quote:
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Het gaat prachtig weer wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.![]()
Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.![]()
[afbeelding]
Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken.![]()
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennisquote:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9)
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...
Nu eerst ff actief doen
Dat magquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
Mag ik hier een vraagje over motoren en het motor rijden stellen of is dit alleen slow chatten?![]()
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
[..]
Dat mag![]()
Hmm nee sorry, that ain't my thingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?
zijn we een beetje anders als de rest
Misschien heb je gewoon meer nodig dan die 25kW ...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whehe leuke foto's in de OP![]()
Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
Fuck een huis man, dat huur ik welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huisLevert in de toekomst meer op dan bijvoorbeeld een motor
.Inderdaad,werk ook maar halve dagen en ben vast begonnen met het huis op te eten.
Waarom niet, we zijn een tweelingquote:
Daarover mailen graag, zie ook laatste 2 mailtjes die ik heb verzondenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 09:07 schreef RB het volgende:
S`morgens
[..]
De jeugd van tegenwoordig
geen eerbied meer voor oudere mensen
![]()
Mijn rollator is altijd nog sneller als die Kwaak van jou![]()
Ik doe het altijd met siliconenspray, en ook niet idioot veel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten)
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal![]()
![]()
(zowel de stunts als de foto's zelf)
Heej, jij hoort te werken op zaterdagenquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?
Ik weet ietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.
En je moet in ieder geval je voet boven je achterrem houden, mocht je moeten corrigeren.
Achterover klappen zou ik me bij jou combi niet direct zorgen over maken.![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Dat ken ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag![]()
Wat een stoere OPchapeau [afbeelding] (zowel de stunts als de foto's zelf)
Wil ik ook kunnen(in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Altans als ook maar enigzins de sugestie wordt gewekt dat het voorwiel ook maar iets los komt word ik al 'wild'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |