Waarom dat nou weer nietquote:Op zondag 14 mei 2006 00:09 schreef bwt het volgende:
en kabel is niet echt mijn favoriet
Dat doe je toch ook niet in de wasmachinequote:Op zondag 14 mei 2006 18:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
zo, jas zit in de wasmachine, ben benieuwd, ik mag hopen dat het speciaal wasmiddal van 7,50 euro niet mijn jas van 500 euro verneukt
dit welquote:Op zondag 14 mei 2006 19:46 schreef Gawaine het volgende:
Heb je dat ook op film ?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:56 schreef Gawaine het volgende:
ik zat vanmiddag zelfs links in de bermje kan er dus ook mee crossen
![]()
is een textiel jas hequote:Op zondag 14 mei 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe je toch ook niet in de wasmachine
Verse vliegjes met een nat doekje eraf vegen
@OPM Dat stuk dijk bedoelde ik van de week, dus vanaf Arnhem dat stuk nemen, en waar wij op een gegeven moment van de dijk afwaren en rechtsaf richting Kesteren/Culemborg gingen ga je links. dan kom je via de McDonalds waar jullie afgesproken hadden voor de MM weer op de dijk richting Nijmegen/Arnhem. Je hebt zo geen verkeer van rechtsquote:Op zondag 14 mei 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Route zaten jammer genoeg iets teveel saaie punten in, maar de stukken tussendoor waren wel lekker tochIk wist wel een manier om de saaie stukken spannend te maken maar dan zou de rest niet volgen ben ik bang
GawaineJakkerde echt lekker over de dijken
En dat voor zijn leeftijd
![]()
Ff kijken wat er op mijn cam staat
Daar merk je nog verschil, die ene pk die jij er bij je GS bij krijgt zal ie ook niet van op zijn achterwiel springenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Die fietsen van de lims zijn ook al lang niet 25kw meer denk ik.. of wel![]()
MSNquote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat met trillingen in beeld van jouw cam OPM
De filmpjes die met mijn cam zijn gemaakt zuigen, tril tril trilZelfde als op Mercy's steuntje
Zal wel komen omdat mijn cam het schroefdraad helemaal aan de zijkant heeft ipv in het midden?
Volgens mij had Mercy het rubber niet in de steun gedaan, daardoor zou hij stukken minder trillen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
Hoe zit dat met trillingen in beeld van jouw cam OPM
De filmpjes die met mijn cam zijn gemaakt zuigen, tril tril trilZelfde als op Mercy's steuntje
Zal wel komen omdat mijn cam het schroefdraad helemaal aan de zijkant heeft ipv in het midden?
En vervolgens vlieg ik zelf bijna van de dijk af door dat hoerige grindquote:Op zondag 14 mei 2006 19:33 schreef worldpimber het volgende:Peerkemikuni voor laten gaan op de dijk nadat ik er bijna vanaf reed ![]()
Jep, metaal op metaal en SUPERhard vastzetten, geen rubber etc.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij had Mercy het rubber niet in de steun gedaan, daardoor zou hij stukken minder trillen.
ja, daar kom ik godverdomme net vandaan man!!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
@OPM Dat stuk dijk bedoelde ik van de week, dus vanaf Arnhem dat stuk nemen, en waar wij op een gegeven moment van de dijk afwaren en rechtsaf richting Kesteren/Culemborg gingen ga je links. dan kom je via de McDonalds waar jullie afgesproken hadden voor de MM weer op de dijk richting Nijmegen/Arnhem. Je hebt zo geen verkeer van rechts![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 04:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij had 2 flessen donkere bacardi staan![]()
ben aardig fucked nu
![]()
Dus er word hier gewoon motor gereden met alcohol op?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:19 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
ja, daar kom ik godverdomme net vandaan man!!
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[..]
Dus er word hier gewoon motor gereden met alcohol op?
^^ mooi ding, die Soesquote:
ik heb de juiste brandstof gevondenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
Voor een dronkenman reed je trouwens aardig goed OPMVolgende keer flesje meer
![]()
nieuwe kopuh danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet alle smilies kloppen
Mijn vizier is trouwens ook echt gaar zo vergeleken met een nieuwe
cool, ik wist niet dat er nog meer dubbel fokkers warenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Dejavu
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/8767/screen0uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Is wel handig als ik het allebei even snel wil checken.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
cool, ik wist niet dat er nog meer dubbel fokkers waren
Toffe gele kikkerquote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef BazzieK het volgende:
Dejavu
[[url=http://img370.imageshack.us/img370/8767/screen0uc.th.jpg]afbeelding][/URL]
daar ist ie ook voor gemaakt uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is wel handig als ik het allebei even snel wil checken.
waar was jij eigenlijk?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:55 schreef bwt het volgende:
nice pics
hehe jij post hier en ik op MFquote:Op zondag 14 mei 2006 20:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Leuk om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben![]()
Jammer dat wij er niet bij waren![]()
Join the clubquote:Op zondag 14 mei 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Zowat iedereen heeft gereden, ik heb niet eens naar de motor kunnen kijken![]()
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best mooi, dat groen
[afbeelding]
El P.
[afbeelding]
Ik vind zo'n spiegelend vizier sowieso wel een beetje tegenvallen, donker vizier is veel relaxter. Op de terugweg had ik nogal wat last van de zonquote:Op zondag 14 mei 2006 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet alle smilies kloppen
Mijn vizier is trouwens ook echt gaar zo vergeleken met een nieuwe
Ben nu aan het eten, zal straks kijken of er nog wat leuks in de filmpjes staatquote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
Nice pics, waar blijven de Clips
In de winkel, best eng als je een (wannabe) IT'er bent hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?
Hein Gericke Bredaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben jullie die combi eigenlijk online besteld of ergens in de winkel gehaald?
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben nu aan het eten, zal straks kijken of er nog wat leuks in de filmpjes staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |