Je moet het lichaam geven waar het om vraagtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk, die sportvoeding heb ik wel nodig die dag.Met slagroom.
![]()
[..]
Hmm.. misschien heeft je broer verstand van computers en kan hij hem even opnieuw voor je installeren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef hicham het volgende:
Mijn browser hikt steeds als ik er langs scroll
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.quote:
Jammer dat alleen hij foto's heeft gemaakt, nu staan zijn stunts er niet op.quote:
Heropvoeden die handel en als het niet luisteren wel gewoon op dieet zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:43 schreef Worldbeater het volgende:
Het vraagt teveel, wordt tijd dat het eens naar mij luistert.![]()
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En waar heb jij dan wel niet gereden dat je minimaal 2 x hebt misgeschakeld![]()
?
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Misgeschakeld, big dealVergeten je picca's te checken van FJR
Teller gaat tot 300 km/h?
Hoeveel haalt ie ook daadwerkelijk
Oh, en als ik later groot en oud ben dan zou ik geen FJR nemen maar een BMW R1100 GSOf 1200, boeie. Volgens mij doen ze er elk nieuw modeljaar 50 cc bij
(of een peugeot fox, tis maar hoe je het bekijkt
)
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Op dat ding van Herr Flick na, geen idee hoe dat kreng heet
Nee, we rijden het liefst op 1 wielquote:Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Op dat ding van Herr Flick na, geen idee hoe dat kreng heet
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
Ja dusquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
BMW R1200 GS is mooi op z'n eigen manier, ruig & stoer
[..]
Nee, we rijden het liefst op 1 wiel
SM lijkt me echt heerlijk om nog harder te raggen door de stad en plantsoenen e.d. Maar helaas kan ik hier geen motor bij nemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
who caresquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
[..]
Dat vinden ze vast alweer te gemakkelijk rijden.![]()
En anders sla je even 200 topics over trouwens.![]()
![]()
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Transferium, wachten tot een auto langsrijdt en em dan er uit trekken![]()
[..]
2004 model hebben we toen met 2 personen 280 op de teller gehad en hij liep nog door maarja werkelijk haalt ie iets van 260-270 op top dacht ik. En BWM vind ik echt lelijke hokkenCant help it
Op dat ding van Herr Flick na, geen idee hoe dat kreng heet
Rijden de gezusters ook op vol vermogen btw?
Ok ok, BWM's zijn leuk maar die toerhokken nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je schrijft het nog verkeerd ook, maar dat mijn oude motor dikke stront is..![]()
[afbeelding]
KTM stuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef Youp het volgende:
who caresik heb niet alle tijd van de wereld... en ik ben momenteel toch ff motorloos
quote:en te gemakkelijk rijden? wil ze wel eens zien sliden en met de stepjes aan de grond de bocht om, gaat toch 2x zo hard door de haarspelden als dat met een SS oid mogelijk ismaarja die heb je daar int noorden natuurlijk niet
Volgens mij was de Boxercup voor het laatst in 2004.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:06 schreef richardgie het volgende:
De "oude"R1100S en z,n opvolger de R1200S vindt ik anders echt niet verkeerd,en je kan er nog mee racen ook,moet je de boxercup maar eens bekijken,is ook een stuk spannender dan bijvoorbeeld de moto GP denk ik,omdat iedereen met min of meer identieke motoren rijdt.
En nee ik ben niet merken blind.
ogen open doen doet wonderen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had van de week een mailtje van een griet die mijn KLX650SM gekocht had.
Die woont daar in de regio, en rijdt tegen de ene na de andere bekeuring op.
Hier kon ik gewoon ongestoord genieten.![]()
[..]
ze willen het nu op mij gaan verhalen.... lees mn eerste post van vandaag maar eens op pag2..... je lacht je doodquote:
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een 'normale' motor erbij hebben gekocht (of terug overgestapt)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:00 schreef Youp het volgende:
damn gekkenkoop toch een SM als je dit soort fratsen wil uithalen... kan je tenminste eens ongestraft op je plaat gaan
en ze lijden er een stuk minder onder...
Houd je je Bandietje en spaar je voor een SM voor erbij?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een normale motor erbij hebben gekocht (of overgestapt)![]()
jep, ik ben ook aan het twijfelen... wil eigenlijk allebeiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
SM lijkt me echt tov, maar probleem is dat ik ook wel eens op een circuit wil janken en een midweekje Duitsland doen. En de meetings op lange afstanden niet te vergeten, de reden dat Makster en Pepijn weer een 'normale' motor erbij hebben gekocht (of terug overgestapt)![]()
Sparen doe ik sowieso wel, voor iets in de toekomst. Wat het precies wordt weet ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Houd je je Bandietje en spaar je voor een SM voor erbij?![]()
![]()
en dan kost een SM je maandelijks ook meer....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Hehe zou ook graag een SM erbij willen maar sparen gaat bij mij niet bepaald snel
Kan je wel een lening verstrekken hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Hehe zou ook graag een SM erbij willen maar sparen gaat bij mij niet bepaald snel
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kan je wel een lening verstrekken hoor![]()
Tegen 1,2% p/m.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:51 schreef Youp het volgende:
[..]
en dan kost een SM je maandelijks ook meer....
Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef hicham het volgende:
.....alhoewel, ziet er best stoer uit![]()
[..]
Sparen doe ik sowieso wel, voor iets in de toekomst. Wat het precies wordt weet ik nietLigt aan mijn hersenspinsels op het moment dat het bedrag groot genoeg is om er over te mogen hersen spinselen
Ja ik zou gaan, maar las nog ff MF topic bij
Zelf niet gestunt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:30 schreef kratjuh het volgende:
Zijn best leuke foto's geworden zo te zien ...
Ik zal m'n camera vaker meenemen, altijd fijn als iets gewaardeerd wordt ...
Nope ... Ik doe even rustig aan, ben in November pas geslaagd voor m'n cat A en klaverbladjes nemen vind ik voorlopig even genoeg stunten voor mijn ervaring ...quote:
hieraanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Waar zat jouw plaat eigenlijk aan vast![]()
kunnen jullie maar 2 truukjesquote:Let's dance [afbeelding] Eerste op de dansvloer is Hicham
zulke concu is alleen maar goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
OPM heeft concurrentie van onze nieuwe professionele fotograaf, kratjuh [afbeelding]
quote:
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Het gaat prachtig weer wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennisquote:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9)
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...
Nu eerst ff actief doen
Dat magquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
Mag ik hier een vraagje over motoren en het motor rijden stellen of is dit alleen slow chatten?![]()
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
[..]
Dat mag![]()
Hmm nee sorry, that ain't my thingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?
zijn we een beetje anders als de rest
Misschien heb je gewoon meer nodig dan die 25kW ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
Fuck een huis man, dat huur ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisLevert in de toekomst meer op dan bijvoorbeeld een motor
.Inderdaad,werk ook maar halve dagen en ben vast begonnen met het huis op te eten.
Waarom niet, we zijn een tweelingquote:
Daarover mailen graag, zie ook laatste 2 mailtjes die ik heb verzondenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:07 schreef RB het volgende:
S`morgens
[..]
De jeugd van tegenwoordig
geen eerbied meer voor oudere mensen
![]()
Mijn rollator is altijd nog sneller als die Kwaak van jou![]()
Ik doe het altijd met siliconenspray, en ook niet idioot veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten)
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
Heej, jij hoort te werken op zaterdagenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?
Ik weet ietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.
En je moet in ieder geval je voet boven je achterrem houden, mocht je moeten corrigeren.
Achterover klappen zou ik me bij jou combi niet direct zorgen over maken.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Dat ken ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag![]()
Wat een stoere OPchapeau [afbeelding] (zowel de stunts als de foto's zelf)
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Altans als ook maar enigzins de sugestie wordt gewekt dat het voorwiel ook maar iets los komt word ik al 'wild'
Hier lijkt het weer alsmaar slechter te wordenquote:
Das mooiquote:
-Beginner zal tussen de 1500 en 2000 liggen neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Das mooi
Kunnen jullie me een indicatie geven van de kosten van het motor rijden?
-rijles voor een absolute beginner, rond de 1500 euro neem ik aan.
-verzekering 24 jarige?
-wegenbelasting?
-kleding? (enne domme vraag, maar waar laten jullie je kleding als je ermee naar je werk rijd?)
-helm?
-2de hands Ducati(zag ze op marktplaats voor rond de 4000 euro)
-kosten brandstof verbruik?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-Wegenbelasting meestal rond de 60 euro per jaar
-Meeste motoren halen ergens tussen de 1 op 15 en 1 op 20 vol vermogen, you do the math.
Is wel cheap hèquote:
Voor een indicatie wat verzekeren je gaat kosten kun je ff op www.unive.nl een premie berekening doen. Ligt er maar net aan wat voor motor je gaat kopen. Een R1 verzekeren is nogal een verschil in vergelijking met een GS500quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van testrondjezit nu een net iets te lang bout op, morgenochtend vervangen voor een 10mm kortere
transparant ruitje erop en dan komt het goed
alleen als ik echt het gas opentrek kan mijn cammetje het niet aan en schiet ie in de beveiliging helaas, ik heb bij Ressen een aantal pogingen gedaan maar helaas. Als we gaan toeren kan het iig wel
ritje op de dijk ging gewoon goedkan em wel ff posten maar waar
@TR: nogmaals bedankt![]()
echt super zo een cam on board
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
heb net de 750 SS genomen om de verzekering te berekenen en lach me stuk, voor All risk betaal ik netzoveel als WA+ voor mijn autoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:25 schreef hicham het volgende:
Over wat voor Duc heb je het dan, zijn nogal een verschillen in de modellen. Hypermotard bijvoorbeeld
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoudquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, duc's zijn een beetje duur in onderhoud vergeleken met rijstraketten maar voor de rest mooie en redelijk betrouwbare motoren dus niks mis mee.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ducati Monsterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:31 schreef BoJo het volgende:
enne ohja ik heb voorderest de ballen verstand van motoren... de enige die mij aanspreekt is een Ducati. Buurvrouw heeft een Ducati Monster en als ze die in de garage start dan lijkt het net of het donderd buiten en voel je de vibraties gewoon 2 verdiepingen hoger![]()
![]()
kan ik dat ook na het lessen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ducati MonsterNow we can talk
![]()
![]()
![]()
Vind het geweldige dingen alleen in het echt best klein. Is nog een speciaal topic voor geweest met een shitload aan pics. Jammer genoeg heb ik die pics allemaal al verwijdert dus geen nut om dat topic terug te zoeken![]()
Behalve posen met het uiterlijk en geluid kun je er ook best mee sturen
[afbeelding]
... en stunten![]()
![]()
Respect voor die Pfeiffer
Even betterquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Heel erg cool die foto's.Echt vette wheelies en stoppies.
Kratjuh, je hebt ze er mooi op weten te zetten.
![]()
Binnenkort kan ik dit dus ook zo?![]()
![]()
Rijlessen niet, wheelielessen welquote:
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij een Alfa V6 uit 1994 dus ik ben wel wat gewend kwa onderhoud![]()
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Qua betrouwbaarheid komen Ducati's aardig in de buurt van Alfa Romeo![]()
ey nou moet jij niet beginnen met bashen hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze donderen van ellende uit elkaar als je er te lang naar kijkt?
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ey nou moet jij niet beginnen met bashen he![]()
verander "straks" maar in "volgend jaar"quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik heb in ieder geval een mooie camera om je Ducati mee vast te leggen straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |