quote:Op zondag 14 mei 2006 18:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
OPM heeft filmpjes gemaakt (als ze gelukt zijn)
Fototoestel had ik niet meegenomen maar anderen hebben wel wat pics geschoten
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:33 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik mijn BT20 (achter) er al 11.000 km op liggen, ik denk dat ik hem nog 2 a 3000 km kan gebruiken![]()
Ik heb van Mercy begrepen dat Gawaine supersnel is met een goede bochtentechniek, dus dat zit wel snorquote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?![]()
Ik mag er niet over klagen maar ik twijfel nog wat ik er hierna op laat leggen, waarschijnlijk een MPPquote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm onder een Gixxertje? Netjes.. maarre geeft het wel veel grip?![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb van Mercy begrepen dat Gawaine supersnel is met een goede bochtentechniek, dus dat zit wel snor![]()
Da's wel stoer. als die rode ster Hicham wasquote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag zelfs links in de berm
je kan er dus ook mee crossen
![]()
Ook kon ik de haarspeldbocht die ik niet had opgemerkttoch nog volbrengen
![]()
Maarrr op de dijk was ik weer het mannetjealhoewel ik wel zo'n rode ster in mijn spiegel had hangen
![]()
yes he wasquote:Op zondag 14 mei 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's wel stoer. als die rode ster Hicham was![]()
Waarom dat nou weer nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef bwt het volgende:
en kabel is niet echt mijn favoriet
Dat doe je toch ook niet in de wasmachinequote:Op zondag 14 mei 2006 18:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
zo, jas zit in de wasmachine, ben benieuwd, ik mag hopen dat het speciaal wasmiddal van 7,50 euro niet mijn jas van 500 euro verneukt
dit welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Gawaine het volgende:
Heb je dat ook op film ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef Gawaine het volgende:
ik zat vanmiddag zelfs links in de bermje kan er dus ook mee crossen
![]()
is een textiel jas hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet in de wasmachine
Verse vliegjes met een nat doekje eraf vegen
@OPM Dat stuk dijk bedoelde ik van de week, dus vanaf Arnhem dat stuk nemen, en waar wij op een gegeven moment van de dijk afwaren en rechtsaf richting Kesteren/Culemborg gingen ga je links. dan kom je via de McDonalds waar jullie afgesproken hadden voor de MM weer op de dijk richting Nijmegen/Arnhem. Je hebt zo geen verkeer van rechtsquote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Route zaten jammer genoeg iets teveel saaie punten in, maar de stukken tussendoor waren wel lekker tochIk wist wel een manier om de saaie stukken spannend te maken maar dan zou de rest niet volgen ben ik bang
GawaineJakkerde echt lekker over de dijken
En dat voor zijn leeftijd
![]()
Ff kijken wat er op mijn cam staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |