijn cam het schroefdraad helemaal aan de zijkant heeft ipv in het midden?
Volgens mij had Mercy het rubber niet in de steun gedaan, daardoor zou hij stukken minder trillen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat met trillingen in beeld van jouw cam OPM
De filmpjes die met mijn cam zijn gemaakt zuigen, tril tril trilZelfde als op Mercy's steuntje
Zal wel komen omdat mijn cam het schroefdraad helemaal aan de zijkant heeft ipv in het midden?
En vervolgens vlieg ik zelf bijna van de dijk af door dat hoerige grindquote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef worldpimber het volgende:Peerkemikuni voor laten gaan op de dijk nadat ik er bijna vanaf reed ![]()
Jep, metaal op metaal en SUPERhard vastzetten, geen rubber etc.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij had Mercy het rubber niet in de steun gedaan, daardoor zou hij stukken minder trillen.
ja, daar kom ik godverdomme net vandaan man!!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
@OPM Dat stuk dijk bedoelde ik van de week, dus vanaf Arnhem dat stuk nemen, en waar wij op een gegeven moment van de dijk afwaren en rechtsaf richting Kesteren/Culemborg gingen ga je links. dan kom je via de McDonalds waar jullie afgesproken hadden voor de MM weer op de dijk richting Nijmegen/Arnhem. Je hebt zo geen verkeer van rechts![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 04:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij had 2 flessen donkere bacardi staan![]()
ben aardig fucked nu
![]()
Dus er word hier gewoon motor gereden met alcohol op?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ja, daar kom ik godverdomme net vandaan man!!
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Dus er word hier gewoon motor gereden met alcohol op?
^^ mooi ding, die Soesquote:
ik heb de juiste brandstof gevondenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
Voor een dronkenman reed je trouwens aardig goed OPMVolgende keer flesje meer
![]()
nieuwe kopuh danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet alle smilies kloppen
Mijn vizier is trouwens ook echt gaar zo vergeleken met een nieuwe
cool, ik wist niet dat er nog meer dubbel fokkers warenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Dejavu
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/8767/screen0uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is wel handig als ik het allebei even snel wil checken.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
cool, ik wist niet dat er nog meer dubbel fokkers waren
Toffe gele kikkerquote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Dejavu
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/8767/screen0uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
daar ist ie ook voor gemaakt uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is wel handig als ik het allebei even snel wil checken.
waar was jij eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:55 schreef bwt het volgende:
nice pics
hehe jij post hier en ik op MFquote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben![]()
Jammer dat wij er niet bij waren![]()
Join the clubquote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Zowat iedereen heeft gereden, ik heb niet eens naar de motor kunnen kijken![]()
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best mooi, dat groen
[afbeelding]
El P.
[afbeelding]
Ik vind zo'n spiegelend vizier sowieso wel een beetje tegenvallen, donker vizier is veel relaxter. Op de terugweg had ik nogal wat last van de zonquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet alle smilies kloppen
Mijn vizier is trouwens ook echt gaar zo vergeleken met een nieuwe
Ben nu aan het eten, zal straks kijken of er nog wat leuks in de filmpjes staatquote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
Nice pics, waar blijven de Clips
In de winkel, best eng als je een (wannabe) IT'er bent hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?
Hein Gericke Bredaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu aan het eten, zal straks kijken of er nog wat leuks in de filmpjes staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |