Oeh, geil, UITLAATSTEUNEN TIJDquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik weer een plaat aluminium geritseld![]()
Daar heb ik een blok alu voor nodig, ik heb dat nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:04 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Oeh, geil, UITLAATSTEUNEN TIJD
hoe is het met je flens?
I'm excused, special circumstancesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Oeh.. en nog een tip. Vergeet jullie moeders morgen niet. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:20 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
I'm excused, special circumstances
verder, DOOD AAN KPN
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Jeuj ik heb weer verbinding. Er moest zonodig, zonder aan kondiging, aan de telefoonlijn gefrunnikt worden. Ik maar refreshen![]()
@ OPM
Heb je dempend materiaal (rubber of iets) gebruikt bij de montage van de camera? Misschien een idee, mocht je het niet gebruikt hebben. Aardig tempotje ook![]()
En weer weg![]()
Oeh.. en nog een tip. Vergeet jullie moeders morgen niet. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:28 schreef hicham het volgende:
http://media.kladblog.com/media/200604/probefahrt.wmv
[..]
Heej, jij hoort te werken op zaterdagen
uhm, ik zou het zo niet eens weten... zal morgen ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wat voor motorolie gebruiken jullie trouwens? Vol-synthetisch voor de supersports? Ik gebruik gewone mineraal olie maar twijfel of ik misschien niet beter semi-synthetisch erin kan smijten ofzo
Roderick? Wat gebruik jij eigenlijk![]()
Hmm, je zit er toch aan vast als je ADSL wilt hebbenquote:
In principe niet, Tele2 werkt zonder KPN. Ze hebben ook zo'n pakket met ADSL en telefonie, waarbij je niks meer hoeft te betalen aan KPN.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, je zit er toch aan vast als je ADSL wilt hebben
Hmm, KPN moet het koper netwerk onderhouden, als die geen diensten leveren dan vragen ze 9,40 aan non-linesharing. en dat betaalt de eind gebruiker.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
In principe niet, Tele2 werkt zonder KPN. Ze hebben ook zo'n pakket met ADSL en telefonie, waarbij je niks meer hoeft te betalen aan KPN.
Alleen mijn ouders wachten nu al bijna 2 maand op dat pakket![]()
Die in Groningen is goedquote:Op zondag 14 mei 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Zit een fatsoenlijke outdoor karting baan te zoeken, al die dingen zitten of in Groningen of in Zuid-Limburg
je bent er toch wel bij he, anders hebben we geen camera man en zijn wij arme bollen overgeleverd aan de woeste en niets ontziende rijstijl van die die 2 A'dammersquote:
Heerlijk toch, uurtje erbij in je dagquote:Op zondag 14 mei 2006 09:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
he roadkill, anders zet je gewoon per ongeluk je wekker 1 uur vooruit als je gaat slapen, oh, das een goed idee dan ben je iig op tijd wakker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ik ga me best doenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
je bent er toch wel bij he, anders hebben we geen camera man en zijn wij arme bollen overgeleverd aan de woeste en niets ontziende rijstijl van die die 2 A'dammers
plus een vleugjequote:Op zondag 14 mei 2006 10:06 schreef worldpimber het volgende:
OPM weet eindelijk ook eens hoe het is om met 5 uur slaap op een meet op te moeten dagen
no prob, ik wijs je de weg welquote:Op zondag 14 mei 2006 10:20 schreef hicham het volgende:
Dus help me out OPM, jij bent daar ook een beetje bekend
Mensen die hebben toegezegd zijn ondere OPM, jij & ik. Van de bollen Peerkemikuni, Roadkill, Corona_huppeldepup en Gawainequote:
ik heb hier nog wel een doos paracetamol liggen, moet ik een strip meenemenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
no prob, ik wijs je de weg wel [afbeelding]
damn, geen aspi meer![]()
This guy is going to eat shitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef CoronaExtra het volgende:
Is een goed plan 12 uur pv. c u there
(als een stelletje FOK!ers gaan toeren op moederdag, hoe heet dat toertje dan? de motherfok@#$% - toer denk ik......)
hij heeft een punt tochquote:Op zondag 14 mei 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
This guy is going to eat shit [afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 10:24 schreef worldpimber het volgende:
Corona [afbeelding]
Guys, get you're dicks rubbed. [afbeelding]
heb je veel plaats onder je zadel? Heb een zakje met hose pimp spul bijquote:
Eusj, kan je met dat alu ofzo ook nog een steun laten maken.quote:
Oh ja, helemaal vergetenquote:Op zondag 14 mei 2006 10:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
heb je veel plaats onder je zadel? Heb een zakje met hose pimp spul bij
Heb je een maatschetsje van wat je wil ?quote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eusj, kan je met dat alu ofzo ook nog een steun laten maken.![]()
I'll offer great prices.![]()
En nee, zelf kan ik zoiets niet in elkaar flansen
Je bent straks op de meet? Dan tjekken we daar wel de wensen uitquote:Op zondag 14 mei 2006 10:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je een maatschetsje van wat je wil ?
Of een mal van karton ?
Ja is okquote:Op zondag 14 mei 2006 10:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent straks op de meet? Dan tjekken we daar wel de wensen uit![]()
Dat klinkt heel raar, 2 moeders om blij te maken, je zou bijna schreeuwen: FILMPJE!!!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:52 schreef kratjuh het volgende:
Veel plezier vandaag, jammer genoeg kan ik er door moederdag niet bij zijn ... (2 moeders om blij te maken ...)
Ik zie de foto's wel ..
graagquote:Op zondag 14 mei 2006 10:26 schreef Gawaine het volgende:
ik heb hier nog wel een doos paracetamol liggen, moet ik een strip meenemen![]()
De routequote:Op zondag 14 mei 2006 11:03 schreef hicham het volgende:
Moe'k nog wat meenemen ofzo, heb toch een tanktas bij me
iddquote:Op zondag 14 mei 2006 11:09 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
De route
en een flesje water, dan kan OPM zijn para's innemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |