Even downloadenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
>> http://www.motor-forum.nl/forum/topic/133806
Gespot op 3:20 en 5:00
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Heel erg cool die foto's.Echt vette wheelies en stoppies.
Kratjuh, je hebt ze er mooi op weten te zetten.
![]()
Binnenkort kan ik dit dus ook zo?![]()
![]()
Ah puikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Heb mijn startbewijs binnen voor de Elfstedentocht [afbeelding]
Wie weet zie ik je inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah puikmet een beetje geluk kom ik je een handje geven. Ik moet namelijk ook wat leden van de 2cvkitcarclub handjes geven
Leuk hoor, al die gevaarlijke verhalen over circuit, slappers, vering, gewicht, power, weduwes etc. Maar rij er eerst maar serieus een half jaar op. Over die CR500 had je ook hele hoofdstukken uit de bijbel overgeschreven en geen meter mee gereedenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Volsynthetische oliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor motorolie gebruiken jullie trouwens? Vol-synthetisch voor de supersports? Ik gebruik gewone mineraal olie maar twijfel of ik misschien niet beter semi-synthetisch erin kan smijten ofzo
Roderick? Wat gebruik jij eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Leuk hoor, al die gevaarlijke verhalen over circuit, slappers, vering, gewicht, power, weduwes etc. Maar rij er eerst maar serieus een half jaar op. Over die CR500 had je ook hele hoofdstukken uit de bijbel overgeschreven en geen meter mee gereeden
Ik heb ook Castrolquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volsynthetische olieen van het merk Castrol
![]()
The samequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik heb ook Castrol![]()
Wat had Raus in haar GS destijds? Weet je dat nog?![]()
Hoe zat het met het olieverbruik?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
The samezelf erin gegooid na een blokwissel
dat had tien jaar in een schuur gelegen, en die olie was zeer zwart en dik met veel vuil erin
![]()
ik heb er zelf 2500 KM mee gereden en het verbruik was 0.0 Blok was dan ook zo goed als nieuw, was na een crash in de schuur belandquote:
Ik jakker hem niet altijd naar de redline, dus misschien is semi-synthetisch dan een beter idee voor mij? Is ook cheaperquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er zelf 2500 KM mee gereden en het verbruik was 0.0 Blok was dan ook zo goed als nieuw, was na een crash in de schuur beland![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
The samezelf erin gegooid na een blokwissel
dat had tien jaar in een schuur gelegen, en die olie was zeer zwart en dik met veel vuil erin
![]()
stuur maar, dan host ik hem wel effequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van testrondjezit nu een net iets te lang bout op, morgenochtend vervangen voor een 10mm kortere
transparant ruitje erop en dan komt het goed
alleen als ik echt het gas opentrek kan mijn cammetje het niet aan en schiet ie in de beveiliging helaas, ik heb bij Ressen een aantal pogingen gedaan maar helaas. Als we gaan toeren kan het iig wel
ritje op de dijk ging gewoon goedkan em wel ff posten maar waar
@TR: nogmaals bedankt![]()
echt super zo een cam on board
Als het goed is heb ik weer een plaat aluminium geritseldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
stuur maar, dan host ik hem wel effe
was natuurlijk allang gedaan
wat is er zo speciaal aan ressen dat ie daar in beveiliging schiet?
enne, probeer eens of je autofocus uit kunt zetten, die toerenteller scherp geloof ik wel eerlijk gezegdverder
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |