AKquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Erg is dat he.Is net alsof de boot enorm op en neer gaat,maar op de kade blijkt toch echt dat je zelf niet helemaal recht meer kan lopen.
Richardgie gaat trouwens maar eens weg.Moet nog een AK afwerken vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 12-05-2006 19:46:15 ]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
En ook heerlijk, zelfgemaakte, extra dikke, doorbakken patat.
![]()
![]()
Damn, wat een lekker zonnetje nu nog, alleen als ik naar het strand ga na het eten is het al 20:00.
EndeldarmtoeristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Afdelings Kampioenschap.Nu echt weg.
![]()
Rij er maar eens op, zit een vermogen in waar je helemaal eng van wordt.quote:
Als toerbuffel of woon-/werkmotor ideaal denk ik. Ik wil nu alleen maar spelenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rij er maar eens op, zit een vermogen in waar je helemaal eng van wordt.![]()
Stuurt ook nog eens heel goed zo'n FJR. Alleen jammer van dat hoge stuur ja.Ondermeer.
Kan je dus heel goed met een FJR.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:53 schreef Rib-i het volgende:
Als toerbuffel of woon-/werkmotor ideaal denk ik. Ik wil nu alleen maar spelen
Zo kan ik nog niet eens rijden met mijn huidige motorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je dus heel goed met een FJR.![]()
Accelereert bijna net zo snel als een R1, stuurt net zo goed als de gemiddelde supersport.![]()
Flitsende motor.![]()
2![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef Worldbeater het volgende:Just skullz en bonezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist dat je dit ging zeggen, had je al eerder gedaan. Maar ze is niet eens 2 vingers breed joh![]()
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet niet hoe de nieuwe FJR1100 is, maar ik vind de 1100 van vorig jaar in ieder geval errug mooi.Ik weet niet precies hoe dat model heet. Het is zo'n naked ding. Ik kan geen plaaikes vinden.
![]()
Wat een doetjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:47 schreef BazzieK het volgende:
Hier dan de foto's, genomen met mobiel met de brakste instellingen mogelijk
Motor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Motor + mijn brakke kop:
[afbeelding]
Sinds wanneer ben jij een expert?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:15 schreef worldpimber het volgende:
Just skullz en bonez![]()
Ik wist dat je dit ging zeggen, had je al eerder gedaan. Maar ze is niet eens 2 vingers breed joh![]()
MSN voor de cam, Skype voor de spraak .. Volgens mij gaat Skype iets netter om met z'n audiopakketjes dan MSN ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:34 schreef Gawaine het volgende:
Over internet gesproken.
Mijn overbuurmannetje wil met zijn familie in Macedonië webcammen en praten tegelijk maar dat kan niet met messenger. Weet iemand een proggsel wat dat wel kan ?
na een nieuwe driver doeg ie ut nu, alleen versta ik er geen moer vanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Kan het niet bij hem of lukt het hem gewoon niet
Mijn moeder "telefoneert" altijd met mijn oma (/haar moeder) met webcam en microfoontje hoor
ik kon geen plaatje vinden, ook niet op Yamaha.nlquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verklaar je nader.Yamaha NL. <--
Ik ken alleen de stokoude FJ1100. Maar ik loop ook wat achter.![]()
[afbeelding]
Leuke fietsjes hier trouwens. <--
Bedoel je niet de Fazer 1000.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik kon geen plaatje vinden, ook niet op Yamaha.nl![]()
Waar zat jouw plaat eigenlijk aan vastquote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaat zit er weer op...vraag niet hoe
zodra de nwe plaat er is ff weer netjes maken
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehz dikke
Had ik nu vernomen dat je niet naar Zandvoort kunt
Battle scars weghalen is zo not donequote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn pak is nu ook weer zonder Ducttape
heb hem zelf met verstevigd garen precies op dezelfde stiksels vastgezet
dus je ziet er niets meer van
![]()
Ziet er toch een stuk beter uit :Y
Ik zeg het niet vaak, maar anders resize je een pic van 2953px * 2210px evenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Leve Telefix.
![]()
[afbeelding]
Ooit gekocht in 1994, en nu eenvoudig upgraded naar de TLR.Nieuwe beugels.
[..]
Bedoel je niet de Fazer 1000.![]()
Of Honda CB1000F.![]()
[afbeelding]
quote:
En waar heb jij dan wel niet gereden dat je minimaal 2 x hebt misgeschakeldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
Zo, mijn motor doet het ook nog desondanks verwoede pogingen van mij om em te vernielen (2x misgeschakeld).
En wat is in hemelsnaam een FJR 1100?
Misgeschakeld, big dealquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
Zo, mijn motor doet het ook nog desondanks verwoede pogingen van mij om em te vernielen (2x misgeschakeld).
En wat is in hemelsnaam een FJR 1100?
Ok, we zien wel tegen die tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef RB het volgende:
![]()
![]()
Dat bedoel ik nou![]()
![]()
getallen onthoud ik wel maar de rest![]()
![]()
Als ik kom doe ik niet meerijden, ik kom meer voor de appeltaart en de koffie
![]()
Is goedquote:
Wrom dat nou weerquote:Vormen we een erehaag voor jou![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok, we zien wel tegen die tijd
Vormen we een erehaag voor jou![]()
Kijk, die sportvoeding heb ik wel nodig die dag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef RB het volgende:
Als ik kom doe ik niet meerijden, ik kom meer voor de appeltaart en de koffie
![]()
Leuk als je het complete topic steeds refresht met die replique instelling van jullie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar anders resize je een pic van 2953px * 2210px even1 MB
quote:
Mijn browser hikt steeds als ik er langs scrollquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk als je het complete topic steeds refresht met die replique instelling van jullie.![]()
Ralf is the godfather of FokMCquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:31 schreef bwt het volgende:
nou nou, je doet net of RB oud is.
En dat is ie echt nog niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |