Voor een indicatie wat verzekeren je gaat kosten kun je ff op www.unive.nl een premie berekening doen. Ligt er maar net aan wat voor motor je gaat kopen. Een R1 verzekeren is nogal een verschil in vergelijking met een GS500quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van testrondjezit nu een net iets te lang bout op, morgenochtend vervangen voor een 10mm kortere
transparant ruitje erop en dan komt het goed
alleen als ik echt het gas opentrek kan mijn cammetje het niet aan en schiet ie in de beveiliging helaas, ik heb bij Ressen een aantal pogingen gedaan maar helaas. Als we gaan toeren kan het iig wel
ritje op de dijk ging gewoon goedkan em wel ff posten maar waar
@TR: nogmaals bedankt![]()
echt super zo een cam on board
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
heb net de 750 SS genomen om de verzekering te berekenen en lach me stuk, voor All risk betaal ik netzoveel als WA+ voor mijn autoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoudquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ducati Monsterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
kan ik dat ook na het lessen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ducati MonsterNow we can talk
![]()
![]()
![]()
Vind het geweldige dingen alleen in het echt best klein. Is nog een speciaal topic voor geweest met een shitload aan pics. Jammer genoeg heb ik die pics allemaal al verwijdert dus geen nut om dat topic terug te zoeken![]()
Behalve posen met het uiterlijk en geluid kun je er ook best mee sturen
[afbeelding]
... en stunten![]()
![]()
Respect voor die Pfeiffer
Even betterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Heel erg cool die foto's.Echt vette wheelies en stoppies.
Kratjuh, je hebt ze er mooi op weten te zetten.
![]()
Binnenkort kan ik dit dus ook zo?![]()
![]()
Rijlessen niet, wheelielessen welquote:
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeo![]()
ey nou moet jij niet beginnen met bashen hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey nou moet jij niet beginnen met bashen he![]()
verander "straks" maar in "volgend jaar"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |