abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37780842
off to college
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:07:00 #52
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_37781033
S`morgens
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Struikel niet over je rollator
De jeugd van tegenwoordig geen eerbied meer voor oudere mensen

Mijn rollator is altijd nog sneller als die Kwaak van jou
<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_37781306

Hé Amsturdammurs .....

Wat een gave foto's van jullie beiden zeg

en bijbehorend leren outfit
*I'll do what I want, cuz I can*
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:37:46 #54
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_37782045
Probeer ik al weken kaartje te krijgen voor een bepaald concert, niet on-line te bestellen volgens 013, moet persé tickectservice bellen tussen 10~17:00, en alleen op zaterdag.

.. bel ik net weer 5 keer à ¤ 0,45 per minuut, precies vanaf 10 uur, wordt steeds de verbinding verbroken.
Op een gegeven moment krijg ik eindelijk een bandje,
alle medewerkers zijn wegens grote drukte bezet, de verbinding wordt zo verbroken
.. u kunt ook bestellen via de website.

Heb ze binnen.
pi_37782198
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
  zaterdag 13 mei 2006 @ 10:55:44 #56
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_37782286
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
he hischam, waar start die route morgen ook al weer (en hoe laat)
Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.

Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.

Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken. i
pi_37782505
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het weer meevallen dit weekend.

Kwam nog een testje tegen, over het Supersport Twin Evangelie.
[afbeelding]

Ik ga weer eens een keer sporten na 3 weken. i
Het gaat prachtig weer worden
Ga zo dadelijk zelfs de was buiten hangen
En morgen motorrijden
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:35:16 #58
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_37782979
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef bwt het volgende:

[..]

Mooi dat het gelukt is
kun je weer spelen
Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9 )
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...

Nu eerst ff actief doen
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_37783163
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:35 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Thnx, kabel kon redelijk simpel onder de tank doorgetrokken worden (oude kabel eruit trekken met stuk spanband eraan, spanband aan nieuwe vastknopen en deze er zo doorheen trekken). Beetje hulp en hij zat zo, afstellen en klaar is Kees...ehhh Dennis
Gelijk ff snoertje gemaakt voor druppelaar (tsja, ben er dan toch), vorkpoten lekker schoongemaakt en in de WD 40 gezet en de bandenspanning maar eens nagekeken (2.4 voor rijdt stukken beter dan 1.9 )
Morgen ff wassen, in de protect and shine zetten en we kunnen een mamadag stukje rijden...

Nu eerst ff actief doen
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_37783605
Mag ik hier een vraagje over motoren en het motor rijden stellen of is dit alleen slow chatten?
pi_37783935
Whehe leuke foto's in de OP

Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal

In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef BoJo het volgende:
Mag ik hier een vraagje over motoren en het motor rijden stellen of is dit alleen slow chatten?
Dat mag
pi_37784037
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:09 schreef Fulcrum_X het volgende:

Ik denk nog even na over de stuntelmeet, heb gister geprobeerd om het voorwiel in de lucht te krijgen maar dat lukte niet echt goed. +/- 6000 toeren en koppeling losgelaten, voelde de voorkant wel licht worden maar volgens mij kwam ie niet van de grond. Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal

In de 1 is er wel weinig ruimte voor fouten en dat omslagpunt is er sneller dan ik denk. Daar ben ik bang voor tenminste. Op de fiets ben ik ook al niet zo'n ster in wheelien
[..]

Dat mag
dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?
zijn we een beetje anders als de rest
pi_37784109
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 12:13 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

dan ga je er toch (net als ik) voor om het achterwiel de lucht in de krijgen?
zijn we een beetje anders als de rest
Hmm nee sorry, that ain't my thing
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:21:55 #64
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_37784295
Middag
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_37784424
quote:

Misschien heb je gewoon meer nodig dan die 25kW ...

Maar herken het gevoel hoor ... En omdat ik in November pas geslaagd ben voor m'n papiertje heb ik nog niet het lef om schijt te hebben en wil ik m'n fiets nog te mooi houden ...
pi_37785261
Hmm maar het kan wel met 25kw in principe.. beetje spelen met koppeling. Powerwheelies kan ik wel vergeten inderdaad

Zal weer even aan het werk
pi_37785789
Mogguh

Thx voor positieve replies
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef richardgie het volgende:

[..]

Denk eens aan de eerste aanbetaling en KK van een huis Levert in de toekomst meer op dan bijvoorbeeld een motor .Inderdaad,werk ook maar halve dagen en ben vast begonnen met het huis op te eten.
Fuck een huis man, dat huur ik wel
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 02:14 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom hebben jullie dezelfde baard?
Waarom niet, we zijn een tweeling

Altijd dezelfde opmerkingen als je een tweeling bent. Als je hetzelfde hebt, vragen ze waarom je het zelfde hebt. Als je niet hetzelfde hebt dan vragen ze waarom je niet hetzelfde hebt omdat je een tweeling bent

/trauma
quote:

Daarover mailen graag, zie ook laatste 2 mailtjes die ik heb verzonden
pi_37786000

Morgen, zondag 14 mei, is er om 13:00 een meeting. Startpunt = parkeerplek motel Maarsbergen
pi_37786479
zo weg.... op naar de K1

i
pi_37786768
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 09:07 schreef RB het volgende:
S`morgens
[..]

De jeugd van tegenwoordig geen eerbied meer voor oudere mensen

Mijn rollator is altijd nog sneller als die Kwaak van jou
Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?
pi_37786771
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:46 schreef Roderick2085 het volgende:
zo weg.... op naar de K1

i
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:14:47 #72
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_37787263
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
bandenspanning regelmatig controleren, anders rijd ie als een dwijl, hebben ze bij motofit gezegd dat je de vorkpoten met wd40 in kon spuiten?? Ik neem aan om effe schoon te poetsen, en niet voorhet glijen, ik heb eens gehoord dat wd40 niet direct goed is voor rubberen seals (zoals die dus in je vorkpoten zitten )
Ik doe het altijd met siliconenspray, en ook niet idioot veel.
quote:
Misschien moet ik het met 8000+ toeren proberen, maar ben een beetje benauwd dat ik achterover knal
Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.
En je moet in ieder geval je voet boven je achterrem houden, mocht je moeten corrigeren.
Achterover klappen zou ik me bij jou combi niet direct zorgen over maken.

*WB heeft ook nog nooit een wheelie expres gemaakt.
Ging het van de week bijna oefenen bij het avondje rijden, maar toen zag ik die agent.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 14:16:10 #73
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_37787294
Middag

Wat een stoere OP chapeau (zowel de stunts als de foto's zelf)

Wil ik ook kunnen (in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
Altans als ook maar enigzins de sugestie wordt gewekt dat het voorwiel ook maar iets los komt word ik al 'wild'
pi_37787629
http://media.kladblog.com/media/200604/probefahrt.wmv
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:46 schreef Roderick2085 het volgende:
zo weg.... op naar de K1

i
Heej, jij hoort te werken op zaterdagen
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:56 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Sorry meneer, het zal niet meer gebeuren. Zal ik u dat trapje ophelpen?
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Juist als je verkrampt en benauwd op de motor zit schijnt het niet te lukken.
En je moet in ieder geval je voet boven je achterrem houden, mocht je moeten corrigeren.
Achterover klappen zou ik me bij jou combi niet direct zorgen over maken.
Ik weet iets ik weet iets ik weet iets

Een wheelieles zou wel wat zijn
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:

Wil ik ook kunnen (in de toekomst) Gebeurt nu alleen afentoe perongeluk (iets) als ik de koppeling laat schieten of moet niesen
pi_37788330
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:16 schreef koffiekoekje het volgende:
Middag

Wat een stoere OP chapeau [afbeelding] (zowel de stunts als de foto's zelf)

Altans als ook maar enigzins de sugestie wordt gewekt dat het voorwiel ook maar iets los komt word ik al 'wild'
Dat ken ik

En weer terug naar terras
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')