Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:45 schreef hicham het volgende:
.....alhoewel, ziet er best stoer uit![]()
[..]
Sparen doe ik sowieso wel, voor iets in de toekomst. Wat het precies wordt weet ik nietLigt aan mijn hersenspinsels op het moment dat het bedrag groot genoeg is om er over te mogen hersen spinselen
Ja ik zou gaan, maar las nog ff MF topic bij
Zelf niet gestunt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:30 schreef kratjuh het volgende:
Zijn best leuke foto's geworden zo te zien ...
Ik zal m'n camera vaker meenemen, altijd fijn als iets gewaardeerd wordt ...
Nope ... Ik doe even rustig aan, ben in November pas geslaagd voor m'n cat A en klaverbladjes nemen vind ik voorlopig even genoeg stunten voor mijn ervaring ...quote:
hieraanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
Waar zat jouw plaat eigenlijk aan vast![]()
kunnen jullie maar 2 truukjesquote:Let's dance [afbeelding] Eerste op de dansvloer is Hicham
zulke concu is alleen maar goedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
OPM heeft concurrentie van onze nieuwe professionele fotograaf, kratjuh [afbeelding]
quote:
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Het gaat prachtig weer wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennisquote:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9)
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...
Nu eerst ff actief doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |